Şimdi Ara

@@!!!!DELL XPS-M1330/M1530 KULLANICILARI BURAYA!!!!@@ (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.112
Cevap
5
Favori
178.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam Arkadaslar ... Bende su anda dellin sitesinden XPS 1330 siparisi verdim.

    Özellikleri :

    - T7500 2.2 ghz
    - 3 gb ram
    - 250 gb harddisk
    - Bluetooth
    - Wireless A-b-g-n
    - 8400 GS Nvidia

    Digerleri standart özellikler.. 10-12 gün falan sürecekmis gelmesi.. bakalim ... :) umarim memnun kalirim.. Alet elime ulastiginda düsünen arkadaslar icin uzun bir degerlendirme yazisi yazmayi düsünüyorum..

    Saygilar..
  • Merhaba arkadaşlar ne güzel bir forummuş burası, yok yok ama ben yeni öğrendim...
    Ben yaklaşık 3 ay önce amerikadan getirttim M1330 u tekkelime ile mükemmel bir makina.
    Ve geçtiğimiz 2 haftaya kadar sorunsuz kullanıyor idim taaki vistanın son güncellemelerini yükleyene kadar.

    Evet son güncellemeleri yükledim ondan sonra makina açılmaz oldu. Açılıştaki DELL logosu bile gözükmüyor ve ekranın boyuna çizgiler oluşuyor. Makinayı kapatıp açarak bi şekilde açıyorum ve setup ayarlarına girip default yaptıktan sonra normal açılmaya başlıyo ama winsows çalışmaya başlayınca yine ya kilitleniyor yada donup kalıyor.
    Yaklaşık 15 20 kez son 2 haftadır hergün sistem kuruyorum vista ultimate 32bit ultimate 64bit home premium hepsini defalarca kurdum
    Dell sitesinden A07 bios güncellemesinide yaptım ama nafile vista güncellemelerini yükleyince tak yine gidiyor.
    Şu anda sistemi tekrar kurdum vista güncellemelerini kapattım sorun yok .
    Bu konuda fikri olan yada aynı sorunla karşılaşan arkadaşım varsa paylaşabilirmi.

    t7500, 4gb ram, nvidia GF8400gs, 160gb 7200 hdd diğer özellikler aynı .

    Şimdiden cevap verecek akadaşıma teşekkür ediyorum.

    Bu arada ben 64-bit vista ultimate ile 3 hafta kadar kullandım makina süper oluyor. Düşünenlere tavsiye ederim.




  • arkadaslar sonunda bende bugunwww.dell.fr den XPS M1530 siparis verdim. ama elime gecmesi iki haftaya bulacak. sabirsizlikla bekliyorum. erken ama recavery dvd si nasil yapiliyor. yapan arkadaslar varmi? fransada m1530 un yanin da recovary dvd sdi olmuyor diye biliyorum.



    -Processeur Intel® Core™ 2 Duo T7500 (2,20 GHz, 800 MHz FSB, 4 Mo de cache L2

    -Ecran panoramique WXGA+ (1440x900) TFT de 15,4 pouces avec TrueLife™

    -3072 Mo de mémoire bicanale SDRAM DDR2 667 MHz [1x2048+1x1024]

    -Disque dur SATA de 250 Go (5400 tpm)

    -Carte graphique NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT avec 256 Mo de mémoire dédiée

    -Batterie principale au lithium-ion à 9 cellules (85 W/h)

    -Minicarte Intel® Next-Gen Wireless-N - Europe - Core 2 Duo




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sies

    Merhaba arkadaşlar ne güzel bir forummuş burası, yok yok ama ben yeni öğrendim...
    Ben yaklaşık 3 ay önce amerikadan getirttim M1330 u tekkelime ile mükemmel bir makina.
    Ve geçtiğimiz 2 haftaya kadar sorunsuz kullanıyor idim taaki vistanın son güncellemelerini yükleyene kadar.

    Evet son güncellemeleri yükledim ondan sonra makina açılmaz oldu. Açılıştaki DELL logosu bile gözükmüyor ve ekranın boyuna çizgiler oluşuyor. Makinayı kapatıp açarak bi şekilde açıyorum ve setup ayarlarına girip default yaptıktan sonra normal açılmaya başlıyo ama winsows çalışmaya başlayınca yine ya kilitleniyor yada donup kalıyor.
    Yaklaşık 15 20 kez son 2 haftadır hergün sistem kuruyorum vista ultimate 32bit ultimate 64bit home premium hepsini defalarca kurdum
    Dell sitesinden A07 bios güncellemesinide yaptım ama nafile vista güncellemelerini yükleyince tak yine gidiyor.
    Şu anda sistemi tekrar kurdum vista güncellemelerini kapattım sorun yok .
    Bu konuda fikri olan yada aynı sorunla karşılaşan arkadaşım varsa paylaşabilirmi.

    t7500, 4gb ram, nvidia GF8400gs, 160gb 7200 hdd diğer özellikler aynı .

    Şimdiden cevap verecek akadaşıma teşekkür ediyorum.

    Bu arada ben 64-bit vista ultimate ile 3 hafta kadar kullandım makina süper oluyor. Düşünenlere tavsiye ederim.



    Sorun bios la ilgili olmalı bende suan da A06 bios var bir sorun yasamadım henuz seninkine benzer tum updatelerini yapmıs olmama ragmen. İstersen bi A06 yı tekrar yuklemeye calıs ancak onceki surumune yukler mi bilmiyorum.




  • arkadaşlar ben makineyi aldıktan üç gün sonra işlemci çınlamasından dolayı geri verdim.1 haftadır koyuncuda hnüz bi ses çıkmadı.ürün hala sıradaymış.bu durumla karşılaşan var mı.
  • arkadaslar Dell kendi sitesinde bu konuya deginmis, cpu whine denilen bu çınlama problemini kabul ediyorlar. Çözümü hardware olarak şu ana kadar çıkmadı Dell tarafında, ama bunun sebebi bildigim kadarıyla işlemciyle ilgili c1,c2,c3,c4 seviyeleri var işlemcide, ve işlemci c1 seviyesindeyken yani en az kullanılan seviyedeyken bu sesi çıkartıyor(google da araştırınca boyle anladım, tam emin olamadım ). Dell'in çözümü şöyle , bluetooth açık kalsın çınlama sesi azalır veya kesilir diyor.(Deneyemedim bende makine yok), diger çözum yolu ise yazılımla(intel speedstep,amd cool&quit benzeri rmclock yazılımı burada konuyla ilgili baslık acılmıs, oraya takip ederseniz zannederim az da olsa yazlım yoluyla sorun çozuluyor)
    http://forum.donanimhaber.com/m_17859177/tm.htm




  • Öncelikle sorularıma cevap verme nezaketinde bulunan
    meemsir arkadaşıma teşekkür ediyorum.

    Benim sorum Dell XPS m1330 la ilgili.
    Genel itibariyle çalışma esnasında cihazın ses durumu nasıl?
    Kulakları hassas biriyim. Masaüstü kullanmamın en büyük nedenlerinde biridir ses.
    Neyse...
    Birde cihazı yurtdışından internet üzerinden almayı düşünüyorum. Dell in USA internet
    sitesinden... Bu şekilde almanın extra maliyeti (kdv gibi) veya
    kaideleri var mı? Ve yahut bu şekilde sipariş verebiliyormuyuz?
    Yardımcı olursanız sevinirim...
  • teşekkürler trineux



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kardess -- 27 Ocak 2008; 12:33:44 >
  • cpu whine problemi olan arkadaşlar.çözüm için neler yapıorsunuz.cızırtı kesici programlar gerçekten işe yarıyor mu?ya da dell in dediği gibi bluetoothu açık bırakmak kesior mu sesi.
  • Bu tiz ses adaptörden çalışırken de pil ile çalışırken de geliyor. Makineyi servise göndermekte istemiyorum. Gönderen arkadaş bir sonuç alamamış daha. Eğer gerçekten hallolursa ben de düşünebilirim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: By_Mavi

    Öncelikle sorularıma cevap verme nezaketinde bulunan
    meemsir arkadaşıma teşekkür ediyorum.

    Benim sorum Dell XPS m1330 la ilgili.
    Genel itibariyle çalışma esnasında cihazın ses durumu nasıl?
    Kulakları hassas biriyim. Masaüstü kullanmamın en büyük nedenlerinde biridir ses.
    Neyse...
    Birde cihazı yurtdışından internet üzerinden almayı düşünüyorum. Dell in USA internet
    sitesinden... Bu şekilde almanın extra maliyeti (kdv gibi) veya
    kaideleri var mı? Ve yahut bu şekilde sipariş verebiliyormuyuz?
    Yardımcı olursanız sevinirim...




    arkadaşım cihaz harika ultra sessiz ben 2 aydır kullanıyorum bundan daha sessız bır cıhaz görmedım.
    bir tek dvd takıp çıkarırken ses oluyor oda kısa sureli (çalışırken ses yok) sorun olmaz.
    eğer aklında baska bir cihaz yoksa sadece bunu alıp almamak arasında kaldıysan hıc dusunme.
    hemen al. yurt dısından almanın ekstra bır maliyet dogurup dogurmuyacagı konusunda bılgı veremıyeceğim için üzgünüm.
    her kese iyi aksamlar.




  • Çok teşekkür ederim bufujamal,
    Aslında m1330 görünce başka bilgisayar alasım yok ama.
    Olumsuz birkaç şey duyunca ikileme düştüm
  • Arkadaşlaar

    XPS 1330 kullanıcısıyım, şimdilik çok memnunum
    Bir sorum var..

    Ben bu cihazı en çok masaüstu kullanacağım. o yuzden samsung 940 bw ye bağlamak istedim, ancak monitörun vga kablosu laptopun dsub girişine tam oturmuyor.. Çünkü fişte vidalar var, laptop girişinde yok.. Dolayısıyla fişin vidalı kenarları dışarda kalıyor .

    Ve monitörü görmüyor..

    Ne yapabilirim :??
  • Arkadaşlar herkes yok çınlıyo yok zırtlıyo demiş:)bende bu makinadan almayı düşünüyorum
    nerden ne kadara aldınız yazarsanız sevinirim
    bide bi arkadaş amerikada kampanya var demiş kampanya nerde nasıl olur getirten varsa komisyonla getirtmeyede varım
    iyi günler
  • Ben bugün XPS 1530 alıyorum kısmetse. Uzun süredir bekliyordum nihayet geldi. Gerçi tek model var ama olsun alacağım. Keşke yurtdışındaki gibi konfigürasyonla oynayabilseydik iyi olurdu.
  • Arkadaşlar bu mesajı okuyan herkesin yardımını rica ediyorum
    Uzun zamandır gözüme kestirdiğim xps 1330 7500 modelini incelemekteyim.Satış yetkilileri, bilgisayardan anlayan kişiler, servis elemanları vs. herkese sordum.Ama her kafadan bir ses çıktı.Satıcılar delli kötüleyip kendi sattıkları markalara yönlerdirdiler.Dell in iyi olduğunu pek kabul eden olmadı.Bilgisayardan anlayanlar özelliklerine bakıp çok iyi demekle yetindi ama kullanmadıkları için pek yorum yapamadı.Aslında bu yoruma bende katılıyorum.Son olarak laptop teknik servislerinden biriyle görüştüm bana toshiba , packard bell , acer ı önerdi.Dell e o kadar para vermene gerek yok dedi.Hatta en çarpıcı olanı dell daha çok tamire geliyor dedi.
    Sürekli sorun çıkarıyor diye de ekledi.Şimdi benim kafam karıştı.Yaklaşık 2500 ytl para verileceği için gözü kapalı alamıyorum tabi.Endişelerim var :( Sizden bir ricam var dell xps 1330 t7500 için oylama yapabilir miyiz? Yani ; Evet 0 Hayır 0 diyelim.Öneren arkadaş eveti bir artırsın (evet 1 hayır 0 olsun) önermeyen hayırı bir artırsın (evet 0 hayır 1) .Bunun yanında nedenini açıklarsanız sevinirim...Şimdiden teşekkürler...




  • Dell Xps M1330 t7500 modelinin ram i 2048,
    kaç ram yuvası var kaçı boş kaçı dolu.
    Bilgilendirirseniz sevinirim...
  • arkadas iki ram yuvasi var. ve 2048 olanlar 2x1024 yani bos ram yuvasi yok.


    quote:

    Orjinalden alıntı: By_Mavi

    Dell Xps M1330 t7500 modelinin ram i 2048,
    kaç ram yuvası var kaçı boş kaçı dolu.
    Bilgilendirirseniz sevinirim...
  • arkadas ben daha oncede dell kullandim. simdi yine dell xps m1530 aldim. almadan once cok arastirdim. cok kisi bana delli tavsiye etdi. bende seni tavsiye ediyorum. gercekten cok iyi. ben fransada yasiyorum. burada servisi cok iyi. bir sorun cikarsa eve tekniksiyen geliyor; eger hemen yapilacak birseyse evde yapip gidiyor. uzun surecekse goturuyor yapip getiriyor. bu sure icinde eger istersen senin kullanman icin baska bilgisayar birakiyorla. ama ben simdiye kadar hic sorun yasamadim.
    bence dusunme hemen al.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mmumitatalay

    Arkadaşlar bu mesajı okuyan herkesin yardımını rica ediyorum
    Uzun zamandır gözüme kestirdiğim xps 1330 7500 modelini incelemekteyim.Satış yetkilileri, bilgisayardan anlayan kişiler, servis elemanları vs. herkese sordum.Ama her kafadan bir ses çıktı.Satıcılar delli kötüleyip kendi sattıkları markalara yönlerdirdiler.Dell in iyi olduğunu pek kabul eden olmadı.Bilgisayardan anlayanlar özelliklerine bakıp çok iyi demekle yetindi ama kullanmadıkları için pek yorum yapamadı.Aslında bu yoruma bende katılıyorum.Son olarak laptop teknik servislerinden biriyle görüştüm bana toshiba , packard bell , acer ı önerdi.Dell e o kadar para vermene gerek yok dedi.Hatta en çarpıcı olanı dell daha çok tamire geliyor dedi.
    Sürekli sorun çıkarıyor diye de ekledi.Şimdi benim kafam karıştı.Yaklaşık 2500 ytl para verileceği için gözü kapalı alamıyorum tabi.Endişelerim var :( Sizden bir ricam var dell xps 1330 t7500 için oylama yapabilir miyiz? Yani ; Evet 0 Hayır 0 diyelim.Öneren arkadaş eveti bir artırsın (evet 1 hayır 0 olsun) önermeyen hayırı bir artırsın (evet 0 hayır 1) .Bunun yanında nedenini açıklarsanız sevinirim...Şimdiden teşekkürler...




  • Dün XPS 1530 aldım. Müthiş bir notebook. Dizayn ve performans çok tatmin edici. Aylardır bu modelin gelmesini bekliyordum. İyi sabretmişim valla. Bir sürü alternatif çıktı karşıma ama hiçbirini almadım ve sonunda muradıma erdim. Ben tavsiye ederim. Sony,Toshiba ve HP kullandım. Bunların hepsi iyi markalar. Ama Dell de bunlardan aşağı kalır bir marka değildir. Türkiye'de çok tanınmamıştır.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.