Şimdi Ara

Dengesiz Tahta Tanıtımı (DevFire Games)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar

    Android platformu için Unity ile geliştirdiğimiz mobil oyunumuz Dengesiz Tahta’nın incelemesini sunmak istiyorum donanımhaber ailesine.
    Denge yeteneğinizi arttıracak oynaması oldukça basit bir denge oyunu olarak karşınıza çıkıyor. Yukarıdan düşen tahta parçalarını dengede tutmaya çalışıyorsunuz.Dengede kaldığı süre boyunca bir puan alıyorsunuz.
    Yeni kurulan DevFire adlı ekibimizin ilk oyun projesi olup 17 Ağustos 2015 itibariyle ilk güncellemesini aldı.

    #Oyun #android #mobil #akış #devfiregames

    YENİLİKLER

    Oyunun boyutu 19 mb den 10 mb’ye çekildi.
    Grafiksel iyileştirmeler yapıldı.
    Oyun fiziği iyileştirildi.
    En yüksek skor ekran görüntüsü paylaşma desteği geldi.

    GooglePlay oyun linki:
    Dengesiz Tahta

    oyun içi görüntü:


    Oyun İçi Görüntüler


    Takipte kalın , Lütfen geri bildirimlerinizi esirgemeyin :)
    contact@devfire.org
    http://devfire.org/
    https://twitter.com/DevFireGamess
    https://www.facebook.com/DevfireGames



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetf26 -- 21 Ağustos 2015; 11:41:32 >







  • ahmetf26 kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba, oyun güzel fikri sevdim özellikle. Ana sayfadaki ikonlarin kalitesi çok düşük yalniz onu duzeltmelisiniz.

    Bir de şahsen oyunu biraz kolaylastirabilirsiniz tabi bu şahsi fikrim. Ben baya zorlandım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avatar78 kullanıcısına yanıt
    google playde de yorumlarsanız sevinirim. dikkate alacağız efendim belirttiğiniz kısımları geri bildirim için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetf26 -- 21 Ağustos 2015; 11:43:38 >
  • ahmetf26 kullanıcısına yanıt
    Ben sevdim, eğlenceli hani oyunun mekaniği. Hani fikir orijinal ise bravo gerçekten. Biraz daha geliştirebilirsiniz tabi, atıyorum yukarıdan tahtaları atan birisi olsun, bi goril vs sallıyorum yani, insanlar beğeniyor bu tarz oyun hikayelerini gerçekçi olmasa da. Ya da belli checkpointler olsun, dengesiz tahta gittikçe küçülsün veya yukarıdan gelen tahtalar şekil değiştirsin, hızlansın vs. Şu haliyle biraz düz olmuş. Sırf bu denge mekaniğiyle gitmeyin derim, çok güzel süslemeler yapılabilir(gerçi flappy bird'de çok süsleme yoktu ama oyun tuttu, bilemedim şimdi).

    Birkaç sorum var hocam, cevaplarsın umuyorum.
    -Projeyi kaç kişi geliştirdiniz?
    -Ne kadar sürdü?
    -Yazılım mühendisliği okuyorsun sanırım, kaçıncı sınıfsın?
    -Unity öğrenmek için nereyi(hangi kitabı, hangi youtube channel'i vs) tavsiye edersin? Oyun geliştirmeye ben de meraklıyım ama bir türlü başlayamadım, gözüm korkuyor baya.




  • Yukarıdan odunları atılması fikri iyiymiş gerçekten eklenebilir. Düşen cisimlerin de farklılaşması işi bir sonraki güncelleme için hedefteydi zaten.

    Projeyi 2 iki 3 gece sabahlayarak yaptık ve daha sonra işi büyütme planları başladı ve DevFire adı altında 8 kişilik bir ekip olduk.

    Ahmet'te ben de 3. sınıfa geçtik ama oyunu yaptığımız diğer arkadaş 2. sınıfa geçti.

    Unity'ye de bence video ile başlamak daha yararlı. Ben KursiyerNET teki videolar ile başlamıştım sonrasında da karıştıra karıştıra ilerlettim denebilir.
    Unity oldukça basitleştiriyor işi gözünüz kormasın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.