Şimdi Ara

DETAYLI İNCELEME(1.4 t Astra J enjoy pls) OPC Body KİT

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
2.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle hepinize iyi forumlar,
    uzun araştırmalarım sonunda artık bi astra alamayacağım kanaatine varmışken resimdeki astra ile aranıza katıldım.


    İki haftadır aracı kullanıyorum ve Astra hakkında biraz bilgi vermeye çalışıyım.

    İsterseniz önce iç mekandan başlayalım.

    -Konsolun üst kısmı, dreksiyon ve kumanda tuşları gayet kaliteli (kaliteli olmasına rağmen bir focus kalitesi de yok) ancak alt kısma geçtikçe sert plastik biraz rahatsız edici. Kumandalara alışmak gerekiyor çok şık olmasına rağmen doğal değil. Dreksiyon simidi daha küçük olabilirmiş. Koltuk mükemmel kavrıyor, çok sert virajlarda bile sizi koltukta tutuyor, istediğiniz gibi ayarlamanıza izin veriyor. Koltuğun sertliği göreceli olabilir bence gayet iyi ancak bazı arkadaşlara sert gelebilir.

    -Araçta ekstra ışıklandırma var ve mükemmel görünümde :) iç mekan led aydınlatmalı, kesinlikle kullanılması gereken bir ışık. Aracın arka koltuğu üç yetişkine yetecek kadar geniş, şaft tüneli oldukça alçak. Yeteri kadar göz bulunuyor ve gözlerin içi kat kat çok kullanışlı, gözlük kabı da bulunmakta. Bagajı bu sınıf araç için yeterli.

    -Göstergeler, bilgi ekranı gayet okunaklı. Yol bilgisayarının kumandası malesef bence yine doğal olmayan bir konumda direksiyonun solunda ve kullanımı zor. Navigasyon kullamına da alışmak gerekiyor, radyo çok kullanışlı, geri görüş kamerasının kaliyesi biraz düşük olsada karanlıkta da rahatçapark edebileceğiniz seviyede.



    Dış görünüş:

    -Bu konuda yorumu size bırakıyorum :)


    Motor, dreksiyon ve yol tutuş:


    -Motor için söylenmesi gereken tek şey MÜKEMMEL... sanki 2000 motor atmosferik bir motor kulllanıyormuş hissi var desem çok abartı olmaz. 2000 devirde alıp götürmeye başlıyor, taki 6000 lere kadar. Turboda hiç kesilme yok, hiç boşluk yok. Bence aracın en başarılı noktası motoru olmuş. Bu arada aracı almadan bikaç tane
    arstrayı teste çıkarmak zorunda kaldım daha düşük kilometrede 144hp, 140hp, çıkan araçlar varken genç arkadaştan almanın avantajımıdır bilmem :) 153 hp test sonucu çıktı.

    -Yine motorun torku çok iyi, yakıt ekonomisi yapmak istiyorsanız 2000 devirde gayet güzel yürüyen bir araç.

    -Aracın yol tuyuşu için çok gerçekçi bilgiler veremeyeceğim şayet üzerinde 18 jant, geniş lastik ve spor yaylar var. Aracı koparmak çok zor, nerdeyse hiç arkadan kaymıyo, çok zorlarsanız kafadan biraz kaysada hemen çizgisine geri dönüyür. Dreksiyonu tam olarak geri dönüşlü değil. Yumuşak da değil çok sert de değil ama
    bu sertlik dediğim gibi doğal değil, aracın önden kaymasını çok farkedemiyorsunuz.

    -Süspansiyonlar ve lastiklerden dolayı konfor anlamında da net bilgi veremeyeceğim. Araç malum bildiğin TAŞ :) çok sert ve sesli bir süspansiyon var. Konfor
    beklemek saçma olur.

    -Frenler gayet iyi tutmasına rağmen alışılması gerekli. İlk anda sert gelebilir ama asla tedirgin etmiyor, ani fren yapmak isteniyorsa üzerine abanmak gerekli :)

    -Gaz pedalı motorla paralel, hiç pişman etmiyor. pedalların konumlanması bence çok iyi, daha önce PSA grubu ve renault gurubu araçlarda canımı çok sıkan dip dibe pedallar burda gayet iyi yerleşmiş.


    Son olarak yakıt ve izalasyondan bahsedeyim:


    -Yakıt konusunda esnek bir yapıda olduğunu söylemek doğru olur. Siz nasıl kullanırsanız o da okadar yakıyor. Ben çok sakin kullanamıyorum, zorladım Ş.içi 8,5LT ye
    zordüştü. benim normal kulanımımda 10-10.5 yakarken performanslı kullanımda 14-15 leri görmem demiyor :)

    -Ses izolasyonu bence başarılı sayılır. 6. viteste 120 km hızla nerdeyse hiç se yokken hız arttıkça aynalardan rüzgar sesi gelmeye başlıyor. 170-180 km yi geçtikten
    sonra da güzel bir motor sesi eşlik ediyor.


    Şimdilik izlenimlerim bukadar zaman içinde daha detaylı bilgi alış verişinde bulunmak dileğiyle...

     DETAYLI İNCELEME(1.4 t Astra J enjoy pls) OPC Body KİT DETAYLI İNCELEME(1.4 t Astra J enjoy pls) OPC Body KİT DETAYLI İNCELEME(1.4 t Astra J enjoy pls) OPC Body KİT



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi earl2000 -- 7 Mart 2015; 18:22:01 >







  • Hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullanmanız dileğiyle. opc tampon ve arac temiz duruyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sahinkp54 kullanıcısına yanıt
    Sağolasın arkadaşım. Rabbim herkesin gönlündekini hayırlısıysa versin.

    Araç çok içime sindi, gayet temiz modifiyeli olmasına rağmen APAÇİ aracı değil :) şimdilik hata boya yok. rabbim kimseye kaza bela vermesin.
  • Hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan Allah kaza bela vermesin. Çok temiz araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • earl2000 kullanıcısına yanıt
    Amin cumlemize allah kaza bela vermesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Swonz kullanıcısına yanıt
    Allah razı olsun, çok teşekkür ederim.
  • Tadında modifiye diye buna derim sade ve uyumlu 10 numerooooo :) Allah kaza bela vermesin.
  • MU5T4F4 kullanıcısına yanıt
    Sağolasın arkadaşım. Arasın son halinde OPC 18" jant var onunda resmini eklerimdaha sonra, fotodakiler 19" :)
  • earl2000 kullanıcısına yanıt
    Hocam ekleme nazara gelir Allah korusun çok hoş makina.
  • MU5T4F4 kullanıcısına yanıt
    Valla doğru dedin arkadaşım. Tamam dahada foto eklemem.

    Sayfa astra sayfası olduğundan merakı olan arkadaşların sorularını giderebilirim diye ekledim aslında.

    İlk konu açtığımda çok zamanım yoktu.

    Modifiye düşünen arkadaşlara biraz fikir vereyim.

    Eksilerinden başlayım önce.
    - spor yay ve 18 jant aracı odun yapıyor :)
    - yine sert süspansiyon sesli çalışıyor.
    - polislerin dikkatini çok çekiyor, illa bi durdurası geliyor:)

    Artısına gelince;

    - Çok dikkat çekici, hemen farkediliyo.
    - Yapılan dizayn sadece görsel, motorda oynama yok hatta egzoz dahi orjinal ve ses yapmıyor. 155 beygir çıktı testte bana yetiyor.
    - Ailecek yolculuk yapabiliyorsunuz.


    Aracı aldığım arkadaş aracın İstanbul KAMİNARİ PARK'ta yapıldığını söyledi, yine ilgilenenlere bilgi olsun.

    Rabbim cümle kardeşlerime gönlündekini, hayırlısıysa versin.




  • Cidden arabanın maşallahı var :)

    Biz de bir aksilik çıkmazsa yarın Astra J sahibi olacağız, 18" replika opc jantları ağır gelir mi dersiniz, aracı yorar mı acaba?
  • Ata_4 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    Sizin araç da hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.

    18" kaliteli replikalar var ama tanesi 1000 tl civarı, onları taktırırsan sorun olmaz.

    Aslına bakarsan jantın ağırlığını bu araba hissettirmez, gayet güzel gidiyo..
  • Teşekkür ederim cümlemize :)

    Daha uygun fiyatlı alternatif 5x105 hangi jant seçeneklerimiz var acaba?
  • Ata_4 kullanıcısına yanıt
    Ağır jantların çoğu ucuz, 1500-2000TL ye 4 ünü alabilirsin.
  • Çok sağolun arabayı alalım da jantçıları gezeriz artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: earl2000

    Arkadaşlar öncelikle hepinize iyi forumlar,
    uzun araştırmalarım sonunda artık bi astra alamayacağım kanaatine varmışken resimdeki astra ile aranıza katıldım.


    İki haftadır aracı kullanıyorum ve Astra hakkında biraz bilgi vermeye çalışıyım.

    İsterseniz önce iç mekandan başlayalım.

    -Konsolun üst kısmı, dreksiyon ve kumanda tuşları gayet kaliteli (kaliteli olmasına rağmen bir focus kalitesi de yok) ancak alt kısma geçtikçe sert plastik biraz rahatsız edici. Kumandalara alışmak gerekiyor çok şık olmasına rağmen doğal değil. Dreksiyon simidi daha küçük olabilirmiş. Koltuk mükemmel kavrıyor, çok sert virajlarda bile sizi koltukta tutuyor, istediğiniz gibi ayarlamanıza izin veriyor. Koltuğun sertliği göreceli olabilir bence gayet iyi ancak bazı arkadaşlara sert gelebilir.

    -Araçta ekstra ışıklandırma var ve mükemmel görünümde :) iç mekan led aydınlatmalı, kesinlikle kullanılması gereken bir ışık. Aracın arka koltuğu üç yetişkine yetecek kadar geniş, şaft tüneli oldukça alçak. Yeteri kadar göz bulunuyor ve gözlerin içi kat kat çok kullanışlı, gözlük kabı da bulunmakta. Bagajı bu sınıf araç için yeterli.

    -Göstergeler, bilgi ekranı gayet okunaklı. Yol bilgisayarının kumandası malesef bence yine doğal olmayan bir konumda direksiyonun solunda ve kullanımı zor. Navigasyon kullamına da alışmak gerekiyor, radyo çok kullanışlı, geri görüş kamerasının kaliyesi biraz düşük olsada karanlıkta da rahatçapark edebileceğiniz seviyede.



    Dış görünüş:

    -Bu konuda yorumu size bırakıyorum :)


    Motor, dreksiyon ve yol tutuş:


    -Motor için söylenmesi gereken tek şey MÜKEMMEL... sanki 2000 motor atmosferik bir motor kulllanıyormuş hissi var desem çok abartı olmaz. 2000 devirde alıp götürmeye başlıyor, taki 6000 lere kadar. Turboda hiç kesilme yok, hiç boşluk yok. Bence aracın en başarılı noktası motoru olmuş. Bu arada aracı almadan bikaç tane
    arstrayı teste çıkarmak zorunda kaldım daha düşük kilometrede 144hp, 140hp, çıkan araçlar varken genç arkadaştan almanın avantajımıdır bilmem :) 153 hp test sonucu çıktı.

    -Yine motorun torku çok iyi, yakıt ekonomisi yapmak istiyorsanız 2000 devirde gayet güzel yürüyen bir araç.

    -Aracın yol tuyuşu için çok gerçekçi bilgiler veremeyeceğim şayet üzerinde 18 jant, geniş lastik ve spor yaylar var. Aracı koparmak çok zor, nerdeyse hiç arkadan kaymıyo, çok zorlarsanız kafadan biraz kaysada hemen çizgisine geri dönüyür. Dreksiyonu tam olarak geri dönüşlü değil. Yumuşak da değil çok sert de değil ama
    bu sertlik dediğim gibi doğal değil, aracın önden kaymasını çok farkedemiyorsunuz.

    -Süspansiyonlar ve lastiklerden dolayı konfor anlamında da net bilgi veremeyeceğim. Araç malum bildiğin TAŞ :) çok sert ve sesli bir süspansiyon var. Konfor
    beklemek saçma olur.

    -Frenler gayet iyi tutmasına rağmen alışılması gerekli. İlk anda sert gelebilir ama asla tedirgin etmiyor, ani fren yapmak isteniyorsa üzerine abanmak gerekli :)

    -Gaz pedalı motorla paralel, hiç pişman etmiyor. pedalların konumlanması bence çok iyi, daha önce PSA grubu ve renault gurubu araçlarda canımı çok sıkan dip dibe pedallar burda gayet iyi yerleşmiş.


    Son olarak yakıt ve izalasyondan bahsedeyim:


    -Yakıt konusunda esnek bir yapıda olduğunu söylemek doğru olur. Siz nasıl kullanırsanız o da okadar yakıyor. Ben çok sakin kullanamıyorum, zorladım Ş.içi 8,5LT ye
    zordüştü. benim normal kulanımımda 10-10.5 yakarken performanslı kullanımda 14-15 leri görmem demiyor :)

    -Ses izolasyonu bence başarılı sayılır. 6. viteste 120 km hızla nerdeyse hiç se yokken hız arttıkça aynalardan rüzgar sesi gelmeye başlıyor. 170-180 km yi geçtikten
    sonra da güzel bir motor sesi eşlik ediyor.


    Şimdilik izlenimlerim bukadar zaman içinde daha detaylı bilgi alış verişinde bulunmak dileğiyle...

     DETAYLI İNCELEME(1.4 t Astra J enjoy pls) OPC Body KİT DETAYLI İNCELEME(1.4 t Astra J enjoy pls) OPC Body KİT DETAYLI İNCELEME(1.4 t Astra J enjoy pls) OPC Body KİT

    Merhaba kardeşim.Güle güle bin,güle güle kullan inşallah. LPG konusunda bazı arkadaşlar olumsuzluklardan bahsetmiş. Hatta tamirciden çıkmazsın diyenler bile var forumda.Senin bu konuda fikrin ne?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • maxımum 230 u goruyormu aracınız Tesekuurler bu arada..
  • vaya589 kullanıcısına yanıt
    4. viteste 180-190 arası gördüm ama daha sonra basmadım.
    Araç computestte 5. viteste 250 km hıza ulaşmıştı, sanırım son hızı yolda da tamamlayabilir.
  • earl2000 kullanıcısına yanıt
    Aracın arka tarafının da resimini ekleyebilirmisiniz.
  • onur1155 kullanıcısına yanıt
    Kusura bakma arkadaşım mesajını fark edememişim, geç oldu ama yanıtlayım.

    Ben araca BRC M11 kit taktırdım, 7000km yol yaptım, çok ekonomik ve gayet memnunum. Aracı zorlasanız bile sistem sorun çıkarmıyor, Çok aşırı güç talebinizde zaten bu sistem benzinle destekleme yapıyo.
    Ben sistemi taktırdığımdan beri sanayiye sorun için hiç gitmedim, inşallah da yolum düşmez. İyi bir montaj, iyi bir ayar ile sorunsuz binileceğini düşünüyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.