Şimdi Ara

Dev Uçaklar Sıralaması [Boeing 747, Hughes H4, Airbus A380-800, An 225]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  Dev Uçaklar Sıralaması [Boeing 747, Hughes H4, Airbus A380-800, An 225]



  • Yolcu uçağı bazında A380 tek geçilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baharat

    Yolcu uçağı bazında A380 tek geçilir.

    Ama THY başta olmak üzere bir çok orta ölçekli firma a380'nin koltuklarını dolduramaz. O yüzden THY dahil çoğu hava yolu 787'ye saldıracaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MacTavish -- 11 Nisan 2012; 19:42:02 >
  • Uçak seçiminde tek kriter koltuk sayısı değildir. Bakım maliyeti, verimlilik, yakıt tasarrufu ve gittiği destinasyonlar ön plana alınarak seçilir. Örneğin THY'nin amerika ve tam emin olmamakla birlikte asya uçuşları tam doluluk oranıyla yapılıyor. Eğer koltuk sayısı ön planda olsaydı THY kesinlikle 380 almıştı yada sipariş vermişti.
  • Bence uzun menzilde en ideal uçak 777-300ER'ler ve aynı sınıfın a330'ları zaten türk hava yolları neredeyse bütün deniz aşırı ve uzun menzil uçuşları bu ikji uçakla yapıyor. Emirates ise youtube'deki birçok videodan göreceğiniz gibi koltuk doldurmakta büyük sıkıntı yaşıyor bence gelecektede devam edecek uçaklar 777-787 ve a330.

    British airways bile a380 siparişini az tutup 777-300ER'lere yöneldi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the enemy

    Uçak seçiminde tek kriter koltuk sayısı değildir. Bakım maliyeti, verimlilik, yakıt tasarrufu ve gittiği destinasyonlar ön plana alınarak seçilir. Örneğin THY'nin amerika ve tam emin olmamakla birlikte asya uçuşları tam doluluk oranıyla yapılıyor. Eğer koltuk sayısı ön planda olsaydı THY kesinlikle 380 almıştı yada sipariş vermişti.

    Sizin dediğinizle benim demek istediğim aynı kapıya çıkıyor. THY için en kalabalık hat olan New York bile 300 koltuk kapasitesi fazlasıyla yetiyor. Enerji verimliliği konusunda da 787 verileri ortada. Ben, thy'nin 787'yi bekliyor dememdeki kastım yakıt ekonomisiydi zaten.
    Ben eksik yorumladım.
  • A380' in 800 küsürlük kapasitesini yalnızca Atatürk Havalimanı' nda kullanarak THY zor doldurur diye düşünüyorum.
    Kaldı ki zaten sizlerin de söylediği gibi 777-300ER ile A330' lar uzun mesafeli uçuşlarda fazlasıyla yetiyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • thy'nin yakın gelecek içinde görüp görebileceği en büyük uçak 777-300er'dır.Ha olur da okyanus aşırı uçuşlarında aşırı bir talep olursa tahminimce 747 alacaklardır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Skywalker

    thy'nin yakın gelecek içinde görüp görebileceği en büyük uçak 777-300er'dır.Ha olur da okyanus aşırı uçuşlarında aşırı bir talep olursa tahminimce 747 alacaklardır

    787 almaları daha mümkün 747'ye yakıt yetiştiremiyor Lufthansa açıklama yaptılar hatta.

    @baharat

    Hocam zaten 777'ler sadece AHL'den dış hatlara uçuyor.(Geçen ay ki İzmir uçuşunu saymazsak)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.