Şimdi Ara

____ ::: DH SAAB TAKIMI ::: _____ (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.471
Cevap
59
Favori
319.552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şahbaba

    quote:

    Orjinalden alıntı: coolfire

    Yalnız benim değerler şehiriçi-şehirlerarası karma değerler hocam. Şehir içinde 13 lt yi bulur tahminimce. Özellikle de İstanbul gibi yerlerde


    15'i bile bulur bence..

    Alıntıları Göster
    2003 üzeri bir 9-5 Aero şehiriçinde mevsim durumunda göre de 12-14 litre arasında değişirken, otobanda 120-130 civarında seyrederken 7-8 litre arasında yakar. Turboyu sonuna kadar açıp uçuş süratinde gidersen tüketim 18-20 arası olur. Ben 2.0 litre otomatik dizel yeni C5 ile otobanda hem tam gaz gittiğimde 12 litre yaktığıma göre Aero'nun tam gaz tüketimi zevk faktörü dikkate alınırsa hiç fena değil. Dizelin avantajı şehiriçinde çıkıyor. Aynı durkalkta dizel 7-8 litre arasında iken Aero 12-14 arasında değişiyor.

    Ben son ekonomik durumlardan sonra LPG'yi ciddi ciddi düşünmeye başladım. Sonuçta 97 oktan ile LPG arasında hala ciddi fiyat farkı var. Hollanda'da yüzlerce LPG'li Saab olduğunu ve bu konuda Prins VSİ G3 ve Vialle LPi'ın ön plana çıktığını gördüm. İtalyan'lardan BRC de belki alternatif olabilir. Yapacağın kilometreye dikkat ederek karar verebilirsin. LPG bölümünde Performansa yönelik LPG sistemleri konusunda başlık açmıştım, ilginç bilgiler geldi. Sonuçta yapacağın ekonomiyi bulmak için ortalama tüketimi %25 artırıp sonra da mevcut LPG litre fiyatı ile çarpabilirsin. Fark gerçekten hala dikkat çekici.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tbaysal2000

    2003 üzeri bir 9-5 Aero şehiriçinde mevsim durumunda göre de 12-14 litre arasında değişirken, otobanda 120-130 civarında seyrederken 7-8 litre arasında yakar. Turboyu sonuna kadar açıp uçuş süratinde gidersen tüketim 18-20 arası olur. Ben 2.0 litre otomatik dizel yeni C5 ile otobanda hem tam gaz gittiğimde 12 litre yaktığıma göre Aero'nun tam gaz tüketimi zevk faktörü dikkate alınırsa hiç fena değil. Dizelin avantajı şehiriçinde çıkıyor. Aynı durkalkta dizel 7-8 litre arasında iken Aero 12-14 arasında değişiyor.

    Ben son ekonomik durumlardan sonra LPG'yi ciddi ciddi düşünmeye başladım. Sonuçta 97 oktan ile LPG arasında hala ciddi fiyat farkı var. Hollanda'da yüzlerce LPG'li Saab olduğunu ve bu konuda Prins VSİ G3 ve Vialle LPi'ın ön plana çıktığını gördüm. İtalyan'lardan BRC de belki alternatif olabilir. Yapacağın kilometreye dikkat ederek karar verebilirsin. LPG bölümünde Performansa yönelik LPG sistemleri konusunda başlık açmıştım, ilginç bilgiler geldi. Sonuçta yapacağın ekonomiyi bulmak için ortalama tüketimi %25 artırıp sonra da mevcut LPG litre fiyatı ile çarpabilirsin. Fark gerçekten hala dikkat çekici.

    Alıntıları Göster
    yukardaki saab 9 7x in jantlarına dikkar ettinizmi uçak motoru design

    siyah 9-5 de ingiliz özel üretim markası Bristol modellerine benziyo...umarım yeni 9-5 ile saab efsanesi devam eder




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egunns

    yukardaki saab 9 7x in jantlarına dikkar ettinizmi uçak motoru design

    siyah 9-5 de ingiliz özel üretim markası Bristol modellerine benziyo...umarım yeni 9-5 ile saab efsanesi devam eder

    Alıntıları Göster
    Aero X'te de kullanmışlar aynı jantları, mükemmel duruyor

    saabsunited.com'da şu gifi gördüm, "night panel"i bilmeyenler için faydalı bir gif





  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolfire

    Aero X'te de kullanmışlar aynı jantları, mükemmel duruyor

    saabsunited.com'da şu gifi gördüm, "night panel"i bilmeyenler için faydalı bir gif



    Alıntıları Göster
    Bunlar da benin Aero jantlarım . Ne yazık ki önlerin offseti biraz sorun yarattığı için şimdi satıyorum bu jantları.



    Video ve diğer fotolar için:
    http://good-times.webshots.com/video/3089863170058169025EdUgcX

    http://good-times.webshots.com/album/560885168zFUFOS



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tbaysal2000 -- 21 Mart 2009; 0:37:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tbaysal2000

    Bunlar da benin Aero jantlarım . Ne yazık ki önlerin offseti biraz sorun yarattığı için şimdi satıyorum bu jantları.



    Video ve diğer fotolar için:
    http://good-times.webshots.com/video/3089863170058169025EdUgcX

    http://good-times.webshots.com/album/560885168zFUFOS

    Alıntıları Göster
    bu 9-3 teki dünyanın en özel cockpiti makyajla beraber bu kadar karaktersizleştirebilir...GM yine sağolsun yapmış yapacağını chevy de cadillacta cryslerda kullandığı dandik müzik ve havalandırma panellerini cart diye saaba uygulamış..inanılır gibi değil..saab designerlerıda bu kadar mı pasif kalabilir ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egunns

    bu 9-3 teki dünyanın en özel cockpiti makyajla beraber bu kadar karaktersizleştirebilir...GM yine sağolsun yapmış yapacağını chevy de cadillacta cryslerda kullandığı dandik müzik ve havalandırma panellerini cart diye saaba uygulamış..inanılır gibi değil..saab designerlerıda bu kadar mı pasif kalabilir ya

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    bu 9-3 teki dünyanın en özel cockpiti makyajla beraber bu kadar karaktersizleştirebilir...GM yine sağolsun yapmış yapacağını chevy de cadillacta cryslerda kullandığı dandik müzik ve havalandırma panellerini cart diye saaba uygulamış..inanılır gibi değil..saab designerlerıda bu kadar mı pasif kalabilir ya


    Uçak kokpiti havasının son kullanıldığı 9-3 kasası olan 2006 yılında dizayn olarak tek sorun kollardaki metal görüntünün torpido gözünde tamamlanmayıp siyah plastik bir bant kullanılmasıydı. TID 175HP Hirsch paket uygulanırken kokpite hem çok şık deri göğüslük ile değiştirmiş, hem de torpido gözünün üstüne metal dekor panel getirterek görüntüyü tamamlamıştım. Yeni kasalarda kokpit eğer navigasyon yoksa çok ucuz görünüyor. Metal görünümlü yeni Aero direksiyonların da görüntüsü sportif gelse de parmakların deriye dokunması ile aslında plastik olan bu malzemeye dokunmasının verdiği keyif arasında dağlar kadar fark var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tbaysal2000

    quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    bu 9-3 teki dünyanın en özel cockpiti makyajla beraber bu kadar karaktersizleştirebilir...GM yine sağolsun yapmış yapacağını chevy de cadillacta cryslerda kullandığı dandik müzik ve havalandırma panellerini cart diye saaba uygulamış..inanılır gibi değil..saab designerlerıda bu kadar mı pasif kalabilir ya


    Uçak kokpiti havasının son kullanıldığı 9-3 kasası olan 2006 yılında dizayn olarak tek sorun kollardaki metal görüntünün torpido gözünde tamamlanmayıp siyah plastik bir bant kullanılmasıydı. TID 175HP Hirsch paket uygulanırken kokpite hem çok şık deri göğüslük ile değiştirmiş, hem de torpido gözünün üstüne metal dekor panel getirterek görüntüyü tamamlamıştım. Yeni kasalarda kokpit eğer navigasyon yoksa çok ucuz görünüyor. Metal görünümlü yeni Aero direksiyonların da görüntüsü sportif gelse de parmakların deriye dokunması ile aslında plastik olan bu malzemeye dokunmasının verdiği keyif arasında dağlar kadar fark var.


    Alıntıları Göster
    2006 yılında 40 bin euroya(o zaman euro uçuk değil)..vector 175 i ciddi ciddi düşünmüş ama kısmet olmamıştı...zaten malzeme kalitesi herzaman tartışmaya açık..bunu zaten saab severlerinin gözünden kaçıramazlar..malesef ucuz platiğin kullanıldığı yerler hiç de az değil...nasılki jaguar forda geçtiken sonra jaguarlığını yitirdi. GM de aynı oranda yedi yani saabı..adamlar bir direksiyon göbeği design ediyo..tüm marka gamına uyguluyo..böyle bir ucuz mantık olabilirmi.... araplar aldıysa belki bütçe imkanı sunarda beklenen ve özlenen kalite seviyesine ulaşır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tbaysal2000

    Bunlar da benin Aero jantlarım . Ne yazık ki önlerin offseti biraz sorun yarattığı için şimdi satıyorum bu jantları.



    Video ve diğer fotolar için:
    http://good-times.webshots.com/video/3089863170058169025EdUgcX

    http://good-times.webshots.com/album/560885168zFUFOS

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tbaysal2000

    Bunlar da benin Aero jantlarım . Ne yazık ki önlerin offseti biraz sorun yarattığı için şimdi satıyorum bu jantları.



    Benimde kaliperleri kırmızıya boyatmam şart aslında. Tabi birde başları paslı olan bijonları değiştireceğim. Ondan sonra biraz foto da biz çekelim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1453

    quote:

    Arkadaşlar öncelikle merhaba.

    Ben de bir saab almayı düşünüyorum ama bi konuda kararsızım. İnternetten teknik verilerine baktım, 210 hp'lik 9-3 2.0TS modeli şehir içi 12 lt yakar yazıyor. Kullanan varsa, gerçekten yakıt tüketimi bu kadar mı yoksa 15-16 litrelere çıkıyor mu? Şu an bende 2006 focus hb ghia var benzinli. Araba eşek ölüsü gibi bas bas gitmiyor. Rampalarda bayılıp kalıyor. Gitsin diye daha çok basıyorum bu sefer hep yüksek devir kullanmak zorunda kalıyorum. Tüketim 12-13 litreye çıkıyor, teknik verilerinde 8,7 lt. yazmasına rağmen. Bu yazdıklarımdan çok süratli, sert araba kullandığımı sanmayın. Mesela Ankara'da cinnahı, dikmen caddesini 3'le çıkamıyorum, araba süratten düşüyor arkadan millet sıkıştırıyor. mecburen 2'ye alıp 4000-4500 devirle çıkıyorum. Yoksa manyağın biri çileden çıkarmadığı sürece genellikle sakin kullanırım.

    Şayet belirttiğim modelin yakıt tüketimi Ankara şartlarında 15-16 litrelere çıkıyorsa, 1.9 TID versiyonunu almayı düşünüyorum. Diğer modelle kıyaslayınca bu modelin performansını nasıl buluyorsunuz?

    Ayda 800-1000 km civarında yol yapıyorum. Yaz veya bayram seyran tatilleriyle birlikte senede 16-17000 km yapıyorum.

    Sizler saab takımı olarak yardımcı olabilirseniz sevinirim.


    Merhaba avdr kardeşim. Öncelikle gurubumuza ve SAAB'a göstermiş olduğun ilgiden dolayı teşekkür ederim.

    Şimdi Audi A6 3.0 TDİ Quatro modeli için de, şehir içeriisinde 11 lt yaktığı yazıyor DOD'un resmi sitesinde. Ancak bu adamların şehir içi bakış açıları bizimkinden oldukça farklı. Örneğin bu kişilerin büyük pazarlarında (Almanya,Fransa,İtalya,İngiltere) bu verdikleri bilgiler doğru olabilir ama bu Türkiye için doğru olamaz. Düşünsene Londra da, yahut Berlin de; Ankara kadar yokuş yollar var mıdır aceba? İşte esas olarak tüketim politikasındaki sonuçlar ülkelere hatta şehirlere göre değişir. Örneğin Ankara'da İstanbul'a nispeten 0,5 yada 1 lt daha az yakıyor olabilir.

    2000 cc 210 BG SAAB Vector almayı düşünüyorsan sana kuvvetle tavsiye ederim. Çünkü bunlar gerçekten çok lüks ve konforlu araçlar. BMW Avrupa satış müdürünün de belirttiği gibi bu piyasadaki en büyük rakiplerinden biri de SAAB. Ankara gibi yokuşu çok olan kentlerde kuşkusuz 1.6 motordan daha yüksek motora ihtiyaç vardır benim kanımca. Bu arada SAAB 2.000 cc Vector'ün çekiş gücünün iyi olduğunu da söyleyebilirim. Bu durumda mantıksal düşünürsek km başında neredeyse şimdiki kullandığın Ford'dan daha aşağı yakar, ya da hemen hemen aynını yakar.

    Eğer almayı düşünüyorsan sana yardımcı olabilirim. Bildiğim bir tane "ikinci el" ama 2006 model, çok temiz 2000 cc Vector var. Düşünürsen sana internet satış linkini p.m yolu ile gönderebilirim.


    HERKESE HAYIRLI GÜNLER...

    Alıntıları Göster
    Bayılıyorum Saab ve Volvo'ya. Saab'ın SW kasalarının bile spor duruşu bir başka. İleride ucuucuna başka bir marka aracın sıfırını alacağıma saabın 2-3-5 yaşında olanını alırım diye düşünüyorum.

    Masaüstümü süsleyen saab kolajını da burada paylaşayım :)


    poste boyu içinhttp://img9.imageshack.us/img9/3470/saabk.jpg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoturk

    Bayılıyorum Saab ve Volvo'ya. Saab'ın SW kasalarının bile spor duruşu bir başka. İleride ucuucuna başka bir marka aracın sıfırını alacağıma saabın 2-3-5 yaşında olanını alırım diye düşünüyorum.

    Masaüstümü süsleyen saab kolajını da burada paylaşayım :)


    poste boyu içinhttp://img9.imageshack.us/img9/3470/saabk.jpg

    Alıntıları Göster
    Umarım iyi bir yeni yapılanma ve distribütör değişimiyle SAAB hakettiği yeri bulur ve sizin gibi bu aracı beğenen her insan çekinmeden bu aracı almaya yanaşabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolfire

    Umarım iyi bir yeni yapılanma ve distribütör değişimiyle SAAB hakettiği yeri bulur ve sizin gibi bu aracı beğenen her insan çekinmeden bu aracı almaya yanaşabilir

    Alıntıları Göster
    Son haberler Saab'ın yeniden yapılanma için süre aldığı, en az 20 talibinin olduğu. Hadi hayırlısı diyelim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tbaysal2000

    Son haberler Saab'ın yeniden yapılanma için süre aldığı, en az 20 talibinin olduğu. Hadi hayırlısı diyelim :)

    Alıntıları Göster
    Araplar alacak galiba. Premium araçlara olan ilgileri Saab'ı cezbedici kılabilir. Araplar daha rahat çalışma ortamı vereceklerdir Saab'a. Açıkçası her türlü Çin ve Hindistan'a tercih ederim.

    Bu arada sabah yola çıkarken 9-3 convertible gördüm (makyajsız kasa), günüm güzel başladı yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolfire

    Araplar alacak galiba. Premium araçlara olan ilgileri Saab'ı cezbedici kılabilir. Araplar daha rahat çalışma ortamı vereceklerdir Saab'a. Açıkçası her türlü Çin ve Hindistan'a tercih ederim.

    Bu arada sabah yola çıkarken 9-3 convertible gördüm (makyajsız kasa), günüm güzel başladı yani

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: coolfire

    Araplar alacak galiba. Premium araçlara olan ilgileri Saab'ı cezbedici kılabilir. Araplar daha rahat çalışma ortamı vereceklerdir Saab'a. Açıkçası her türlü Çin ve Hindistan'a tercih ederim.

    Bu arada sabah yola çıkarken 9-3 convertible gördüm (makyajsız kasa), günüm güzel başladı yani

    Dün de Isparta'da 35 KKT 18 , 2005 kasa 9-3 aero geziniyordu.Acaba sizden birileri mi_?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-B49CD3050

    quote:

    Orjinalden alıntı: coolfire

    Araplar alacak galiba. Premium araçlara olan ilgileri Saab'ı cezbedici kılabilir. Araplar daha rahat çalışma ortamı vereceklerdir Saab'a. Açıkçası her türlü Çin ve Hindistan'a tercih ederim.

    Bu arada sabah yola çıkarken 9-3 convertible gördüm (makyajsız kasa), günüm güzel başladı yani

    Dün de Isparta'da 35 KKT 18 , 2005 kasa 9-3 aero geziniyordu.Acaba sizden birileri mi_?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kaf_kaftr


    quote:

    Orjinalden alıntı: coolfire

    Araplar alacak galiba. Premium araçlara olan ilgileri Saab'ı cezbedici kılabilir. Araplar daha rahat çalışma ortamı vereceklerdir Saab'a. Açıkçası her türlü Çin ve Hindistan'a tercih ederim.

    Bu arada sabah yola çıkarken 9-3 convertible gördüm (makyajsız kasa), günüm güzel başladı yani

    Dün de Isparta'da 35 KKT 18 , 2005 kasa 9-3 aero geziniyordu.Acaba sizden birileri mi_?


    Ben tanımıyorum plakayı, Saab kullanmanın-sevmenin bir hoşluğu da bu olsa gerek. Yolda gördüğümüz her Saab bizi bir nebze heyecanlandırıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolfire

    quote:

    Orjinalden alıntı: kaf_kaftr


    quote:

    Orjinalden alıntı: coolfire

    Araplar alacak galiba. Premium araçlara olan ilgileri Saab'ı cezbedici kılabilir. Araplar daha rahat çalışma ortamı vereceklerdir Saab'a. Açıkçası her türlü Çin ve Hindistan'a tercih ederim.

    Bu arada sabah yola çıkarken 9-3 convertible gördüm (makyajsız kasa), günüm güzel başladı yani

    Dün de Isparta'da 35 KKT 18 , 2005 kasa 9-3 aero geziniyordu.Acaba sizden birileri mi_?


    Ben tanımıyorum plakayı, Saab kullanmanın-sevmenin bir hoşluğu da bu olsa gerek. Yolda gördüğümüz her Saab bizi bir nebze heyecanlandırıyor

    Alıntıları Göster
    15 yıl kadar önce bağdat caddesi nde saab bayi vardı (şu an alfa)...her geçerken gündüz olsun akşam olsun incelerdim..çok farklı gelirdi..hatta bi akşam 9-5 in kapısını açık unutmuşlar..bayağı bi kurcalamıştık aracı (bizimkide cesaret:)...ama bu GM in el atması benim gözümde o eski saab ruhunu malesef yaşattırmadı bana...el değiştime olayı umarım bu markayı eski kimliğine taşır.....jaguarıda tata aldıktan sonra modellerinde ford malzemesi kullanmamaya başladılar..darısı saabın başına




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egunns

    15 yıl kadar önce bağdat caddesi nde saab bayi vardı (şu an alfa)...her geçerken gündüz olsun akşam olsun incelerdim..çok farklı gelirdi..hatta bi akşam 9-5 in kapısını açık unutmuşlar..bayağı bi kurcalamıştık aracı (bizimkide cesaret:)...ama bu GM in el atması benim gözümde o eski saab ruhunu malesef yaşattırmadı bana...el değiştime olayı umarım bu markayı eski kimliğine taşır.....jaguarıda tata aldıktan sonra modellerinde ford malzemesi kullanmamaya başladılar..darısı saabın başına

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    15 yıl kadar önce bağdat caddesi nde saab bayi vardı (şu an alfa)...her geçerken gündüz olsun akşam olsun incelerdim..çok farklı gelirdi..hatta bi akşam 9-5 in kapısını açık unutmuşlar..bayağı bi kurcalamıştık aracı (bizimkide cesaret:)...ama bu GM in el atması benim gözümde o eski saab ruhunu malesef yaşattırmadı bana...el değiştime olayı umarım bu markayı eski kimliğine taşır.....jaguarıda tata aldıktan sonra modellerinde ford malzemesi kullanmamaya başladılar..darısı saabın başına

    Benzeri bi olay geçen yaz Volvo ant. bayinde başıma geldi.
    Mesai saatinden 45 dk. falan sonraydı, bi baktık kapı açık yaklaşık 20 dk. falan s40 ından s 80 ine kadar inceledikten sonra arkadan bi yerden görevli hanfendi gelmişti.Çok utanmıştık hırsız gibi

    Şu an bende sizin gibi düşünüyorum yenileri eskileri gibi değil.Hiç hoşuma gitmiyor, o baba baba sağlam arabalar kalmamış.Umarım eski günlerine döner Saab.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şahbaba

    quote:

    Orjinalden alıntı: coolfire

    Yalnız benim değerler şehiriçi-şehirlerarası karma değerler hocam. Şehir içinde 13 lt yi bulur tahminimce. Özellikle de İstanbul gibi yerlerde


    15'i bile bulur bence..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Şahbaba


    quote:

    Orjinalden alıntı: coolfire

    Yalnız benim değerler şehiriçi-şehirlerarası karma değerler hocam. Şehir içinde 13 lt yi bulur tahminimce. Özellikle de İstanbul gibi yerlerde


    15'i bile bulur bence..


    Yokuşlu yollarda ağır trafikte 17 litrelerde dolaşır, 1.5 tonluk araç...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LAST_DRIVER

    quote:

    Orjinalden alıntı: Şahbaba


    quote:

    Orjinalden alıntı: coolfire

    Yalnız benim değerler şehiriçi-şehirlerarası karma değerler hocam. Şehir içinde 13 lt yi bulur tahminimce. Özellikle de İstanbul gibi yerlerde


    15'i bile bulur bence..


    Yokuşlu yollarda ağır trafikte 17 litrelerde dolaşır, 1.5 tonluk araç...

    Alıntıları Göster
    Yokuşlu yollar ve ağır trafikte çoğu araba çift haneli rakamlara ulaşır. 1,5 ton olmasına gerek yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolfire

    Yokuşlu yollar ve ağır trafikte çoğu araba çift haneli rakamlara ulaşır. 1,5 ton olmasına gerek yok

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    2001 9-5 aero kullanıcısıyım. Herkese selamlar. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elmabelki

    Merhaba,

    2001 9-5 aero kullanıcısıyım. Herkese selamlar. :)

    Alıntıları Göster
    Hoşgeldin. Çok seviyorum o kasa 9-5'leri. Ne kadardır Saab sahibisin? Aracınla ilgili bahsetmek istediğin şeyler varsa burada paylaşabilirsin
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.