Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.309
Cevap
40
Favori
905.390
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    quote:

    Orjinalden alıntı: topgear

    Benim S40'da 16 inç jant var 7 kollu "Caligo" galiba ismi.

    Lastikler Continental 205/55/16. Bence yol tutuş konfor dengesi optimumda.

    195/65/15 düdük gibi duruyor ve iyi yol tutmuyor.

    205/50/17 şık ama araç çok sarsılıyor, bizim yollara göre değil.

    Bir de 50 yanak lastikle çukura düşersen çok çabuk balon yapıyor, lastik de bayağı pahalı.

    Bu arada ben yurtdışında görevdeyim, Volvo'yu 20.000 Euro'ya aldım (Kinetic versiyonu, Gümüş gri, Otom. klima, Sis farları, Direksiyondan kumandalı müzik sist., Volvo Guard Alarm, Parktronic, 16 inç jant).

    Şimdi servisten aradılar, periyodik bakımı bitmiş, 100 Euro.




    NASIL YANİ NİYE 17" JANT ARABAYI SARSSIN TABİ YANLIŞ ANLAMADIYSAM 205/50/"17" BU JANTI İFADE EDİYOR DİYE BİLİYORUM BEN SARSIYO OLSA BÜTÜN MERCEDES BMW LER SARSILIR 16" JANT KILLANMIYORLAR HİÇ TABİ BENİM GÖRDÜĞÜM KADARIYLA

    Alıntıları Göster
    ARKADAŞLAR ŞÖYLE GÜZEL BİR ŞEKİLDE S40 1.6D TANITIMI YAPAN OLMADI ARAÇ SAHİPLERİNDEN YOKMU FORUMDA YAA S40 1.6D ARABASI OLAN BUKADAR AZMI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    ARKADAŞLAR ŞÖYLE GÜZEL BİR ŞEKİLDE S40 1.6D TANITIMI YAPAN OLMADI ARAÇ SAHİPLERİNDEN YOKMU FORUMDA YAA S40 1.6D ARABASI OLAN BUKADAR AZMI

    Alıntıları Göster
    Metalik Boya 582 Euro Elektrik kontrollü ön koltuklar 2.069
    Ön koltuklarda ısıtma sistemi 404
    3 kollu deri direksiyon simidi 533
    Hız Sabitleyici (Cruise Control) 453
    Arka koltuğa entegre bagaj ayırıcı ağ (sadece V50 için) 622
    Elektrik kontrollü sürücü koltuğu 1.245
    Tam ebatta çelik jantlı yedek lastik (17" için alüminyum alaşımlı) 162
    Arka camda güneş perdesi (manuel) 210
    Spor şase 727
    Volvo Guard Alarm (hareket ve eğim sensörü içermez) 140 1.245
    Dinamik şase, önden çekiş 727
    Otomatik kararan iç dikiz aynası 291
    DSTC (Dinamik Denge ve Çekiş Kontrol sistemi) 1.697
    Lamine yan camlar 622
    Entegre GSM telefon 1.455
    Zaman ayarlı ısıtıcı 1.940
    Işıklı dış dikiz aynaları 242
    Arka koltuk oturma minderlerine entegre çocuk koltukları 485
    Deri kaplı vites kolu topuzu 291
    Bagajda alışveriş torbası tutucusu 210
    Bagajda 12V çıkışı 81
    Arka koltukta ISOFIX çocuk koltuğu bağlantısı 81
    Bi-Xenon farlar 1.099
    İç hava kalite sistemi (IAQS) 194
    RTI - Navigasyon sistemi hazırlığı 485
    Pusula (otomatik kararan iç dikiz aynası içerir) 242
    Premium Sound, 4x70W + 12 hoparlör 1.212
    6'lı CD çalar 1.051
    CD ve MD çalar 1.051
    DVD-ROM Avrupa haritası 485
    Şişe/çöp torbası tutucu 121
    Ahşap görünümlü iç kaplama 582
    Aluminyum jant 6.5*16 inch, CASTALIA 404
    Aluminyum jant 6.5*16 inch, CALIGO 205/55 R, W 404
    Aluminyum jant 6.5*16 inch, CYGNUS 205/55 R 16 W 404
    Aluminyum jant 6.5*16 inch, CEPHEUS 205/55 R 16 91W 404
    Aluminyum jant,7.0*17 inch, STYLLA 205/50R 17 93W XL 954
    Aluminyum jant 7.0*17 inch, SCULPTOR 205/50 R17 93W 954
    Aluminyum jant 7.0*17 inch, SAGİTTA 205/50R 17 93W XL 954
    Telefon ahizesi 954
    Yolcu hava yastığı iptal anahtarı 81
    Lastik onarım kiti 145
    Aluminyum jant, 6.5X16 inch, CRIUS 404
    Aluminyum jant, 7.0X17 inch, SCOTIA 954
    Sub woofer hazırlığı (yükseltilmiş bagaj zemini) 121
    Arka spoylersiz sipariş 0
    DÖŞEMELER:
    Deri 1.374
    SUNROOF SR 1.245

    VOLVO S40 1.6D OPSİYON FİYATLARI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    Metalik Boya 582 Euro Elektrik kontrollü ön koltuklar 2.069
    Ön koltuklarda ısıtma sistemi 404
    3 kollu deri direksiyon simidi 533
    Hız Sabitleyici (Cruise Control) 453
    Arka koltuğa entegre bagaj ayırıcı ağ (sadece V50 için) 622
    Elektrik kontrollü sürücü koltuğu 1.245
    Tam ebatta çelik jantlı yedek lastik (17" için alüminyum alaşımlı) 162
    Arka camda güneş perdesi (manuel) 210
    Spor şase 727
    Volvo Guard Alarm (hareket ve eğim sensörü içermez) 140 1.245
    Dinamik şase, önden çekiş 727
    Otomatik kararan iç dikiz aynası 291
    DSTC (Dinamik Denge ve Çekiş Kontrol sistemi) 1.697
    Lamine yan camlar 622
    Entegre GSM telefon 1.455
    Zaman ayarlı ısıtıcı 1.940
    Işıklı dış dikiz aynaları 242
    Arka koltuk oturma minderlerine entegre çocuk koltukları 485
    Deri kaplı vites kolu topuzu 291
    Bagajda alışveriş torbası tutucusu 210
    Bagajda 12V çıkışı 81
    Arka koltukta ISOFIX çocuk koltuğu bağlantısı 81
    Bi-Xenon farlar 1.099
    İç hava kalite sistemi (IAQS) 194
    RTI - Navigasyon sistemi hazırlığı 485
    Pusula (otomatik kararan iç dikiz aynası içerir) 242
    Premium Sound, 4x70W + 12 hoparlör 1.212
    6'lı CD çalar 1.051
    CD ve MD çalar 1.051
    DVD-ROM Avrupa haritası 485
    Şişe/çöp torbası tutucu 121
    Ahşap görünümlü iç kaplama 582
    Aluminyum jant 6.5*16 inch, CASTALIA 404
    Aluminyum jant 6.5*16 inch, CALIGO 205/55 R, W 404
    Aluminyum jant 6.5*16 inch, CYGNUS 205/55 R 16 W 404
    Aluminyum jant 6.5*16 inch, CEPHEUS 205/55 R 16 91W 404
    Aluminyum jant,7.0*17 inch, STYLLA 205/50R 17 93W XL 954
    Aluminyum jant 7.0*17 inch, SCULPTOR 205/50 R17 93W 954
    Aluminyum jant 7.0*17 inch, SAGİTTA 205/50R 17 93W XL 954
    Telefon ahizesi 954
    Yolcu hava yastığı iptal anahtarı 81
    Lastik onarım kiti 145
    Aluminyum jant, 6.5X16 inch, CRIUS 404
    Aluminyum jant, 7.0X17 inch, SCOTIA 954
    Sub woofer hazırlığı (yükseltilmiş bagaj zemini) 121
    Arka spoylersiz sipariş 0
    DÖŞEMELER:
    Deri 1.374
    SUNROOF SR 1.245

    VOLVO S40 1.6D OPSİYON FİYATLARI

    Alıntıları Göster
    Yerleşim ve Silindir Sayısı: 4 Silindir
    Silindir Hacmi: 1560 cc
    Max.Çıkış ECE Kw/hp/rpm : 109/4000
    Max.Tork ECE Nm/rpm : 240/1740
    Yakıt Tüketimi: Man :6.2lt (Şehir İçi) - 4.2lt (Şehir Dışı)
    Ortalama Yakıt Tüketimi : 5.2lt (Man)
    Max.Hız, km/saat : 190 (Man)
    0-100 km/sn'e erişim : 12 (Man)
    Yakıt Deposu: 55lt
    Bagaj Hacmi: 404lt
    Boş Ağırlık: 1.309kg
    U/G/ Y : 4.468/1.770/1.452 (mm)


    Sürekli Yanan Kısa Farlar SIPS ve SIPS Yan Hava Yastıkları
    Immobilizer Uzaktan Kumandalı Merkezi Kilit
    Dış Dikiz Aynalarına İlave Sinyal Lambası Siftlock ve Keylock (Otomatik Vites İçin)
    30 Sn Gecikmeli Ön Far Aydınlatma Aktif Gergili Emniyet Kemeri
    Konfor Şasi Far Yükseklik Ayarı
    Deadlock Kapı Kilit Sistemi Dış Isı Göstergesi
    ABS&EBA&EBD Ön Far Yıkama Sistemi
    IC Yan Hava Perdeleri AEM (Aksesuar Elek.Modül Hazırlığı)
    WHIPS Ön Koltuklar (Boyun Zedelen. Önleme Sis.) Akıllı Sürücü Bilgi Sistemi (IDIS)
    Yolcu Tarafı Hava Yastığı İptal Anahtarı STC*
    Sürücü Kapısından Kumandalı Çocuk Kilidi Sürücü ve Yolcu Hava Yastığı
    ECC Elektronik Klima Elektrik Kontrollü Ön ve Arka Camlar
    Arka Kol Dayamada Bardaklık * Polen Filitresi
    Aliminyum İç Kaplama* Sürücü ve Yolcu için Işıklı Makyaj Aynası
    Tek Cd Çalarlı Yüksek Perf. 4.40W+8 Hop. Akü 520A
    60/40 Katlanır Arka Koltuklar 53xx Dala Tex/T-Tec Döşeme
    Orta Konsolda Küllük Çakmak ve Tek Bardaklık Direksiyondan Kumandalı Müzik Sistemi
    Yükseklik Ayarlık Mekanik Ön Koltuklar Yol Bilgisayarı
    Reflektör ve İlkyardım Çantası Tekstil Paspaslar
    Elektrik Kontrollü ve Isıtmalı Dış Aynalar 15" Fren Sistemi
    3.Fren Lambası (LED) Küçük Ebatlı Yedek Lastik 16" 125/85
    Güçlendirilmiş Anten (Diversity Aerial System) 205 / 55 / R15 91W Pirelli Lastikler
    Siyah Çerçeveli Ön Izgara 16" CURSA Alüm.Alaşımlı Jantlar*
    Çeki Kancası Hazırlığı Yağmur Sensörü*
    Katlanabilir ve Işıklı Dış Dikiz Aynaları* Arka Park Sensörü*
    Ön Sis Farları*

    İLAVE AKSESUARLAR
    Metalik Boya


    STANDART AKSESUARLI ANAHTAR TESLİM FİYATI : 31.850 EURO

    Ops.Kodu DYNAMIC PAKETİ S40 1.6lt 3.233 €
    29 Üç Kollu Direksiyon Simidi
    227 DSTC (Dinamik Denge ve Çekiş Kontrol Sistemi)
    333 Deri Kaplı Vites Kolu Topuzu
    438 Bi- xenon Farlar
    621 Alüm.Jant 7.0*17" STYLLA 205/50 R 17 93W XL

    * 2006 Model İlave Aksesurları'dır.
    ** 2 Yıllık Fabrika Garantisi Tüm Araçlarımızda Vardır. (Aracınızdaki Garanti Kitapçığına bakınız.)
    ***Bütün Araçlarda 2 (iki) sene süre ile "VOLVOLİNE" (0212 337 42 44) ücretsiz verilmektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turusan -- 3 Mayıs 2006; 17:52:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    quote:

    Orjinalden alıntı: topgear

    Benim S40'da 16 inç jant var 7 kollu "Caligo" galiba ismi.

    Lastikler Continental 205/55/16. Bence yol tutuş konfor dengesi optimumda.

    195/65/15 düdük gibi duruyor ve iyi yol tutmuyor.

    205/50/17 şık ama araç çok sarsılıyor, bizim yollara göre değil.

    Bir de 50 yanak lastikle çukura düşersen çok çabuk balon yapıyor, lastik de bayağı pahalı.

    Bu arada ben yurtdışında görevdeyim, Volvo'yu 20.000 Euro'ya aldım (Kinetic versiyonu, Gümüş gri, Otom. klima, Sis farları, Direksiyondan kumandalı müzik sist., Volvo Guard Alarm, Parktronic, 16 inç jant).

    Şimdi servisten aradılar, periyodik bakımı bitmiş, 100 Euro.




    NASIL YANİ NİYE 17" JANT ARABAYI SARSSIN TABİ YANLIŞ ANLAMADIYSAM 205/50/"17" BU JANTI İFADE EDİYOR DİYE BİLİYORUM BEN SARSIYO OLSA BÜTÜN MERCEDES BMW LER SARSILIR 16" JANT KILLANMIYORLAR HİÇ TABİ BENİM GÖRDÜĞÜM KADARIYLA

    Alıntıları Göster
    Ben Moto Pfohe Volvo resmi temsilcisinde yaptırdım bakımı, ayrıntılı faturayı alınca bakımda ne yapmışlar iletirim size.
    Dediğim gibi bu Türkiye fiyatı değil.

    Jant-lastik konusunu yanlış ifade etmişim kusura bakmayın.


    Araçta darbe emişi zayıflatan jant değil tabi, kullanılan ince yanaklı lastik. Malumunuz lastik yanağı da darbe emer.

    205 tabanın %55i yanak tabi ki %50sinden daha yüksek yani daha fazla esneme payına sahip.

    Bende bir de 1994 Mercedes S320 var, onun lastikleri 235 60 16, bir hayli konforlu tabi :)

    Volvo S40'ı tanıtalım madem,

    Ben Volvo diplomatic sales 'den aldığımdan donanım opsiyonları vs. Türkiye'ye ithal edilenlerden farklı.

    Ben sadece ihtiyacım olan temel donanımı aldım.

    6 havayastığı, ABS EBD ASR ve Türkiye'ye ithal edilenlerden farklı olarak ESP standart benim arabada (yani DTSC).
    Kinetic modelini aldım. Bu modelde ışıklı makyaj aynaları, bardaklıklı arka kol dayama, sağ sol ayrı ayarlı otomatik klima paket olarak veriliyor.

    Ben opsiyon olarak Metalik gri boya, alarm, park mesafe kontrol, ön sis farları, 16 inç jantlar, gövde rengi yan kapı çıtaları, direksiyondan müzik sistemi kontrol, halı paspas aldım.

    Sonra aksesuar olarak kış ayları için Volvo kauçuk paspas, jantlar çalınmasın diye orijinal kilitli bijonlar, bagaja bir tarafı kaymaz kauçuk, bir tarafı halı kaplama örtü, bagaj içinde ıvır zıvırı koymak için ekstra kutu ve bence en önemlisi tamponu örtmeye yarayan üstünüz çamur olmasın diye yapılmış bir plastik örtü var onu aldım :) Bir de 4 adet kış lastiği Lassa Snoways2, gayet memnunum bu lastiklerden.

    Bir de hanım uzun yolda rahat uyusun diye Volvo yastık :) Tüm bu ıvır zıvır artı kış lastikleri toplamda 20000 Euro'dan biraz fazlaya maloldu bana.

    Tanıtacak nesi var.... valla güzel araba işte kaliteli herşeyden önce. tasarımı güzel. Evladiyelik yıllarca binilir, hiçbirşey olmaz.

    Bu arabayı değiştirmek istesem büyük ihtimalle yine Volvo alırım. Mesela yenilendikten sonra S60? Hoş olur bence.

    Mercedes nereden çıktı derseniz o da öyle düşeş geldi, Volvo'ya da tramvay sürttüğünden tamirdeydi, öyle bir delilik yaptık aldık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    quote:

    Orjinalden alıntı: topgear

    Benim S40'da 16 inç jant var 7 kollu "Caligo" galiba ismi.

    Lastikler Continental 205/55/16. Bence yol tutuş konfor dengesi optimumda.

    195/65/15 düdük gibi duruyor ve iyi yol tutmuyor.

    205/50/17 şık ama araç çok sarsılıyor, bizim yollara göre değil.

    Bir de 50 yanak lastikle çukura düşersen çok çabuk balon yapıyor, lastik de bayağı pahalı.

    Bu arada ben yurtdışında görevdeyim, Volvo'yu 20.000 Euro'ya aldım (Kinetic versiyonu, Gümüş gri, Otom. klima, Sis farları, Direksiyondan kumandalı müzik sist., Volvo Guard Alarm, Parktronic, 16 inç jant).

    Şimdi servisten aradılar, periyodik bakımı bitmiş, 100 Euro.




    NASIL YANİ NİYE 17" JANT ARABAYI SARSSIN TABİ YANLIŞ ANLAMADIYSAM 205/50/"17" BU JANTI İFADE EDİYOR DİYE BİLİYORUM BEN SARSIYO OLSA BÜTÜN MERCEDES BMW LER SARSILIR 16" JANT KILLANMIYORLAR HİÇ TABİ BENİM GÖRDÜĞÜM KADARIYLA

    Alıntıları Göster
    Sessizlik konusunda en iyisi denemek bence.

    Alman ve fransız otomobil dergilerinden okuduğuma göre Pompa-meme teknolojili Volkswagen grubu araçlar Common-Rail enjeksiyonlu araçlara göre daha gürültülüymüş.

    Babamda eski kasa 1.9 TDI 130 hp Passat var, o Volvo'dan çok az daha gürültülü.

    Biraderde Corolla HB D4-D var o mesela Volvo'ya göre sessiz.

    Bir de Opel Vectra 1.9 CDTI 150 hp'ye bindim, ondaki Fiat motoru da Volvo'ya göre sessiz.

    Yalnız Volvo'da motor ısınınca uzun yolda ses azalıyor.


    Performans konusunda şunu söyleyebilirim, Volvo bir peugeot 307 veya Focus HB gibi muazzam koltuğa yapıştırmıyor ivmelenmede.

    Neden derseniz araba 1400 kilogram. Gene de kafayı kaldırıyor, istikrarlı hızlanıyor.

    Uzun yolda 1800 deviri yakaladım mı 4. viteste bile çok rahat solluyorum, 3'e almaya hiç gerek yok. Hatta bazen vites düşürmek zaman kaybettiriyor.

    Otoyolda 160-180 arası bir tempoyu rahat tutturursunuz.

    Ben en fazla 200 gördüm kadranda.

    Geçen yaz Bir Focus I 1.6 benzinli ile hemen hemen aynı tempoda İstanbul-Ankara yaptık, ben rampalarda arayı açıyordum, o düzlüklerde bana yetişiyordu.

    Tabi bu arada benim araba dolu ve klima hep açıktı.

    Başka sorular olursa yanıtlamaya çalışrım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OtoTurk

    quote:

    Orjinalden alıntı: rotary_power

    VOLVO ALINIR FAKAT İŞTE BAZI CAHİL İNSANLAR PEJOYLA KARIŞTIRIP 1 ARABASI AĞRIZALI ÇIKTI DİYE HEPSİNİN AĞRIZALI ÇIKACAĞINI SANIYOR


    Pek değerli cahil olmayan pek bilgili arkadaşım. Yaptık işte bir cahillik (???) affet. (!!!) Ancak engin deneyiminiz ve bilginize sığınarak soruyorum.

    AĞRIZA ne demek? Lügatta bulamadım da bu kelimeyi, malum kelime haznem cahilliğim nedeni ile biraz kıt kalmış bağışlayın....

    Birde en ucuz Volvo 50.000 YTL. Full donanım 307 HDI pazarlıkla 37000 YTL. Arada ki 13.000 YTL farkı Peugeot fabrikası 307 ye harcasa emin ol Volvo ' dan daha sağlam bir araba ortaya çıkar. Cahilce bir yorum belki sizin engin bilginize göre ama hala kafam şu AĞRIZA ya takıldı, ondan olabilir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: OtoTurk

    quote:

    Orjinalden alıntı: rotary_power

    VOLVO ALINIR FAKAT İŞTE BAZI CAHİL İNSANLAR PEJOYLA KARIŞTIRIP 1 ARABASI AĞRIZALI ÇIKTI DİYE HEPSİNİN AĞRIZALI ÇIKACAĞINI SANIYOR


    Pek değerli cahil olmayan pek bilgili arkadaşım. Yaptık işte bir cahillik (???) affet. (!!!) Ancak engin deneyiminiz ve bilginize sığınarak soruyorum.

    AĞRIZA ne demek? Lügatta bulamadım da bu kelimeyi, malum kelime haznem cahilliğim nedeni ile biraz kıt kalmış bağışlayın....

    Birde en ucuz Volvo 50.000 YTL. Full donanım 307 HDI pazarlıkla 37000 YTL. Arada ki 13.000 YTL farkı Peugeot fabrikası 307 ye harcasa emin ol Volvo ' dan daha sağlam bir araba ortaya çıkar. Cahilce bir yorum belki sizin engin bilginize göre ama hala kafam şu AĞRIZA ya takıldı, ondan olabilir.



    SANA SADECE YARASI OLAN GOCUNUR DİYORUM

    MADEM HARCASAYDIDA SAĞLAM PROBLEMSİZ ARABA YAPSALARDI

    AFFETMEK BANA DEĞİL ALLAHA MEHSUSTUR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    Metalik Boya 582 Euro Elektrik kontrollü ön koltuklar 2.069
    Ön koltuklarda ısıtma sistemi 404
    3 kollu deri direksiyon simidi 533
    Hız Sabitleyici (Cruise Control) 453
    Arka koltuğa entegre bagaj ayırıcı ağ (sadece V50 için) 622
    Elektrik kontrollü sürücü koltuğu 1.245
    Tam ebatta çelik jantlı yedek lastik (17" için alüminyum alaşımlı) 162
    Arka camda güneş perdesi (manuel) 210
    Spor şase 727
    Volvo Guard Alarm (hareket ve eğim sensörü içermez) 140 1.245
    Dinamik şase, önden çekiş 727
    Otomatik kararan iç dikiz aynası 291
    DSTC (Dinamik Denge ve Çekiş Kontrol sistemi) 1.697
    Lamine yan camlar 622
    Entegre GSM telefon 1.455
    Zaman ayarlı ısıtıcı 1.940
    Işıklı dış dikiz aynaları 242
    Arka koltuk oturma minderlerine entegre çocuk koltukları 485
    Deri kaplı vites kolu topuzu 291
    Bagajda alışveriş torbası tutucusu 210
    Bagajda 12V çıkışı 81
    Arka koltukta ISOFIX çocuk koltuğu bağlantısı 81
    Bi-Xenon farlar 1.099
    İç hava kalite sistemi (IAQS) 194
    RTI - Navigasyon sistemi hazırlığı 485
    Pusula (otomatik kararan iç dikiz aynası içerir) 242
    Premium Sound, 4x70W + 12 hoparlör 1.212
    6'lı CD çalar 1.051
    CD ve MD çalar 1.051
    DVD-ROM Avrupa haritası 485
    Şişe/çöp torbası tutucu 121
    Ahşap görünümlü iç kaplama 582
    Aluminyum jant 6.5*16 inch, CASTALIA 404
    Aluminyum jant 6.5*16 inch, CALIGO 205/55 R, W 404
    Aluminyum jant 6.5*16 inch, CYGNUS 205/55 R 16 W 404
    Aluminyum jant 6.5*16 inch, CEPHEUS 205/55 R 16 91W 404
    Aluminyum jant,7.0*17 inch, STYLLA 205/50R 17 93W XL 954
    Aluminyum jant 7.0*17 inch, SCULPTOR 205/50 R17 93W 954
    Aluminyum jant 7.0*17 inch, SAGİTTA 205/50R 17 93W XL 954
    Telefon ahizesi 954
    Yolcu hava yastığı iptal anahtarı 81
    Lastik onarım kiti 145
    Aluminyum jant, 6.5X16 inch, CRIUS 404
    Aluminyum jant, 7.0X17 inch, SCOTIA 954
    Sub woofer hazırlığı (yükseltilmiş bagaj zemini) 121
    Arka spoylersiz sipariş 0
    DÖŞEMELER:
    Deri 1.374
    SUNROOF SR 1.245

    VOLVO S40 1.6D OPSİYON FİYATLARI

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: turusan

    Metalik Boya 582 Euro Elektrik kontrollü ön koltuklar 2.069
    Ön koltuklarda ısıtma sistemi 404
    3 kollu deri direksiyon simidi 533
    Hız Sabitleyici (Cruise Control) 453
    Arka koltuğa entegre bagaj ayırıcı ağ (sadece V50 için) 622
    Elektrik kontrollü sürücü koltuğu 1.245
    Tam ebatta çelik jantlı yedek lastik (17" için alüminyum alaşımlı) 162
    Arka camda güneş perdesi (manuel) 210
    Spor şase 727
    Volvo Guard Alarm (hareket ve eğim sensörü içermez) 140 1.245
    Dinamik şase, önden çekiş 727
    Otomatik kararan iç dikiz aynası 291
    DSTC (Dinamik Denge ve Çekiş Kontrol sistemi) 1.697
    Lamine yan camlar 622
    Entegre GSM telefon 1.455
    Zaman ayarlı ısıtıcı 1.940
    Işıklı dış dikiz aynaları 242
    Arka koltuk oturma minderlerine entegre çocuk koltukları 485
    Deri kaplı vites kolu topuzu 291
    Bagajda alışveriş torbası tutucusu 210
    Bagajda 12V çıkışı 81
    Arka koltukta ISOFIX çocuk koltuğu bağlantısı 81
    Bi-Xenon farlar 1.099
    İç hava kalite sistemi (IAQS) 194
    RTI - Navigasyon sistemi hazırlığı 485
    Pusula (otomatik kararan iç dikiz aynası içerir) 242
    Premium Sound, 4x70W + 12 hoparlör 1.212
    6'lı CD çalar 1.051
    CD ve MD çalar 1.051
    DVD-ROM Avrupa haritası 485
    Şişe/çöp torbası tutucu 121
    Ahşap görünümlü iç kaplama 582
    Aluminyum jant 6.5*16 inch, CASTALIA 404
    Aluminyum jant 6.5*16 inch, CALIGO 205/55 R, W 404
    Aluminyum jant 6.5*16 inch, CYGNUS 205/55 R 16 W 404
    Aluminyum jant 6.5*16 inch, CEPHEUS 205/55 R 16 91W 404
    Aluminyum jant,7.0*17 inch, STYLLA 205/50R 17 93W XL 954
    Aluminyum jant 7.0*17 inch, SCULPTOR 205/50 R17 93W 954
    Aluminyum jant 7.0*17 inch, SAGİTTA 205/50R 17 93W XL 954
    Telefon ahizesi 954
    Yolcu hava yastığı iptal anahtarı 81
    Lastik onarım kiti 145
    Aluminyum jant, 6.5X16 inch, CRIUS 404
    Aluminyum jant, 7.0X17 inch, SCOTIA 954
    Sub woofer hazırlığı (yükseltilmiş bagaj zemini) 121
    Arka spoylersiz sipariş 0
    DÖŞEMELER:
    Deri 1.374
    SUNROOF SR 1.245

    VOLVO S40 1.6D OPSİYON FİYATLARI




    BUNLARIN ALAYINI DYNAMIC PAKETTE ALABİLİYORSUN BİR KAÇ ŞEY DIŞINDA ONUNDA FARKI YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM 3000 EURO GİBİ BİR FİYATTI YANİ HEPSİNİ AYRI AYRI ALMAYA KALKARSIN ASTARI YÜZÜNDEN PAHALIYA MAL OLUR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topgear

    Sessizlik konusunda en iyisi denemek bence.

    Alman ve fransız otomobil dergilerinden okuduğuma göre Pompa-meme teknolojili Volkswagen grubu araçlar Common-Rail enjeksiyonlu araçlara göre daha gürültülüymüş.

    Babamda eski kasa 1.9 TDI 130 hp Passat var, o Volvo'dan çok az daha gürültülü.

    Biraderde Corolla HB D4-D var o mesela Volvo'ya göre sessiz.

    Bir de Opel Vectra 1.9 CDTI 150 hp'ye bindim, ondaki Fiat motoru da Volvo'ya göre sessiz.

    Yalnız Volvo'da motor ısınınca uzun yolda ses azalıyor.


    Performans konusunda şunu söyleyebilirim, Volvo bir peugeot 307 veya Focus HB gibi muazzam koltuğa yapıştırmıyor ivmelenmede.

    Neden derseniz araba 1400 kilogram. Gene de kafayı kaldırıyor, istikrarlı hızlanıyor.

    Uzun yolda 1800 deviri yakaladım mı 4. viteste bile çok rahat solluyorum, 3'e almaya hiç gerek yok. Hatta bazen vites düşürmek zaman kaybettiriyor.

    Otoyolda 160-180 arası bir tempoyu rahat tutturursunuz.

    Ben en fazla 200 gördüm kadranda.

    Geçen yaz Bir Focus I 1.6 benzinli ile hemen hemen aynı tempoda İstanbul-Ankara yaptık, ben rampalarda arayı açıyordum, o düzlüklerde bana yetişiyordu.

    Tabi bu arada benim araba dolu ve klima hep açıktı.

    Başka sorular olursa yanıtlamaya çalışrım.

    Alıntıları Göster
    topgear

    SEN YURT DIŞINDAYDIN YANILMIYORSAM BEN ORADAN ALSAM ARABAYI TÜRKİYEYE SOKUNCA BURDAKİNDEN PAHALI OLURMU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    topgear

    SEN YURT DIŞINDAYDIN YANILMIYORSAM BEN ORADAN ALSAM ARABAYI TÜRKİYEYE SOKUNCA BURDAKİNDEN PAHALI OLURMU

    Alıntıları Göster
    DONANIMLARINI YAZDIM ZATEN SANA GÖRE EKSİKLERE BAK TOPLA OPSİYON FİYATLARINDAN FARKI BULURSUN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    topgear

    SEN YURT DIŞINDAYDIN YANILMIYORSAM BEN ORADAN ALSAM ARABAYI TÜRKİYEYE SOKUNCA BURDAKİNDEN PAHALI OLURMU

    Alıntıları Göster
    oluyo abi tabiki.sınırda gelirken vergisi çok fazla oluyo.ama yok ben yurt dışı plaka kullancam 6 ay orda 6ay türkiyede kalabilir diyosan eywallah.bidefasında biz bulgaristandan buraya audi a8 getircektik hatta aracı aldık.4.2 motor bide.ama ne keyifti o.sınıra kadar uçtuk resmen.ama sınırda sorun çıkmıştı geçiremedik.iyiki geçirmemişiz bugün benzinine para yetişmezdi walla.ama volvo 1.6d kesinlikle focusla falan kıyaslamayın derim.aracın arka kısmıda denilen kadar dar değil.uzun yollarda focusa göre daha rahat.koltuk sertliği süspansiyon sertliği falan çok iyi ayarlanmış.vede bi önceki kasa gibi s serisinin dışında kalan tasarımı yok .diğer abilerine benzemiş dış tasarımı.ama fiyat olarak dahada çıkabilirim diyosan s60 al derim.o keyif o tasarım başkada bi arabada yok derim ha bide saab 9-3 tid ler var onları samıyorum zaten.isveçliler bu işi biliyo abi
    quote:

    Orjinalden alıntı: turusan

    topgear

    SEN YURT DIŞINDAYDIN YANILMIYORSAM BEN ORADAN ALSAM ARABAYI TÜRKİYEYE SOKUNCA BURDAKİNDEN PAHALI OLURMU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desiya

    oluyo abi tabiki.sınırda gelirken vergisi çok fazla oluyo.ama yok ben yurt dışı plaka kullancam 6 ay orda 6ay türkiyede kalabilir diyosan eywallah.bidefasında biz bulgaristandan buraya audi a8 getircektik hatta aracı aldık.4.2 motor bide.ama ne keyifti o.sınıra kadar uçtuk resmen.ama sınırda sorun çıkmıştı geçiremedik.iyiki geçirmemişiz bugün benzinine para yetişmezdi walla.ama volvo 1.6d kesinlikle focusla falan kıyaslamayın derim.aracın arka kısmıda denilen kadar dar değil.uzun yollarda focusa göre daha rahat.koltuk sertliği süspansiyon sertliği falan çok iyi ayarlanmış.vede bi önceki kasa gibi s serisinin dışında kalan tasarımı yok .diğer abilerine benzemiş dış tasarımı.ama fiyat olarak dahada çıkabilirim diyosan s60 al derim.o keyif o tasarım başkada bi arabada yok derim ha bide saab 9-3 tid ler var onları samıyorum zaten.isveçliler bu işi biliyo abi
    quote:

    Orjinalden alıntı: turusan

    topgear

    SEN YURT DIŞINDAYDIN YANILMIYORSAM BEN ORADAN ALSAM ARABAYI TÜRKİYEYE SOKUNCA BURDAKİNDEN PAHALI OLURMU


    Alıntıları Göster
    Açıkçası mevcut vergi düzeninde pek avantajlı değil, uğraştığına değmiyor.

    Ben Türkiye'ye dönerken araba 3-4 yaşında olacak o zaman amortismandan bir miktar avantajım olacak. O da zararın azalması şeklinde kar yok yani.

    Esas para Mercedes'de kazanılıyor. Asgari 10.000 Euro kar ediyorsun Türkiye'ye getirip satınca.




  • volvo s40 volvo'nun orta sınıf diye sattığı ama compact sınıf olan focus'un şasesini kullanan bir araba. yani bir orta sınıf için biraz dar. şişirme bir orta sınıf. onun dışında volvo volvodur tabi...

    ama ben şahsen sırf şasesi yüzünden tercih etmem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    volvo s40 volvo'nun orta sınıf diye sattığı ama compact sınıf olan focus'un şasesini kullanan bir araba. yani bir orta sınıf için biraz dar. şişirme bir orta sınıf. onun dışında volvo volvodur tabi...

    ama ben şahsen sırf şasesi yüzünden tercih etmem.
    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    volvo s40 volvo'nun orta sınıf diye sattığı ama compact sınıf olan focus'un şasesini kullanan bir araba. yani bir orta sınıf için biraz dar. şişirme bir orta sınıf. onun dışında volvo volvodur tabi...

    ama ben şahsen sırf şasesi yüzünden tercih etmem.



    ARKADAŞIM ŞASE NEDİR BİR TANIMINI YAPARMISIN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    volvo s40 volvo'nun orta sınıf diye sattığı ama compact sınıf olan focus'un şasesini kullanan bir araba. yani bir orta sınıf için biraz dar. şişirme bir orta sınıf. onun dışında volvo volvodur tabi...

    ama ben şahsen sırf şasesi yüzünden tercih etmem.



    ARKADAŞIM ŞASE NEDİR BİR TANIMINI YAPARMISIN

    Alıntıları Göster
    KOSKOCA FORUMDA BİRTANE S40 SAHİBİ VAR ODA YURT DISINDA YASIYOR ALMASAMMI NE YAPSAM EN İYİSİ BEKLEMEK GALİBA BİRKAÇ TANE DAHA SATILSIN KAMPANYADA YAPMIŞLAR ZATEN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    quote:

    Orjinalden alıntı: aliıkay

    ben s40 hakkında önceden yazmıştım . dediğim gibi içi çok dar yan camları ufak insan içinde boguluyor sanki
    .yalnız volvonun güvenligine bir diyecegim yok tabii. bence s40 fiyatı rakiplerine göre yüksek
    s40 a aldıgım fiyat son 51000 ytl .
    ben olsam 407 yada c 5 alırdım .eger görünüme önem veriyorsan 407 den şaşma , yol tutuş ve özellik istiyosan c 5 al.
    407 e 42500 fiyat aldım
    c5 e 39750 ytl fiyat aldım
    görüldügü üzere fiyat acısından da volvo daha pahalı. 407 c 5 kasa olarak bir üst sengment.



    ARKADASIM VOLVO MARKASININ RAKİBİ MERSEDES BMW AUDİ SAAB dır SENİN DEDİĞİN ARAÇLAR GENİŞ OLABİLİR AMA GÜVEN VERMİYOR

    Alıntıları Göster
    Orjinalden alıntı: aliıkay
    ARKADASIM VOLVO MARKASININ RAKİBİ MERSEDES BMW AUDİ SAAB dır SENİN DEDİĞİN ARAÇLAR GENİŞ OLABİLİR AMA GÜVEN VERMİYOR


    pejo 407 5 yıldız almış. ve de bunu alırken puanları volvo s40 tan daha yüksek. şimdi hangisi güven veriyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    volvo s40 volvo'nun orta sınıf diye sattığı ama compact sınıf olan focus'un şasesini kullanan bir araba. yani bir orta sınıf için biraz dar. şişirme bir orta sınıf. onun dışında volvo volvodur tabi...

    ama ben şahsen sırf şasesi yüzünden tercih etmem.



    ARKADAŞIM ŞASE NEDİR BİR TANIMINI YAPARMISIN

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: turusan


    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    volvo s40 volvo'nun orta sınıf diye sattığı ama compact sınıf olan focus'un şasesini kullanan bir araba. yani bir orta sınıf için biraz dar. şişirme bir orta sınıf. onun dışında volvo volvodur tabi...

    ama ben şahsen sırf şasesi yüzünden tercih etmem.



    ARKADAŞIM ŞASE NEDİR BİR TANIMINI YAPARMISIN


    eğer meraktan soruyorsanız cevaplıyorum. ama amaç burdaki diğer arkadaşlar gibi tartışmaksa ben girmem öyle şeylere.

    şase arabanın oturduğu platformdur. nasıl evin temeli varsa arabanın da şase si vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    Orjinalden alıntı: aliıkay
    ARKADASIM VOLVO MARKASININ RAKİBİ MERSEDES BMW AUDİ SAAB dır SENİN DEDİĞİN ARAÇLAR GENİŞ OLABİLİR AMA GÜVEN VERMİYOR


    pejo 407 5 yıldız almış. ve de bunu alırken puanları volvo s40 tan daha yüksek. şimdi hangisi güven veriyor?

    Alıntıları Göster
    arkadaşım bu 5yıldız muhabbeti yukarda geçti.biraz yukarsını oku anlarsın.neden güwenli olduğu şöyle gerçek hayattaki kazalar ncap testlerindeki gibi olmuyo bi tırın alrına giriyosun yada taklalar atabiliyosun bazen bu durumlarda nese ben demiyim arkadaşım oku biraz yukarsını.
    Orjinalden alıntı: metinemre

    Orjinalden alıntı: aliıkay
    ARKADASIM VOLVO MARKASININ RAKİBİ MERSEDES BMW AUDİ SAAB dır SENİN DEDİĞİN ARAÇLAR GENİŞ OLABİLİR AMA GÜVEN VERMİYOR


    pejo 407 5 yıldız almış. ve de bunu alırken puanları volvo s40 tan daha yüksek. şimdi hangisi güven veriyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topgear

    Açıkçası mevcut vergi düzeninde pek avantajlı değil, uğraştığına değmiyor.

    Ben Türkiye'ye dönerken araba 3-4 yaşında olacak o zaman amortismandan bir miktar avantajım olacak. O da zararın azalması şeklinde kar yok yani.

    Esas para Mercedes'de kazanılıyor. Asgari 10.000 Euro kar ediyorsun Türkiye'ye getirip satınca.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: topgear

    Açıkçası mevcut vergi düzeninde pek avantajlı değil, uğraştığına değmiyor.

    Ben Türkiye'ye dönerken araba 3-4 yaşında olacak o zaman amortismandan bir miktar avantajım olacak. O da zararın azalması şeklinde kar yok yani.

    Esas para Mercedes'de kazanılıyor. Asgari 10.000 Euro kar ediyorsun Türkiye'ye getirip satınca.



    Arkadaşlar Volvo V50 Sportswagon inceleme fırsatı buldum bugün.
    V50, S40'ın station versiyonuymuş.
    Arka koltuk mesafesi biraz daha geniş bagajı da çok iyi geldi bana.
    Satış temsilcisi çocuk da, Avrupa'da bu sınıf Volvo'lar da station wagon modellerin daha çok rağbet gördüğünü söyledi.
    52 milyar düz vites metalic 1.6 D
    Pazarlık yapmadık ama dynamic paketli versiyon varmış ellerinde indirim yaparız dediler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    quote:

    Orjinalden alıntı: turusan


    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    volvo s40 volvo'nun orta sınıf diye sattığı ama compact sınıf olan focus'un şasesini kullanan bir araba. yani bir orta sınıf için biraz dar. şişirme bir orta sınıf. onun dışında volvo volvodur tabi...

    ama ben şahsen sırf şasesi yüzünden tercih etmem.



    ARKADAŞIM ŞASE NEDİR BİR TANIMINI YAPARMISIN


    eğer meraktan soruyorsanız cevaplıyorum. ama amaç burdaki diğer arkadaşlar gibi tartışmaksa ben girmem öyle şeylere.

    şase arabanın oturduğu platformdur. nasıl evin temeli varsa arabanın da şase si vardır.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre


    quote:

    Orjinalden alıntı: turusan


    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    volvo s40 volvo'nun orta sınıf diye sattığı ama compact sınıf olan focus'un şasesini kullanan bir araba. yani bir orta sınıf için biraz dar. şişirme bir orta sınıf. onun dışında volvo volvodur tabi...

    ama ben şahsen sırf şasesi yüzünden tercih etmem.



    ARKADAŞIM ŞASE NEDİR BİR TANIMINI YAPARMISIN


    eğer meraktan soruyorsanız cevaplıyorum. ama amaç burdaki diğer arkadaşlar gibi tartışmaksa ben girmem öyle şeylere.

    şase arabanın oturduğu platformdur. nasıl evin temeli varsa arabanın da şase si vardır.



    SENİN TANIMINI YAPMAYA ÇALIŞTIĞIN SEY ŞASİ ŞASE DİYE BİR ARABA PARÇASI YOK ÖNCE ONU ÖĞREN SONRA GEL BURDA FOCUS LA S40 ATNI ŞASİ DE DİYE YORUM YAP




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    quote:

    Orjinalden alıntı: topgear

    Benim S40'da 16 inç jant var 7 kollu "Caligo" galiba ismi.

    Lastikler Continental 205/55/16. Bence yol tutuş konfor dengesi optimumda.

    195/65/15 düdük gibi duruyor ve iyi yol tutmuyor.

    205/50/17 şık ama araç çok sarsılıyor, bizim yollara göre değil.

    Bir de 50 yanak lastikle çukura düşersen çok çabuk balon yapıyor, lastik de bayağı pahalı.

    Bu arada ben yurtdışında görevdeyim, Volvo'yu 20.000 Euro'ya aldım (Kinetic versiyonu, Gümüş gri, Otom. klima, Sis farları, Direksiyondan kumandalı müzik sist., Volvo Guard Alarm, Parktronic, 16 inç jant).

    Şimdi servisten aradılar, periyodik bakımı bitmiş, 100 Euro.




    NASIL YANİ NİYE 17" JANT ARABAYI SARSSIN TABİ YANLIŞ ANLAMADIYSAM 205/50/"17" BU JANTI İFADE EDİYOR DİYE BİLİYORUM BEN SARSIYO OLSA BÜTÜN MERCEDES BMW LER SARSILIR 16" JANT KILLANMIYORLAR HİÇ TABİ BENİM GÖRDÜĞÜM KADARIYLA

    Alıntıları Göster
    ŞU Euro - NCAP ZIMBIRTISINA SON NOKTAYI KOYUYORUM ARTIK DAHA FAZLA BU TARTIŞILMASIN:

    Euro - NCAP TEST KRİTERLERİ VARDIR VE BU KRİTERLER TIPKI FİRMALARIN ARABALARININ YAKIT TÜKETİMİ DEĞERLERİNDE OLDUĞU GİBİ HAYATA GEÇER YANİ BUGÜNE KADAR BEN HİÇ BİR ARABANIN FABRİKA VERİSİNDE BENZİN VEYA MAZOT YAKTIĞINI NE GÖRDÜM NE DE DUYDUM .

    Euro - NCAP TA YAPILAN TESTLERDE AYNI BÖYLE İŞTE YUKARDA DA YAZDIM SENİN ÖVDÜĞÜN VOLVOYLA AYNI KEFEYE KOYDUĞUN ŞU 407 Yİ ALALIM 150 KM/H HIZLA PARK HALINDEKİ 6 RABAYI BİÇTİRİP BİR EVİN DUVARINDAN İÇERİ SOKALIM BAKALIM O ALDIĞI 5 YILDIZI ARABADAN İNİP TOPLAYABİLECEKMİSİN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turusan -- 5 Mayıs 2006; 15:16:14 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.