Şimdi Ara

DHD garantilimi garantisiz mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • iyi günler şubat başından beri desire hd almayı düşünüyorum araştırıyorum hala parayı toplayana kadar :) sizce garantilimi alsam root yapılmış şekilde (android telefonlarından) yoksa garantisizmi alsam? arada 400tl oynuyor onun için :) tavsiyeleriniz nedir acaba?



  • Alırsanız Rom falan yüklüyecek misiniz? Eğer yükleyecekseniz Garantisiz alın. 400 Tl değmez yani. Ayrıca Rootuda kendiniz yapabilirsiniz.
  • garantisiz aldım cihazı yere dusurmem sonucu olusan arızanın bedelını bugun 200 tl vererek odedım 400 tl fazla ver garantılı olsun
  • hiçbir elektronik cihazı garantisiz almam. 2 sene önce ipod'un hafıza kartı bozulmuştu, yenisini 10 gün içinde geri göndermişlerdi. 400 lira az değil, risk alırım diyorsan sen bilirsin tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeCeKa

    garantisiz aldım cihazı yere dusurmem sonucu olusan arızanın bedelını bugun 200 tl vererek odedım 400 tl fazla ver garantılı olsun

    Garantili almış olsaydınız yine ''kullancı hatası''ndan aynı bedeli ödiyecektiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuzminRahTs?z!


    quote:

    Orijinalden alıntı: CeCeKa

    garantisiz aldım cihazı yere dusurmem sonucu olusan arızanın bedelını bugun 200 tl vererek odedım 400 tl fazla ver garantılı olsun

    Garantili almış olsaydınız yine ''kullancı hatası''ndan aynı bedeli ödiyecektiniz.

    keşke garantili olsaydı ozaman degişime göndereceğimden eminim
  • kendileri root yapıyolar en son sürüm androidi yüklüyorlar 2yıl garantili
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeCeKa


    quote:

    Orijinalden alıntı: MuzminRahTs?z!


    quote:

    Orijinalden alıntı: CeCeKa

    garantisiz aldım cihazı yere dusurmem sonucu olusan arızanın bedelını bugun 200 tl vererek odedım 400 tl fazla ver garantılı olsun

    Garantili almış olsaydınız yine ''kullancı hatası''ndan aynı bedeli ödiyecektiniz.

    keşke garantili olsaydı ozaman degişime göndereceğimden eminim


    Algılamada sorun var sanırım :D
    Kullanıcı hatasından kaynaklanan durumlarda ürün Garanti Kapsamına girmez, ve kullanıcı ( ürün sahibi ) hiçbir şekilde veya koşulda değişim talep edemez.

    Bu gibi durumlar ancak özel kasko hizmetleri ile karşılanabilmektedir.
    Lütfen biraz tüketici haklarını ve garanti kapsamlarını okuyup, öğrenelim.

    Ayrıca konuyu açan arkadaşımın sorusuna gelince.
    Ben WorldWide garantili aldım ancak ne saçmalıktır ki Türkiye'de WW garanti geçmemekte.
    Bugüne kadar aldığım telefonların hepsi yurt dışındandı ve hiçbir sorun yaşamadım.

    Düzgün kullandıktan sonra bence arada 400 TL fark vermenin hiçbir anlamı yok.
    Yazılımsal sorunları az çok bilgin varsa ya formatla ya da root ile çözebilirsin.
    Hardware sorunları sadece garanti kapsamına girer, oda çok nadir olan durumlar zaten.
    Düşürme, kırılma gibi meydana gelen durumlar kullanıcı hatası olarak nitelendirildiğinden zaten garanti kapsamına girmezler.
    Benim DHD'nin 36 AY WW Garantisi mevcut ancak hiç kullanacağımı sanmıyorum :D
    Burdan garanti için taaa Hollanda'ya gönder, uzun iş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanomen412


    quote:

    Orijinalden alıntı: CeCeKa


    quote:

    Orijinalden alıntı: MuzminRahTs?z!


    quote:

    Orijinalden alıntı: CeCeKa

    garantisiz aldım cihazı yere dusurmem sonucu olusan arızanın bedelını bugun 200 tl vererek odedım 400 tl fazla ver garantılı olsun

    Garantili almış olsaydınız yine ''kullancı hatası''ndan aynı bedeli ödiyecektiniz.

    keşke garantili olsaydı ozaman degişime göndereceğimden eminim


    Algılamada sorun var sanırım :D
    Kullanıcı hatasından kaynaklanan durumlarda ürün Garanti Kapsamına girmez, ve kullanıcı ( ürün sahibi ) hiçbir şekilde veya koşulda değişim talep edemez.



    İlk önce konuşma şekline dikkat et saygılı ol öyle bir imkanım varki öyle diyorum nasıl değiştireceğimi bilip bilmeden yorum yapma
    daha öncede değişime yolladığım cihaz sayısını hatırlayamıyorum




  • O zaman ben alet'i kırayım, götüreyim verdiğiniz telefon sağlam çıkmadı bunu değiştirin diyeyim.
    Var mı böyle bişey, varsa söyle bende yararlanıcam ne kadarsa.

    Varsa söyle bizde bilelim, bizde yararlanalım.
    Ben bilmiyorum o yüzden böyle rahat konuşuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanomen412

    O zaman ben alet"i kırayım, götüreyim verdiğiniz telefon sağlam çıkmadı bunu değiştirin diyeyim.
    Var mı böyle bişey, varsa söyle bende yararlanıcam ne kadarsa.

    Varsa söyle bizde bilelim, bizde yararlanalım.
    Ben bilmiyorum o yüzden böyle rahat konuşuyorum.

    tabıkı kırdıgın aletı sen goturursen oyle derler kullanıcı hatası ama daha once o ısın ıcınde oldugumdan dolayı ve sorunsuz bır sekılde halledebildiğimden bukadar rahat dıyorum zaten uzatmaya gerek yok sen garantılı bır cıhazı goturursen kullanıcı hatası ben goturursem degısım iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeCeKa -- 16 Mart 2011; 20:51:18 >
  • Bahsettiğiniz garanti konusu size özel bir durum.Burada herkes için uygulanan garanti kapsamından bahsediliyor.Tanıdık kullanılarak bende garantisi geçmiş bir ekran kartını sıfırıyla değiştirttim.Genel olarak konuşursak 400 tl riske girebilirseniz gidin alın.Para sizin mal sizin...
  • Garanti yerine kırılma gibi etkenlere karşı kasko yaptırsak, garantiden farkı ne olacak?
    Fiyatı da 50-60 lira birşey.
  • Hiçbir farkı olmayacak :D
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.