< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
Digiturk Humax 9506 cihazda diske kayıt yok denmiş bir kaç sefer. Ben hdd bağladım ve yayını durdurup geri ileri sarabiliyor, istediğim yayını kaydedip daha sonra izleyebiliyorum. Ancak ilk aldığımda yektiniz yok diye hata alıyordum, müşteri hizmetlerini aradım, kayıt fonksiyonu aktifleştirildi, bir kaç saat sonra kayıt fonksiyonlarım çalıştı. İhtiyacı olan için bilgi burada dursun... |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mhmtsk44 -- 7 Ekim 2020; 1:59:14 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Arkadaslar Merhaba, 9506 kutuda bazi kanallarda ses cikmiyor yada siyah ekran gozukuyor. Kanali degistirip ayni kanala geri geldigimde ses bazen geri geliyor bazen geri gelmiyor. Bu problemle karsilasan var mi acaba? Kutu daha bugun yeni acildi. fikri olan paylasabilir mi acaba? Tesekkurler |