Şimdi Ara

Digitürk merkezi çanak sinya problemi yardım lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
2.024
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 22 dairelik binada digitürk merkezi çanak sistemi var. Yaklaşık 6 daire digiturk kullanıyor. Dün gece 2 itibariyle sinyal gücü ve kalite 0/0 olarak kaldı. Kolay kurulum euretalsat veya turksat yapmıyor. Sinyal seviyesi 0 olarak gözüküyor. Sorunun benim reciever'dan kaynaklı olmadığını anlamak için alt komşuma sordum onda da digitürk yayını olmadığını söyledi.

    Site yönetimini aradım. Buna biz bir şey yapamayız digitürk servisini bireysel olarak çağırın dedi. Digitürk MH ise servis ücreti istiyor. Tek tek 6 daire gezip durumu anlatarak ortak para toplamakta istemiyorum açıkcası.

    Bu sinyal seviyesi sorununun dün geceye denk gelmesi tesadüf mü yoksa işte frekans değişikliği yapılması nedeniyle oluşmuş bir sorun olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shockwave error -- 19 Eylül 2014; 15:19:35 >



  • hocam digitürk varsa otamatık yükler frekansları çanak ayarı bozulmuştur belki
  • İşte kolay kurulum yaptığımda hiç bir kanal bulamıyor. Güç:0 Kalite:0 diyor. Yani çanaktan hiç bir şekilde sinyal alamıyor. Binadaki herkeste varmış bu sorun yani recieverdan değil. E şimdi bu çanak bozulmasının dün geceye denk gelmesi tesadüfen yağmur/rüzgardan ötürümü yoksa frekanas değişikliğinden mi? Merkezi çanak sisteminin servis ücretini neden ben ödüyorum ayrıca..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shockwave error

    İşte kolay kurulum yaptığımda hiç bir kanal bulamıyor. Güç:0 Kalite:0 diyor. Yani çanaktan hiç bir şekilde sinyal alamıyor. Binadaki herkeste varmış bu sorun yani recieverdan değil. E şimdi bu çanak bozulmasının dün geceye denk gelmesi tesadüfen yağmur/rüzgardan ötürümü yoksa frekanas değişikliğinden mi? Merkezi çanak sisteminin servis ücretini neden ben ödüyorum ayrıca..

    hocam bina yönetimi ödemesi lazim yağmur ve rüzgârdan olmuştur muhtemelen....
  • halilka kullanıcısına yanıt
    Peki harici çanak taktıramaz mıyım? Binada merkezi sistem olduğu için ortak çatı anteni kullanılıyor. Ancak bazı binalarda balkonda digitürk çanağı mevcut. Bana çanak verilmedi, direk olarak merkezi bağlantı yapıldı. Bu çanak anteni talep etme hakkım yokmu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shockwave error

    Peki harici çanak taktıramaz mıyım? Binada merkezi sistem olduğu için ortak çatı anteni kullanılıyor. Ancak bazı binalarda balkonda digitürk çanağı mevcut. Bana çanak verilmedi, direk olarak merkezi bağlantı yapıldı. Bu çanak anteni talep etme hakkım yokmu ?

    baştan yapman lazımdı hocam artık 95 tl ücreti var...
  • Aynı durumu yaşadım geçtiğimiz hafta kanallar gitti havadandır dedim bekledim şu anda belli kanallar yok kolay kurulum vs her şeyi denedim, mh aradım 25 tl ye servis yönlendirelim demekte, arkadaşım ben senelik 200 peşin vermişim almışım benden kaynaklanmayan bi sorun için neden sana 25 lira vermeliyim,
    TÜRKSAT Hd kanal getirdikçe zor bulursunuz bu kafayla müşteri sezon başında birde lig Tv alsam mı diye düşünmüştüm iy ki almamışım 3 ay sonra kapatırım bu ikinci digitürk ten çıkışım, ayağına gelen müşteri nasıl kaçırılır okullarda ders olarak okutsunlar..
  • maxer M kullanıcısına yanıt
    İnatla vermedim. 2 gündür digiturk yayınım yok. Kendim çatıya çıktım sağ-sola çanak döndürdüm düzeldi. 25tl için belki hayati risk aldım ama inat ettim işte.

    Şöyle sıralamak lazım;

    * Bir kere benim sözleşmemde "servis ücreti" adı altında hiç bir maddde yer almıyor. Tek tek inceledim. Tamamen gelişi güzel bir para talebi var.
    * 25tl ücret neye göre kim belirlemiş muamma? Kumandan da bozulsa, antende bozulsa kafadan fix 25tl veriyorsun.
    * Verdiğin bu ücretin hiç bir garantisi yok. Yani siz 25tl verdiniz gelip anteninizi düzeltiler. 20 gün sonra tekrar bozuldu yine 25tl verip çağırmanız lazım.
    * En önemlisi bu 25tl ücret faturalandırılmıyor. Heybeye verilmiş, vergilendirilmeyen bir ücret.

    Digitürk servis bayilerinin yakıt giderlerini müşterisine ödetiyor. Neden hiç bir tüketici kurumu bu işe el atmıyor. Yüzlerce avukatları var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shockwave error -- 21 Eylül 2014; 16:04:31 >




  • shockwave error kullanıcısına yanıt
    Aynen yazdıklarınızı Digitürk mh ile konuştum senede 4 defa böyle sorun yaşasam 100 TL yani üyelik ücretimin % 50 si kadarını da servise vereceğim.. üyeliğim bittiği anda çıkarım artık bunlara kuruş koklatmam..alırım düzgün bi recevier ve çanak izlerim arada bir maç izliyordum artık onu da izlemem
  • Şuan aynı sorunu ben yaşıyorum site yönetimi geldi yağmurdan islanmıştır digiturk cagirin sinyal yukseltici taksınlar diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merkezi sistem bağlıysa yönetim olarak servis çağırıp ücreti dairelere bölüşmek gerekmezmi(eğerki bütün dairelerde sıkıntı varsa).kişisel muhabbetini anlamadım.bide bu servis paragöz heralde.digitürk servisten söğüşlüyor olmalı.ne sorun olursa servis çağırın falan.ilginç politikaları var.bilerek gevşek bağladıklarını yazmıştı bi arkadaşta.sürekli gelsinler diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mobilephone -- 29 Eylül 2014; 20:24:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.