Şimdi Ara

Digiturk Tepki Platformu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
4.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aalkin nickli arkadaşımıza yazdığım yanıtı burada da yazıyorum

    "her iki platforma da üye değilim. Ayrıca dt ile sözleşmenizin içeriğini de ayrıntılı olarak bilmiyorum.
    Ancak bahsettiğiniz gibi digiturk resmi sitesinde premier lig maclarini foxsport HD den yayinlayacagini ve foxsport HD'nin de dahil olduğu pakete ne kadara abone olunabileceğini duyurmuş ise ve sonradan da bu kanalı paketten çıkarmışsa ve ek ödeme istiyorsa bu durumda bir kısım haklarınız mevcuttur. Borçlar Kanunundaki seçimlik haklarınızdan birini kullanabilirsizniz diye düşünüyorum. 1-Sözleşme iptali, 2-kanalı ek ücret ödemeden izleme, 3-kanal çıkarıldığı için ücret indirimi. Burada dt size elinde olmayan sebeplerle foxla anlaşamadığını, premier lig için ek bütçe ayırmak zorunda kaldığını, bunun maliyetine de katlanmayarak parasını siz müşterilerden çıkarmaya çalıştığını söylemiş kısaca. Hem de sitesinde tam tersi beyanda bulunarak abone olmanızı sağladığı halde.

    Tüketici mahkemelerinde dava açmak suretiyle hakkınızı arayabilirsiniz. Sözleşmenizde tek taraflı olarak dt'nin kanal ekleme veya çıkartma, veyahut bir kısım kanallar için ek ücret talep etme yetkisi olsa dahi mahkemelerce bu tür maddeler sözleşmede yokmuşcasına karar verilebilir kanaatindeyim. Ancak bu karşı tarafın dt olması sebebiyetiyle küçük bir ihtimal. Zaten sözleşmede bu tür dt lehine maddeler yoksa %99 kazanırsınız. Elinizdeki çıktıları mahkemeye delil olarak sunabilirsiniz. Elinizde daha önceden aldığınız broşür vs de delil olacaktır. Tanık dinletme konusunda tam emin olmamakla beraber ben davayı açmış olsaydım bir kaç arkadaşımı da şahit olarak dinletmek için şansımı zorlardım.
    "Biz aynı evde beraber kalıyoruz. İlk abone olduğumuzda premier lig vardı. xxx haftadan sonra maç yayınları kesildi. DT'yi aradık ve bizi daha sonra DT müşteri hizmetlerinden X bey aradı ve maçları tekrar izleyebilmemiz için aylık xx-YTL ek ücret ödeyerek aboneliğimizi bir üst pakete yükseltmemiz gerektiği söylendi."

    Bu tür bir davada hakim davayı çözemese bile bilirkişiler çözecek ve hakime yol göstereceklerdir.

    Hakkınızı aramanız ve başarılı olmanız dileklerimle. Kolay gelsin.




  • Sevgili Hukukcu,

    Tekrardan tesekkur ederim verdigin bilgiler icin. Aman diyeyim her yere yazma sonra birtakim arkadaslar cikar her yeri kirletiyorsun der. Ben en basindan beri burada ayni konudan magdur olmus arkadaslara bilgi vermeyi amacliyorum, kalkip bana tetikci bile diyebiliyorlar. Ben bu yazdiklarimin aynisini digiturk'e telefonda,maillerimde ve kendi forum sitelerinde soyleyip yaziyorum. Adamlarin kendi sitelerinde bile mod kontrolunden gecip yayinlaniyor ve oradaki tanimadigim kisiler tarafindan takdir bile gorurken bu forumda sadece bir arkadasimizda olsa yazdiklarimdan rahatsiz olunuyor.

    Arkadaslar bakin cok acik konusuyorum benim vaktim cok degerli eger bu yazdiklarimdan birden fazla kisi( o kisi Ikarustur) rahatsiz oluyorsa su andan itibaren bu konuyla ilgili tek bir kelime yazmayacagim. Gelismelerden de kimseyi haberdar etmeyecegim. 3 maymunu oynamaya niyetim yok ama 3 maymunu oynamaya niyeti olan arkadaslarida burada rahatsiz etmek istemiyorum.


    quote:

    Orjinalden alıntı: hukukcu

    Aalkin nickli arkadaşımıza yazdığım yanıtı burada da yazıyorum

    "her iki platforma da üye değilim. Ayrıca dt ile sözleşmenizin içeriğini de ayrıntılı olarak bilmiyorum.
    Ancak bahsettiğiniz gibi digiturk resmi sitesinde premier lig maclarini foxsport HD den yayinlayacagini ve foxsport HD'nin de dahil olduğu pakete ne kadara abone olunabileceğini duyurmuş ise ve sonradan da bu kanalı paketten çıkarmışsa ve ek ödeme istiyorsa bu durumda bir kısım haklarınız mevcuttur. Borçlar Kanunundaki seçimlik haklarınızdan birini kullanabilirsizniz diye düşünüyorum. 1-Sözleşme iptali, 2-kanalı ek ücret ödemeden izleme, 3-kanal çıkarıldığı için ücret indirimi. Burada dt size elinde olmayan sebeplerle foxla anlaşamadığını, premier lig için ek bütçe ayırmak zorunda kaldığını, bunun maliyetine de katlanmayarak parasını siz müşterilerden çıkarmaya çalıştığını söylemiş kısaca. Hem de sitesinde tam tersi beyanda bulunarak abone olmanızı sağladığı halde.

    Tüketici mahkemelerinde dava açmak suretiyle hakkınızı arayabilirsiniz. Sözleşmenizde tek taraflı olarak dt'nin kanal ekleme veya çıkartma, veyahut bir kısım kanallar için ek ücret talep etme yetkisi olsa dahi mahkemelerce bu tür maddeler sözleşmede yokmuşcasına karar verilebilir kanaatindeyim. Ancak bu karşı tarafın dt olması sebebiyetiyle küçük bir ihtimal. Zaten sözleşmede bu tür dt lehine maddeler yoksa %99 kazanırsınız. Elinizdeki çıktıları mahkemeye delil olarak sunabilirsiniz. Elinizde daha önceden aldığınız broşür vs de delil olacaktır. Tanık dinletme konusunda tam emin olmamakla beraber ben davayı açmış olsaydım bir kaç arkadaşımı da şahit olarak dinletmek için şansımı zorlardım.
    "Biz aynı evde beraber kalıyoruz. İlk abone olduğumuzda premier lig vardı. xxx haftadan sonra maç yayınları kesildi. DT'yi aradık ve bizi daha sonra DT müşteri hizmetlerinden X bey aradı ve maçları tekrar izleyebilmemiz için aylık xx-YTL ek ücret ödeyerek aboneliğimizi bir üst pakete yükseltmemiz gerektiği söylendi."

    Bu tür bir davada hakim davayı çözemese bile bilirkişiler çözecek ve hakime yol göstereceklerdir.

    Hakkınızı aramanız ve başarılı olmanız dileklerimle. Kolay gelsin.





  • Forum kişiye özel değildir. elbetteki söylenen bazi cümleler kelimeler X kişilerin hoşuna gitmeyebilir.
    Buda normal bir olaydir burada her türlü insan mevcut.
    X kişi rahatsiz oluyor diye paylasim , konu konusulmayacak diye birşey söz konusu değildir.

    Rahatsiz oluyorsanız Atılan mesajın en başinda sağ tarafta "Şikayet" butonu var. neyden memnun değilsenız orda güzel bi acıklamayla gönderin, yönetimdeki arkadaşlar ilgilenecektir.
  • Yaklaşık 10 yıldır Digitürk'ü izliyorum. Sorunsuz hiç bir yıl gecirmedim. Her sene kesinlikle Digitürk'ten dolayı sorunlar oldu ve bu sorunları çözmek için dakikalarca telefon görüşmeleri yaptım.
    Bazı arkadaşlar yok teknoloji, yok yatırım, iyiki Digitürk var yoksa bu teknolojiye ulaşamazdık gibi komik savunmalar yapmakta ve sanki Digitürk'ün varlığına duacı gibi gözükmektedir.
    Yıllarca teneke otomobillere bindik. İnsan ihtiyacı. İhtiyacı varsa almak zorunda. Ve o teneke otomobillerden kurtulduğumuz an insan olduğumuzu anladık. Şimdi Digitürk'ün tekeline teslim olmamak gerekir. Tepki koyabilmeyi bilmemiz gerekir. Bugün ülkede Digitürk kendine has bir tekel yaratmış durumda . Ve bu tekelinide belirli şeylerle sürdürmekte.
    Digitürk var veya yok. Olmasa biz teknolojiden uzak mı yaşayacağız. Elbet herşeyin boşluğunu başka bir şey doldurur. Aynı, o teneke otomobillerdeki koruma kalktığında insanlarımızın güzel otomobillere bindiği gibi. Digitürk'ten kurtulduğumuz an inanın daha güzel platformlara kavuşabiliriz.
    Otomobil örneğinde olduğu gibi.
    Sorun iyi niyetli olmakta. İyi şeyler yapmak istemekte. Müşteri bazlı hizmet yapmakta. Müşteriyi yolunacak kaz olarak görmek değil. Müşteriyi velinimet olarak görmekte.
    Malesef Digitürk'ün, patronu nedeniyle bu ölcülere yaklaşması mümkün değil. Bu kişinin sahibi olduğu her kuruluşta var bu uygulamalar. Kazık atarken bile indirim yaptıklarını reklamlarla allayıp süslep bize yutturuyorlar ya.
    Sadece HD değil. 10 senedir sd yayınlarını bile becerememiş, yayın kalitesini arttıramamış bir kurumdan bahsediyoruz.
    Camur gibi yayınlar, kalitesiz tv kanalları, Üç beş kanal dışında kimin izlediğini bilemediğim tv kanalları.
    Olmayan bir fiyat politikası. Garip bir fiyatlandırma, Abone olsan yakanı kurtaramadığın bir uygulama. Oldu bittiye getirilen işlemler. Ve bu hizmete de verdiğimiz bu paralar o kadar çok ki.
    Kanunlardaki boşluklardan yararlanarak yada siyasi ilişkileri nedeniyle büyüyüp palazlanan ve palazlanmanın sonucu başka rakip sokmadan haklı sömüren kuruluşlara kendimiz için tepki gösterebilmeliyiz. Boyun eğmemeliyiz.
    Ben plus u iptal ettirdim. Ve yakında gelip alacaklar.




  • [


    Çok güzel bir yazı ama sonunda "üyeliğimi iptal ettirdim" cülmesi olsa çok daha güzel olacakmış :) Bence Plus ı iptal ettirmek yeterli tepki değil. Üyeliğinizi iptal ettirin.



    Ailede tek kişi ben olsaydım onuda iptal ettirirdim. Çocuk kanalları yüzünden iptal ettiremiyorum. Birde lig TV.
    Şu an sorunumuz Plus. Ve Digitürk'ün en son uygulması. Bende o uygulamayı protesto ettiğim için Plus u.
    İptal ediyorum. Hiç birşey yapmamaktan iyidir diye düşünüyorum. Herkes bir taş atsın. Benim taşımda bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ratsx -- 20 Ağustos 2008; 16:06:39 >
  • Sadece çocuklar için bir paket yok mu ? Öyle birşey duymuştum . O paket çok daha ucuzdur bence. O pakete geçin ve digiturke attığınız taş büyüsün ;)
  • Digiturk'ü kınıyorum aylık 77 ytl bugün asgari ücretin nerdeyse 6'da 1'i türk insanının zaten birkaç zevki kaldı onu da elinden alıyorlar ligtv dediler aldık birde şimdi spormax çıktı ha birde d smart var ki onu sormayın zaten
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ayhan_ok

    Digiturk'ü kınıyorum aylık 77 ytl bugün asgari ücretin nerdeyse 6'da 1'i türk insanının zaten birkaç zevki kaldı onu da elinden alıyorlar ligtv dediler aldık birde şimdi spormax çıktı ha birde d smart var ki onu sormayın zaten


    iptal ettirin ayhan bey:)
  • Lig maçları olmasa zaten bugün iptal ettiririm ama zaten türksat üzerinden yayını alıyorum sadece kartı var bunların bende. Kahve köşelerine mi mahkum olalım bunlar yüzünden
  • O zaman şikayet etmeye hakkınız yok :) paşa paşa ödeyeceksiniz her ne kadar para isterlerse.
  • İptal ettirmek çözüm değil.Aynı şey benzin konusunda da geçerli benzine zam yapılıyor benzin almıyoruz diye birşey var mı hayır bir hafta almazsan ikinci hafta alıyorsun çünkü bu mecburiyet.Aynı şekilde de digitürk'ü de seyretme ya kahveye gidiceksin yada stadyuma fenerbahçe partizan maçı migros tribünü 66 ytl bilet fiyatı. Bu digitürkün kulüplerle yaptığı anlaşma da ortada olan yine halka oluyor malesef.
  • İptal ettirmek çözüm değil demişsin . Çözüm ne o zaman ? Adamlar ne kadar isterse o kadar aylık vericez demek mi çözüm. Çözüm tamamen iptal ettirmekten geçiyor. Benzinle bunu neden aynı sınıfa soktun ki ? Benzin gerçekten ihtiyaç ama bu değil. 1 seneliğine sadece 1 seneliğine kahvede izlesek ne olacak ? Ne kaybedicez ? Bu iptali 100.000 kişi yapsa ki bu zihniyetle imkansız . Özel iskonto aldım devam ediyorum diyor birçok insan :) Var sayalım ki 100.000 kişi iptal etti üyeliğini . aylık ortalama 50 dolar abonelik ücreti ödediklerini düşünürsek abonelerin , toplamda 100.000 X 50 = 5 milyon dolar yapar aylık ve yıllık 60 milyon dolara gelir bu . 60 milyon dolar kayıp digiturku sarsar ve gerçekten birşeyler yapmaya karar verirler. Ama herkes sizin gibi mahkumuz digiturke der ise her sene digiturk istediği gibi fiyat ayarlar . Lüfen biraz cesur olalım ve tepki gösterelim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kedhy

    Saat 10.11 itibari ile digital platformlar adı altındaki forum başlıklarının 20 tanesinin 19 tanesi digiturk ile ilgili. Çoğu şikayet azı bilgi almak amaçlı.

    Gelişmekte olan Bir ülkede teknoloji yatırmı yapmak (birde ticari firmasınız amaçınız kar etmek) ve bunu yaygınlaştırmak için önce ne sattığını ve ne yatırdığını anlatman lazım.

    Eğer sen firma olarak tekbaşına bu işe soyunduysan gerek firma için gerek tüketiciler için zorlu bir dönem olacaktır. Taşlar yerine oturana kadar garip şeyler olacaktır olmak zorundadır.

    Eğer d smart gibi firmalar "bende digital platformum hemde ücretsizim" gibi aslı astarı olmayan fikirlerle çıkıp tüketicinin kafasını karıştıtacağına adam gibi rakip olsa sistem daha çabuk oturur.

    Türkiyede ilk cep telefonu çıktığında 1000 dolara sms bile atamayan telefonlar satılıyor sadece istanbulda cep telefonu ile görüşülebiliyor faturalar gelince nebu ya oluyorduk.

    Bu gün ise firmalardan biri 3G teknolojiside gelsin diye yırtınır hale geldi.

    Digiturk olmasaydı muhtemelen hala bir çok şeyle tanışmamış olacaktık. Bunlar kimi için önemli kimi için önemsiz olabilir ama bir çok yenilik bu sayede başladı.

    Hiçbir ticari kuruluş amme hizmeti yapmaz. Yaptığı hizmetin bedelini çıkarmak ve kar etmek için vardır.

    Digiturk ak sütten çıkmış kaşıkmı. Kesinlikle ama kesinlikle değil. Kat etmesi gereken çok yol var. Fiyat standartının oturtulmaması, gereğinden çok fazla paket, kampanya ve ücret çeşitinin olması ve ortalığın bu konuda çorbaya dönmesi, büyük bir firmaya yakışmayacak şekilde telefonla pazarlık yapılması ve kimin ne kopartacağı pazarlık gücüne bağlı kalması v.s...

    Bunları eleştirebilir tepki koayabiliriz. Ancak amaç üzümü yemek olmalı bağcıyı dövmek değil.

    Digiturk bir ürünü almış (HD ingiltere ligi) ve satmaya başlamıştır. Fiyatı tartışılır. Çokluğu azlığı görecelidir. (biz daha HD yayın yapmayan bir ülkede LCD tv lere 5 binliraya kadar fiyatlar veren bir toplumuz)
    Ntvspor, d smart, tv8 v.b neden bu ayayın hakkını almamış ve bizlere bedelsiz yada çok düşük bir bedelle sunmamaıştır (sunamamıştır) bunudadüşünmek gerekmektedir. (Hd için ...)

    Sonuç olarak. Evet digiturk içinde fiyat konusunda bazen anlamsız işler olmakta, evet kimine göre hd yayınlar için verilen paralar anlamsız gelmekte evet digiturk spormax kanalını açıp bir çok pakete sokmamakta ve bunun gibi bir sürü şey olmakta ama biraz sabır. Sistem yerine oturacak rekabet ortamı oluştukca taşlar yerine oturacaktır.

    En azından bizi çıldırtsada konuşacak tartışacak bir şey koyuyorlar ortaya.



    Söylediklerinizin giriş kısmına katılmamak mükün değil. Ancak yazınızın bazı noktalarındaki insanüstü naif yaklaşımınıza da katılmak mümkün değil. Yani konunun "Sonuç olarak. Evet digiturk içinde fiyat konusunda bazen anlamsız işler olmakta" deyip geçecek kadar hafife alınacak kısmı asla bu kısmı değildir. Zira asıl altı sıkıntılarla ve yapılması gerekenlerle dolu olan kısmıdır çok yumuşak geçtiğiniz bu nokta. Bir tanımı bir başına temsil etmeye kalkmak, ediyor olmak, o alanda dilediği gibi politika üretmek hakkını vermemeli.

    quote:

    Digiturk bir ürünü almış (HD ingiltere ligi) ve satmaya başlamıştır. Fiyatı tartışılır. Çokluğu azlığı görecelidir. (biz daha HD yayın yapmayan bir ülkede LCD tv lere 5 binliraya kadar fiyatlar veren bir toplumuz) Ntvspor, d smart, tv8 v.b neden bu ayayın hakkını almamış ve bizlere bedelsiz yada çok düşük bir bedelle sunmamaıştır (sunamamıştır) bunudadüşünmek gerekmektedir. (Hd için...)


    Her nerede yayının kaynağı yetersiz iken bu panellere para vermenin anlamsız olacağı açıkça anlatılırsa orada kimse LCD yada Plazma panellere 5bin liralar vermez. Bu ülkemize yada toplumumuza maledilebilecek bir durum değildir. Geçtiğimiz yıl Fox sport aracılığı ile dijitürk premier ligi zaten HD olarak yayınlayabiliyordu. E neden bu sene HD yayınlayabilmek amacıyla!! yayın hakları için diğer firmaların üzerinde bir çaba sarfetsin?? HD yayın yapayım kaliteyi, çıtayı yükselteyim değildir amaç. Belki zaruri sebeplerle örneğin diğer firmalara kaptırmamak adına yapılmış olan (azlığı çokluğu bağlamaz) yatırımı potansiyel müşterilerine dahi değil çok dikkat edelim. Müşterilerine, yani üyelerine, yani elindeki topluluğa yüklemeye çalışmasıdır olan biten ve de rahatsız eden. Eğer "HD yayın artsın, ben öncü olayım" olsaydı şirketin amacı, dünyada HD yayın almış yürümüşken yani sınanacak bir tarafı kalmamışken, ne idüğü belirsiz,dijitürk servislerin bile saçmasapan cevaplar vermek zorunda kaldığı sorunlar yaratan HD kutuları getirip müşterilerine 800 ytl den satmazdı(bir örnek: Televizyonunuz 1080i desteklemiyor ondan cihaz kitleniyor beyfendi. Efendim full HD mi,1080p mi...Yok yok 1080i diyorum ben p deil..) Maliyetinin 1 satışının 100 olduğu kısmını tartışmaya açmıyorum bile o kısmına kimileri "ticari başarı" der kimileri "bu mu kalite anlayışına hizmet" der zira..Üyesiniz, üyesi olduğunuz şirket yepyteni bir platform sunuyor. 800 ytl dekoder e ödeyeceksin, üyelik paketin HD kanalları barındıran tipi(pahalı tip) olacak, birde ayda 9.90 HD yayın izlediğin için HD yayın fark ücreti ödeyeceksin. Sonrada "vay be dijital platforma bak hizmete gel".

    Beğenmeyen üye olmaz diyerek, bu kadar basit geçilebilir. Ancak şikayetlerin tamamı üyelerdendir, üyelere yapılanlardandır. Sarı çizmeli memet ağa değildir. Müşteridir, velinimettir.

    İptal edemediğiniz üyeliğiniz ilemi müşteri hizmetlerinin fonksiyonunu tanımlamak isterdiniz yoksa üyesi ve müşterisi olduğunuz firmanın sizi bilgilendiren, taleplerinizi dinleyen, anlayan bu yolda birşeyler üretmek isteyen çabası ilemi?

    Ticari bir kurumun "müşteri hizmetleri" birimi varken neden forumlardan bilgi edinmek ihtiyacı duyalım?? Tabiidir ki ortak kullanımı ve tarafsızlığı olan bu tip alanlarda şikayetleri, sıkıntıları paylaşmaya, okumaya, duyurmaya geliyoruz. Bu sebeple burada "çoğu şikayet" olan içeriği bulmanız şaşırtıcı değil, tam da olması gereken.

    Amaç üzüm yemek değildir, bağcıyı dövmek ise asla ve kat'a hiç değildir. Amaç edinilmiş hakların gasp edilmesini engellemek, neden, niçin sorularının yanıtını bulmaktır. Üzüm ve bağcı ilişkili atasözünün burada açıklayabileceği bir durum sözkonusu değildir. Aynı zaman diliminde üye olup 90 ytl ye de 20 ytl ye de aynı hizmetlerden faydalanan müşteriler vardır. Servis eve gelip kablo çekecek diye zaten olan kablo tesisatı için 45 ytl "kurulum bedeli" ödenmeye zorlanan üye vardır. Servis daha önce gelmiş o tesisatı başka bir hizmet için ki o zaman da bedeli mukabili zaten çekmiştir. "E olsun sen gene ver 45 daha canım" diyen zihniyetin bağcılık ile üzüm yemek eylemi ile açıklanabilir tarafı yoktur.

    Kimseyi çıldırtmadan, hele de bedelini madden edinen ticari bir kurumun bu tasvirin yakınından bile geçmeden ortaya tartışacak birşeyler koyabilmesidir asıl ihtiyaç. Ve tabi tepkileri ile hizmetin de fiyat politikalarının da düzeltilmesine sebep, asla polyannacılık oynamayan tüketicidir bir diğer vazgeçilemez ihtiyaç.


    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cavalier -- 20 Ağustos 2008; 23:08:00 >




  • Digitürkün aylardır uyguladığı adamına göre fiyat çekme politikasına aziz türk vatandaşlarımız pek fazla ses çıkarmazken, spormax diye yeni bir kanal açıp buna extra para istemesine ve çoğu kendini açıkgöz sanan ligtv veya digitürkü çok ucuza veya bedavaya seyreden güruh bir anda kahrolsun digitürk kampanyasına başladı. İbretle takip ediyorum. Bir kanal verilmedi diye bu ne yaygara? Esas yaygara koparılması gereken noktada kendi çıkarları uğruna sus pus ama kendine bir zararı dokununca aslanlar gibi sağa sola saldır. Bu ne küstahlık bu ne bencillik! Bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyen her paketin normal ücretlerini fazla fazla ödeyen normal digitürk kullanıcılarını enayi olarak niteleyen bu açıkgözlerin yaptıkları yaygarayı esefle kınıyorum!
  • Bu konuyu ben açtım ve açma amacım sizin belirttiğiniz şey değil. Dediğiniz şeylere ben de katılıyorum . MH lerini arayıp özel iskonto kopartıp sonra yerine oturan kişileri de kınıyorum. Memnun değilseniz , tepkinizi gösterin ve üyeliğinizi iptal edin. İptal etmeyeceksiniz de susun ve digiturkun sizi gütmesine izin verin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hunter_one

    Digitürkün aylardır uyguladığı adamına göre fiyat çekme politikasına aziz türk vatandaşlarımız pek fazla ses çıkarmazken, spormax diye yeni bir kanal açıp buna extra para istemesine ve çoğu kendini açıkgöz sanan ligtv veya digitürkü çok ucuza veya bedavaya seyreden güruh bir anda kahrolsun digitürk kampanyasına başladı. İbretle takip ediyorum. Bir kanal verilmedi diye bu ne yaygara? Esas yaygara koparılması gereken noktada kendi çıkarları uğruna sus pus ama kendine bir zararı dokununca aslanlar gibi sağa sola saldır. Bu ne küstahlık bu ne bencillik! Bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyen her paketin normal ücretlerini fazla fazla ödeyen normal digitürk kullanıcılarını enayi olarak niteleyen bu açıkgözlerin yaptıkları yaygarayı esefle kınıyorum!


    Sen de haklısın,"yaygara kopartanlar" da,DIGITURK de..
    Bu tip konuları takip etmek ve yorum yazmak amacın dışındaki olaylara hizmet etmeye başladı.Olay o boyuta geldi ki D-Smart kullanıcıları bile DIGITURK hakkında atıp tutmaya başladı...Benim de tasvip etmediğim noktaları var.Eko-spor paketi alıp da izleyemeyenlerin çoğunun haklı olduğu noktalar var.Ama bu adamların da kara kaşı kara gözü için yayın meblası en yüklü ligin haklarını vermezler.Herkes nasıl olsa FOX spor dan izlerim diye ekospor aldı ama fox yayın hakkını alamayınca işin rengi değişti ve DIGITURK kendi imkanlarını zorlayarak yayın hakkını satın aldı.Bir de bu yönden bakın...Beğenen alsın beğenmeyen almasın...İsteyen çıksın isteyen kalsın...

    Ayrıca barracude_9911 koyun gibi güdülmek lafı hiç ama hiç yakışmıyor...Ben de seni kınıyorum!




  • @Cavalier ;

    Ne kadar zamandır digiturk üyesisiniz bilmiyorum,

    Tv den beklentiniz ve seyretme alışkanlıklarınız ne bilmiyorum,

    Digiturk gibi ticari bir kuruluştan beklentileriniz kısmen biliyorum (siz yazmışsınız)

    Ben 1999 senesinin temmuz ayından itibaren digiturk üyesiyim. (82. üyesiyim)

    Tv seyretme alışkanlığım dizi, film az biraz belgesel ve lig maçlarıdır. (G.S) Digiturk öncesi ve ilk dönemlerinde bunu cnbc (ilk adı kanal e) ile giderirken daha sonra dizi ve sinema kanalları ile digiturkte bu beklentilerim gerçekleşmeye başladı.

    Dışarıda çok zaman geçirmem en büyük keyfim tembel bir şekilde evde kızım ve eşim ile zaman geçirmek, tv seyretmek ve miskinlik yapmaktır.

    Digiturk gelmeden önce (ilk zamanları) yerli kanallarımızın (şimdiki halleride) belli. Şu an zaten 2 3 kanal dışında ulusal kanallar yabancı dizi oynatmıyor oynatsada ne sırasına dikkat ediyor nede seslendirmesine yada alt yazısına.

    Fiyat sistem v.s olarak ta ilk başlarda digiturk afallamış ve garip işler yapmıştı. Aradan geçen zaman içinde lig tv hd yayın yabancı ligler v.s derken platform gelişti değişti. Her değişim aşamasında onlar hata yapmaya devam ettiler. Bir kısmını düzelttiler bir kısmı kalıcı oldu.

    Türkiyede ilk leri yapmak zordur. İlk GSM şebekesi, ilk özel kanal ilk platform. Ülkemizde alışkanlık olmuş "herşeyi devletten bekleme" zihniyeti hala içimiz de kalmış vaziyettedir.

    Bu güne kadar kimsenin getirmediği bir hizmet gelsin isteriz ama gelir gelmezde bize en uygun en işimize yarar halde gelsin deriz. Olmayıncada kızarız.

    Bu güne kadar digiturk beni hiç çıldırtmadımı. Evet hemde çok. Ama ben sorunları tartıştıktan sonra çözümü aradım bi şekilde buldum. Bu çözümüde zaman zaman paylaştım. (fırsat oldukça)

    Fiyat yüksek mi, uygulamalar arasında adaletsizlikmi var, firma beklentileri karşılamıyormu, ticari ahlaktan(kime ve neye göre) uzak mı davranıyor.

    eğer hisettiğiniz buysa burda bir mesaj yazar yaşadığınız haksızlığı paylaşır ve firma ile ilişkinizi kesersiniz. Bu işi uzatarak herkese iptal edin i telkin ederek kızarak ve üzülerek işi uzatmazsınız.

    Zaten herkes sizinle aynı fikirdeyse onlarda iptal edecek ve zemin zaten oluşacaktır.

    Ama size sunduklarından memnunsanız ayrılmak zor geliyorsa o zaman işler karışıyor işte.


    Taahhüt ler dışında digiturkte anlaşmalar aylıktır. Yani size verilen bir söz varsa ve yerine getirilmiyorsa ay sonunda sistemden çıkar böylece bir kaybınız olmaz.

    (bu yüzden değişiklikler yeni kanallar v.b olaylar her ayın 4 de yapılır. 3. de aranızdaki anlaşma bitmiş ve 4 de yenisi başlamıştır.)

    Taahhütler den de çıkmak yasak değildir. O taahhüt gereği bir indirim almışsanız ve zamanından önce sistemden çıkarsanız sadece aldığınız indirimi isterler ve sistemden çıkarsınız.

    İşin özeti:

    Tekrar ve tekrar ediyorum digiturk ak sütten çıkmış kaşık asla değildir. Ticari bir kuruluştur ve her özel kuruluş gibi amacı max. kar etmektir.

    Seneler geçmesine rağmen ilk ve bence hala tek digital platformdur. Haksızlıkların yaşandığı doğrudur ama zaman içinde düzelmektedir. Rakibi kablolu tv dir yıllardır digital ayına geçeceklerdir ama hala nafiledir.

    Digiturk ün ücretleri paketine göre bence çok değildir. (son yaşanan spormax vakası hariç birde nba tv ekleyin buna ama bunuda düzelticeklerdir.)

    sinema paketi 29 00 ytl gümüş koltuk lig tv 19.90 ytl. (dışarıda maç seyretsem ayda 5 *4 = 20 ytl derbi maçlar hariç)

    Tepki göstermelimi evet kesinlikle haklısınız. Organize olmalımı evet haklısınız. İş cadı avına dönüşmelimi bence iş burda biraz ince bir sınıra yaklaşıyor.

    Fikirlerinize saygım sonsuz ilk başta konuyu açan arkadaşada dediğim gibi " katılmamakla beraber davanızda başarılar dilerim."

    çünkü her tepki tepkisizlikten daha değerlidir.

    SAYGIYLA....




  • quote:

    Fiyat yüksek mi, uygulamalar arasında adaletsizlikmi var, firma beklentileri karşılamıyormu, ticari ahlaktan(kime ve neye göre) uzak mı davranıyor eğer hisettiğiniz buysa burda bir mesaj yazar yaşadığınız haksızlığı paylaşır ve firma ile ilişkinizi kesersiniz. Bu işi uzatarak herkese iptal edin i telkin ederek kızarak ve üzülerek işi uzatmazsınız.

    Zaten herkes sizinle aynı fikirdeyse onlarda iptal edecek ve zemin zaten oluşacaktır


    Mesajımın hangi kısmından "kızgınım, üzgünüm bu yüzden mevcut üyeliğinizi iptal edin, durmayın" telkini aldınız?

    Aksaklıklar, sıkıntılar ve olması gerekenler ile alakalı görüşlerimdir. Birilerini telkin etmek amacı gütmemektedir. Yeri ve sırası gelmiş ve ben de sizlerle paylaşmışımdır. Fazlası yoktur.

    quote:

    Fiyat yüksek mi, uygulamalar arasında adaletsizlikmi var, firma beklentileri karşılamıyormu, ticari ahlaktan(kime ve neye göre) uzak mı davranıyor eğer hisettiğiniz buysa burda bir mesaj yazar yaşadığınız haksızlığı paylaşır ve firma ile ilişkinizi kesersiniz


    Bu cümle bir yöntemi tasvir ediyor. ama benim tercih ettiğim yöntem bu değildir.
    Fiyat sıkıntısımı var, uygulamalar arasında adaletsizlik mi var, firma beklentileri karşılamıyormu, ticari ahlaktan uzak mı davranıyor(tanımı uçsuz bucaksız değildir herkese ve her şarta göre kabul edilebilir tasviri mevcuttur) eğer hissettiğim, şahit olduğum bu ise buraya bir mesaj yazar, sıkıntıyı paylaşır ve firmadan çözümünü isterim, beklerim. Sonra çözümü de paylaşırım.

    Her zaman karşı sesler olmalıdır, ancak bu şartta maksimum fayda sağlayabilir okuyanlar, şahit olanlar. Yazdıklarınızın benim gözümle biraz daha açık anlaşılması gereken noktalarına vurgu yapmaya çalıştım, amacım salt size yanıt vermek yada telkinde bulunmak değil..

    Üyeliğim 8. senesinde sanırım. Sormuşsunuz...


    Saygılarımla




  • Yazdığım cevap sizin aracılığınız ile aslen tüm konuya idi.

    Sizden bir telkin tabiki duymadım (başka mesajlardan dolayı yazdım) . (tam aksine forumda nadir görülen farlı fikir ama medeni tartışma fırsatı oldu)
    yazımın sonlarına doğru "belirttiğim cadı avı" da sizinle (sizin yazdıklarınızla) ilgili değildi.

    dediğim gibi sizin aracılığınız ile genel bir cevaptı. (fikirlerimdi)



    SAYGIYLA...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi True_Sun -- 21 Ağustos 2008; 1:28:19 >
  • Öncelikle digi plus üyeliğini alalı 1 hafta oldu 200 ytl bedel çıkarttılar iptal ettirmek için o parayı ödeyeceğim vede iptal ettireceğim...


    Böyle adilik saygısızlık olmaz adamalr foxsport tan verecekelrdi ingiltere ligini hd olarak eko spor paketinde fox sport hd yazarken bugün bunu kaldırmışlar bence bunun kesinlikle hukuki bir davası olmalı adamlar yayınlayacakalır şeyi taahüt ettikleri şeyi yerine getirmiyor...


    Genel fiyat politikası bence çok anormal değil şundan dolayı adamlar ticari bi rkuruluş sana diyorki şu tarihe kadar şuna üye olursan 29 ytl o tarihten sonra üye olrusan 39 atıyorum rakamları bu böyledir kapital düzen bunu gerektiriyor...he şu var yan komşun aynı paketi 30 liraya izlerken sen 40 liara izlersen iyi bir durum değil bu ama sende 30 ytl y eizleyebilirdin bir de öyle düşün biriniz sabırsız olup o fiyattan almış diğeri sabırlı ve şanslı iimiş o fiyattan almış...


    Burda kavganın en büyük nedeni tabiki spormax tir çünkü adamalr taahüt ettikleri şeyi yerine getirmiyor...şu digi plus ı iptal ettireyim de kurtulayım adiler den




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.