Şimdi Ara

DİGİTÜRK YENİ SOYGUNCULUK VE ÇÖZÜMSÜZLÜKLERİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 12.01.2012 09:09 da arayan Digiturk müşteri temsilcisi olayı çözecek komser gibi arayıp sorunun ne olduğunu sordu bütün kayıtlarda görünmesine rağmen şikayet kayıtlarının olmasına rağmen anlattırdı ve gene aynı cevabı verdiler EKİPLERİMİZ MERDİVEN BULUNDURMAK ZORUNDA DEĞİLDİRLER... Eksik teçhizat bulundurması benim suçummu yada benim merdiven bulundurmuyor olmam suçmu peki neden kullanmadığım bişey için çözüm üretilmiyor, eğer yapılamayacaksa cayma bedellerinden vazgeçilecek üyeliği iptal edecekler yada gerekli teçhizatla gelip yayını verecekler ama onun yerine şikayetlere istinaden arayıp BİZ BİRŞEY YAPAMIYORUZ SİZ ELİNİZDEN GELENİ YAPINIZ ENAYİ GİBİ BOŞUNA PARA ÖDEYİNİZ DENİLİYOR... Bu soygunculuğa dur diyecek yokmu hangi tüketici hakları yardımcı olacak SOYGUNCU DOLANDIRICI DİGİTURK EKİBİ ÇÖZÜM BULUN ARTIK BEN MERDİVEN BULMAK ZORUNDA DEĞİLİM...







  • Standart olarak hep bu cevabı veriyorlar bazende bikaç kelimeyi değiştirebiliyorlar


    Sayın T.A ile 12.01.2013 tarihinde yapılan telefon görüşmesinde DIGITURK üyeliği hakkında bilgi verilmiştir.

    Saygilarimizla,
    DIGITURK MUSTERI HIZMETLERI
  • DİĞER YAZDIKLARIMLA CEVAPLARIDA GÖSTEREYİM Kİ DİGİTÜRK DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR YAKASINI KAPTIRMADAN BULAŞMASINLAR.

    Olayın aslını anlatayım önce 4 ay önce evimi taşıdım ve taşındığım yerde merkezi sistem var taşıma işleminde yeterince ücretinide aldılar 103 lira ödedim ama merkezi sisteme ulaşamadılarından merdiven arası boşluğunda kalmış ve anten işleri ile ben uğraşıyormuşum gibi merdiveni benden talep ettiler bendeki merdivenle anca perde takılabilir oysa kendi işleri çatıda olduğundan açılabilir merdiven bulundurma zahmetinde olmuyorlar ve bundan dolayı 4 aydır yayın almıyorum boş yere para ödüyorum çıkmak istesem 450 - 500 tl civarında cayma bedeli talep ediyorlar. Bide üstüne şikayet edince nedir sorun diyorlar anlatıyorum yok anlattınız ama yardımcı olamayız siz merdiven bulundurun hatta utanmasalar kabloyu siz çekin cihazıda alın kendiniz kurun diyecekler. Yani nereye gidicem bunları şikayet edicem bulamadım yada artık faturalarını ödemeyeyim haciz yollasınlar karşı dava savunma falanmı yapılsa ama bu kadar çaresiz bırakılmamalı merdiven gibi eksik teçhizat bulundurmalarının cezasını ben çekmek zorunda değilim. Yani sinirden müdürlüğünü basıp yetkilileri dağıtasım var ama neyse canından bezdiriyolar enayi yerine koyuyorlar resmen...


    04.10.2012 tarihinde nakil talebinde bulundum ancak 45 tl nakil ücreti 38 tl lnb ücreti 20 tl çanak sökme bedeli ( 45tl nakil ücreti alındığı halde mükerrer olarak alınmıştır) toplam 103 tl alındı ve nakil devir işlemi yayın verilmeden bırakılmıştır.Bu sorun Digiturk'ün işleri çatılarda olmasına rağmen merdiven bulundurmaması nedeniyle merkezi sisteme ulaşılamadığından yayın alamıyorum ve boşuna ücret ödemek zorunda kalıyorum.Digiturk' ün yeterli teçhizat bulundurmaması, yetersiz hizmet vermesine sebep oluyor.

    Sayın T.A ile 31.10.2012 tarihinde yapılan telefon görüşmesinde DIGITURK üyeliği hakkında bilgi verilmiştir.

    Saygilarimizla,
    DIGITURK MUSTERI HIZMETLERI

    Bilgi verildiği şekilde yardımcı olunulursa iyi bir sonuç çıkacaktır.

    Sayın T.A ile 31.10.2012 tarihinde yapılan telefon görüşmesinde DIGITURK üyeliği hakkında bilgi verilmiştir.

    Saygilarimizla,
    DIGITURK MUSTERI HIZMETLERI





    Laf olsun diye arandığım doğrudur ancak süreçte çözüm söz konusu değildir DİGİTÜRK firması yetersiz alet edavat bulundurmaması nedeniyle hiçbir şekilde yardımcı olmamıştır. Ceren digitürk bayisi elinden geleni yapmıştır ancak DİGİTÜRK nedeniyle yetersiz kalmıştır. DİGİTÜRK müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede ekiplerimiz merdiven bulundurmaz gibi işinin gereği olduğu halde kendi yetersizliğini traji komik bir şekilde belirtmiştir. Tüketici olarak bizmi bulmak zorundayız bunları ve bunun cezası olarak boşuna aylık ücret ödemekmi zorundayız mecburuz çünkü öyle bir cayma bedeli çıkartılıyorki karşımıza resmen elimiz bağlı sözleşme bitimine kadar beklemek zorundasınız deniliyor ben böyle bir yeni usul soygunculuk görmedim zaten aldıkları her ücrete bir kılıf bulabiliyorlar ve ayrıca yan oda üyeliğimi fatura kesim tarihinden sadece 2 gün sonra kapattığım için tam aylık ücreti cayma bedelleri yansıtılıyor lütfen biri bu ucu açık SOYGUNCULUĞA YANIT VERSİN...


    Sayın T.A ile 02.112012 tarihinde yapılan telefon görüşmesinde DIGITURK üyeliği hakkında bilgi verilmiştir.

    Saygilarimizla,
    DIGITURK MUSTERI HIZMETLERI

    Aynı yazıları kopyalayıp yapıştırmayın verilen bilgi sizin yetersizliğinizdir 2-3 aydır boşuna para ödüyorum yazıklar olsun bu firmaya merdiveni bulmak sorunu çözmek sizin işiniz tüketiciyi mağdur bırakıyorsunuz pazarlarken ilginizi yaşadığımız sorunda da görmek isteriz yeni soygunculuk yöntemi silah tutmadan zoraki alıyorsunuz paramızı alacak olan herkesede mani olucam forumlarda da belirticem.
    Herkes ticaret yapar ama işini tam yapmalı sorun çıktığında çaresiz bırakılmamalı. hadi şimdi gene kopyalayın bilgi verilmiştir diye..

    Sayın T.A' a irtibat bilgilerinden ulaşılamadığı için sözlü bilgi verilememiştir.

    Kayitlardaki e-mail adresine 7 gun 24 saat , destek@digiturk.tv ,www.digiturk.com.tr ve 0212 4737373 Musteri Hizmetleri iletişim kanallarimizdan bize ulaşabilecegine dair bilgi gönderilmiştir.

    Saygılarımızla

    DIGITURK Musteri Hizmetleri

    10.01.2013 16:08 de gelen mesajda Biten üyeliğinize ait EKİPMANLARI Teknik Servise iade ediniz. Aksi halde ekipman bedelleri faturalanacaktır. Diye mesaj geldi Syn. DİGİTURK ekibi hem yetersiz hizmette bulunuyorsunuz hem ekipmanınızı 2-3 kere gelindiği halde almıyorsunuz bide onu faturandırdığınız fazlaca hizmet faturaları eklediğiniz halde tekrar faturalandıracaksınız bu yaptığınızın diğer yazılarımda belirttiğim gibi soygunculuğa haksız kazanca sömürücülüğe girmektedir. Zaten kullanmadığım digitürke heray boşuna para ödemekdeyim bide bu faturalanırsa bunu en genel müdürlüğünüz nerdeyse oranın önünde paramparça ederim elimden geleni yaparım yeter artık sizin soygunculuğunuz siz önce yeterli ekipman bulundurun sonra ücret talep edin heray kullanmadığım cihazınıza para ödemek zorunda değilim MAĞDURUM ttnet bile kullanmadığım ayların ücretini iade ediyor lütfen geri dönüşlerinizi çözüme yönelik yapınız.

    Sayın T.A ile 11.01.2013 tarihinde yapılan telefon görüşmesinde DIGITURK üyeliği hakkında bilgi verilmiştir.

    Saygilarimizla,
    DIGITURK MUSTERI HIZMETLERI

    Her seferinde cevap verdik yapmaya çalışıyolar ama müşteri memnuniyeti gibi dertleri yok zaten sizi kitleyip sömürmek ancak biyerde ölürseniz yakınlarınız reddi miras yaparlarsa otururlar yerlerine başka türlü nerden para kazanacaklar




  • Sayın T.A ile 12.01.2013 tarihinde yapılan telefon görüşmesinde DIGITURK üyeliği hakkında bilgi verilmiştir.

    Saygilarimizla,
    DIGITURK MUSTERI HIZMETLERI


    Tarih değiştirip aynı yazıyı yapıştırıyosunuz yardımcı olduğunuz yok enayi yerine koymaya devam 2-3 metrelik merdiven bulundurma zorunluluğum yok benim bu işi yapan daha doğrusu yapamayan sizsiniz bu işi yapamıyorsunuz aklınız sadece dolandırıcılığa çalışıyor kullanmadığım digitürk e sinyal gidiyor diyorsunuz kullandığımı ispat etmeden bildiğiniz halde yalan söylüyorsunuz veremediğiniz hizmetten dolay,ı yapamadığınız işden dolayı, bulundurmadığınız eksik teçhizattan dolayı, sözleşmeyi cayma bedelsiz fesih ediniz.
  • ne merdiveni mevzu ne
  • Merkezi sisteme ulaşılması gerekiyormuş biraz yüksek yerde olduğu için onlarda yokmuş ben temin edecekmişim nalbur değilim ki ben nerden bulayım bunlara hizmeti veremiyolarsa sözleşmeyi iptal etmelerini istedim budur olay mevzu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teomanakyar -- 12 Ocak 2013; 12:24:22 >
  • arkadaşlar merhaba,
    digiturkle ilgili büyük bir sorunum var. 6 ay önce fln digiturk webtv kullanıcı adım çalınmış ve benim ip numaram üzerinden illegal yollardan yayın yapılmış. tutele.tv diye bir siteden. ben yapmadım ama ben yapmış gibi gözüküyorum.

    arkadaşlar, digiturkle ilgili olayım devam ediyor. yayının yapıldığı ip numarası bizim evdeki ip numarası çıkmış, nasıl oluyor bu. ben yayın yapmadığım halde nasıl bnm ip numaram çıkıyor. ayrıca hakkımda dava açıldı. asliye ceza mahkemesinde yargılanacakmış. 19 martta mahkeme var. yapmadığım birşeyden yargılanıyorum ve suçlu ben gözüküyorum. ne yapmam lazım bilmiyorum. sadece avukatlarla görüşüyorum. bu nasıl bir açıklık nasıl bir zihniyet. yapmadığım birşeyyden belkide ceza alıcam. resmen iftiradan gidiyorum. benim bilgisayarıma giriyorlar yada birşey yolluyorlar ben kendi ip numaram üzerimden yayın yapmış kabul ediliyorum. Allah canımı alsın yemin ederim ben yapmadım. nasıl ispat edicem ben bunu. lütfen birileri cevap yazsın yardımcı olsun




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.