Arabayı elden çıkarmayı düşünmeye başladığım için servise gidiyorum artık. Bakımların ve arızaların Opel Club kartıma işlenmesi önemli artık, biliyorsunuz.
Serviste bir fiyat tarifesini tablo yapmışlar, duvara asmışlar. Foto da çektim ama bulamadım şimdi. Dikkatimi çeken Corsa D bakımları 457 YTL ile Vectra veya Vivaro dahil hepsinden daha pahalıydı. Bende Corsa C olduğu için 250 civarına bitirdim bakımı. Sebebini sorduğumda bana da D kasalarda pahalı mazot filtresini söylediler.
Opel parçalarını dışarıdan bulmak sarf malzemesiyse kolay. Ama GM malzemeler pek bulunmuyor, Opel bunları parçacılara vermiyor dediler. Misal. bendeki havalandırma yazın sadece 4. kademede çalışıyordu. Sanayide ustama gittim, kömürü bitmişmiş, piyasada da yokmuş. Doğrudan servise yönlendirdi: 140 YTL!
Servis kitapçığında hangi bakımda nelerin inceleneceği ve değiştirileceği, sonrasında hangi işlemin kaça malolduğu faturada detaylı yazar. Oradan sıkıntının ne olduğunu, kaç para ettiğini görmek mümkün. Keşke yazının en başında bunlar da verilseydi.
.oO°Oo.
ben buldum yedek parçacılarda var... gm marka..
quote:
Orjinalden alıntı: Mesudum
Arabayı elden çıkarmayı düşünmeye başladığım için servise gidiyorum artık. Bakımların ve arızaların Opel Club kartıma işlenmesi önemli artık, biliyorsunuz.
Serviste bir fiyat tarifesini tablo yapmışlar, duvara asmışlar. Foto da çektim ama bulamadım şimdi. Dikkatimi çeken Corsa D bakımları 457 YTL ile Vectra veya Vivaro dahil hepsinden daha pahalıydı. Bende Corsa C olduğu için 250 civarına bitirdim bakımı. Sebebini sorduğumda bana da D kasalarda pahalı mazot filtresini söylediler.
Opel parçalarını dışarıdan bulmak sarf malzemesiyse kolay. Ama GM malzemeler pek bulunmuyor, Opel bunları parçacılara vermiyor dediler. Misal. bendeki havalandırma yazın sadece 4. kademede çalışıyordu. Sanayide ustama gittim, kömürü bitmişmiş, piyasada da yokmuş. Doğrudan servise yönlendirdi: 140 YTL!
Servis kitapçığında hangi bakımda nelerin inceleneceği ve değiştirileceği, sonrasında hangi işlemin kaça malolduğu faturada detaylı yazar. Oradan sıkıntının ne olduğunu, kaç para ettiğini görmek mümkün. Keşke yazının en başında bunlar da verilseydi.
.oO°Oo.
Ben birşey duymuştum ama yanılıyor olabilirim.Corsa D lerde 2 tip araç varmış,model seri numarasına göremi ne,bazısında 15000 km de bazısında 30000 km de mazot filtresinin değişini oluyormuş.Ama nerde okudum hatırlamıyorum.Servis kitapçığında son sayfasında 17 k lı bir seri numarası vardı bunlar 30000 km de 15k lar 15000 km de değiştiğini duydumdu.Ondan farklılık olabilir.
şubat 2008e kadar üretilmiş araçlarda 15binde bir daha sonrasında 30binde bir. ben şanssız kesimdeyim her 15binde bir ödüyorum mazot filtresini. anlamadığım bu motor yıllardır üretiliyor astralarda hep 30binde bir yanılmıyorsam. daha doğrusu benle aynı anda satılmış bir astra dizelin bakım ücreti benimkinden baya bir düşük. genede seviyorum arabamı aldğım paraya da enjoy spor paket bir astra alabiliyordum ama cosmo xenon sunroof olmadan alcağım astra bir işime yaramazdı:) ayrıca 1.3 cdti astra bana gitmezdi tahminen
quote:
Orjinalden alıntı: andacerdem
Ben birşey duymuştum ama yanılıyor olabilirim.Corsa D lerde 2 tip araç varmış,model seri numarasına göremi ne,bazısında 15000 km de bazısında 30000 km de mazot filtresinin değişini oluyormuş.Ama nerde okudum hatırlamıyorum.Servis kitapçığında son sayfasında 17 k lı bir seri numarası vardı bunlar 30000 km de 15k lar 15000 km de değiştiğini duydumdu.Ondan farklılık olabilir.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme