Şimdi Ara

Dizel Yeni Lancia Ypsilon hakkında düşünceleriniz (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
0
Favori
22.587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NonS

    Allah'ın izniyle ikinciel temiz bir Kia Venga veya Hyundai ix20 tavsiye ederim.

    Ikinci El düşünmüyorum ama link atarsaniz tabiki incelerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agah07

    quote:

    Orijinalden alıntı: FerrisClyne

    katalogdan beğendim arabayı,ama bence gidin bir bayide inceleyin gayet hoş araba

    arkadaşa katılıyorum bayiden inceleyin
    benim izlenimim;
    benzersiz bir tasarım
    yeterli donanım
    önceden denenmiş vede kendini ispatlamış motorlar (fiat gurubu ile aynı)
    şehir içi kullanıma uygun
    vergi avantajı (1300 altı)....

    Bende bayiden incelemeyi düşünüyorum zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shoescake

    Bu araç kendine baktıran özgün bir araç, Nissan Micra alıp 2000 Km de balata sıyıranlar var. 0.9 Twinair motor soru işareti biraz. Donanım olarak incelemek lazım konsolun çok şık olduğunu hatta B sınıfında en iddalı tasarıma sahip olan araçtır yeni Ypsilon gittim bayide gördüm. Sonuçta alınır diyorum. Seat ibiza 1.2 tsi motoruyla ve dsg şanzımanla iyi gözüksede konsolu çok düz ve kalitesiz Doblo daha hoş duruyor...

    0.9 ne gibi bir soru işareti oluşturabilir sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Küçük hacimli motorların ömürleri kısa pistonları bir birine yakın, tamirleri daha zahmetli ve gürültülü olabiliyor. Bu motoru bilmiyorum fakat çekinceler bunlar olabilir küçük hacimli
    bir motor için ama Twinair ödüllü tasarruflu bir motor vs. açıkçası Yeni lancia Yepsilon benimde aklımda olan bir araç..
  • Aracı inceledim. Dış görünüm oldukça şık, hem sevimli hem karizmatik nasıl olunur, cevabı Ypsilon'da. Aracın boyutları B sınıfıyla A sınıfı arası gibi duruyor. Kesinlikle Fiesta'dan ve Polo'dan küçük. Fiesta'yla arasında 10 cm fark, bagaj hacmi olarakta 20 lt. fark var. Ancak ailece kullanılmayacak bir araç için yeterli. Hangimiz aracımızın bagajını her gün tıka basa dolduruyoruz? İç mekan kalitesi olarak sınıfındaki diğer araçlar nasılsa bu da öyle. Yani çok kaliteli bir iç mekan beklemeyin. Ancak gösterge tasarımı herkese hitap etmeyebilir, nitekim ben beğenmedim. Sıradan olmayan, tarzı olan kişilerin keyifle kullanacağı bir araç. Hakkınızda hayırlısı olsun..
  • Bayide çok sağlam indirim yapabiliyorlar. Arkadaşım lancia delta için kredili fiyat neredeyse katalog fiyatına denk almıştı bu sene başında.

    Bir de göstergeleri begenmeyenlere pek kulak asmayin. Lancia değil de motorsiklet göstergeli aveo alıcam deseniz herkes aferin cekerdi size..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kendi kendine park edebilen cam tavanlı otomatik alınır zevkle binilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Aracı inceledim. Dış görünüm oldukça şık, hem sevimli hem karizmatik nasıl olunur, cevabı Ypsilon'da. Aracın boyutları B sınıfıyla A sınıfı arası gibi duruyor. Kesinlikle Fiesta'dan ve Polo'dan küçük. Fiesta'yla arasında 10 cm fark, bagaj hacmi olarakta 20 lt. fark var. Ancak ailece kullanılmayacak bir araç için yeterli. Hangimiz aracımızın bagajını her gün tıka basa dolduruyoruz? İç mekan kalitesi olarak sınıfındaki diğer araçlar nasılsa bu da öyle. Yani çok kaliteli bir iç mekan beklemeyin. Ancak gösterge tasarımı herkese hitap etmeyebilir, nitekim ben beğenmedim. Sıradan olmayan, tarzı olan kişilerin keyifle kullanacağı bir araç. Hakkınızda hayırlısı olsun..

    Aile için de yeterli olduğunu düşünüyorum. Tatile çıkarken belki sorun olur ama onu da portbagaj denen icatla çözmek mümkün. Benim merak ettiğim şey, opsiyonel donanımlarla ilgili bilgi alabildiniz mi? Bayide hangi donanım ve motorlar vardı?




  • aşağıdaki linkten vede telefondan güncel bilgi alınabilinir

    www.birmot.com.tr
    Sıfır Araba - Sıfır Araba Fiyatları - Sıfır Arabalar | Birmot
    http://www.birmot.com.tr/Kampanyalar/66/Yeni-Lancia-Ypsilon-5-kapi-sahnede!.aspx
  • Bu araç Fiat Panda kasası üzerine yapılmış. B sınıfı yazan arkadaşlara söylüyorum...
  • Benim aracımda ki motor 75hp start stop'lu multijet.Aveo başlığında da paylaşacağım.

    Opet Mehmetçik vakfı Pendik'ten litresi 4.23 tl'den 100tl'lik mazot aldım.Kilometreyi,yol bilgisayarı verilerini sıfırladım yola çıktım ve gidiş-dönüş Bolu yolculuğumu noktaladım.(Kullanımım;otobanda çoğu zaman 95km/s,110km/s değişken cruise control kullanımı,dönüşte ara ara 3-5 km boyunca motoru rahatlatma adına 130-160 km/s aralığı kullanım,İstanbul,Bolu şehiriçi düşük vitesli,dur kalklı kullanımda dahil olmak üzere.Not=Ağırlıklı otoban kullanımı)

    Kuzu şimdi evin önünde istirahat etmekte,Son durum;

    Yapılan km- 513

    Anlık tüketim-4.1lt

    Ortalama hız-75 km/s

    Sonuç olarak İtalyanların en iyi yaptığı şeylerden biri diyebiliriz multijet dizeller için.(Benim aracım her ne kadar Gm grubu aracı olduğu için motor kapağında ecotec yazsa da,bu motora multijet demeyi daha uygun buluyorum.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agah07

    aşağıdaki linkten vede telefondan güncel bilgi alınabilinir

    www.birmot.com.tr
    Sıfır Araba - Sıfır Araba Fiyatları - Sıfır Arabalar | Birmot
    http://www.birmot.com.tr/Kampanyalar/66/Yeni-Lancia-Ypsilon-5-kapi-sahnede!.aspx


    teşekkür ederim link için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Benim aracımda ki motor 75hp start stop'lu multijet.Aveo başlığında da paylaşacağım.

    Opet Mehmetçik vakfı Pendik'ten litresi 4.23 tl'den 100tl'lik mazot aldım.Kilometreyi,yol bilgisayarı verilerini sıfırladım yola çıktım ve gidiş-dönüş Bolu yolculuğumu noktaladım.(Kullanımım;otobanda çoğu zaman 95km/s,110km/s değişken cruise control kullanımı,dönüşte ara ara 3-5 km boyunca motoru rahatlatma adına 130-160 km/s aralığı kullanım,İstanbul,Bolu şehiriçi düşük vitesli,dur kalklı kullanımda dahil olmak üzere.Not=Ağırlıklı otoban kullanımı)

    Kuzu şimdi evin önünde istirahat etmekte,Son durum;

    Yapılan km- 513

    Anlık tüketim-4.1lt

    Ortalama hız-75 km/s

    Sonuç olarak İtalyanların en iyi yaptığı şeylerden biri diyebiliriz multijet dizeller için.(Benim aracım her ne kadar Gm grubu aracı olduğu için motor kapağında ecotec yazsa da,bu motora multijet demeyi daha uygun buluyorum.)






    açıkcası sizin araçta güzel bir yakıt performansı görülüyor tebrikler.Peki aracı önerirmisiniz ?(detaylı olarak anlatırsanız sevinirim.)




  • Şu anki aracımı tercih ederken,deyim yerindeyse kılı kırk yardım.

    Aldığım zaman,sınıfında ki neredeyse tüm araçları inceledim,test ettim.(linea,301 ve c-elyse)Sonuç olarak o an ki şartlarda bence sınıfında ki en alınası iyi bir araç olduğuna karar verdim.

    Yol tutuşu,çekişi,ivmelenmesi ve tüketimi ile beni hep mutlu etti.Bir önce ki aracım benzinli accent 1.4'den örneklemek gerekirse,tamam servis bakım fiyatları düşük ama 10 lt benzinle 100 kilometre yapamıyordum,düşün 100 kilometreye bile razı gelmiştim artık.Bunda kısa mesafeli kullanımlarında ağırlıklı etkisi var tabiki.Bir de araç yolda giderken çok güven vermiyordu.Şimdi aveo ile Hacıosman bayırından yüksek torkun etkisiyle 5.vitesle bile hızlanarak çıkarken,Accent era'da atmosferik motor olduğundan genelde 4.vitesle daha fazla devir çevirerek çıkıyordum.Tabi beraberinde dizele göre neredeyse 2 katı tüketim.

    Sormak istediğin farklı konular olursa yardımcı olurum.

    Yanılmıyorsam euro ncap'a katıldığı sene tüm araçlar içinde en yüksek puanla 5 yıldız alan bir araç.Bende ki lt donanım baz donanım ls'nin bir üstü.Kaldı ki en baz donanımında bile abs,esp,8 airbag,cruise control,hillholder var.

    Genel anlamda,2 çocuk olduğundan malum bagajlar artıyor ve olumlu bulduğum özelliklerinden dolayı sedan olanı tercih ettim.Severek kullandığım bir araca sahip olmuş oldum.

    Öğrenci olmanızdan sebep hb olanı düşünebilirsiniz ama 3-5 sene sonra değiştireyim derseniz hb olana göre daha rahat satacağınızı düşünerek sedan ve donanım artısı nedeniyle lt donanım öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dentul -- 28 Mayıs 2013; 1:47:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Şu anki aracımı tercih ederken,deyim yerindeyse kılı kırk yardım.

    Aldığım zaman,sınıfında ki neredeyse tüm araçları inceledim,test ettim.(linea,301 ve c-elyse)Sonuç olarak o an ki şartlarda bence sınıfında ki en alınası iyi bir araç olduğuna karar verdim.

    Yol tutuşu,çekişi,ivmelenmesi ve tüketimi ile beni hep mutlu etti.Bir önce ki aracım benzinli accent 1.4'den örneklemek gerekirse,tamam servis bakım fiyatları düşük ama 10 lt benzinle 100 kilometre yapamıyordum,düşün 100 kilometreye bile razı gelmiştim artık.Bunda kısa mesafeli kullanımlarında ağırlıklı etkisi var tabiki.Bir de araç yolda giderken çok güven vermiyordu.Şimdi aveo ile Hacıosman bayırından yüksek torkun etkisiyle 5.vitesle bile hızlanarak çıkarken,Accent era'da atmosferik motor olduğundan genelde 4.vitesle daha fazla devir çevirerek çıkıyordum.Tabi beraberinde dizele göre neredeyse 2 katı tüketim.

    Sormak istediğin farklı konular olursa yardımcı olurum.

    Yanılmıyorsam euro ncap'a katıldığı sene tüm araçlar içinde en yüksek puanla 5 yıldız alan bir araç.Bende ki lt donanım baz donanım ls'nin bir üstü.Kaldı ki en baz donanımında bile abs,esp,8 airbag,cruise control,hillholder var.

    Genel anlamda,2 çocuk olduğundan malum bagajlar artıyor ve olumlu bulduğum özelliklerinden dolayı sedan olanı tercih ettim.Severek kullandığım bir araca sahip olmuş oldum.

    Öğrenci olmanızdan sebep hb olanı düşünebilirsiniz ama 3-5 sene sonra değiştireyim derseniz hb olana göre daha rahat satacağınızı düşünerek sedan ve donanım artısı nedeniyle lt donanım öneririm.



    Açıkcası chevrolet markasını da inceliyorum vallahi yazdıklarınız gerçekten kayda değer şeyler.Ben ltz donanım'ı araştırdım ve açıkcası güzel olduğunu gördüm dizel olanı sanırsam 38k miydi öyle birşeydi sanırsam.Ama araştırmak lazım tabi.




  • Ypsilon cam tavanli dolce vita paketli 42 bin tl 'ye geliyor. İndirim yapmayacaklarını bunların zaten indirimli tanıtım fiyatlar ı olduğunu söyledi Suadiye şubesi telefonda.
  • Canlı olarak trafikte gördüm, ve aracı da inceledim ekstra olarak.Birinci nesle göre kalite daha da yukarıya çıkmış.Tasarım ilgi çekici.Mini bir Delta.Orta konsol fotoğraflardan veya internet başından garip gelse de için oturunca çok şık.BI-COLOR, cam tavan, deri koltuk kısacası tam opsiyon alındığında B sınıfını yerle bir edecek kalite ve donanıma sahip araç.Ancak bagaj pek yeterli gelmedi bana.İlk seriye göre birazcık iyi gibime geldi o kadar.Ön ve arkada yeterli yaşam alanı var ( beklentiyi çok yukarıda tutmamak gerek ).Cam tavan ferahlığı arttırıyor, kesinlikle onsuz alınmaz.

    -Tasarım çok şık
    -Farklı bir araç
    -Çok dolu, motorlar iyi

    Alınır mı?Alırım uzun süre binerim derseniz alınır.1-2 yıl sonra satma ihtimalim var diyorsanız alınmaz.Ciddi zarar ettirir bu sınıfta Ypsilon ne yazıkki.Tıpkı Delta gibi sıfır alıp uzun süre kullanılacak bir araç bu.Ya da değerini kaybetmişken ikinci el alıp kullanılır bu tarz araçlar. ( 39 a aldığım Delta'yı, 10 ay binip 42 sattım )

    Alırsanız memnun kalmama ihtimaliniz olmaz.Kimsenin söylediklerine kulak asmadan en yakın bayiiye koşup inceleyin aracı .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Weezer

    Ypsilon cam tavanli dolce vita paketli 42 bin tl 'ye geliyor. İndirim yapmayacaklarını bunların zaten indirimli tanıtım fiyatlar ı olduğunu söyledi Suadiye şubesi telefonda.

    Bilgi için teşekkür ederim.
  • sonuç ne oldu bu konunun ? bende önümüzdeki hafta içerisinde 1.3mjet +pack dolce bilmemne +boya,motor koruma + park sensörü + bluetooth 39500 olarak fiyat aldım.
    Güvenlik testinden geçmemiş olması soru işareti ama panda bile 4 yıldız almışsa chrysler markasıyla satılan arabanın ondan daha iyi sonuç alacağını düşünüyorum yani 5 i görür gibi geliyor.

    @shadowgeist
    Bende benzinli alıp lpg takma taraftarıydım ancak 1.2 benzinlinin performans olarak çok yetersiz kalacağını düşünüyorum 0-100 ü 14.5 saniye bir de lpg takarsam 15.5 olur bu araba belende 4 kişi varken çekmez gibime geliyor o yüzden dizel alırsam hem start&stop hemde daha rahat kullanıma kavuşmuş olacağım. Aradaki fiyat farkını 3 yılda ancak çıkarırım ama rahat kullanım için bence gerekli
  • 45 bine neler alınmaz...
    Astra,Golf (Midline Plus ve güvenlik paketi,azıcık zorlasanız 47 ye bi-xennon far ile)
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.