Evet arkadaşlar oyun sürem bittiğinden vede gamecard için 1gün beklemem gerektiğinden bu rehberi yazmaya karar verdim. Kısa ve öz bazı şeyler anlatıcam. Görüşlerinizi bekliyorum mutlaka
Açıkcası 60lvl den önce dungeonlara tank olarak girmeniz diğer parti arkadaşlarınıza işkence gibi gelebilir çünkü yüksek aggro yapan AoE skilliniz yok DnD açılana kadar.
60 - 70 e kadar zorlanmadan kasarsınız tank olarak, blood spec herzaman daha iyidir death strike talentına vererek healera kendinizi healleyerek yardımcı olabilirsiniz. Frost talent olanların hepsi Howling blast için frostu seçmekte aggro tutmakda zorlanıyorsanız tam bir ilaç.
70-80 de iş değişiyor açıkcası DK ların en zorlandığı lvl cap diyebilirim, healerın SP si yüksek olmalı yoksa kolay ölüyorsunuz ve bu ne sizin ne de healerın suçu
80 de herkesin bildiği gibi emblem itemleriyle 4.3k GS yi geçtiğinizde çok zorlanmadan tanklayabiliyorsunuz
Çoklu moblarda aggro tutmanın en rahat yolu DnD den sonra 1moba diseaseleri yerleştirip Pestilence ile diğerlerine yaymak çünkü bi sürü DoT yapmış oluyorsunuz. Runeler CD den çıkınca Blood Boille birlikte aggro kaçırmanız çok düşük ihtimal. Heroic dungeonlara kadar böyle rahatsınız
Ama işte 5.5k gs li retri paladinler ve vb. olunca aggro tutmak işkenceye dönüşüor o yüzden AoE skillerinizi hemen değil de aggro düştüğü zaman kullanmaktda fayda var.
Son olarak da Tauntladığınız mobları icy touch atmadan başka moba geçmeyin..
Yardımcı olmuştur umarım, saygılar
Düşünceleriniz bekliyorum arkadaşlar
Öncelikle tanklık için duel wield tercih etmeniz bence çok dogru değil.. blood talent olarak 2 hand tanklıga daha uygun.. talenti blood girip moblara agro yaratmak için one handlerle dalınca skillerinin bir çoğu main handdeki weapona göre hesaplanacagı için ciddi bir israf söz konusu olacak.. tavsiyem illa duel wield diyorsanız mutlaka frost olup threat of thassarian talentine vermeniz..
ayrıca bloodta might of mograine talentine vermemeniz bence dogru değil.. DK talentlerinde skillere astronomik crit veren bir sürü talent var.. critlerin dogru düzgün vurmasını daha çok threat demek..
runetap ve improved rune tap solo bir şeyler kesmiyorsanız veya PVP yapmıyorsanız bence gerekli değil.. topu topu 8-9K heal geliyor ama arkada healer yoksa çok kısa sürede geri gidiyor..
yanınızda paladin bir tankla raid yapıyorsanız adam kanatlarını actıgında agro kacırmamak için hysteria kullanabilirsiniz.. çok az hp götürerek süper dps dolayısıyla threat yapmanızı saglıyor..
one handlerde skill kaybı fazla oluyor diye biliyorum ama yanılmışta olabilirim.two hand daha uygun bence.
DK Tanklarda agro yapıcı özellikler DKnın main-handindeki weaponın total damage ı ile çok alakalı. O yüzden ben dual-wield tanklığı önermiyorum.
DKm ilk 80 olduğunda, dungeonlarda tanklık yapıyordum dual-wield (hoş o zaman biraz farklıydı DK) amd agro tutmak problem oluyordu. 2He geçtikten sonra hiç problem yaşamamıştım.