Şimdi Ara

doblo 1.6 premio mu, connect silver mi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
11.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yok mu connect ciler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R1Z406

    quote:

    Orijinalden alıntı: taze roka

    Ford biraz daha fazla yakıyor doblodan ve doblo arka bağımsız olduğu için daha rahat ama sağlamlık açısından Ford biraz önde Ford alırsanız 110 luk alın hem daha az yakar hem daha performanslı olur

    110 luk'un daha fazla yaktığını duydum torku yüksek olduğu için

    tam tersi 70 lik hem çok hantal(110luga göre) hemde daha fazla yakıyo.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R1Z406

    yok mu connect ciler

    Sen Connect almak istiyorsun galiba..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: R1Z406

    yok mu connect ciler

    Sen Connect almak istiyorsun galiba..

    :)) Bana hem sağlamlık hemde konfor gerekiyor vede gerektiğinde bastığında banamısın demeyen bir araba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R1Z406

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: R1Z406

    yok mu connect ciler

    Sen Connect almak istiyorsun galiba..

    :)) Bana hem sağlamlık hemde konfor gerekiyor vede gerektiğinde bastığında banamısın demeyen bir araba

    Valla ne diyeyim ki, bayilere uğra ikisini de test et karar ver. Buradaki yorumlarla olmaz..




  • Bu araçları kullanan ve tavsiye eden yokmu başkaa
  • ford connect eskidi. silver donanım olsa da. bir doblo premio kadar ne konforlu ne de donanımlı. ford daha rahatsız bir araç. koltuk konforu olarak geride. ozellikle arka koltuklar belediye otobüsü gibi.110hp olsa neyse de 90hp olan versiyon ile doblo 1.6 multijet arasında bariz fark var. bu karşılaştırma da connect elinde hiçbir şey yok. direk malup.
  • başka bu araçlar hakkında bilgisi olan yok mu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R1Z406

    başka bu araçlar hakkında bilgisi olan yok mu

    Hocam sen bu aracın ikisi ile bir teste çık ondan sonra karar ver
    anladığım kadarıyla biraz kararsız kaldın
  • Connect kullanıyorum 6 yıldır....Sağlamlık konusunda eski kasa Doblolara fark atar..güncel kasa yeni olduğundan
    sağlamlığı bakımından birşey söyliyemem...110''luk connect en az yakanıdır üstelik bastınmı gider...connect lerin
    yol tutuşlarıda çok iyidir..dobloları bilmem...Yalnız connectlerin arkaları makaslı olduğundan sarsar biraz.en zayıf yeri Z-rot denen ön takım
    parçasıdır biraz zorlarsan kopar...Benim araç 2006 2 kere kopardım belki yenilerde sağlamlaştırmışlardır...Eğer yeni
    kasalarda düzeltmedilerse 100,000 den sonra sol ön aks arızalanır ...bir çoğunda görülen bir hastalıktır..ben sanayii de 200 tl''ye değiştirdim
    Sormak istediğin ne varsa yardımcı olurum connaect ile ilgili..Bugün alacak olsam yine connect alırım
  • Hem konfor hem yakıt hem motor verimliliği hemde bakım masrafları vs. açısından vergi avantajı açısından yarı yarıya fark var.
  • Connect.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Hem konfor hem yakıt hem motor verimliliği hemde bakım masrafları vs. açısından vergi avantajı açısından yarı yarıya fark var.

    Bu sınıftaki araçlarda 1900cm3'e kadar hepsinin vergisi aynıdır. 1901 ve üzeri olarak 2. kademe vardır. Yani 1.8 de olsa 1.3 de olsa aynı vergiyi öder. Bakım masrafları bakımından Doblo'nun Connect'ten daha uygun olacağını hiç sanmıyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JasoNBuraK -- 16 Nisan 2012; 16:18:42 >
  • Yetkili servis bakımlarının birbirinden çok farklı olacağını sanmam...
    zeten garantisi bittikten sonra doğru özel servislere...Artık özel servisler
    multi-jet motorlarıda connectleride ezberledi...Zaten artık tüm motorlar sağlam
    yağ ve flitreleri-gerektiğinde balataları değiştir alsana bakım...Dobloyu bilmem ama connectte
    birde triger kayışı olayı var ben onuda özel serviste değiştirdim yaklaşık 20.000 km önce
    sorunsuz biniyorum...Bakımlarını dert etmeyin...
  • Connect iyi hoşda odun gibi tabirine çok iyi uyan bir araba.Bir de ben kullanırken ürküyorum o arabadan,motoru felaket agresif Hiç beklemediğim anda patinaj filan çekiyor öyle bir acayip yani Motor gürültüsü,süspansiyon konforu gibi açılardan sıkıntılı bir araç

    Biraz konfor istiyorsan Doblo derim. Lakin yeni Doblolar eskiler kadar sağlam değilmiş.Ben de bir Doblocu olarak yenilere çok ısınamadım,alıcaksan klasik al diyeceğim,bu sefer de burada bana kızacaklar.Ne alırsan al hayırlı olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Hem konfor hem yakıt hem motor verimliliği hemde bakım masrafları vs. açısından vergi avantajı açısından yarı yarıya fark var.

    Bu sınıftaki araçlarda 1900cm3'e kadar hepsinin vergisi aynıdır. 1901 ve üzeri olarak 2. kademe vardır. Yani 1.8 de olsa 1.3 de olsa aynı vergiyi öder. Bakım masrafları bakımından Doblo'nun Connect'ten daha uygun olacağını hiç sanmıyorum..

    Kamyonet olarak geçiyorsa doğru gerçi artık hepsi kamyonet olarak geçiyor hususi için yüklü bir para istiyorlar bakım masrafları için sen düşünmeyebilirsin ben bizzat bütün araçların içinde olduğum gördüğümü söylüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Hem konfor hem yakıt hem motor verimliliği hemde bakım masrafları vs. açısından vergi avantajı açısından yarı yarıya fark var.

    Bu sınıftaki araçlarda 1900cm3'e kadar hepsinin vergisi aynıdır. 1901 ve üzeri olarak 2. kademe vardır. Yani 1.8 de olsa 1.3 de olsa aynı vergiyi öder. Bakım masrafları bakımından Doblo'nun Connect'ten daha uygun olacağını hiç sanmıyorum..

    Kamyonet olarak geçiyorsa doğru gerçi artık hepsi kamyonet olarak geçiyor hususi için yüklü bir para istiyorlar bakım masrafları için sen düşünmeyebilirsin ben bizzat bütün araçların içinde olduğum gördüğümü söylüyorum.

    Son düzenleme ile panelvan olarak geçiyor. Hususi/ticari kullanım amacını belirtir. Araç sınıfı ile, dolayısıyla ödenen vergi ile alakasız bir kıstastır. İmzamdaki araç kamyonet, ama hususi. Bir otomobil de ticari olabilir. Yani Otomobil/Kamyonet/Panelvan olması ayrı, Hususi/Ticari olması ayrıdır. Bu araçları otomobil olarak işletmek için ÖTV %15'ten %37'ye hatta kendi aracım için %80'e kadar gider. Mantıksız..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Hem konfor hem yakıt hem motor verimliliği hemde bakım masrafları vs. açısından vergi avantajı açısından yarı yarıya fark var.

    Bu sınıftaki araçlarda 1900cm3'e kadar hepsinin vergisi aynıdır. 1901 ve üzeri olarak 2. kademe vardır. Yani 1.8 de olsa 1.3 de olsa aynı vergiyi öder. Bakım masrafları bakımından Doblo'nun Connect'ten daha uygun olacağını hiç sanmıyorum..

    Kamyonet olarak geçiyorsa doğru gerçi artık hepsi kamyonet olarak geçiyor hususi için yüklü bir para istiyorlar bakım masrafları için sen düşünmeyebilirsin ben bizzat bütün araçların içinde olduğum gördüğümü söylüyorum.

    Son düzenleme ile panelvan olarak geçiyor. Hususi/ticari kullanım amacını belirtir. Araç sınıfı ile, dolayısıyla ödenen vergi ile alakasız bir kıstastır. İmzamdaki araç kamyonet, ama hususi. Bir otomobil de ticari olabilir. Yani Otomobil/Kamyonet/Panelvan olması ayrı, Hususi/Ticari olması ayrıdır. Bu araçları otomobil olarak işletmek için ÖTV %15'ten %37'ye hatta kendi aracım için %80'e kadar gider. Mantıksız..

    Yani işte son düzenlemeyi yapanlar sağolsun bayağı bir düzelttiler.




  • Yok mu yardım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R1Z406

    Yok mu yardım


    O kadar mesaj atılmış ya işte..

    Mesajlarınızdan anladığım kadarıyla siz aslında Connect almak istiyorsunuz ama içinize tam olarak sinmiyor, aldıktan sonra pişman olmamak için kendinize dayanak arıyorsunuz.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.