Şimdi Ara

Doblo 2010 Makyajlı Fotoları (Her Açıdan) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
89
Cevap
0
Favori
131.680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 2-3 ay daha sabredin sonra nasil olsa goreceksiniz. o resimlerdeki arac dendigi gibi test uretimi gibi hicbir versiyona uymuyor.

    benzin kapagi disinda hosuma gitmeyen bi yonu yok

    bi de eski doblo ile alakasi hic ama hic yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetakiplikciler -- 16 Ekim 2009; 23:32:46 >
  • arkadaşlar o makyajlı dediğiniz araçlar test araçları hepsi prova parça
    diğer resimde montaj hattında çekilmiş çeken arkadaşı kınıyorum bir tofaş çalışanına yakışmıyor birkaç hafta sonra lansmanı yapılacak arkadaşın çektiği panorama modeli cargosunda batante kapı var yana açılanlardan birde family ve kamyonet vede lungo olarak çıkacak ayrıca lpgli cng modeli mevcut cargosu değil ama panoraması çok güzel performansı çok iyi içinde yok yok tabi parasıda ona göre ortalama 30-35 bin lira olabilir tabi bu bir tahmin aracın neredesye tamamı robotlarla üretiliyor yaklaşık %85i gibi tofaş eski tofaş değil artık wcm (dünya sınıfında üretim)de gümüş madalya alan ilk ve tek fiat fabrikasıdır hedef altın madalya..........saygılar
  • Bugün Karabük Fiat Bayii'nde yeni Doblo ile karşılaştım çok şaşırdım hemen yollamışlar demek ki Bayiilere...

    İlk İncelemeyi sizin ve kendim için yaptım...

    Öncelikle Resimler...


    İŞTE KARŞINIZDA 2010 MODEL YENİ DOBLO...



     Doblo 2010 Makyajlı Fotoları (Her Açıdan)



     Doblo 2010 Makyajlı Fotoları (Her Açıdan)



     Doblo 2010 Makyajlı Fotoları (Her Açıdan)



     Doblo 2010 Makyajlı Fotoları (Her Açıdan)



     Doblo 2010 Makyajlı Fotoları (Her Açıdan)



     Doblo 2010 Makyajlı Fotoları (Her Açıdan)



     Doblo 2010 Makyajlı Fotoları (Her Açıdan)



     Doblo 2010 Makyajlı Fotoları (Her Açıdan)



     Doblo 2010 Makyajlı Fotoları (Her Açıdan)


    İncelediğim Model sanırım en baz modeliydi çünkü çelik jant bile yoktu 1.3 90 bg modeliymiş...
    Ancak 4 cam otomatiği,elektrikli yan aynalar,Cd çalar,derinlik ve yükseklik ayarlı hidrolik direksiyon standarttı...
    Abs sini felan bilmiyorum varmıydı...
    Arabanın İşçiliği ve kullanılan malzemeler Hoşuma gitti...
    İç dizaynı Güzel...Lastikleri 195/../16 Ebatında...Araba Çok büyük hakkaten sınıfının en büyüğü olma ünvanında hakkı var...
    Eskisiyle Pek alakası yok Hemen hemen tümüyle değiştirilmiş...
    Fotoğraflarda biraz tipsiz gibi duruyor ancak yanına gidince güzel görünüyor bence Hoş olmuş...
    Arkasına eğilip baktığımda ise beklenen özelliğin sonunda konduğunu yani arabanın arkasının yaylı ve amortisörlü olduğunu gördüm...Makas İptal...
    İlk Kanı Liderliğe Devam GİBİ...

    1.6 105bg Premio Modeli için 36,800 fiyat aldım...
    İncelediğim Baz Model 1.3 90bg içinse 32.000 TL fiyat aldım...

    NOT: İNCELEME BİZZAT BANA AİTTİR ALINTI YAPILMAMIŞTIR...tr_rider




  • Göstergeler oyuncak gibi duruyor,onun dışında herşey iyileştirilmiş gibi.
  • geçen gün seyrettim otomobil prograımnda yeni dobloların fabrikadaki maliyeti 60 tl artmış acaba yeni kasa doblolarla eski kasa doblo fiyatları ne merak ettiğimden soruyorum
  • Tr_rider eline sağlık..Şimdiye kadar görmüş olduğum diğer fotoğraflarındaki halinden daha bir çekici geldi gözüme..O kadar da tipsiz bir araç olmamış..Ancak yine de bu araçların maksimum ederi 32-33 milyardır..Bu rakamlar bile gözü kapalı verilecek rakamlar değil..Kaldı ki sen 36 milyar gibi bir fiyat almışsın..Umarım yakın zamanda fiyatllar düşer yoksa eski satış rakamlarını tutturamazlar..

    Gözümü tırmalayan yanları ise, klima düğmeleri ve çevresinde kullanılan kalitesiz malzeme, vites topuzunun G.Punto Active modellerindekine benzer tipte ve vasat kalitede gözükmesi ve haliyle el freni oldu

    Ayrıca kapı açma kolları düşündüğüm yerler ise başlı başına şaçmalık abidesi olmuşş..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.Yalçın -- 14 Şubat 2010; 18:53:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sye88

    Tr_rider eline sağlık..Şimdiye kadar görmüş olduğum diğer fotoğraflarındaki halinden daha bir çekici geldi gözüme..O kadar da tipsiz bir araç olmamış..Ancak yine de bu araçların maksimum ederi 32-33 milyardır..Bu rakamlar bile gözü kapalı verilecek rakamlar değil..Kaldı ki sen 36 milyar gibi bir fiyat almışsın..Umarım yakın zamanda fiyatllar düşer yoksa eski satış rakamlarını tutturamazlar..

    Gözümü tırmalayan yanları ise, klima düğmeleri ve çevresinde kullanılan kalitesiz malzeme, vites topuzunun G.Punto Active modellerindekine benzer tipte ve vasat kalitede gözükmesi ve haliyle el freni oldu

    Ayrıca kapı açma kolları düşündüğüm yerler ise başlı başına şaçmalık abidesi olmuşş..



    Benim İncelediğim Model En baz model sanırım...Vites Topuzu ve Klima düğmelerinin olduğu yerler Premiolarda daha farklı sanırım...Bende resimlerde gördüğümde tipsiz olmuş diyordum ama yanına gidince hakkaten güzel olmuş...




  • Anaaaaaaa Doblo'yu sattın Corolla mı aldın sen?? Şimdi farkediyorum hayırlı uğurlu olsun..Bir ara senin arabayı almayı düşünmüştük hatırlarsan..Temiz arabaydı gerçekten..
  • dobloların agırlıgı nedır?
    ayrıca yakıt tuketımı.ya nıye kımse buraya ugramıyor?
    nette de pek bı bılgı bulamadım?
    1.9 multıjet motor sehır ıcı ne yakar?fıyatı nedır bu doblo nun
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.