Şimdi Ara

DOLANDIRICI HP

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bilgilendirme amaçlı açıyorum bu konuyu. elimde olan 1.5 senelik hp laptopum aşırı ısındığından ve sürekli sorun çıkardığından mütemadiyen 2-3 ayda bir garanti servisine gidiyordu 15 temmuzda iade kararı alındı. ve bu kararı aldıktan 1 gün sonra bana laptop ekranında kullanıcı hatası darbeye bağlı beyaz nokta olduğu söylendi,ancak ne ben bu laptopu verirken tutulan tutanakta nede iade kararı çıkana kadar yapılan tespitte hiç bir şekilde böyle bir sorun yada darbeye bağlı beyaz ekran yoktur. beni mağdur etmek için teknik serviste böyle bir oyun yaptılar ne yapabilirim ?



  • Şu HP denen firmadan bir kişinin memnun olduğunu görmedim arkadaş , hep farklı farklı şikayetler.
  • inanılacak gibi değil adamlar iade vermemek için bilgisayarımı bozdu. hayır telefondaki koydukları kadınlarda huysuz huysuz konuşuyorlar böyle bir firma görmedim
  • Lütfen bir markayı/ürünü bu forumda şikayet amaçlı bir konu açmayın.
  • arkadaşlar busefer de kirik var dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E arkadas sen de ben verirken yoktu boyle tutanakta de. Ben size farkli sorun icin verdim, kendiniz kirdiniz cocuk yerine mi koyuyorsunuz de sert bir sekilde salak mi sandiniz falan de. Ayrica ekrandaki pikselin, laptopun isinmasiyla ne alakasi var vs dersin. Bu saatten sonra gelecek zarar sizden sorumludur. Hepsinin kaydi var dersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guardiano

    Şu HP denen firmadan bir kişinin memnun olduğunu görmedim arkadaş , hep farklı farklı şikayetler.

    Ben gayet memnunum
  • Arkadaşım sen ürünü teknik servise veya firmaya teslim ederken tutanak almadın mı? Teknik servise cihaz verirken forum verirler sana kullanıcı şundan şikayetçi vs. diye orada ürünün üzerinde bulunan hasarlar diye bi bölüm var o bölümde bişey yazmıyorsa sana şu kırık burası çıkık diyemez. Kontrol edip öle alacak teknik servis. Senin bildirmediğin bir problemi senin üzerine yıkamazlar hakkını ara. Madem o vardı o zaman niye sana verilen (tabi aldıysan) teknik servis formuna yazmamışlar. Yok biz baktık sonradan çıktı derse beni alakadar etmez baştan baksaydın o zaman bende iken yoktu kendiniz yaptınız bana mı atıyorsunuz de. Bastır işte dostum vur kır parçala Hakkını yedirme. Baktın sıkıntı yapıyorlar ver mahkemeye kim uğraşacak deme. Uğraş al hakkını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkcaNon

    quote:

    Orijinalden alıntı: Guardiano

    Şu HP denen firmadan bir kişinin memnun olduğunu görmedim arkadaş , hep farklı farklı şikayetler.

    Ben gayet memnunum

    Aynen gayet memnunum.ısınma sorun benimkinde yok sadece oyunlard lag olduğunda ısınıyor yada çok uzun kullandığımda.(Oyun oynarken uzun kullandığımda)
  • Sonuna kadar katılıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Cygnus_

    quote:

    Orijinalden alıntı: AkcaNon

    quote:

    Orijinalden alıntı: Guardiano

    Şu HP denen firmadan bir kişinin memnun olduğunu görmedim arkadaş , hep farklı farklı şikayetler.

    Ben gayet memnunum

    Aynen gayet memnunum.ısınma sorun benimkinde yok sadece oyunlard lag olduğunda ısınıyor yada çok uzun kullandığımda.(Oyun oynarken uzun kullandığımda)


    evet bende gayet memnunum 4 yıldır kullanıyorum.2 yıl önce 2500 liraya almıştım bi tane hp pavilion 2 sene sonra servise gitti.30 günde yapamadılar 1 haftada onun 3 katı kadar iyi laptop geldi.hp pavilion dv3020-et.kurulumunu bile ben yaptım.ısınma sorunu desen yok,akıcılık desen mükemmel.bozulana kadar kullanırım sonra yine hp.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tinuviél Luthién -- 31 Temmuz 2013; 14:51:16 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.