player ekranın hep aynı yerınden çıkıyor şimdide sağdan girince yine sağdaki değerden çıkıyor soldan çıkmıyor bunu sağa ve sola edge collider koyarak if e bağladım çalışmadı bildiğiniz playerın anlık konum değerini alan bi fonksoyn varsa ontrriger olmadan if yapısına bağlamayı deneyeceğim varmı oyle bir kod ? |
doodle jump benzeri oyun yazıyorum bi yerde tıkandım yardım edin lütfen (2. sayfa)
-
-
void OnBecameInvisible() {
if (Input.GetKeyDown(KeyCode.RightArrow))
{
transform.position = new Vector3(2.9f, transform.position.y, transform.position.z);
}
if (Input.GetKeyDown(KeyCode.LeftArrow))
{
transform.position = new Vector3(-2.9f, transform.position.y, transform.position.z);
}
}
böyle denedim fakat hiç ışınlanmadı bu sefer
-
Kod sorunsuz calismaktadir.Ama kod sadece ekran disina cikinca diger taraftan girmesi icin.Herhangi bir kontrol yazmadim onu kendine gore yaparsin saga sola hareket ve ziplama youtubdan bakabilirsin.Bu kodu oyununda degil de sahnedeki bir küpe ekleyip position x degerini degistirip calistigini gorebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kod sorunsuz fakat eksik sanki hocam örenğin ben karakteri sağdan çıkarınca soldan tekrar giriyor okey ama soldan çıkarınca yine soldan giriyor bu sefer soldan devam ediyor
-
Valla bilemedim belki unity versiyon farkliligindandir.Ben unity 2018de test ettim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
halletim hocam sağolsan fakat bi yerde daha takıldım player ımız örneğn helkoptere temas ettiği zaman artık playerı değil 3 saniye helikopteri yönetmek isitoyurm bunu nasıl yapıcam bilginiz varmı ?
-
quote:
Orijinalden alıntı: rocketraccoonhalletim hocam sağolsan fakat bi yerde daha takıldım player ımız örneğn helkoptere temas ettiği zaman artık playerı değil 3 saniye helikopteri yönetmek isitoyurm bunu nasıl yapıcam bilginiz varmı ?
Helikoptere bir Trigger koy, Player o alana gelince Kullanmak icin Tiklayin ya da E ye basin gibi bir uyari verirsin.
Oyuncu tiklayinca Playeri Helikopterin childi yapacaksin ve konumunu ayarlayacaksin(koltuk vb ne gerekiyorsa )
Player Controller scriptini pasif hale getireceksin ve helikoptere gecerken onun scriptini aktif edeceksin cikarken de tam tersi olacak.
Basitce anlatirsak boyle bir yol ile yaparsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
şu anda helikopere temas edince karakter direk palyeri false yapıyorum 3 saniye sonra geri true yapıyorum o aradaki 3 saniyede helikopter yukarı uçması gerkeli ama hangi kmutları kullanıcam bulamadım ?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X