Şimdi Ara

doodle jump benzeri oyun yazıyorum bi yerde tıkandım yardım edin lütfen (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bir internet kullanıcısı B kullanıcısına yanıt

    player ekranın hep aynı yerınden çıkıyor şimdide sağdan girince yine sağdaki değerden çıkıyor soldan çıkmıyor bunu sağa ve sola edge collider koyarak if e bağladım çalışmadı bildiğiniz playerın anlık konum değerini alan bi fonksoyn varsa ontrriger olmadan if yapısına bağlamayı deneyeceğim varmı oyle bir kod ?

  •  void OnBecameInvisible() {


        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.RightArrow))

        {

          transform.position = new Vector3(2.9f, transform.position.y, transform.position.z);

        }

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.LeftArrow))

        {

          transform.position = new Vector3(-2.9f, transform.position.y, transform.position.z);

        }

          

      }


    böyle denedim fakat hiç ışınlanmadı bu sefer

  • rocketraccoon kullanıcısına yanıt

    Kod sorunsuz calismaktadir.Ama kod sadece ekran disina cikinca diger taraftan girmesi icin.Herhangi bir kontrol yazmadim onu kendine gore yaparsin saga sola hareket ve ziplama youtubdan bakabilirsin.Bu kodu oyununda degil de sahnedeki bir küpe ekleyip position x degerini degistirip calistigini gorebilirsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir internet kullanıcısı B kullanıcısına yanıt

    kod sorunsuz fakat eksik sanki hocam örenğin ben karakteri sağdan çıkarınca soldan tekrar giriyor okey ama soldan çıkarınca yine soldan giriyor bu sefer soldan devam ediyor

  • Valla bilemedim belki unity versiyon farkliligindandir.Ben unity 2018de test ettim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir internet kullanıcısı B kullanıcısına yanıt

    halletim hocam sağolsan fakat bi yerde daha takıldım player ımız örneğn helkoptere temas ettiği zaman artık playerı değil 3 saniye helikopteri yönetmek isitoyurm bunu nasıl yapıcam bilginiz varmı ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocketraccoon

    halletim hocam sağolsan fakat bi yerde daha takıldım player ımız örneğn helkoptere temas ettiği zaman artık playerı değil 3 saniye helikopteri yönetmek isitoyurm bunu nasıl yapıcam bilginiz varmı ?

    Helikoptere bir Trigger koy, Player o alana gelince Kullanmak icin Tiklayin ya da E ye basin gibi bir uyari verirsin.

    Oyuncu tiklayinca Playeri Helikopterin childi yapacaksin ve konumunu ayarlayacaksin(koltuk vb ne gerekiyorsa )

    Player Controller scriptini pasif hale getireceksin ve helikoptere gecerken onun scriptini aktif edeceksin cikarken de tam tersi olacak.

    Basitce anlatirsak boyle bir yol ile yaparsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baxa kullanıcısına yanıt

    şu anda helikopere temas edince karakter direk palyeri false yapıyorum 3 saniye sonra geri true yapıyorum o aradaki 3 saniyede helikopter yukarı uçması gerkeli ama hangi kmutları kullanıcam bulamadım ?

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.