Şimdi Ara

Dota 2 MMR Sistemi Püf Noktaları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
1
Favori
34.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kacmasikortil

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    quote:

    Orijinalden alıntı: MubabasH


    Diyelim ki valvenin kullandığı algoritma heroları en temel anlamda 2 ye ayırıyo olsun : Carry ve support
    Valve'nin şöyle bir açıklama yaptığını farzedelim:
    "MMR hesaplamada carry herolar üzerinde kullandığımız telemel etken KDA oranı olacak."
    Sadece bu cümlenin bile pubları ne hale getireceğini bi düşünelim:
    Özellikle low-level oyunlarda kill alma potansiyeli yüksek olan ; jugger , bs, riki, tinker, nyx assasin, pudge tarzı tek gördüğünü toprak eden herolar her oyun karşımıza çıkacak ancak ; void , am , alc, pl gibi 20 dakka kesintisiz farm isteyen bir çok hero KDA oranını yüksek tutmak için earlyde kavgalara karışacak , ks ler birbirini kovalayacak (tutup da ks ne lan bebemisin falan yazmayın ne demek istediğimi anladınız işte) cs eskisi kadar önemli bir etken olmayacak vsvs
    Daha sorna valve diyor ki :" Sup olarak belirlediğimiz heroların ise ward smoke deward dust ve asistlerine bakılacak."

    Earlyde aldığı bir daggerla oyunun kaderini değiştirebilecek bi earth shakerin 28 tane sentry ile gezdiğini düşünün.Neden? Çünkü win-lose oranı zerre önemli değil ward al , smoke çek , deward yap , oooo supportun kralısın sonra bi de 5k rankla oyuna başla.

    Tüm bunları göz önüne alacak olursak valve'nin algoritmayı açıklamamasını sond derece mantıklı buluyorum.



    Sonunda cidden mantıklı düşünen birisi...
    her tartışmada söylüyorum, eğer valve sistemi açıklarsa ortalık birbirine girer.ayrıca beğenilmeyen sistem'i smurf açarak denemek istemiştim, ilk başlarda dotamax avrupaya kapalıydı, yeterli bilgi elde edemediğim için bir kaç hatam oldu...

    beklendiği ilk maçı normal bracketa verdi, karşı takım 5 kişilik smurf party ile ilk maçlarına çıkan birileri iken benim takımda dota hayatının ilk maçlarını oynayan iki kişi bulunuyordu.epey sağlam ezildiğimiz oyunda slark ile 4/4/0 oynadım. rezalet bir durum diye değerlendirirken sistem tam tersini düşünüyormuş, o şekilde kötü oynamış olmama rağmen 2.maçı high bracketta oynattı. (200+ maç ile normalden çıkamayanlar var.) 2.maçta takımıma ukraynalı bir çocuk geldi smurf hesabı kasan iki kişi oyunu domine ettik, bir süre onunla oyuna girmeye başladım.sadece ikimiz iken very high bracketta oynarken ilk başta support picklemesi için arkadaşlarını çağırıyordu. smurf olmayan hesap ile giren arkadaşlarının 2k-2.7k aralığında mmrsi varken bizle girdiklerinde onları high bracket'a çekiyorduk. ( stack girdiğimiz için seviyenin düşmesinin etkisini sonradan gördüm. %95 oranında very high oyun yerine, %70civari very high %26 civari high oyun bile 13 lvl oldum. )
    15-3 gibi bir win-lose ile ilerlerken karşınıza gelen rakiplerin cidden öncekilerden farklı seviyelere sahip olduğunu anlaıyorsunuz. mid ve offlanede idare edebilsekte ukraynalı elemanın arkadaşlarının bir yerden sonra zayıf kaldığı bariz görebiliyorduk ki çağırmamaya başladı

    MMR kasmak için verdiğin tavsiyelerde bir kaç hatalı yer var.
    Örneğin KDA olayı, eğer mmr puanlarınız açıldıysa bu vakitten sonra KDA birşeyi değiştirmiyor.sonuçta kazanmak ve kaybetmek ile ilgilenen bir sistemde oyun oynuyorsunuz. gerekirse oyunu kazanmak için riskli hareketler yapın. önemli olan kazanmak kda değil.
    fakat mmr puanınız belli değilse KDAyı yüksek tutmaya çalışın. feedlemediğiniz sürece sistem sizi kolay kolay bracket düşürmüyor.
    birde snowball için 15 dakika bazen geç olabiliyor. sağlam gang atabilen bir mid herosu iseniz oyun başından itibaren mid'i ezdikten sonra rakip carryi rahatsız etmeniz gerekiyor. 15 dakika boyunca diğer laneleri kendi haline bırakmak riskli.


    yanlıs hatırlamıyorsam mid gank atıyorsa noobdur denen bir tartışmanın içindeydik senle?

    şimdi sana burada oynayış stiline göre mid heroları diye uzun uzun anlatmak lazım ama anlama imkanın olduğunu zannetmiyorum...
    arteezy gibi mid isen laneden ayrılmazsın, s4 gibi mid isen lanede durmazsın... ayrıca tartıştığın kişide ben değildim...

    o zaman sen gank atan mid low skilldir diyen adamı savunan arkadaslardandın. seni ailen mi ezdi arkadasın mı olmadı bilmiyorum ama insanlarla böyle konusamazsın, kaçıncı konu bu insan gibi konuşulcak birisi değilsin anlaşıldı. şimdi burada come vs moduna girmek değil derdimde herkesi ezme cabası icindesin mmr kaç merak ediyorum?

    edit: okuduğunu anlamamaktan bahsetmişken o konuda heroya göre gank atılabilir diyor bunu savunuyordum. kimin ne kadar kapasitesi olduğu ortada sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kacmasikortil -- 15 Ağustos 2014; 21:02:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kacmasikortil

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kacmasikortil

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    quote:

    Orijinalden alıntı: MubabasH


    Diyelim ki valvenin kullandığı algoritma heroları en temel anlamda 2 ye ayırıyo olsun : Carry ve support
    Valve'nin şöyle bir açıklama yaptığını farzedelim:
    "MMR hesaplamada carry herolar üzerinde kullandığımız telemel etken KDA oranı olacak."
    Sadece bu cümlenin bile pubları ne hale getireceğini bi düşünelim:
    Özellikle low-level oyunlarda kill alma potansiyeli yüksek olan ; jugger , bs, riki, tinker, nyx assasin, pudge tarzı tek gördüğünü toprak eden herolar her oyun karşımıza çıkacak ancak ; void , am , alc, pl gibi 20 dakka kesintisiz farm isteyen bir çok hero KDA oranını yüksek tutmak için earlyde kavgalara karışacak , ks ler birbirini kovalayacak (tutup da ks ne lan bebemisin falan yazmayın ne demek istediğimi anladınız işte) cs eskisi kadar önemli bir etken olmayacak vsvs
    Daha sorna valve diyor ki :" Sup olarak belirlediğimiz heroların ise ward smoke deward dust ve asistlerine bakılacak."

    Earlyde aldığı bir daggerla oyunun kaderini değiştirebilecek bi earth shakerin 28 tane sentry ile gezdiğini düşünün.Neden? Çünkü win-lose oranı zerre önemli değil ward al , smoke çek , deward yap , oooo supportun kralısın sonra bi de 5k rankla oyuna başla.

    Tüm bunları göz önüne alacak olursak valve'nin algoritmayı açıklamamasını sond derece mantıklı buluyorum.



    Sonunda cidden mantıklı düşünen birisi...
    her tartışmada söylüyorum, eğer valve sistemi açıklarsa ortalık birbirine girer.ayrıca beğenilmeyen sistem'i smurf açarak denemek istemiştim, ilk başlarda dotamax avrupaya kapalıydı, yeterli bilgi elde edemediğim için bir kaç hatam oldu...

    beklendiği ilk maçı normal bracketa verdi, karşı takım 5 kişilik smurf party ile ilk maçlarına çıkan birileri iken benim takımda dota hayatının ilk maçlarını oynayan iki kişi bulunuyordu.epey sağlam ezildiğimiz oyunda slark ile 4/4/0 oynadım. rezalet bir durum diye değerlendirirken sistem tam tersini düşünüyormuş, o şekilde kötü oynamış olmama rağmen 2.maçı high bracketta oynattı. (200+ maç ile normalden çıkamayanlar var.) 2.maçta takımıma ukraynalı bir çocuk geldi smurf hesabı kasan iki kişi oyunu domine ettik, bir süre onunla oyuna girmeye başladım.sadece ikimiz iken very high bracketta oynarken ilk başta support picklemesi için arkadaşlarını çağırıyordu. smurf olmayan hesap ile giren arkadaşlarının 2k-2.7k aralığında mmrsi varken bizle girdiklerinde onları high bracket'a çekiyorduk. ( stack girdiğimiz için seviyenin düşmesinin etkisini sonradan gördüm. %95 oranında very high oyun yerine, %70civari very high %26 civari high oyun bile 13 lvl oldum. )
    15-3 gibi bir win-lose ile ilerlerken karşınıza gelen rakiplerin cidden öncekilerden farklı seviyelere sahip olduğunu anlaıyorsunuz. mid ve offlanede idare edebilsekte ukraynalı elemanın arkadaşlarının bir yerden sonra zayıf kaldığı bariz görebiliyorduk ki çağırmamaya başladı

    MMR kasmak için verdiğin tavsiyelerde bir kaç hatalı yer var.
    Örneğin KDA olayı, eğer mmr puanlarınız açıldıysa bu vakitten sonra KDA birşeyi değiştirmiyor.sonuçta kazanmak ve kaybetmek ile ilgilenen bir sistemde oyun oynuyorsunuz. gerekirse oyunu kazanmak için riskli hareketler yapın. önemli olan kazanmak kda değil.
    fakat mmr puanınız belli değilse KDAyı yüksek tutmaya çalışın. feedlemediğiniz sürece sistem sizi kolay kolay bracket düşürmüyor.
    birde snowball için 15 dakika bazen geç olabiliyor. sağlam gang atabilen bir mid herosu iseniz oyun başından itibaren mid'i ezdikten sonra rakip carryi rahatsız etmeniz gerekiyor. 15 dakika boyunca diğer laneleri kendi haline bırakmak riskli.


    yanlıs hatırlamıyorsam mid gank atıyorsa noobdur denen bir tartışmanın içindeydik senle?

    şimdi sana burada oynayış stiline göre mid heroları diye uzun uzun anlatmak lazım ama anlama imkanın olduğunu zannetmiyorum...
    arteezy gibi mid isen laneden ayrılmazsın, s4 gibi mid isen lanede durmazsın... ayrıca tartıştığın kişide ben değildim...

    o zaman sen gank atan mid low skilldir diyen adamı savunan arkadaslardandın. seni ailen mi ezdi arkadasın mı olmadı bilmiyorum ama insanlarla böyle konusamazsın, kaçıncı konu bu insan gibi konuşulcak birisi değilsin anlaşıldı. şimdi burada come vs moduna girmek değil derdimde herkesi ezme cabası icindesin mmr kaç merak ediyorum?

    edit: okuduğunu anlamamaktan bahsetmişken o konuda heroya göre gank atılabilir diyor bunu savunuyordum. kimin ne kadar kapasitesi olduğu ortada sanırım

    insanlarla nasıl konuşacağımı senden öğrenecek değilim. öyle bir tartışma olduğunu hatırlıyorum, fakat tam içeriği hatırlamıyorum. gelip tartışmanın içindeydik senle dersen fikrimin tersini belirttiğin anlamına gelir, aynı fikirlerin tartışması pek mümkün değil. benimde fikrim herosuna göre gang gider veya roam gezen supportlar tarafından gang bekler şeklinde oluyor genelde. eeee bu fikre karşı tartışma çıkartabilecek birisine laf anlatmak deveye hendek atlatmakla ayı şey. daha fazla şekilde betimleyebilirdim ama bu aralar sıkı yönetim yapmışlar birşeylerden nem kapıp 4 gün kitliyorlar... sana değmez...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kacmasikortil

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kacmasikortil

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    quote:

    Orijinalden alıntı: MubabasH


    Diyelim ki valvenin kullandığı algoritma heroları en temel anlamda 2 ye ayırıyo olsun : Carry ve support
    Valve'nin şöyle bir açıklama yaptığını farzedelim:
    "MMR hesaplamada carry herolar üzerinde kullandığımız telemel etken KDA oranı olacak."
    Sadece bu cümlenin bile pubları ne hale getireceğini bi düşünelim:
    Özellikle low-level oyunlarda kill alma potansiyeli yüksek olan ; jugger , bs, riki, tinker, nyx assasin, pudge tarzı tek gördüğünü toprak eden herolar her oyun karşımıza çıkacak ancak ; void , am , alc, pl gibi 20 dakka kesintisiz farm isteyen bir çok hero KDA oranını yüksek tutmak için earlyde kavgalara karışacak , ks ler birbirini kovalayacak (tutup da ks ne lan bebemisin falan yazmayın ne demek istediğimi anladınız işte) cs eskisi kadar önemli bir etken olmayacak vsvs
    Daha sorna valve diyor ki :" Sup olarak belirlediğimiz heroların ise ward smoke deward dust ve asistlerine bakılacak."

    Earlyde aldığı bir daggerla oyunun kaderini değiştirebilecek bi earth shakerin 28 tane sentry ile gezdiğini düşünün.Neden? Çünkü win-lose oranı zerre önemli değil ward al , smoke çek , deward yap , oooo supportun kralısın sonra bi de 5k rankla oyuna başla.

    Tüm bunları göz önüne alacak olursak valve'nin algoritmayı açıklamamasını sond derece mantıklı buluyorum.



    Sonunda cidden mantıklı düşünen birisi...
    her tartışmada söylüyorum, eğer valve sistemi açıklarsa ortalık birbirine girer.ayrıca beğenilmeyen sistem'i smurf açarak denemek istemiştim, ilk başlarda dotamax avrupaya kapalıydı, yeterli bilgi elde edemediğim için bir kaç hatam oldu...

    beklendiği ilk maçı normal bracketa verdi, karşı takım 5 kişilik smurf party ile ilk maçlarına çıkan birileri iken benim takımda dota hayatının ilk maçlarını oynayan iki kişi bulunuyordu.epey sağlam ezildiğimiz oyunda slark ile 4/4/0 oynadım. rezalet bir durum diye değerlendirirken sistem tam tersini düşünüyormuş, o şekilde kötü oynamış olmama rağmen 2.maçı high bracketta oynattı. (200+ maç ile normalden çıkamayanlar var.) 2.maçta takımıma ukraynalı bir çocuk geldi smurf hesabı kasan iki kişi oyunu domine ettik, bir süre onunla oyuna girmeye başladım.sadece ikimiz iken very high bracketta oynarken ilk başta support picklemesi için arkadaşlarını çağırıyordu. smurf olmayan hesap ile giren arkadaşlarının 2k-2.7k aralığında mmrsi varken bizle girdiklerinde onları high bracket'a çekiyorduk. ( stack girdiğimiz için seviyenin düşmesinin etkisini sonradan gördüm. %95 oranında very high oyun yerine, %70civari very high %26 civari high oyun bile 13 lvl oldum. )
    15-3 gibi bir win-lose ile ilerlerken karşınıza gelen rakiplerin cidden öncekilerden farklı seviyelere sahip olduğunu anlaıyorsunuz. mid ve offlanede idare edebilsekte ukraynalı elemanın arkadaşlarının bir yerden sonra zayıf kaldığı bariz görebiliyorduk ki çağırmamaya başladı

    MMR kasmak için verdiğin tavsiyelerde bir kaç hatalı yer var.
    Örneğin KDA olayı, eğer mmr puanlarınız açıldıysa bu vakitten sonra KDA birşeyi değiştirmiyor.sonuçta kazanmak ve kaybetmek ile ilgilenen bir sistemde oyun oynuyorsunuz. gerekirse oyunu kazanmak için riskli hareketler yapın. önemli olan kazanmak kda değil.
    fakat mmr puanınız belli değilse KDAyı yüksek tutmaya çalışın. feedlemediğiniz sürece sistem sizi kolay kolay bracket düşürmüyor.
    birde snowball için 15 dakika bazen geç olabiliyor. sağlam gang atabilen bir mid herosu iseniz oyun başından itibaren mid'i ezdikten sonra rakip carryi rahatsız etmeniz gerekiyor. 15 dakika boyunca diğer laneleri kendi haline bırakmak riskli.


    yanlıs hatırlamıyorsam mid gank atıyorsa noobdur denen bir tartışmanın içindeydik senle?

    şimdi sana burada oynayış stiline göre mid heroları diye uzun uzun anlatmak lazım ama anlama imkanın olduğunu zannetmiyorum...
    arteezy gibi mid isen laneden ayrılmazsın, s4 gibi mid isen lanede durmazsın... ayrıca tartıştığın kişide ben değildim...

    o zaman sen gank atan mid low skilldir diyen adamı savunan arkadaslardandın. seni ailen mi ezdi arkadasın mı olmadı bilmiyorum ama insanlarla böyle konusamazsın, kaçıncı konu bu insan gibi konuşulcak birisi değilsin anlaşıldı. şimdi burada come vs moduna girmek değil derdimde herkesi ezme cabası icindesin mmr kaç merak ediyorum?

    edit: okuduğunu anlamamaktan bahsetmişken o konuda heroya göre gank atılabilir diyor bunu savunuyordum. kimin ne kadar kapasitesi olduğu ortada sanırım

    insanlarla nasıl konuşacağımı senden öğrenecek değilim. öyle bir tartışma olduğunu hatırlıyorum, fakat tam içeriği hatırlamıyorum. gelip tartışmanın içindeydik senle dersen fikrimin tersini belirttiğin anlamına gelir, aynı fikirlerin tartışması pek mümkün değil. benimde fikrim herosuna göre gang gider veya roam gezen supportlar tarafından gang bekler şeklinde oluyor genelde. eeee bu fikre karşı tartışma çıkartabilecek birisine laf anlatmak deveye hendek atlatmakla ayı şey. daha fazla şekilde betimleyebilirdim ama bu aralar sıkı yönetim yapmışlar birşeylerden nem kapıp 4 gün kitliyorlar... sana değmez...

    Beyninin yetmedigi konu su ki seni sallayan yok, senle tartisma icine girende yok icinden cikilmaz cunku 3.5k mmrnle sadece benim fikirlerim dogrudur havalarinda geziyorsun, orada adami savunup bana saldirmistin, ben degildim sana yazan, bu durumda kendi soyledigin laflari kendine soylemis oluyorsunki bence yeterince komik, neyse kac senedir forumdayim ilk bl sana geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kacmasikortil


    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kacmasikortil

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kacmasikortil

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    quote:

    Orijinalden alıntı: MubabasH


    Diyelim ki valvenin kullandığı algoritma heroları en temel anlamda 2 ye ayırıyo olsun : Carry ve support
    Valve'nin şöyle bir açıklama yaptığını farzedelim:
    "MMR hesaplamada carry herolar üzerinde kullandığımız telemel etken KDA oranı olacak."
    Sadece bu cümlenin bile pubları ne hale getireceğini bi düşünelim:
    Özellikle low-level oyunlarda kill alma potansiyeli yüksek olan ; jugger , bs, riki, tinker, nyx assasin, pudge tarzı tek gördüğünü toprak eden herolar her oyun karşımıza çıkacak ancak ; void , am , alc, pl gibi 20 dakka kesintisiz farm isteyen bir çok hero KDA oranını yüksek tutmak için earlyde kavgalara karışacak , ks ler birbirini kovalayacak (tutup da ks ne lan bebemisin falan yazmayın ne demek istediğimi anladınız işte) cs eskisi kadar önemli bir etken olmayacak vsvs
    Daha sorna valve diyor ki :" Sup olarak belirlediğimiz heroların ise ward smoke deward dust ve asistlerine bakılacak."

    Earlyde aldığı bir daggerla oyunun kaderini değiştirebilecek bi earth shakerin 28 tane sentry ile gezdiğini düşünün.Neden? Çünkü win-lose oranı zerre önemli değil ward al , smoke çek , deward yap , oooo supportun kralısın sonra bi de 5k rankla oyuna başla.

    Tüm bunları göz önüne alacak olursak valve'nin algoritmayı açıklamamasını sond derece mantıklı buluyorum.



    Sonunda cidden mantıklı düşünen birisi...
    her tartışmada söylüyorum, eğer valve sistemi açıklarsa ortalık birbirine girer.ayrıca beğenilmeyen sistem'i smurf açarak denemek istemiştim, ilk başlarda dotamax avrupaya kapalıydı, yeterli bilgi elde edemediğim için bir kaç hatam oldu...

    beklendiği ilk maçı normal bracketa verdi, karşı takım 5 kişilik smurf party ile ilk maçlarına çıkan birileri iken benim takımda dota hayatının ilk maçlarını oynayan iki kişi bulunuyordu.epey sağlam ezildiğimiz oyunda slark ile 4/4/0 oynadım. rezalet bir durum diye değerlendirirken sistem tam tersini düşünüyormuş, o şekilde kötü oynamış olmama rağmen 2.maçı high bracketta oynattı. (200+ maç ile normalden çıkamayanlar var.) 2.maçta takımıma ukraynalı bir çocuk geldi smurf hesabı kasan iki kişi oyunu domine ettik, bir süre onunla oyuna girmeye başladım.sadece ikimiz iken very high bracketta oynarken ilk başta support picklemesi için arkadaşlarını çağırıyordu. smurf olmayan hesap ile giren arkadaşlarının 2k-2.7k aralığında mmrsi varken bizle girdiklerinde onları high bracket'a çekiyorduk. ( stack girdiğimiz için seviyenin düşmesinin etkisini sonradan gördüm. %95 oranında very high oyun yerine, %70civari very high %26 civari high oyun bile 13 lvl oldum. )
    15-3 gibi bir win-lose ile ilerlerken karşınıza gelen rakiplerin cidden öncekilerden farklı seviyelere sahip olduğunu anlaıyorsunuz. mid ve offlanede idare edebilsekte ukraynalı elemanın arkadaşlarının bir yerden sonra zayıf kaldığı bariz görebiliyorduk ki çağırmamaya başladı

    MMR kasmak için verdiğin tavsiyelerde bir kaç hatalı yer var.
    Örneğin KDA olayı, eğer mmr puanlarınız açıldıysa bu vakitten sonra KDA birşeyi değiştirmiyor.sonuçta kazanmak ve kaybetmek ile ilgilenen bir sistemde oyun oynuyorsunuz. gerekirse oyunu kazanmak için riskli hareketler yapın. önemli olan kazanmak kda değil.
    fakat mmr puanınız belli değilse KDAyı yüksek tutmaya çalışın. feedlemediğiniz sürece sistem sizi kolay kolay bracket düşürmüyor.
    birde snowball için 15 dakika bazen geç olabiliyor. sağlam gang atabilen bir mid herosu iseniz oyun başından itibaren mid'i ezdikten sonra rakip carryi rahatsız etmeniz gerekiyor. 15 dakika boyunca diğer laneleri kendi haline bırakmak riskli.


    yanlıs hatırlamıyorsam mid gank atıyorsa noobdur denen bir tartışmanın içindeydik senle?

    şimdi sana burada oynayış stiline göre mid heroları diye uzun uzun anlatmak lazım ama anlama imkanın olduğunu zannetmiyorum...
    arteezy gibi mid isen laneden ayrılmazsın, s4 gibi mid isen lanede durmazsın... ayrıca tartıştığın kişide ben değildim...

    o zaman sen gank atan mid low skilldir diyen adamı savunan arkadaslardandın. seni ailen mi ezdi arkadasın mı olmadı bilmiyorum ama insanlarla böyle konusamazsın, kaçıncı konu bu insan gibi konuşulcak birisi değilsin anlaşıldı. şimdi burada come vs moduna girmek değil derdimde herkesi ezme cabası icindesin mmr kaç merak ediyorum?

    edit: okuduğunu anlamamaktan bahsetmişken o konuda heroya göre gank atılabilir diyor bunu savunuyordum. kimin ne kadar kapasitesi olduğu ortada sanırım

    insanlarla nasıl konuşacağımı senden öğrenecek değilim. öyle bir tartışma olduğunu hatırlıyorum, fakat tam içeriği hatırlamıyorum. gelip tartışmanın içindeydik senle dersen fikrimin tersini belirttiğin anlamına gelir, aynı fikirlerin tartışması pek mümkün değil. benimde fikrim herosuna göre gang gider veya roam gezen supportlar tarafından gang bekler şeklinde oluyor genelde. eeee bu fikre karşı tartışma çıkartabilecek birisine laf anlatmak deveye hendek atlatmakla ayı şey. daha fazla şekilde betimleyebilirdim ama bu aralar sıkı yönetim yapmışlar birşeylerden nem kapıp 4 gün kitliyorlar... sana değmez...

    Beyninin yetmedigi konu su ki seni sallayan yok, senle tartisma icine girende yok icinden cikilmaz cunku 3.5k mmrnle sadece benim fikirlerim dogrudur havalarinda geziyorsun, orada adami savunup bana saldirmistin, ben degildim sana yazan, bu durumda kendi soyledigin laflari kendine soylemis oluyorsunki bence yeterince komik, neyse kac senedir forumdayim ilk bl sana geliyor

    vayyy block atmış, çok üzüldüm...
    benim fikrim doğrudur dediğim olaya bak " hero gang için uygunsa gang gitsin, farm için uygunsa gang gidilsin." bu fikre karşı çıkacak kişi bildiğin süzme noobdur... bak direk süzme noob.. o söylediğin konuda yazdıklarıma bak:
    " storm veya qop gibi gang gittiği zaman elinden kaçması çok zor olan herolar hariç gang üzerine oynamak pek akıl karı değil... pudge'yi saymaya gerek duymuyorum, o zaten gang için doğmuş bir karakter... "hepsini geçtim bu konu mmr sistemi konusu, genel olarak smurf üzerinden gidiliyor. ( puan belli olduktan sonra snowball'a falan gerek yok zaten herşey oyunu kazanmak için. ) Smurf oynarken farm ihtiyacı olan hero almak akıl karı değil, konuda picklenmesi söylenen heroların hepsi snowball olabilen gang heroları.... sen neyin kafasını yaşıyorsunda gelmiş konunun bile farkında olmadan şaçma sapan şeylerden bahsediyorsun...




  • Hocam ben 2k başladım halada 2k sürünüyorum kesinlikle en az 3k oyuncu olduğumu düşünüyorum ama ranked gamede direk pudge alıp midi tickleyenler yüzünden bir turlu puanım artmiyor arkadaş midi eziyorum adam altta fb veriyor sürekli feedliyor size 3 gün önce yaptığım maçı anlatiyim ben sky aldım takimimda lion riki alch pudge vardı benle riki ward koymaya gittik bi baktım tek adam rune bekliyor karşı takımdan hemen ilk skili açtım başladım dalmaya rikide daldı sonra karşı takimin hepsi bu adamı korumaya geldi slarkmi dersin zeusmu dersin bütün takim benle rikiye dalıyor sonra benim şansına invis rune çıktı aldım kaçtım bizim salaklar hic yardıma gelmiyor ondan sonra riki fb verdi millet sucu bana attı bizim takim all chate gg report sky filan yazdı sonra alch gitti feedledi durum bu bu rehber iyi olmuş bundan sonra mide geccem zaten iyi bir mid oyuncusu olduğumu düşünüyorum birde hocam su high skill filan onları anlamadım bilmiyorum ne olduğunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mirzabariser -- 19 Ağustos 2014; 22:34:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mirzabariser M kullanıcısına yanıt
    0-2.9 normal
    2.9-3.7 high
    3.7 ve üstü rating very high

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Solo queue icin konusmak gerekirse... Beyler void harbi broken %87 winrateim var voidle. Yenildigim oyunlar da kendi oyun satan birkac tf chronosu. Solo pickoff potansiyalinden bahsetmiyorum bile. 5 stack olmadan counterlamak neredeyse imkansiz. Yanina surekli sky dududu lookatitgo aa ewwoker falan pickleniyor ben sikildim lan. Dota oynamiyoruz sanki surekli ayni seyler donuyor. Acayip sikildim baska hero yok oyunda sanki. Mmr kasayim ar girecegim bi sure. Gercekten hep ayni heroyu oynuyorum. Her oyun tryhard tinker, dagger doom. Her oyun doommu once acacak ben mi chrono acacagom.Gercekten baydi patch falan gelsin ya. 15 herolu poolda oynuyorum oyunlari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meshhead

    Solo queue icin konusmak gerekirse... Beyler void harbi broken %87 winrateim var voidle. Yenildigim oyunlar da kendi oyun satan birkac tf chronosu. Solo pickoff potansiyalinden bahsetmiyorum bile. 5 stack olmadan counterlamak neredeyse imkansiz. Yanina surekli sky dududu lookatitgo aa ewwoker falan pickleniyor ben sikildim lan. Dota oynamiyoruz sanki surekli ayni seyler donuyor. Acayip sikildim baska hero yok oyunda sanki. Mmr kasayim ar girecegim bi sure. Gercekten hep ayni heroyu oynuyorum. Her oyun tryhard tinker, dagger doom. Her oyun doommu once acacak ben mi chrono acacagom.Gercekten baydi patch falan gelsin ya. 15 herolu poolda oynuyorum oyunlari.

    doom-razor-tinker-skywrath-void-pudge-invoker oyun bunlar arasında dönüyor şu an resmen...
  • 10 aydır oynadığım (2000 maç oldu) ilk mmr ı 2900 olan hesabım denemeler öğrenmeler falan derken 2000-2600 arasında gidip geliyordu. smurf açıp denedim şu son 10 gün sonunda.. 4 galibiyet 6 yenilgi falan derken 3073 verdi. mükemmel falan oynadığım da söylenemez ama iyiydim denebilir olabildiğince. 9 ay 2500 ortalamada gezdiren oyun hiç çıkamadığım 3100 ü verdi.. bu sefer de 2700-3500 aralığında dönüp dolaşacağımdan eminim.. oyunun %50 ye fiksleme sapkınlığı yüzünden süper oynamadıktan sonra çok yavaş da olsa SÜREKLİ yükseltebilmek sanırım imkansız..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar ben yeniyim de suan win lose oranim 63 a 32. Bu mmri etkiler mi ? Daha 9 level ım. Hep support oynuyorum. Mmr im tahmini nasil olur etkilerse ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gatsb B

    Arkadaslar ben yeniyim de suan win lose oranim 63 a 32. Bu mmri etkiler mi ? Daha 9 level ım. Hep support oynuyorum. Mmr im tahmini nasil olur etkilerse ?

    Win lose'dan bir şey anlayamayız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nintendo.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gatsb B

    Arkadaslar ben yeniyim de suan win lose oranim 63 a 32. Bu mmri etkiler mi ? Daha 9 level ım. Hep support oynuyorum. Mmr im tahmini nasil olur etkilerse ?

    Win lose'dan bir şey anlayamayız

    Neyden anlayabiliriz hocam ? Genelde kurye ward dust ben aliyorum takimda. Skorum da feedlemezsem orta oluyo genelde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: solventh

    10 aydır oynadığım (2000 maç oldu) ilk mmr ı 2900 olan hesabım denemeler öğrenmeler falan derken 2000-2600 arasında gidip geliyordu. smurf açıp denedim şu son 10 gün sonunda.. 4 galibiyet 6 yenilgi falan derken 3073 verdi. mükemmel falan oynadığım da söylenemez ama iyiydim denebilir olabildiğince. 9 ay 2500 ortalamada gezdiren oyun hiç çıkamadığım 3100 ü verdi.. bu sefer de 2700-3500 aralığında dönüp dolaşacağımdan eminim.. oyunun %50 ye fiksleme sapkınlığı yüzünden süper oynamadıktan sonra çok yavaş da olsa SÜREKLİ yükseltebilmek sanırım imkansız..

    Hocam oyunun %50'de sabitlemeye çalıştığını nereden çıkarttınız ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • insan ne kadar çok yenilirse o kadar çok o şeyi kazanmak için tekrar oynamaya kasar. ama yenip yenilirse hiç bi şekilde bırakamaz. oyunu oynayan büyük çoğunluk bu %50 olayına takılmış durumda. 200+ maç yapmış çoğu hesap bu durumda. oyun doğası gereği 5 kişilik olduğu için sen ne kadar iyi olursan ol süpermen olmadığın için (4000+ mmr'lar süpermene yakındır) 4 kişi berbatsa yenilirsin. oyun da yanına böyle 4 angutu koyarak seni bir şekilde kaybetmeye yönlendirir. birçok kişide bu %50 durumu mevcut ve şikayetçi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: solventh

    insan ne kadar çok yenilirse o kadar çok o şeyi kazanmak için tekrar oynamaya kasar. ama yenip yenilirse hiç bi şekilde bırakamaz. oyunu oynayan büyük çoğunluk bu %50 olayına takılmış durumda. 200+ maç yapmış çoğu hesap bu durumda. oyun doğası gereği 5 kişilik olduğu için sen ne kadar iyi olursan ol süpermen olmadığın için (4000+ mmr'lar süpermene yakındır) 4 kişi berbatsa yenilirsin. oyun da yanına böyle 4 angutu koyarak seni bir şekilde kaybetmeye yönlendirir. birçok kişide bu %50 durumu mevcut ve şikayetçi.

    gabe newellında tek derdi senin oyun kazanmandı. %50 olmazsa eğer kalpten gidermiş.
    4k mmrı hakaret olarak kullanananlar varken sen çok yüksek sanıyorsun, sen mi çok düşüksün yoksa




  • anime bebesi.. dalga geçecek başka velet ara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: solventh

    anime bebesi.. dalga geçecek başka velet ara.

    Tebrikler tartışmayı kazandın. Kötü oynayışını Valve'a bağlamaya devam et.
    Başka dalga geçecek velet bulamadım ne yapayım :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nintendo. -- 24 Ağustos 2014; 10:25:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • edilen lafı anlamayışından belli ne olduğun anime veledi. git velet ara ben velet değil baban yaşındayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıl olmuş 2014 hala siz çok iyiyseniz oyunu tek başına kazanabilirsinizciler var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: solventh

    edilen lafı anlamayışından belli ne olduğun anime veledi. git velet ara ben velet değil baban yaşındayım.

    Yaşım 34, benim gibi iyi ingilizceniz varsa sistemin %50 yapmaya çalıştığını görürsün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.