Şimdi Ara

Dragon Age: Origins (2009) [ANA KONU] (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.915
Cevap
12
Favori
369.321
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beklentiyi de fazla tutmamak lazım. Bazen bekleye bekleye o ürün hakkındaki beklentilerimiz o derece yükseliyor ki ürün ne kadar kaliteli olursa olsun aradığımızı bulamayabiliyoruz. Ama, umuyorum ki bu oyun çok tutar ve çok satar. EA ve diğer firmalar da bir RPG oyununun çok satması için illa devasa online olması gerekmediğini anlar. Daha önce de dediğim gibi ne kadar dandik çıkarsa çıksın ve kaç lira olursa olsun, bu yıl çıktığı zaman kesin orjinal olarak alacağım iki oyun var: Biri Dragon Age, diğeri Diablo 3.
  • En son yayınlananlardan iki şekil ekran görüntüsü size. Dragon Age susuzluğunuzu gidersin.


    Dragon Age: Origins (2009) [ANA KONU]
  • Bu karizmatik keltoşumuz herhalde baş kötülerden



    Dragon Age: Origins (2009) [ANA KONU]
  • resimler muhteşem, beklediğimize değecek gibi görünüyor. ama demo konusunda size katılıyorum, bu hasret sona ersin artık :D
    bg'nin devamı gibi lase etmeleri büyük bir olay zaten, bu kadar da konuştuktan sonra bioware'den kötü bir oyun beklemiyorum.
  • Benim merak ettiğim Baldur's Gate'in kontrol sistemini konsollara nasıl adapte edecekler. BG mouse tabanlı bir oynanışa sahip çünkü. Oyunun konsol sürümü bana kötürüm kalacakmış gibi geliyor.
  • Yeni yayınlanan ekran görüntüleri. Oyunda kullanılan renk paleti mekandan mekana büyük farklılıklar gösteriyor. Bu da rengarenk bir oyun ile karşılaşacağız anlamına geliyor. Buna rağmen oyunun karanlık yapısı korunuyor.

    Dragon Age: Origins (2009) [ANA KONU]
  • Bu arada dikkat ettiyseniz oyunun logosu değişmiş durumda. Ben eski logoyu daha çok sevmiştim. Daha bir eski RPGleri hatırlatıyordu.

    Dragon Age: Origins (2009) [ANA KONU]
  • yine midılcı bi oyun
  • Grafikler bu kadar gösterişli olunca ve konsol lafını duyunca insan ister istemez şüpheye düşüyor. İkinci bir oblivion vakası olmaz umarım.
  • inşallah güzel olur çok umutluyum bu oyundan .
  • şahsen en büyük endişem bir action-rpg ile karşılaşmak. bu action olayı rpg'nin üzerine hiç bir zaman oturmamıştır. bildiğimiz shoot'em up türüne stat dağıtma koy, al sana action-rpg.
    türün çok çok iyi örnekleri olsa da pure-rpg'nin sunduğu havayı bir türlü sunamıyor.
    bu arada yeni logo bu endişemi daha da arttırdı. her ne kadar gameplay videoları nwm tarzı bir oynanışa işaret etse de endişelenmemek elde değil
  • PCciler için özel Baldur's Gate tarzı kontroller mevcut olacak oyunda. O konuda pek korkum yok ama benim korkum iki konuda:

    Birincisi level scaling denilen olay. Yaratıkların levelinin oyuncunun leveline göre ayarlanması ki, çok kıl olduğum bir olaydır. Oblivion'dan temel soğuma nedenim budur. Neden bu kadar önemli derseniz mesele şu ki: Baldur's Gate'lerin, Might & Magiclerin piyasayı yönettiği altın çağlarda yaratık levelleri karaktere göre belirlenmezdi. Böylece, siz 1. level olarak dünyanın neresine giderseniz gidin her yaratığı alaşağı edemezdiniz. Belli bir bölgedeki yaratıkları kesmek için güçlenip öyle gelmek zorundaydık ama zevkliydi ve insana birşeyler için uğraşıp başarma zevkini veriyordu.

    İkincisi zorluk seviyesi. Son yıllarda piyasaya çıkan oyunlar aşırı derecede kolay. NWN2'de very hard düzeyine getirmeme rağmen zorluğu düşmanlar iki vurmaya dağılıyorlardı. Ondan sonra da vay efendim taktiksel savaş da bilmem ne. Baldur's Gate serisinde bir dragonu veya Demogorgan'ı öldürebilmek için saatlerce düşünüp savaşmıştım, ama zevki oradaydı.




  • Zaten Baldurs Gate serisi öyle bir oyun ki neredeyse rpg adı altında çıkacak olan her oyunu onunla kıyaslıyoruz.
    Ayrıca yapımcı firma daha önce bahsi geçen oyunda bulunmuş bir firma olduğundan beklentiler hep o yönde oluyor ama yukarıda pek çok kişinin taşıdığı endişelerden dolayı sonuçlar hayal kırıklığı olabiliyor.
    Umarım bu oyunda böyle bir durum yaşamayız.
  • Baldurs ile DA aynı firmadan. Ama işin içine ticari kaygılar ve patronların para hırsı (EA) girince işler ister istemez değişebiliyor. Hardcore herhangi bir RPGciye sorun, der ki Oblivion Morrowind'e göre bir gerilemedir. Morrowind'in makyajlanmış ancak basitleştirilmiş halidir. Ve bunda da haklıdırlar. Daha çok insan oynasın, aman ilk dakikada ürküp kaçmasınlar insanlar diye oyunlar basitleştirildikçe basitleştiriliyor, kolaylaştırılıyor.

    Örneğin eskiden "Şu zindandan şu aleti bul bana getir" diye klasik bir görev aldığımızda gider araştırır zindanı bulur. İçeri girer levelim düşükse zorlukla ilerler, hatta ilerleyemez geri döner başka görevleri tamamlar sonra gelirdim. Şimdiki oyunlarda keşif olayı yok çünkü o aletin yeri kocaman bir ok ile gösteriliyor. Yaratıklar zaten zorlu değil, hepsi iki darbede Hakkın rahmetine kavuşuyor. Nerede kaldı zevk?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gokyabgu

    Baldurs ile DA aynı firmadan. Ama işin içine ticari kaygılar ve patronların para hırsı (EA) girince işler ister istemez değişebiliyor. Hardcore herhangi bir RPGciye sorun, der ki Oblivion Morrowind'e göre bir gerilemedir. Morrowind'in makyajlanmış ancak basitleştirilmiş halidir. Ve bunda da haklıdırlar. Daha çok insan oynasın, aman ilk dakikada ürküp kaçmasınlar insanlar diye oyunlar basitleştirildikçe basitleştiriliyor, kolaylaştırılıyor.

    Örneğin eskiden "Şu zindandan şu aleti bul bana getir" diye klasik bir görev aldığımızda gider araştırır zindanı bulur. İçeri girer levelim düşükse zorlukla ilerler, hatta ilerleyemez geri döner başka görevleri tamamlar sonra gelirdim. Şimdiki oyunlarda keşif olayı yok çünkü o aletin yeri kocaman bir ok ile gösteriliyor. Yaratıklar zaten zorlu değil, hepsi iki darbede Hakkın rahmetine kavuşuyor. Nerede kaldı zevk?



    oyunlarda da tüm ticari ürünlerde olduğu gibi fastfood mantığı hüküm sürmeye başladı.

    "çabucak tüketin, yenisini talep edin"




  • oyunun videolarını seyrettim. adam demosunu oynayıp bir yandan da oyunu anlatıyor. oyun şahaneye benziyor. şu adamın oynadığı demoyu bize de verseler ölecekler mi sanki?

    oynayacak oyun kalmadı. dönüp dönüp KOTOR, BG falan oynamaya başladım.
    action-rpg'dir diye almadığım Jade Empire'ı bile aldım. Combat kısımları hariç beğendim de o nasıl bir dövüş stilidir ya. Buttonsmash resmen.
    en azından DA: O'in swing timer olduğunu bilmenin rahatlaması var içimde.

    ama artık gelsin!
  • Drakensang, NWN 2 ve eklentilerini denedin mi? Dragon Age gelene kadar oynamadıysan seni idare ederler. En son NWN 2'ye Mysteries Of Westgate adventure pack çıktı gerçekten kaliteli bir yapım, onu da deneyebilirsin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gokyabgu

    Drakensang, NWN 2 ve eklentilerini denedin mi? Dragon Age gelene kadar oynamadıysan seni idare ederler. En son NWN 2'ye Mysteries Of Westgate adventure pack çıktı gerçekten kaliteli bir yapım, onu da deneyebilirsin.


    drakensang'i bir çok sınıf ve ırkla bitirdim de Mysteries Of Westgate'i daha oynayamadım henüz. Hatta çıktığından bile haberim olmadı. en son storm of zehir oynadım nwm modülü olarak, pek beğenmemiştim. bir de bunu deneyeyim

    bu arada DA: O'da ölme modeli nwm'deki gibi olacakmış. düşen ally'lar combat sonu kalkacakmış. bu beni biraz üzdü. BG'deki ölüm modelini tercih ederdim açıkçası. Orda gruptan birisi ölmesin diye kendimizi yırtardık. ama olsun varsın ya, biraz da easy mod olsun artık.




  • oyundaki area spell'lerde friendly fire olması süper bir özellik. ayrıca spell combination'da süpere benziyor. bu iki özellikle çok güzel stratejiler kullanılabilir.
    mesela videodaki adam slow ile fireball'u birleştiriyor. ortalık alev alınca yavaşlayan düşmanlar sürekli fire damage yiyiyorlar. ancak yine demodaki adam area'da friendly fire olmasına rağmen adam inatla area atıyor, ally'lar da sürekli damage alıyorlar hatta videonun son aşamasında büyük yaratıkla (sanırım da:o'daki ogre'lerden birisi) savaşırken kendi areasından dolayı allylardan birisi düşüyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: thausael


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gokyabgu

    Drakensang, NWN 2 ve eklentilerini denedin mi? Dragon Age gelene kadar oynamadıysan seni idare ederler. En son NWN 2'ye Mysteries Of Westgate adventure pack çıktı gerçekten kaliteli bir yapım, onu da deneyebilirsin.


    drakensang'i bir çok sınıf ve ırkla bitirdim de Mysteries Of Westgate'i daha oynayamadım henüz. Hatta çıktığından bile haberim olmadı. en son storm of zehir oynadım nwm modülü olarak, pek beğenmemiştim. bir de bunu deneyeyim

    bu arada DA: O'da ölme modeli nwm'deki gibi olacakmış. düşen ally'lar combat sonu kalkacakmış. bu beni biraz üzdü. BG'deki ölüm modelini tercih ederdim açıkçası. Orda gruptan birisi ölmesin diye kendimizi yırtardık. ama olsun varsın ya, biraz da easy mod olsun artık.


    Ben şöyle yaptım NWN 2 oynarken. Zorluğu Very Hard seviyesine getirdim ki oyun taktiksel bir oynanışa kavuştu. Bir karakter düştüğü zaman sanki ölmüş gibi davranıp oyunu yeni baştan yüklüyorum; bir de savaş ortasında save yasağı koydum ki kendime. Böylece daha BGvari oluyor oyun ve daha zevkli hale geldi. Yine de Resting olayına kılım. 3 saniye bekle bütün büyüler yerine gelsin. Bu kadar kolay.

    Drakensang'in zorluk seviyesi ne alemde? Henüz oynama fırsatım olmadı.

    Mysteries Of Westgate'i Dlgamer.com'dan 10 euroya satın aldım. Oyununun orjinal olmasına gerek yok ama. Fallout 3'ün pek bir şey vermeyen DLClerindense bu adventure packi tercih ederim. Dolu dolu bir hikayesi var. Zaten yapan eleman da eski Bioware çalışanlarından biriymiş.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.