Şimdi Ara

dsmart iptal dilekcesi ? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
5
Favori
68.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Btk şikayetimin ardından aynı gün dönüş yapıldı kuzu kuzu iptal isteğimi gerçekleştirdiler ne dilekçe nede başka birşey cihazı bayimize 10 gün içersinde bırakın dediler olay bitti bunların hakkından btk geliyor arkadaşlar :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkanxi

    Btk şikayetimin ardından aynı gün dönüş yapıldı kuzu kuzu iptal isteğimi gerçekleştirdiler ne dilekçe nede başka birşey cihazı bayimize 10 gün içersinde bırakın dediler olay bitti bunların hakkından btk geliyor arkadaşlar :)))

    İşte bu
  • Arkadaşlar nerdeyse 1 saat oldu BTK'ten üyelik için hala aktivasyon kodu gelmedi? Toplamda 3 defa istedim bekliyorum, nazar değdi BTK'ya...
  • Büyük İskender B kullanıcısına yanıt
    Btk şikayeti kontrol etmemiş olabilir doğru düzgün yazdıysanız gelir bende 30 dk filan sürmüştü galiba bayağı önce iptal ettirdim bende
  • Mrh Arkadaşlar bende sanırım D-smart mağdurları arasında yerimi almak üzereyim, yazılanları okudukça yaşananların ne kadar sinir bocuzu olduğu ve aynı duyguları paylaştığımızı görüyorum..

    Kısacası bende durumumdan biraz bahsedeyim,,

    23 Ağustosta 2 yıl sözleşmeli Dsmat+net aldım, uyduyu bir gün sonra gelip kurdular, uydu kurulumu yanında modemi de teslim ettiler, yalın net başvurusu olmasına rağmen bu tarihe kadar yalın hat adrese telekom tarafından çekilemedi. Telekomla bir çok kez irtibat sağlamama ve adressel açıdan bir sorun olmadıklarını söylemelerine rağmen Dsmart müş. hizmetlerinden adres tanımlama konusunda telekomdan yanıt alınamadığını vb gibi açıklamalar getirildi, en sonra evimizde telefon hattı olmadı halde farklı bir internet sağlayıcısı abonesi olduğumuz yüzünden beklemede olduğu dahi söylenebildi.

    Şuan için kampanya Dsmart+Net olduğu ve ben bunları eş zamanlı olarak hizmet alamadığım için (19) gün geçmesinin yanında iptal edebilmem mümkün mü? Telefondaki müşteri temsilcisi bana Net şuan faturalanmadığı için iptal edebilirsiniz ama dsmart için 294TL gibi bir fatura görünüyor gibi cümleler kurdu. Acaba nasıl bir yol izlemeliyim? [ Ayrıca BTK üyelik başvurusunda aktivasyon kod sorununu bende yaşıyorum.. ]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReBeL_LioN -- 10 Eylül 2013; 2:17:21 >




  • Hala BTK'tan üye olmak için aktivasyon maili bekliyorum, bugün yine aynı adresle kaydoldum yine mailime aktivasyon kodu düşmedi. Nasıl iş bu anlamak mümkün değil...

    Edit: Az önce telefonla aradım kurumu, lakin orda da cevap veren olmadı.

    Edit 2: Tekrardan aradım santrali, benim gibi çok sorun yaşayan varmış. Sistemdeki hatayı düzeltecekLERMİŞ. (İNŞALLAH)

    Edit 3: Dün tekrardan kurumla telefonlaştık ve sorunu çözdüler, sonunda üye olabildim.

    Edit 4: Bugün şikayetimi gönderdim, bakalım ne kadar zamanda kurtulabileceğim bu D Smart illettinden...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Büyük İskender -- 13 Eylül 2013; 14:12:49 >
  • Bugün D Smart müşteri hizmetlerinden telefon geldi.

    Hd Paketimi 1 yıl taahhüt ile 17 tlye teklif ettiler, fiyat uygun olmasına rağmen bu süre zarfında Ankara'da olmayacağımdan dolayı kabul etmedim.

    2 ayrı aboneliğimi de iptal ettirdim, Hd paketin uydu alıcısının mülkiyeti üzerime geçti, Standart paketin uydu alıcısını bayiye teslim edeceğim.

    Konuyu açan ve konuda emeği bulunan tüm arkadaşlardan Allah razı olsun, gayet pratik bir şekilde işlemimi tamamladım.

    Bu arada Hd uydu alıcımı nasıl kullanabilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Büyük İskender -- 16 Eylül 2013; 12:24:55 >
  • Arkadaşlar ben de bu formdan t-yola çıkarak dilekçe yazmadan şikayette bulundum.
    bugun btk'ya şikayette bulunuşumun 3ncü günü,
    şikayetim işletmeye gönderildi şeklinde bekliyorum...

    umarım yardımcı olurlar...
    bilgilendireceğim...
  • bende şimdi btkya yazdım bakalım. posta ile falan uğraşamam...
  • BTK olayı kesin çözüm arkadaşlar. bu sabah bilgilendirme yapılmış az önce aradılar ve olay kökten çözüldü...
  • cumartesi aradım iptal etmek istedim dedim yayınlarınız 24 saat içinde kesilcek dediler dilekcenizi yolayınız + kimlik fotonuzu dediler hayırlısıyla yarın sabah yolluycam umarım hemen iptal olur




  • Arkadaşlar D-Smart maxi Hd cihaz abonesiyim. FTA bir cihazı değiştirerek hd abone oldum. Taahhütümün son haftası içindeyim. iptal ve kutunun mülkiyeti için dsmartı aradım cihaz mülkiyeti için 60 tl ve iptal için belge yollamamı istediler. Bende BTK ya şikayet edeceğim. Yalnız sorum şu btk'ya şikayetimi şimdi mi yapmalıyım yoksa abonelik süremin dolmasını mı beklemeliyim. Bildiğim kadarıyla bu işler aboneliğin son haftası içerisinde yapılabiliyor. Bu işi daha önce yapan arkadaşlardan öneri bekliyorum. Lütfen yardım edin, sizlerin yönlendirmesine göre bir yol izleyeceğim.
  • eCHoTeCH E kullanıcısına yanıt
    Bitmesini bekleyin hiçteyse daha garanti olabilir işiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flat_kil kullanıcısına yanıt
    Bitmesini beklersem zamlı fiyattan yeni bir fatura çıkarırlar diye endişeleniyorum. Dsmart bu her şey beklenir.
  • eCHoTeCH E kullanıcısına yanıt
    Evet o da doğru ama bu şekilde de taahhüt bitmediği için belirli bir ücret isteyebilir ben şikayetimi dsmart internet için kullanmıştım sizin ki farklı olabilir ama aynıda olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @flat_kil teşekkürler.

    İptal sürecini yaşayan arkadaşlar. İptali ne zaman gerçekleştirmem lazım. Üyeliğin biteceği hafta içerisinde olur mu? Yoksa taahhüt bitiş tarihini beklemek mi lazım. Yardım lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCHoTeCH

    Arkadaşlar D-Smart maxi Hd cihaz abonesiyim. FTA bir cihazı değiştirerek hd abone oldum. Taahhütümün son haftası içindeyim. iptal ve kutunun mülkiyeti için dsmartı aradım cihaz mülkiyeti için 60 tl ve iptal için belge yollamamı istediler. Bende BTK ya şikayet edeceğim. Yalnız sorum şu btk'ya şikayetimi şimdi mi yapmalıyım yoksa abonelik süremin dolmasını mı beklemeliyim. Bildiğim kadarıyla bu işler aboneliğin son haftası içerisinde yapılabiliyor. Bu işi daha önce yapan arkadaşlardan öneri bekliyorum. Lütfen yardım edin, sizlerin yönlendirmesine göre bir yol izleyeceğim.

    Yardım edecek kimse yok mu??
  • modüllü üyelik almıştım 1 senelik, parası peşin verilmişti, o bitti ve şimdi yeni abonelik için teklif telefonu geliyor arada, ayda şu kadar bu kadar diye...kabul edip abone olsam aylık olarak ödeyerek , olur da iptalini istesem bütün bu prosedürü yapmam gerekir mi? dilekçe vs. ...?
  • Arkadaşlar sadece kısaca başımdan geçenleri anlatacağım:

    5 ay önce 24 ay taahüt vererek D-Smart abonesi olmuştum. Hizmetten memnun değildim tivibu almak daha mantıklı geldi ve TTNET ile anlaştım (bedava verdiler tivibu hizmetini) bende D-Smartı iptal ettirmek için müşteri hizmetlerini aradım. Bana bir telefon numarası verip bu numaraya -bir dilekçe yazarak- fax çekmemi söylediler..
    Eve gidip internetten ufak bir araştırma yaptığımda bu işin sorunlu olduğunu gördüm ve bu forumda BTK üyesi olarak işin kolayca çözülebildiğini öğrendim.
    Dün akşam saat 19:00 da BTK ya üye olarak durumu anlatan kısa bir mesaj yazdım, bu sabah saat 10:00 da D-Smart arayarak aboneliğimi iptal etti ve bana kutuyu teslim edebileceğim en yakın bayinin adresini verdi.

    Konuşma sırasında taahüdü bozduğum için ödemem gereken bir 270TL olduğunu söylediler, bunun yerine aboneliğimi aylık 27 TL üzerinden 12 aylık bir pakete çevirebileceklerini filan anlattı arayan arkadaş ama ben iptal konusunda ısrarcı olduğumu belirttim ve işlem tamamlandı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F8T2 -- 22 Kasım 2013; 18:37:06 >




  • Dostum çok teşekkür ederim bu paylaşımın için..
    BTK daha da hızlanmış 13 saat içinde D-smart işini hallettik :)
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.