parayı düşünerek acele etme. TOGG şuan ilkel bir batarya kullanıyor, 2024 yılında yeni batarya fabrikası devreye girecek. yeni nesil bataryaya sahip bir TOGG al. parayı düşünme. 2 yıl ertelediğin zaman elinde bulunan yatırım belki 2 tane TOGG alacak. hisse senedi, Toprak, Altın, elinde ne olarak bulunuyor bilmiyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CleanCoders -- 15 Kasım 2023; 15:43:25 > |
DÜnya'da ve Türkiye'de Elektrikli Otomobil Kullanımıhızla Yaygınşalıyor. Geç Kalmayın (2. sayfa)
-
-
Teknolojik gelişmeler hep olacak.
2023 honda civic 1.7 milyo sa 2023 togg en az 3 milyon eder.
Bu nedenle şu an elektrikli otomobil çok mantıklı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu araba arabaniz hayırlı olsun ama hibrit tam bir Japon saçmalığı
Hatta elektrikli otomobil me direnen toyota saçmalığı
Tıpkı vhs den dvd ye geçişte vcd gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hem Toyota dan hem de Hibrid den çok memnunum. herkese tavsiye ederim. 4.5 litre yakıt. mis gibi.
3.5 inç disket sürücülerden bizi kurtaran CD lere duacıyım. DVD ihtiyacım pek olmadı. Flash disk ise bir devrim. DVD benim için gereksiz bir teknoloji olarak geldi geçti.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CleanCoders -- 15 Kasım 2023; 22:22:55 > -
cd değil VCD
Otomobilinizden memnun olabilirsiniz. Ancak Hİbrit ölü bir teknoloji. Ara bir teknoloji.
Yani en geç 5-10 yıl sonra yeni bir hibrit otomobil üretilmeyecek. Çünkü amaç fosil yakıttan kurtulmak iken bu saçma bir yöntem. Benzin ile elektrik üretmek. Dİjital çağa ayak uyduramayan yeni japon anlayışı. SOny, Panasonic, JVC, Hİtachi gibi markalar bu yüzden kayboldu gitti.
-
CD ye video kopyalarsan VCD olur.
-
Özellikle belirtmeden geçemeyeceğim.
Öngörüm o dur ki bu gidişle Toyota, Honda, hatta Merceses gibi markalar yakın zamanda tamamen ya da kısmen birer Nokia olacaklar.
DÜnyanın en büyük otomobil üreticisi Toyotadır. En fazla yıllık ciro elde eden marka ise WOlksvogen.
Elektrikli otomobillerin pazar payı son 5 yılda yüzde 3 ten yüzde 18'e çıktı.
2023 ilk 9 aylık verilere göre ise Toyotanın payı neredeyse sıfır. WOlkswogen'in ise yüzde brilerde . Tesla ve BYD toplam elektrikli araba satışlarının üçte birine hükmediyor.
3 yıl sonra elektrikli arabalın pazr payı yüzde 50 yi geçince yine tesla BYD gibi firmalar ön planda olacak. WOlkswogen ve Toyotanın liderliği de kalmayacak.
-
Analatamıyorum. hibrit geçici bir teknoloji.
VCD player ler gibi ara bir teknoloji. yüzde yüz elektrikli otomobiller varken hibrit gereksiz bir teknoloji.
-
batarya sorunu çözüldüğünde haklısın diyeceğim. mevcut batarya teknoloji ile şuan ki elektirkli araçlar geçici bir çözüm. ilk araç alanlar pişman olacak. tıpkı CD-ROM gibi. Keşke DVD-ROM alsaydım diyecekler. CD-ROM ve DVD-ROM lar aynı teknolojiye sahip. yani optik olarak veri yazabiliyorlar. gelecekte 2000 km menzilli araçlar çıkacak. şimdiki elektrikli araçlar çöp olacak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CleanCoders -- 15 Kasım 2023; 22:48:32 > -
Ne kadar da kötü niyetlisiniz.
Borsa hiç oynamadım.
Kripto para ile hiç uğraşmadım.
Ev, araba vb almakya da ileri tarihte ödeyeceğim borç için para biriktirdiğim de sadece altın aldım. EŞimin kolundaki bilezikler.
Piyasa verilerina bakarak bilgilendirme yapıyorum. Yine verilere bakarak siz de bilgilendirin. İnsanlar bilgi ve görüşlerinizden yararlansın.
-
Kardeşim şu anda kayınbabasının yeni aldığı Tesla Modely Performans modelini kullanıyor.
2800 tl ye aldılar.
Kardeşim diyor ki ;
1-Gaza basınca resmen insanın nefesi kesiliyor. Araba o kadar atak.
2-Mercedesin S kasa üst modelinden de daha performanslı daha güçlü. 560 beygir ama benzinli-arabalara göre 750 beygir gücünde
3- Aşırı sessiz. abi en az 5 milyonluk araba. iyiki almışız.
-
gaza basınca evet insanın nefesi kesilir. ama menzil sorunu olduğu için o gaza ayak şefkatle basmak zorunda. aklında hep aynı soru olacak. gazı köklersem hedefe ulaşamam. taki daha gelişmiş bataryalar çıkana kadar gazı köklemeye korkacaksın.
-
Bir elektrili otomobil alınca;
- Yarış arabaları kadar performanslı bir sürüş.
- Çok sessiz ve konforlu bir otomobil
- Motordan gelen gücün yüzde 60 ını değil yüzde 90 ınından fazlasını tekerleklere aktaran bir teknoloji.
- Yağ bakımı, filitre vites ayarı flan filan hiç biri yok
- 5000 parça yerine 3000 parça ile daha maliyeti az bir otomobil üretimi.
Bunlar olumlu yönleri.
- Menzil problemi
- Batarya ömrü
- Şarj istasyonu her yerde olacak mı?
İşte bu 3. sü aslında sorun değil. Araba yaygınlaştıkça istasyonlarda yaygınlaşıyor.
Siz petrollü arabanızı yazlığınızda doldurabiliyor musunuz?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X