Şimdi Ara

DÜNYANIN EN HIZLISNDAN BİRİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
3.820
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DOSTUM AYNEN ARKANDAYIM ARABAYA BAKSANA BUNDAN Bİ MOTOR SESİ BİDE İÇİNDE Kİ KISLARIN SESİ İYİİ ÇIKARRRRRRR

    MÜZİK DİNLEMEK İSTİYOSAN İPOD GİRİŞİ VAR KULAKLIKLA DİNLE MAKSAT HAVA OLSUN........!!!!!!!!!!!!!!!
  • Siyah Renk Piskopat olmuş Kilosu çok düşük arabanın ondan az yakıyo galiba
  • ONUN İÇİNDE IVIR ZIVIRI VARDIR ARABA AKSAMDAN GEÇİNMİYO YAPAN HERİFLER ONUDA DÜŞÜNMÜŞLERDİR






  • Bu markanın 2. aracı bu, yani bunun eski kasası da var. Şöyle diyim bunun eski bir ara cok ün yapan o eski kasasını Stockholm'de sehiricinde gordum. İnanmıcaksınız ama araba acayip alçak birşey. Onumden geçti gitti agzim açık kaldı çok dehşet duruyor
  • DOĞRUDUR BU MODELİN ADI CCX ESKİSİNİN ADI İSE CCR VE ARACIN BOYU 1.07 YERE YAPIŞMIS RESMEN ASFALTI ÖPEREK GİDİYO


  • BUDA ESKİSİNİN FOTOĞRAFI

     DÜNYANIN EN HIZLISNDAN BİRİ

  • Benim autocar dergisinden okuduğum kadarıyla bu "Koenigsegg CCX" çift supercharger'lı V8 91 oktanlık amerikan yakıtıyla 817 hp üretiyor, ama avrupadaki yüksek oktanlı benzinle 862 hp oluyormuş.

    Ayrıca dergide yazdığına göre Bugatti Veyron'da ton başına düşen beygir 538'miş, bu araçta ise ton başına 730 hp oluyormuş

    Bir de aynı dergide Veyronu test eden adam Bugatti için dehşet verici gücünden korkutucu torkundan ve hızlanmasından çok etkilendiğinden ama deneyiminin tamamen saf ve mekanik olmadığını, araya sürekli elektronik şeylerin girdiğinden bahsetmiş. Koenigsegg CCX'de ise (Bunu başka bir test plotu söylüyor) arada başka hiçbir şey yok, araç ile sürücünün tıpkı büyük beyaz bir köpekbalığının çenesi gibi sıkıca kenetlenmiş durumda olduğundan bahsedilmiş.

    Bu araç ayrıca topgear'da iki kere test edildi, ilk testen sonra stig biraz daha zorlamak isteyince kaza yaptı, fabrikaya gönderildikten sonra buradaki resimlerde olmayan bir spoiler eklendi ve top gear'ın tur sürelerinde ilk sıraya çıktı ve aradaki fark pek de az değildi.

    Açıkçası bugatti veyrondan daha performanslı bir araç bile olabilir bu, tabii ben veyronun da top gear'da stig tarafından test edilmesini isterdim, bu iki aracın kıyaslanması açısından hoş olurdu...

    Benim şahsi fikrime göre bu daha agresif bir araç (Hem de ucuz 415.000 Euro ), ama tabi veyronun da motoru karizması teknolojisi ayrı, zaten üstte yazdıklarımı aldığım derginin kapağında Bugatti Veyron vardı



    quote:

    Orjinalden alıntı: MMB 34


    KOENİGSEGG

    806 BG GÜCÜ VE 920 NM TORK İSVEÇ HAYALETİ GİBİ OLMAYA YETER........
    0-100 KM/H 3.0 SANİYE
    9 SANİYEDE 248 KM/H
    MAX HIZ 408 KM/H ÜSTÜ
    FREN MESAFESİ 100-0 31 M
    UZUNLUK 4.19 YÜKSEKLİK 1.07
    GENİŞLİK 1.99
    AĞIRLIK 1.180 KG



    CCX

     DÜNYANIN EN HIZLISNDAN BİRİ


     DÜNYANIN EN HIZLISNDAN BİRİ


     DÜNYANIN EN HIZLISNDAN BİRİ





  • 31 cok yaw clio3 bile 35 m duruyormus ya


  • DOĞRUDUR AYNI DERGİDE BENDE GÖRDÜM FAKAT KOENİGSEGG OLARAK HERKES TESLERE DAHA HIZLI GİDECEĞİNİ FAKAT BUNUN İÇİN YETERLİ YOL BULAMADIKLARINDAN YAKINIYOR VE SÜRÜŞTEKİ GÜVENLİĞİ ARTTIRMAYA ÇALIŞIYOLAR FAKAT VEYRONDAN DAHA HIZLI AMA EKSİĞİNİNDE ÇOK OLDUĞU SÖYLENİYO BENDE BU NU DAHA VEYRONDAN DAHA YENİ Bİ MODEL OLDUGUNDAN DOLAYI BU TUR YORUMUYORUM BUGATTIN SENELER ÖNCESİNE DAYALI AMA KOENİGSEGG 1995 YILINDA ARABA YAPIM ÇALIŞMALARINA BAŞLAMIŞ BNCE BU ARABA VEYRONDAN ÇOK ÇOK HATTA ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK DAHA İİ





  • Açıkçası benim fikrime göre de bu araç daha iyi, hatta belki de daha seridir, bilemeyeceğim, ama tabi bugatti biraz daha prestij arabası buna göre...

    Dediğim gibi bana göre Koenigsegg CCX daha iyi ama birisi Bugatti Veyron daha iyidir derse karşı çıkmam, sonuçta aralarında kıyaslanmamış araçlar bunlar...

    Ama şöyle bir kıyaslasalar da bir zevkle izlesek, alamıyoruz bari izleyelim görelim değil mi yani
  • VALLA O KONUDA HAKLISIN Bİ BABAYİĞİT ÇIKSADA GÖSTERSE NE GÜSEL OLURRRR

  • Bu arada motorun sesi demişsin dergide aynen şöyle bir yazı geçiyor:

    ...Ayrıca daha önce bir otomobilin bu kadar sık başka bir markayla karıştırıldığını görmemiştik. "Hey dostum nedir bu böyle,Lambo mu?Koenig... ne? Seni duyamıyorum dostum, çok gürültülü. Hoş otomobil."...




    quote:

    Orjinalden alıntı: MMB 34



    DOSTUM AYNEN ARKANDAYIM ARABAYA BAKSANA BUNDAN Bİ MOTOR SESİ BİDE İÇİNDE Kİ KISLARIN SESİ İYİİ ÇIKARRRRRRR

    MÜZİK DİNLEMEK İSTİYOSAN İPOD GİRİŞİ VAR KULAKLIKLA DİNLE MAKSAT HAVA OLSUN........!!!!!!!!!!!!!!!
  • VİTES DEĞİŞİMİNDE YARIM METRELİK ALEV PÜSKÜRTÜYORMUŞ












    EEEEEEEEEEE






















    OLSUN ARTIK










    O









    KADAR



    DİİİİİİMİİİİİİİİİİ


    ???????????
  • süper yaa
  • begendiğine sevindim el emeği göz nuru bunlarr....!!!!!!!!!!!!

     DÜNYANIN EN HIZLISNDAN BİRİ
  • Ya bu ferrariyide sollamış yaa ama bişe var bence ferrariden çıkan motor sesini hiç bir araba taklit edemez.. sesi yeter yaa ama bu arabada resmen uçmak için tasarlanmış galiba bendende sizlere türkiyede bulunmayan bi peugeot harikası bakın resimleri PEUGEOT 908 RC
  • BAKIN BU PEUGEOT 908 RC


     DÜNYANIN EN HIZLISNDAN BİRİ
  • BENCE ARABAYI GÖRMEDEN KARARINI VERME FERARİNİN EN İYİ MODELİ ENZO DAN DHA İİ DAHA HIZLI VE DAHA UCUZ BENCE VEYRONDAN DAHA İİ Bİ ARAÇ OLDUĞUNA GÖRE KIYASLAMAYI Bİ 50 SENE SONRA ÇIKICAK MODELLERLE YAPILMALI HAKSIZMIYIM
  • Benim BÖgle Bİ arabam olsn baska biseyimin olmasına gerek yok
  • Güzel araba ama bu birisinde olsada pistte bile hız yapamazki dogru duzgun

    Ozel düz bi alan lazım.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.