|
Durduk yere telefon hizmeti iptal edilmiş. DSL ışığı yok (Sorunun TURKNET kaynaklı olduğu anlaşıldı) (3. sayfa)



-
-
"Arıza bildirimi çözümü ortalama 36 saat sürmektedir." Bildiriminden sonra 46 saat geçti. Son durum hakkında destek kaydının güncellenmesini sağlayabilir misiniz?
-
Merhaba, arızanız ile ilgili yazışma başlatılmıştır. Şu an ekipler tarafından çalışmalar devam ediyor. Saha ekipleri çalışmaları tamamladığında size bilgi vereceğiz. Ben önceliğini tekrar ilettim. -
Desteğiniz için teşekkür ederim. Arıza kaydım güncellendi. Arızam hala çözümlenmedi. Fakat kafama takılan bir soru var.
Pazartesi yerinde destek ekibiniz geldi ve sorunun yerleşik operatör kaynaklı olduğunu tarafıma ve merkeze bildirdi. Çarşamba günü yerleşik operatöre bildirimde bulunuldu. Bugün destek kaydı güncellemesinde "TT tarafında sorun tespit edilememiştir. Müşteri sorumluluğunda arıza" diye tarafıma bildirimde bulunulmuştur. Şimdi burada TT tarafı mı Turknet tarafımı yalan söylüyor anlam veremedim. Sonuçta kendi ekipleriniz gelip yerinde tespitte bulundu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhanoksuzz -- 16 Ekim 2020; 14:8:16 > -
Merhaba, yerinde destek ekiplerimizden gelen tutanaktaki bilgiye istinaden sorunu yerleşik operatör ile iletişime geçerek çözümleyeceğiz. Tutanakta yer alan bilgi bizim için geçerlidir. -
Son durum nedir? Pazar günü tekrardan yerleşik operatöre arıza bildiriminde bulunduğunuza dair bir bildirimde bulundunuz. 36 saati geçti. Yardımcı olabilir misiniz?
-
Merhaba, ortak çalışma öncesi arızayı son defa durumun aciliyetini belirterek Türk Telekom'a ilettik. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
Sorunum yine çözümlenemedi. Bu hafta sonuna kadar hizmet alabilecek miyim?
-
Merhaba, arızanın tekrar kontrol edilmesi için yerleşik operatör ile iletişime geçerek ortak çalışma talep ettik. Randevu alarak sizinle iletişime geçeceğiz. -
-
Merhaba, kaydınızla ilgilenen arkadaşıma bilgi verdim. O kontrol ederek size dönüş sağlayacak. Destek kaydınız sonuçlandıktan sonra fatura için destek kaydı oluşturur musunuz? İlgili ekibimiz kullanım yapamadığınız günleri kontrol ederek indirim tanımlamanızı yapar. -
Sorunum hala çözümlenemedi. Fatura için de destek kaydı oluşturmama rağmen kapatıldı. Sorun çözülmeden de fatura itirazı olmuyor denildi.
3 ay olacak hala internetim düzeltilmedi. İşin tuhaf tarafı düzgün kullandığım internetin sizin hatanız yüzünden iptal olmasından sonra oldu tüm süreçler.
OİM de telefonlu olarak kullandığımı gördüm. sabit telefonu bağladım o bile çalışmadı.
Şu sorunu ne zaman çözersiniz den ziyade çözebilecek misiniz? diye sormak daha yerinde bir soru olacak.
-
Merhaba, sorunun çözülmesi için yerleşik operatör ile görüşüyoruz. Gelişme olması durumunda sizinle paylaşacağız. Destek kaydınız sonuçlandıktan sonra fatura kaydı oluşturur musunuz? Kullanım yapamadığınız günler kontrol ederek ilgili ekibimiz işlem sağlar. -
quote:
Orijinalden alıntı: orhanoksuzzSorunum hala çözümlenemedi. Fatura için de destek kaydı oluşturmama rağmen kapatıldı. Sorun çözülmeden de fatura itirazı olmuyor denildi.
3 ay olacak hala internetim düzeltilmedi. İşin tuhaf tarafı düzgün kullandığım internetin sizin hatanız yüzünden iptal olmasından sonra oldu tüm süreçler.
OİM de telefonlu olarak kullandığımı gördüm. sabit telefonu bağladım o bile çalışmadı.
Şu sorunu ne zaman çözersiniz den ziyade çözebilecek misiniz? diye sormak daha yerinde bir soru olacak.
Merhaba Orhan Bey, kısmen benzer bir sorunu yaşıyorum. Kesinlikle Tüketici Hakem Heyetine de başvurmanızı tavsiye ederim. Müşteri temsilcileri güzel konuşmalarla sorunun çözülebileceği algısı yaratıyor ama gördüğünüz üzere yarattıkları sorunu aylarca çözemiyorlar. Gerekirse haberleşme özgürlüğünü kısıtlama suçu gerekçesiyle CİMER'e de başvuracağım, ne yazık ki nahif davranınca işleri çözüme kavuşturmuyorlar. @orhanoksuzz
-
Doğrudan cimer başvurusu yapmadım.
Sırasıyla BTK, AÇIK Kapı üzerinden şikayet kayıtları oluşturdum. Maalesef 3 defa BTK, 1 defa yerel(ilçe özelinde) AÇIK Kapı, 1 defa İl genelinde AÇIK Kapı şikayetinde bulundum. Hiyerarşik olarak gitmeye çalıştım maalesef hepsinde de sorunum çözülmedi işin tuhaf tarafı bu kurumlar vatandaşın sorununu çözmek için varken vatandaşın sorununu çözmemekte ısrar ettiler. En son CİMER üzerinden Ulaştırma ve Haberleşme bakanlığına şikayet kaydı bıraktım. Tüm süreçleri anlatan bir yazı ve ekran görüntüleri ile. Dalga geçer gibi bakanlık BTK'ya sevk etti. Sanıyorum buradan da bir şey çıkmayacak. Ama başvurunun tamamlanmasını bekleyeceğim.
Edit: Tüketici hakem heyetine de başvuruda bulunmuştum fakat oradan da bir şey çıkmadı. Düzgün bir dilekçeniz var ise gönderebilir misiniz? Gerçi 6 ayda anca sonuçlanıyor da.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhanoksuzz -- 27 Ekim 2020; 18:25:58 >
-
Benzer durumu biz de yaşıyoruz galiba: https://forum.donanimhaber.com/tt-turknet-rezalet--145977065
Ve şuan altyapı sorgulamalarında binadaki diğer daireler 80 mbit çıkmasına rağmen bizim dairemiz 17 mbit çıkıyor. Sebebi hakkında bir fikriniz var mıdır acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Turknet ADSL olarak port tahsis ediyor. Bu nedenle turknet VDSL geçiş yapmadığı sürece ADSL görünüyor diye düşünüyorum. Aynı durum bende de mevcut idi ama şu an farklı servislerde sorguladığımda VDSL olarak güncellendiğini görüyorum. Sanırım arıza bildirimleri sırasında VDSL sinyalide vermeye başladılar test etmek için.
Sizin port tahsisiniz tamamen düşmeden yada turknet VDSL sinyal vermeden gerçek hız profilinizi şu anda göremeyebilirsiniz diye düşünüyorum. Tabi bunlar benim tahminim. Asıl gerekli açıklamayı turknet yetkilisi verecektir.
-
Aslında port filan verildi. OİM' e de yeni devre numarası filan girilmişti. Günlerdir etiketleme yapılmadı dolayısıyla DSL sinyali alamadık. Ancak portun VDSL olduğu belliydi. Arıza kaydı açıldığında teknik durum bilgilerinde hız profili VDSL' di yani. Günlerdir gelmeyen DSL ışığının ardından yaptıkları açıklama "Sabit hattınız iptal edilmiş..."
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, şikayetinizi çözüm uzmanlarımıza ilettim. Bu konuda gerekli incelemeler yapılarak size bilgi verilecektir. Ayrıca konuyu yakından takip ediyorum. -
Merhaba, yaşadığınız sorunu çözümü için arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişim halindedir. Sürecin uzaması üzerine önceliğini tekrar ilettim. Arkadaşlarım ekiplerden güncel bilgi aldığında sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X