Şimdi Ara

Düşük Devirde Tekleme (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
2
Favori
162.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Otomatik şanzıman sorunu için çok yer gezdim kesinlikle tek çözüm,bu işi en kurumsal şekilde yapabilen tek kurumsal firmawww.generalsanziman.com ben tavsiye üzerine ulaştım ve sorunum çözüldü.Siteye girerek iletişim bölümünde ki kutucuğa sorununuzu detaylandırarak yazarsanız size anında dönüş yapmaktalar.Hiç orada burada uğraşmanıza gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEKNOSAR

    Otomatik şanzıman sorunu için çok yer gezdim kesinlikle tek çözüm,bu işi en kurumsal şekilde yapabilen tek kurumsal firmawww.generalsanziman.com ben tavsiye üzerine ulaştım ve sorunum çözüldü.Siteye girerek iletişim bölümünde ki kutucuğa sorununuzu detaylandırarak yazarsanız size anında dönüş yapmaktalar.Hiç orada burada uğraşmanıza gerek yok.
    arkadaşlar benim arabada bi sorun var,nasıl anlatacağımı pek bilemiyotum aslında ama şöyle başlayayım.


    3-4 ay önce izmirden ankaraya gelirken,70 km kala aracın gösterge ışıkları sönmeye başladı yavaş yavaş..araba zorlanıyordu..farları kapattım,düzeldi dörtlülerle devam ettim fakat bir süre sonra onlarda zorlayınca telefonun flaşı ile yolu aydınlatmaya falan çalıştım,arkadan gelenlere tuttum..baya uğraştım yani..

    ankaraya girer girmez trafikte araç stop etti ve çalışmadı bidaha,sonra arkadaşı aradım takviye yaptık tam gaz eve gittim..tüm gösterge ışıkları yanıyordu ve hız göstergesi çalışmıyordu..

    gece uyuyamadım,aküyü söktüm..kutup başlarını temizledim,hatırlamadığım saçma sapan şeyler yaptım..sabah uyandım vurdurdum ve çalıştı,hiç sorun yokmuş gibi !!!

    paramda yoktu yaptıramadım,düzeldi diye düşündüm..birkaç gün önce tekrarladı fakat o kadar hızlı değil,yavaş yavaş yaptı bunu,her sabah aracı vurdurarak çalıştırdım,kısa süre önce çalıştıysa marş alıyordu fakat 2-3 saat geçmişse asla marş almıyordu..

    araçta kısa devirlerde arada sırada tekleme vardı,ivmelenme tamamen duruyor o sırada..pı pı pıpıpıpıpıp falan yapıyor sonra duzelıyordu..sonra arttıkça arttı,araba yurumez hale geldı..bujileri değiştirdim yarım günlüğüne düzeldi sonra yıne başladı..

    zaten o bujiler en fazla 2 aylık bujilerdi,çıktığında simsiyah ve yanıktı..yenileri şimdi ne durumda bilemiyorum..3 gün oldu yenileyeli bujileri..dün akşam atakule karşısında goodyear bayi de aküyü özel bir teste tuttular,akü tamamen ölmüş dediler..değiştirdim hemen orada,araç artık ilk marşta alıyor fakat tekleme hala devam ediyor..araç çalışırken vızzzzz diye ses geliyor ayrıca.


    nedir bu illet allah aşkınıza kafayı yiyeceğim,ustaya gösterdim ostimde araç 3 gün kalacak ne oldugunu bulmak için diye,eğer benım yapabılecegım bişeyse para dökecek durumda değilim..alet edevatım var uğraşırım..




  • darkness187 kullanıcısına yanıt
    araç çalışırken vızzz diye ses geliyorsa marş dinamosunun içindeki kayışların bozulmuş olmasındandır. 100-150 tl arası tamir ediyorlar. bu sesin oluşmasının nedeni arabayı çalıştırmak için çok marşa basmak ve vurdurmak bunun sonucunda da marş dinamosu sıyırmaya başlıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax009

    araç çalışırken vızzz diye ses geliyorsa marş dinamosunun içindeki kayışların bozulmuş olmasındandır. 100-150 tl arası tamir ediyorlar. bu sesin oluşmasının nedeni arabayı çalıştırmak için çok marşa basmak ve vurdurmak bunun sonucunda da marş dinamosu sıyırmaya başlıyor
    Arkadaşlar 2005 lacetti hb 1,6 16v benzinde de lpg dede 2.3.4.viteslerde yani hepsinde tekleme (silkeleme) yapıyor arada lpg ayarı filtreler dediler

    yaptırdım 40 tl sanayide ustaya gösterdim egr yi temizledi sıkıntıyok dedi tekleme devam etti cinnet geçirmek üzereydim en sonunda Eskişehir opel servisine götürdüm aracı

    servisteki arkadaşa durumu güzelce izah ettim arkadaş 2.viteste 1000 devirde iken araca gaz verdiğinde tekledi (benzindede lpg dede ) defalarca yaptı arkadaş cok ilginç

    rolentide sıkıntı yok ama 2.viteste 1000 devirde gaz verince tekliyor %90 bobinden kaynaklanıyor dedi ellerinde yedek parça olmadığı için deişim olmadı olsaydıda ben

    istemeyecektim maliyetini sordum 500tl dediler 30 tl ödedim cıktım sonra kendim buji 30tk , buji kablosu 40tl ve bobinleri 90tl değiştirdim tekleme yine oldu adeta başımdan

    aşağı kaynar su döküldü kafayı okadar çok taktım bu arızaya uyuyamıyorum artık kendim lise motor mezunuyum üni.otomotiv teorik var icraat yok derin mevzularda lütfen

    yardım !!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkhnydn11

    Arkadaşlar 2005 lacetti hb 1,6 16v benzinde de lpg dede 2.3.4.viteslerde yani hepsinde tekleme (silkeleme) yapıyor arada lpg ayarı filtreler dediler

    yaptırdım 40 tl sanayide ustaya gösterdim egr yi temizledi sıkıntıyok dedi tekleme devam etti cinnet geçirmek üzereydim en sonunda Eskişehir opel servisine götürdüm aracı

    servisteki arkadaşa durumu güzelce izah ettim arkadaş 2.viteste 1000 devirde iken araca gaz verdiğinde tekledi (benzindede lpg dede ) defalarca yaptı arkadaş cok ilginç

    rolentide sıkıntı yok ama 2.viteste 1000 devirde gaz verince tekliyor %90 bobinden kaynaklanıyor dedi ellerinde yedek parça olmadığı için deişim olmadı olsaydıda ben

    istemeyecektim maliyetini sordum 500tl dediler 30 tl ödedim cıktım sonra kendim buji 30tk , buji kablosu 40tl ve bobinleri 90tl değiştirdim tekleme yine oldu adeta başımdan

    aşağı kaynar su döküldü kafayı okadar çok taktım bu arızaya uyuyamıyorum artık kendim lise motor mezunuyum üni.otomotiv teorik var icraat yok derin mevzularda lütfen

    yardım !!!


    Düşük devirde tekleme büyük ihtimalle ateşleme sistemindeki aksaklıklardan kaynaklanıyor.

    Buji ve buji kablolarını değiştirdiyseniz bir de bobini değiştirin. Dışarıda servisten çok daha ucuza halledersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: gkhnydn11

    Arkadaşlar 2005 lacetti hb 1,6 16v benzinde de lpg dede 2.3.4.viteslerde yani hepsinde tekleme (silkeleme) yapıyor arada lpg ayarı filtreler dediler

    yaptırdım 40 tl sanayide ustaya gösterdim egr yi temizledi sıkıntıyok dedi tekleme devam etti cinnet geçirmek üzereydim en sonunda Eskişehir opel servisine götürdüm aracı

    servisteki arkadaşa durumu güzelce izah ettim arkadaş 2.viteste 1000 devirde iken araca gaz verdiğinde tekledi (benzindede lpg dede ) defalarca yaptı arkadaş cok ilginç

    rolentide sıkıntı yok ama 2.viteste 1000 devirde gaz verince tekliyor %90 bobinden kaynaklanıyor dedi ellerinde yedek parça olmadığı için deişim olmadı olsaydıda ben

    istemeyecektim maliyetini sordum 500tl dediler 30 tl ödedim cıktım sonra kendim buji 30tk , buji kablosu 40tl ve bobinleri 90tl değiştirdim tekleme yine oldu adeta başımdan

    aşağı kaynar su döküldü kafayı okadar çok taktım bu arızaya uyuyamıyorum artık kendim lise motor mezunuyum üni.otomotiv teorik var icraat yok derin mevzularda lütfen

    yardım !!!


    Düşük devirde tekleme büyük ihtimalle ateşleme sistemindeki aksaklıklardan kaynaklanıyor.

    Buji ve buji kablolarını değiştirdiyseniz bir de bobini değiştirin. Dışarıda servisten çok daha ucuza halledersiniz.

    Alıntıları Göster
    Bobinleride değiştirdim 90 tl ye yine aynı yine aynı bu sorunla karşılaşan arkadaşlarım varsa yardım bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkhnydn11

    Bobinleride değiştirdim 90 tl ye yine aynı yine aynı bu sorunla karşılaşan arkadaşlarım varsa yardım bekliyorum.

    Alıntıları Göster
    arkadaslar tecrübe yada bilgi olan yokmu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkhnydn11

    arkadaslar tecrübe yada bilgi olan yokmu ?

    Alıntıları Göster
    Bobinlerin tekini mi değiştirdiniz 90 TL çok ucuz.
    Tek değiştirmek randıman vermeyebilir.Sanırım çiftli olarak veya dördünü birden değiştirmek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çapultra

    Bobinlerin tekini mi değiştirdiniz 90 TL çok ucuz.
    Tek değiştirmek randıman vermeyebilir.Sanırım çiftli olarak veya dördünü birden değiştirmek lazım.

    Alıntıları Göster
    2 sinide degiştirdim 90 tl piyasası o kadar kendim degiştirdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkhnydn11

    2 sinide degiştirdim 90 tl piyasası o kadar kendim degiştirdim

    Alıntıları Göster
    Aracım 2013 Focus 1.6.Nisan ayında sıfır aldım.1000 km iken Adana bölge bayiinde BRC taktırdım.Sırf sorun yaşamayayım diye 100km uzaktan gittim.Aracımda 1,2,3 ve dördüncü viteslerde;alt devirlerde hıznanırken sanki çok kısa süre gaz kesilipte tekrar geliyormuscasına bir silkeleme oluyor.Önce montajı yaptırdığım servise gittim.Aldığım yanıt:Bu focuslarda karşılaşılan bir sorun.Yazılım tekrar yüklendi ve döndüm.Ama sorun devam etti.Sonra yaşadığım şehirdeki BRC yetkili servisine gittim.Enjektör sıralamasının yanlış takıldığını söyledi ve enjektörleri sökerek yeniden taktı.Yazılımı yeniden yükledi.Sorun sanki biraz azaldı ama geçmedi.Zamanlada tekrar eskisi gibi oldu.En son dün tekrar aynı ustaya gittim.Bu kez bilgisayarı bağladı ve yola çıktık.Ayarları hareket halinde otomatik değilde el ile yaptı ve bir tamirciye gidip buji aralığını 125 ten 90 a (ölçü birimini hatırlamıyorum) düşürmemi söyledi.Bujide bir değişiklik yaptırmadım.Aracın gaz yemesi daha kötüleşti sanki.Sorun ise hala devam ediyor.Artık en kısa sürede montaj yaptırdığım bayiye tekrar gideceğim.Çözemezlerse LPG yi söktüreceğim.
    Aracı sıfır aldım.Keyfini süremeden içime düştüm.Aklıma geldikçe çıldıracak gibi oluyorum.
    Bidaha benzinli araba alıp lpg taktırmakmı.TÖVBE.Hele BRC bin kere tövbe.
    Size dost tavsiyesi,5-10 bin fazla verip dizel alın.Başınız ağrımasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhiym

    Aracım 2013 Focus 1.6.Nisan ayında sıfır aldım.1000 km iken Adana bölge bayiinde BRC taktırdım.Sırf sorun yaşamayayım diye 100km uzaktan gittim.Aracımda 1,2,3 ve dördüncü viteslerde;alt devirlerde hıznanırken sanki çok kısa süre gaz kesilipte tekrar geliyormuscasına bir silkeleme oluyor.Önce montajı yaptırdığım servise gittim.Aldığım yanıt:Bu focuslarda karşılaşılan bir sorun.Yazılım tekrar yüklendi ve döndüm.Ama sorun devam etti.Sonra yaşadığım şehirdeki BRC yetkili servisine gittim.Enjektör sıralamasının yanlış takıldığını söyledi ve enjektörleri sökerek yeniden taktı.Yazılımı yeniden yükledi.Sorun sanki biraz azaldı ama geçmedi.Zamanlada tekrar eskisi gibi oldu.En son dün tekrar aynı ustaya gittim.Bu kez bilgisayarı bağladı ve yola çıktık.Ayarları hareket halinde otomatik değilde el ile yaptı ve bir tamirciye gidip buji aralığını 125 ten 90 a (ölçü birimini hatırlamıyorum) düşürmemi söyledi.Bujide bir değişiklik yaptırmadım.Aracın gaz yemesi daha kötüleşti sanki.Sorun ise hala devam ediyor.Artık en kısa sürede montaj yaptırdığım bayiye tekrar gideceğim.Çözemezlerse LPG yi söktüreceğim.
    Aracı sıfır aldım.Keyfini süremeden içime düştüm.Aklıma geldikçe çıldıracak gibi oluyorum.
    Bidaha benzinli araba alıp lpg taktırmakmı.TÖVBE.Hele BRC bin kere tövbe.
    Size dost tavsiyesi,5-10 bin fazla verip dizel alın.Başınız ağrımasın.

    Alıntıları Göster
    öncelikle geçmiş olsun.yaşadıklarınız gerçekten üzücü ancak BRC markası türkiyede çok güçlü distirbütöre ve alt yapıya sahiptir. yaşadıklarınızı garanti belgesinde bulunan 2a mühendislik tlf numaralarına ulaştırırsanız sizi en yakın bayilerine talimat vererek mağduruyetinizi kesinlikle giderirler..aracınız normalde lpg ile uyumlu bir motor tipidir dolayısıyla takılan parçaların birinde imalat hatası olabilir. tekrar geçmiş olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhiym

    Aracım 2013 Focus 1.6.Nisan ayında sıfır aldım.1000 km iken Adana bölge bayiinde BRC taktırdım.Sırf sorun yaşamayayım diye 100km uzaktan gittim.Aracımda 1,2,3 ve dördüncü viteslerde;alt devirlerde hıznanırken sanki çok kısa süre gaz kesilipte tekrar geliyormuscasına bir silkeleme oluyor.Önce montajı yaptırdığım servise gittim.Aldığım yanıt:Bu focuslarda karşılaşılan bir sorun.Yazılım tekrar yüklendi ve döndüm.Ama sorun devam etti.Sonra yaşadığım şehirdeki BRC yetkili servisine gittim.Enjektör sıralamasının yanlış takıldığını söyledi ve enjektörleri sökerek yeniden taktı.Yazılımı yeniden yükledi.Sorun sanki biraz azaldı ama geçmedi.Zamanlada tekrar eskisi gibi oldu.En son dün tekrar aynı ustaya gittim.Bu kez bilgisayarı bağladı ve yola çıktık.Ayarları hareket halinde otomatik değilde el ile yaptı ve bir tamirciye gidip buji aralığını 125 ten 90 a (ölçü birimini hatırlamıyorum) düşürmemi söyledi.Bujide bir değişiklik yaptırmadım.Aracın gaz yemesi daha kötüleşti sanki.Sorun ise hala devam ediyor.Artık en kısa sürede montaj yaptırdığım bayiye tekrar gideceğim.Çözemezlerse LPG yi söktüreceğim.
    Aracı sıfır aldım.Keyfini süremeden içime düştüm.Aklıma geldikçe çıldıracak gibi oluyorum.
    Bidaha benzinli araba alıp lpg taktırmakmı.TÖVBE.Hele BRC bin kere tövbe.
    Size dost tavsiyesi,5-10 bin fazla verip dizel alın.Başınız ağrımasın.

    Alıntıları Göster
    öncelikle geçmiş olsun.yaşadıklarınız gerçekten üzücü ancak BRC markası türkiyede çok güçlü distirbütöre ve alt yapıya sahiptir. yaşadıklarınızı garanti belgesinde bulunan 2a mühendislik tlf numaralarına ulaştırırsanız sizi en yakın bayilerine talimat vererek mağduruyetinizi kesinlikle giderirler..aracınız normalde lpg ile uyumlu bir motor tipidir dolayısıyla takılan parçaların birinde imalat hatası olabilir. tekrar geçmiş olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karahan-

    öncelikle geçmiş olsun.yaşadıklarınız gerçekten üzücü ancak BRC markası türkiyede çok güçlü distirbütöre ve alt yapıya sahiptir. yaşadıklarınızı garanti belgesinde bulunan 2a mühendislik tlf numaralarına ulaştırırsanız sizi en yakın bayilerine talimat vererek mağduruyetinizi kesinlikle giderirler..aracınız normalde lpg ile uyumlu bir motor tipidir dolayısıyla takılan parçaların birinde imalat hatası olabilir. tekrar geçmiş olsun

    Teşekkür ederim.Aracımda bu motoru seçmemin sebebi lpg ye uyumlu olmasıydı.Gittiğim iki serviste yetkili BRC servisi zaten.Hatta montaj yaptırdığım yer bölge bayii.Bende enjektörlerde yada diğer parçalarda imalat hatası olabileceğini düşünüyorum.Bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhiym

    quote:

    Orijinalden alıntı: karahan-

    öncelikle geçmiş olsun.yaşadıklarınız gerçekten üzücü ancak BRC markası türkiyede çok güçlü distirbütöre ve alt yapıya sahiptir. yaşadıklarınızı garanti belgesinde bulunan 2a mühendislik tlf numaralarına ulaştırırsanız sizi en yakın bayilerine talimat vererek mağduruyetinizi kesinlikle giderirler..aracınız normalde lpg ile uyumlu bir motor tipidir dolayısıyla takılan parçaların birinde imalat hatası olabilir. tekrar geçmiş olsun

    Teşekkür ederim.Aracımda bu motoru seçmemin sebebi lpg ye uyumlu olmasıydı.Gittiğim iki serviste yetkili BRC servisi zaten.Hatta montaj yaptırdığım yer bölge bayii.Bende enjektörlerde yada diğer parçalarda imalat hatası olabileceğini düşünüyorum.Bakalım.

    Alıntıları Göster
    quote:


    Bobinlerin tekini mi değiştirdiniz 90 TL çok ucuz.
    Tek değiştirmek randıman vermeyebilir.Sanırım çiftli olarak veya dördünü birden değiştirmek lazım.



    yardım için sagolun çok güzel bilgiler edindim !

    araçtaki sıkıntıyı sonunda tespit ettik p1403 EEGR SELONOİD ARIZASI temizletmeninde faydası yok 600 TL sıfırının parça maliyeti alternatif düşünce ve bilgisi olan arkadaşlar cevap bekliyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkhnydn11

    quote:


    Bobinlerin tekini mi değiştirdiniz 90 TL çok ucuz.
    Tek değiştirmek randıman vermeyebilir.Sanırım çiftli olarak veya dördünü birden değiştirmek lazım.



    yardım için sagolun çok güzel bilgiler edindim !

    araçtaki sıkıntıyı sonunda tespit ettik p1403 EEGR SELONOİD ARIZASI temizletmeninde faydası yok 600 TL sıfırının parça maliyeti alternatif düşünce ve bilgisi olan arkadaşlar cevap bekliyorum...

    Alıntıları Göster
    bende de aynı problem ortaya çıktı aniden. benzin yada tüpte düşük devirlerde hafif titreme ve isteksiz gaz yiyor. devir 3000 lere gelince sorun yok gibi.
    dün buna başladı bu gün motor lambasıda yanıp sönüyor. büjilerden olunca motor lambası yanar mı?




  • Merhaba 2011 seat altea xl 1.6 tdi dsg aracım var çok erken vites atıyor ve düşürmesini geç yapıyo bu yüzden araç boğuluyor ve şuan itibarı ile şehir içi 0,33 krş yakıyo sizce fazla değil mi
  • Arkadaşlar gaz kesme veya tekleme sorununu bende yasadim ve sonunda kendi sorunumu buldum. Çok araştırdım. Gaz kesmenin farkli farkli sebepleri olabilir. Benim aracim hyundai i20 ve sorun fren sensörü(müşürü) ve debriyaj sensörü(müşürü) bu parcalari 45 + 45 =90 tlye aldim 20 tlde işçilik 110 liraya çözdüm işi. Fren sensörü ve debriyaj sensörü arizali ise araba frene veya debriyaja basıldığını zannediyor ve bu yüzden anlik gaz kesiyor bizde bunu tekleme gaz kesme zannedip ışte gaz pedali veya yakit sistemi ile alakali zannediyoruz. Tabi gaz kesmenin başka sebepleride olabilir. Mesela



    1) Egr sistem temizliği ve carbon clear işlemi



    2)Tsp sensörü



    3)Yakıt basınç algılayıcısı frp değeri tekleme esnasinda kontrol edilecek



    4)Hava basınç sensörü (map)



    5)Gaz pedali soketi



    6)Yakıt filtresi



    7)Hava filtresi



    8)Enjektörler



    Fren ve debriyaj sensörü arizasini çok usta anlayamiyor bu konuda siz israrci olun ben ustama sorunu buldum bunlari degistir dedim adam tip tip bakti sorunun bu olacagina inanmadi ama sorun cozuldu ben rahatladim herkes rahatlasin diye paylasmak istedim. Isten anlamayan ustalar hemen pislik tikanmis veya enjektor temizleyici katki maddesi enjektorleri yakmis gibi yorumda bulundu ama aracima hemen mudahale ettirmedim gereksiz yere enjektorlere egzoza turboya elletmedim. Iyi arastirin arkadaslar her soylenene inanmayin. Bir de benim aracim stop lambasi park lambalarini kendi kendine yakiyordu ordan anladim fren sensörü arizasini ve ayni sorun gaz kesme de yapiyordu.




  • MERHABA ARKADASLAR BENDE YENI KATILDIM ARANIZDA BMW 5 23ÜM VAR ARABAM HEM BENZINDE HEM LPG DE TEKLEME YAPIYOR. dün butun gun sanayide bunla ugrastım 99 model aracım bujılerım orıjınalıyle degıstı bobının bı tanesı degıstı aku degıstı dun sorun hala devam ettı arabayı braktım kapıya sabah calıstırdım baktım kı hıc bır tekleme yapıyor yardımcı olursanız sevınırımm masraf yapmak ıstemıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf55yusuf

    bende de aynı problem ortaya çıktı aniden. benzin yada tüpte düşük devirlerde hafif titreme ve isteksiz gaz yiyor. devir 3000 lere gelince sorun yok gibi.
    dün buna başladı bu gün motor lambasıda yanıp sönüyor. büjilerden olunca motor lambası yanar mı?

    Alıntıları Göster
    kardeş konu eski ama sen nasıl çözdün araçtaki bu sorununu?
  • Arkadaşlar aracım clio 2 hb lpg tekleme sorunu vardı çözüldü bilği amaçlı yazayım
    Araba 2 ve 3 viteslerde özellikle Düşük viteslerde tekleme yapıyordu öncelikle buji değişti sonra buji kablosu değişti tekleme devam etti mobil nerede hata olacağını söylediler yaklaşık iki hafta boyunca yeni buji ve buji kablosuyla gezdim sonra bobinleri değiştirdim bobin değişmesine rağmen tekleme devam ediyordu Tüptendır dediler tüpçüye gittim Tüpçü önce Bujileri değiştirdi tekleme bayağı azaldı sonra kablolari değiştirdi ve problem çözüldü sorun bozuk bobinle yeni buji be kabloyu kullanmammış yani bonin onlarıda bozmuş tavsiyem hepsini peş peşe değişmeniz
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.