İlginç bir sorunla karşı karşıyayım. Yaklaşık 2 aydır evimde bir kamera sistemim var. Sabit ip vasıtası ile her türlü cihazdan sistemime giriş yapabiliyorum. Ancak ne hikmetse 2 gündür android ve symbian cep telefonlarımdan sistemime giriş yapamıyorum. Ancak telefonlar kablosuz ağdan bağlı iken hiç bir sorun yok. Yani, sadece 3G ya da 2G ile bağlı olduğumda sorun yaşıyorum.
Http portu 80, medya portu 34567 ve mobil port ise 34599 olarak yönlendirmeler tanımlanmış durumda. Tüm cihazlarımın ayarlarını (modem, dvr cihazı, telefonlar vs..) resetledim ve yeniden kurdum ancak halen sorun devam ediyor.
Her türlü olasılık durumunu lütfen bildiriniz. Sorunu çözemiyorum.
AnotheR
kullanıcısına yanıt
Mobil servis sağlayıcısı ile ilgili bir durum gibi gözüküyor, müşteri hizmetlerine sorun. Bu arada cep telefonunuzun internet kota sınırlama ayarları da sebep olabilir.
Vodafone'u aradım ve durumu sordum. Aklımdaki bir ihtimalde portların erişimine engel konulduğu idi. Ancak böyle bir durum söz konusu değilmiş.
Cihazlarımda herhangi bir kota sınırlaması da söz konusu değil. Şu anda tamamen çözümsüzüm.
AnotheR
kullanıcısına yanıt
şu an uzak bilgisayardan kamerayı izleyebiliyor musunuz?
Evet, cep telefonlarımın 3G-2G bağlantısı haricinde (kablosuz ağlarda problem yok.) izleyebiliyorum.
Tek sorun 3G ve 2G bağlatısında.
AnotheR
kullanıcısına yanıt
cep telefonunuz evdeki kablosuzdan değil de başka bir yerden bağlanıyor mu? Eğer evdeki kablosuz ile bağlanıyorsanız iç ağdan kameraya ulaşmış oluyorsunuz. O bakımdan teyit etmek istedim.
Anladım. Evet, evdeki kablosuz ağ üzerinden bağlanabiliyorum. Ancak cep telefonundaki ip ayarı dış ip olarak ayarlı. Buna rağmen iç ağa mı yönlendirilmiş oluyorum?
Farklı bir kablosuz ağ üzerinden deneyip bilgi vereceğim.
AnotheR
kullanıcısına yanıt
Aynen iç ağ üzerinden izliyorsunuz çünkü gateway (adsl) bağlanmak istediğiniz yeri biliyor :) Sizi modeme dışardan erişim izni vermediniz muhtemelen.
Ya da sabit ipniz değişmiş olabilir.
Superonline'ın network teknik destek bölümünden teknik personeller durumu inceliyormuş. Bu arkadaşlar görev icabı dışarıdan aranamıyormuş, gerekli hallerde bizimle irtibat kuruyorlarmış. Bana şu anda son durumu söyleyemiyorlar.
En son görüşmelerimde değil kamera sistemime, modem arayüzüne bile statik ip'den ulaşamadığımı da belirttim. Böyle bir markada bir problemin çözümü bu kadar uzun zaman almamalı.
AnotheR
kullanıcısına yanıt
modeminizi uzaktan ping atarak denediniz mi?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme