Şimdi Ara

E 200 Mercedes Nasıldır (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
129.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5

    walla bizim komşuda 1994 modeli var orjinal 74 bin km de.boyanan değişen yok.sürekli garajda yatıyooo

    Alıntıları Göster
    bende 95 c200 war arac temizse al kacirma derim yillik wergisi 400 kusüur civarinda E sinifi Cden üstün yola oturusu mükemmel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2k1f

    hiç kaçırma eşşek gibi binn
    quote:

    Orjinalden alıntı: 2k1f

    hiç kaçırma eşşek gibi binn

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2k1f

    hiç kaçırma eşşek gibi binn
    quote:

    Orjinalden alıntı: 2k1f

    hiç kaçırma eşşek gibi binn







  • quote:

    Orijinalden alıntı: dırdır07

    quote:

    Orjinalden alıntı: 2k1f

    hiç kaçırma eşşek gibi binn





    Alıntıları Göster
    http://www.sahibinden.com/turkiye_de_tek_e200_124_kasaWQQaXQQ10671606WQQpXQQdisplayitem


    BAKMADAN GECME ARANAN KAN BURDA :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4TM4C4

    http://www.sahibinden.com/turkiye_de_tek_e200_124_kasaWQQaXQQ10671606WQQpXQQdisplayitem


    BAKMADAN GECME ARANAN KAN BURDA :)

    Alıntıları Göster
    bende 200 e 124 kasa mersecedes var sahibinden.com.da ilan numaram 10339848 bi bak istersen.aracın 3.sahibiyim.aracım orj bir araçtır.ihtiyacım olduğundan satıyorum.yoksa bu araçlar tam 10 numara bir keyif araçlarıdır.bilenler bilir.mersedes ve diğerleri...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugr44

    bende 200 e 124 kasa mersecedes var sahibinden.com.da ilan numaram 10339848 bi bak istersen.aracın 3.sahibiyim.aracım orj bir araçtır.ihtiyacım olduğundan satıyorum.yoksa bu araçlar tam 10 numara bir keyif araçlarıdır.bilenler bilir.mersedes ve diğerleri...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bende foruma yeni üye oldum nasip olursa e 200 avantgarde 97 model almak istiyorum bu marka aracı olan varsa bana yardımcı olursa sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uykb

    Arkadaşlar bende foruma yeni üye oldum nasip olursa e 200 avantgarde 97 model almak istiyorum bu marka aracı olan varsa bana yardımcı olursa sevinirim

    Alıntıları Göster
    124 KASA E200 UN TEKNİK VERİLERİNİ BİLDİGİNİZ KADARIYLA VEREBİLİR MİSİNİZ ACABA 200E DEGİL E 200ÜN TEKNİK VERİLERİ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevkett

    124 KASA E200 UN TEKNİK VERİLERİNİ BİLDİGİNİZ KADARIYLA VEREBİLİR MİSİNİZ ACABA 200E DEGİL E 200ÜN TEKNİK VERİLERİ

    Alıntıları Göster
    w124 (1994) MERCEDES E 200



    Motor
    4 silindir


    Motor hacmi
    1996cc 16V


    Eksantrik
    Üstten çift eksantrikli


    Besleme
    Motronic


    Maksimum Güç
    136 HP / 5500 d/d


    Maksimum Tork
    190 Nm / 4000 d/d


    Maksimum Hız
    200 km/h


    Hızlanma 0-100km/s
    11,50 sn


    Ağırlık
    1360 kg


    Aktarma
    Arkadan


    Frenler ( ön / arka )
    Disk / Disk


    Şanzıman
    Manuel


    1. Vites
    3,91


    2. Vites
    2,17


    3. Vites
    1,37


    4. Vites
    1


    5. Vites
    0,81


    6. Vites
    ***


    Lastikler
    195/65/15


    Gövde Tipi
    Sedan


    umarım yeterli olur . saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevkett

    124 KASA E200 UN TEKNİK VERİLERİNİ BİLDİGİNİZ KADARIYLA VEREBİLİR MİSİNİZ ACABA 200E DEGİL E 200ÜN TEKNİK VERİLERİ

    Alıntıları Göster
    KISACA W124 TARİHÇESİ:

    W124, Mercedes Benz E-sınıfının 1985-1995 arası için iç şasi değişik versiyonu idi. W124 modelleri; Mercedes 1985'ten sonra W123’ten sonra modellerini değiştirdi ve 1995'ten sonra W210 E-sınıfı hakim oldu.

    W124, 85'de açığa çıkarıldığı zaman, yeni vizyon oluşturdu. Çünkü uzakta, müstesna olarak ileri ve modern olması, onun sınıfında en iyi araba olması, oyunun ilerisinde olduğunu göstermekteydi. 1982'de başlatılan etkileyici 190'a koyulan tasarım deyimini izledi. Nefes kesici olan mükemmellik ve gayretsiz sürüş keyfi düzeyini müşterilerine teklif etti. Bu, W123 modelinden büyük bir ayrılıştı, özellikle tasarım koşullarında. Bu model, bazı efsanevi modelleri haber verdi, 300E, 500E olarak ve çok nadir E60 AMG olarak, bugün 500 bir klasik olarak düşünülür ve dünyada birçok şevkli kimse tarafından toplanır.

    W124, önemliydi, boyutlandırılan lüks vasıta konseptinde, "Para-hiçbir nesne değil" imajı veriyordu.

    O, otomotiv teknolojisinin zirvesini temsil etti, arabanın altında hava akımını düzgün biçime sokması için alt takımı için plastik biçim vermeyi kapsıyor olan aerodinamik uygulamaydı.(Lastikleri 185 65 R15'le hava sürtünmesi katsayısı (Avrupalı pazar için 200 200D modeli için) 0.28) Aerodinamiği yüzünden zamanın herhangi bir vasıtasından en alçak katsayısının vardı. Onun, uzatılan tek bir pencere sileceği vardı, senkronize edilen bir biçimde daha çok temas için, alanını büyültecek kadar uzundu. (Onun içinde bir mekanizma yoluyla). Hatta, bazı koşullarda bir düğmenin dokunuşuyla görüş netliğini arkaya doğru geliştirmek için aşağı katlayanacak olan arka başlıkları vardı. Bir Stromberg Karbüratörle donanımlı olan 200, (zamanının bazı modellerini) performansıyla spor arabalarına rakip olarak çeşitli diğer özellikleri birleştirdi. O, gelecek on yıl boyunca yolcu vasıtaları için ölçümü koydu.

    Steyşınlar, 5 veya 7- kişi oturacak modelinde geldi, aynı hizada bagaj kompartıman örtüsünü katlayan bir arka-kaplama tezgaha sahip olması 7-kişilik olmasına imkan tanıdı.

    Kore'nin SsangYong motor şirketi, W124 tasarımına ruhsat verdi, ve W124'in değişik bir uyarlamasını üretmeye devam etti, bir Ssangyong rozetiyle. Onun, bir 2.9m dingil açıklığı ve 3.2L Mercedes düz vitesi vardı, 6 M104 motorluydu.

    W124 dizisi şimdi, en iyi-inşa edilen olarak Mercedes modellerinden güvenilir olarak tanınır. Onun halefi olan W210, fiyatları azaltması için Mercedes'in yeni konseptiydi. Yeni bir rejimin ilk ürünlerinden w210 fazla basitti, 210'un problemi, daha çok çevre dostu boyanın kullanımı yüzünden bileşen başarısızlığı ve pas çıkışlarıdır.



    Mercedes Benz, bir seçeneğini, "Sportline" W124 ve W201 kasa arabaları için teklif etti. Bu seçenek, 1992-93 örnek yıl 190E-2.6, 1992-93 300E 300CE ve 1993-95 E320 E320 Coupe için Kuzey Amerikalı pazarda müsaitti. Avrupalı pazarda, yine de, "SportLine" seçeneği, müsaitti, bütün kasa (Mesela, arazi vitesli, üstü açılabilir araba) sadece salon veya başarılı hareketleri biçimlendirme imkanı olmadığı için seçenek paketi, spor olarak iç kabini kapsadı, daha geniş alçak-profil ve, çabuk oran yönetmesi olan lastikler, önemle "Sportline" paravana biçim vermesi ve aktarma kaydırıcısı, düşürülen biniş yüksekliği ve çoğunda rozetler, swaybars, ve bushingsi kapsıyor olan özellikle ayarlanan bir konseptti.



    Mercedes hem de, 500E olan W124'in bir spor uyarlamasını hayata geçirdi, Porsche'yle yakın işbirliğinde oldu. O, 5.0L-32-valfı W129 SL üstü açık arabasından V8'e kullandı.

    Bu, o zaman Mercedes'in süper-salonlarının biriydi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtmmustafa

    KISACA W124 TARİHÇESİ:

    W124, Mercedes Benz E-sınıfının 1985-1995 arası için iç şasi değişik versiyonu idi. W124 modelleri; Mercedes 1985'ten sonra W123’ten sonra modellerini değiştirdi ve 1995'ten sonra W210 E-sınıfı hakim oldu.

    W124, 85'de açığa çıkarıldığı zaman, yeni vizyon oluşturdu. Çünkü uzakta, müstesna olarak ileri ve modern olması, onun sınıfında en iyi araba olması, oyunun ilerisinde olduğunu göstermekteydi. 1982'de başlatılan etkileyici 190'a koyulan tasarım deyimini izledi. Nefes kesici olan mükemmellik ve gayretsiz sürüş keyfi düzeyini müşterilerine teklif etti. Bu, W123 modelinden büyük bir ayrılıştı, özellikle tasarım koşullarında. Bu model, bazı efsanevi modelleri haber verdi, 300E, 500E olarak ve çok nadir E60 AMG olarak, bugün 500 bir klasik olarak düşünülür ve dünyada birçok şevkli kimse tarafından toplanır.

    W124, önemliydi, boyutlandırılan lüks vasıta konseptinde, "Para-hiçbir nesne değil" imajı veriyordu.

    O, otomotiv teknolojisinin zirvesini temsil etti, arabanın altında hava akımını düzgün biçime sokması için alt takımı için plastik biçim vermeyi kapsıyor olan aerodinamik uygulamaydı.(Lastikleri 185 65 R15'le hava sürtünmesi katsayısı (Avrupalı pazar için 200 200D modeli için) 0.28) Aerodinamiği yüzünden zamanın herhangi bir vasıtasından en alçak katsayısının vardı. Onun, uzatılan tek bir pencere sileceği vardı, senkronize edilen bir biçimde daha çok temas için, alanını büyültecek kadar uzundu. (Onun içinde bir mekanizma yoluyla). Hatta, bazı koşullarda bir düğmenin dokunuşuyla görüş netliğini arkaya doğru geliştirmek için aşağı katlayanacak olan arka başlıkları vardı. Bir Stromberg Karbüratörle donanımlı olan 200, (zamanının bazı modellerini) performansıyla spor arabalarına rakip olarak çeşitli diğer özellikleri birleştirdi. O, gelecek on yıl boyunca yolcu vasıtaları için ölçümü koydu.

    Steyşınlar, 5 veya 7- kişi oturacak modelinde geldi, aynı hizada bagaj kompartıman örtüsünü katlayan bir arka-kaplama tezgaha sahip olması 7-kişilik olmasına imkan tanıdı.

    Kore'nin SsangYong motor şirketi, W124 tasarımına ruhsat verdi, ve W124'in değişik bir uyarlamasını üretmeye devam etti, bir Ssangyong rozetiyle. Onun, bir 2.9m dingil açıklığı ve 3.2L Mercedes düz vitesi vardı, 6 M104 motorluydu.

    W124 dizisi şimdi, en iyi-inşa edilen olarak Mercedes modellerinden güvenilir olarak tanınır. Onun halefi olan W210, fiyatları azaltması için Mercedes'in yeni konseptiydi. Yeni bir rejimin ilk ürünlerinden w210 fazla basitti, 210'un problemi, daha çok çevre dostu boyanın kullanımı yüzünden bileşen başarısızlığı ve pas çıkışlarıdır.



    Mercedes Benz, bir seçeneğini, "Sportline" W124 ve W201 kasa arabaları için teklif etti. Bu seçenek, 1992-93 örnek yıl 190E-2.6, 1992-93 300E 300CE ve 1993-95 E320 E320 Coupe için Kuzey Amerikalı pazarda müsaitti. Avrupalı pazarda, yine de, "SportLine" seçeneği, müsaitti, bütün kasa (Mesela, arazi vitesli, üstü açılabilir araba) sadece salon veya başarılı hareketleri biçimlendirme imkanı olmadığı için seçenek paketi, spor olarak iç kabini kapsadı, daha geniş alçak-profil ve, çabuk oran yönetmesi olan lastikler, önemle "Sportline" paravana biçim vermesi ve aktarma kaydırıcısı, düşürülen biniş yüksekliği ve çoğunda rozetler, swaybars, ve bushingsi kapsıyor olan özellikle ayarlanan bir konseptti.



    Mercedes hem de, 500E olan W124'in bir spor uyarlamasını hayata geçirdi, Porsche'yle yakın işbirliğinde oldu. O, 5.0L-32-valfı W129 SL üstü açık arabasından V8'e kullandı.

    Bu, o zaman Mercedes'in süper-salonlarının biriydi.

    Alıntıları Göster
    Kardeşim mercedes almak yürek ister sende yüreklsiin istersen benim mercedesi vereyim bu araç sana en son 17 bin olur al bak senin istedigin araç bu AMG jant var koltuk başlarınde televizyon var ve krem deri döşeme bakda gör gerçi bunlara bakmayla birşey anlayamazsın bineceksin..


    he birde düşünürsen biraz daha koy sana mercedesi mercedes yapan serisi s serisininde s320 var bunuda ayarlaya bilirim koyal gelsin

    KESİN BAK

    http://www.sahibinden.com/turkiyede_tek-24WQQaXQQ13214936WQQpXQQdisplayitem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doqan1akbas -- 30 Mart 2009; 9:23:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doqan1akbas

    Kardeşim mercedes almak yürek ister sende yüreklsiin istersen benim mercedesi vereyim bu araç sana en son 17 bin olur al bak senin istedigin araç bu AMG jant var koltuk başlarınde televizyon var ve krem deri döşeme bakda gör gerçi bunlara bakmayla birşey anlayamazsın bineceksin..


    he birde düşünürsen biraz daha koy sana mercedesi mercedes yapan serisi s serisininde s320 var bunuda ayarlaya bilirim koyal gelsin

    KESİN BAK

    http://www.sahibinden.com/turkiyede_tek-24WQQaXQQ13214936WQQpXQQdisplayitem

    Alıntıları Göster
    Aman arkadaşım mercedes dayanıklı arabadır ikinci eli alınır ama okadarda eski deil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abraham.4ever

    Aman arkadaşım mercedes dayanıklı arabadır ikinci eli alınır ama okadarda eski deil

    Alıntıları Göster
    w210 kasalar hakkında bir kaç sorum olacaktı.. aslında e39 ile w210 arasında gidip gelmekteyim ilk olarak aynı para 2002-2003 model e39 mu aynı para 2000 model w210 mu?

    ikinci olarak ise classic, elegance, avangarde model tabirleri? farklar nelerdir hangisi daha kuvvetli bir motora sahiptir ve yaktığın yakıta verilen paraya değcek şekildedir (e200, e240için) affınıza sığınıyorum hayatımda max kullandığım araç bora olduğu için mercedeslerden anlamıyorum..

    bir mercedes kullanıcısı olarak bana ne dersiniz ? ömür açısından e39 mu w210 (motor masrafı vs.) denildiği üzere e39 kasalar apaçilerin elinde :) şu 35-40 lı yaşlardan birinde temiz motor aksamı bulunursa alınabilir mi e39 ?

    kısacası bir galerici olsanız siz de w210 olsa diğerinde e39 olsa bana neler diyerek w210 u aldırırsınız desem ukalalık etmiş olsam umarım :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freak_taz

    w210 kasalar hakkında bir kaç sorum olacaktı.. aslında e39 ile w210 arasında gidip gelmekteyim ilk olarak aynı para 2002-2003 model e39 mu aynı para 2000 model w210 mu?

    ikinci olarak ise classic, elegance, avangarde model tabirleri? farklar nelerdir hangisi daha kuvvetli bir motora sahiptir ve yaktığın yakıta verilen paraya değcek şekildedir (e200, e240için) affınıza sığınıyorum hayatımda max kullandığım araç bora olduğu için mercedeslerden anlamıyorum..

    bir mercedes kullanıcısı olarak bana ne dersiniz ? ömür açısından e39 mu w210 (motor masrafı vs.) denildiği üzere e39 kasalar apaçilerin elinde :) şu 35-40 lı yaşlardan birinde temiz motor aksamı bulunursa alınabilir mi e39 ?

    kısacası bir galerici olsanız siz de w210 olsa diğerinde e39 olsa bana neler diyerek w210 u aldırırsınız desem ukalalık etmiş olsam umarım :(

    Alıntıları Göster
    mersedesın kotusunu duyulmamıstır daha..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mardinli477

    mersedesın kotusunu duyulmamıstır daha..

    Alıntıları Göster
    merhaba mercedes dostları. yaşım 41. 93-95 model arası e 200, c 200, c 180 az kullanılmış orjinal mercedes almak istiyorum. yıllardır hep japon araçlar kullanıyorum. benim için önemli olan arabada, sağlamlık, ekonomiklik, kalite. mercedes hakkında hiç bir bilgim yok. yıllardır bu araçları kullanan ve meraklısı olanlardan bilgi ve tavsiye bekliyorum. fiyatlara baktım c 180 olanlar biraz daha ucuz. bu 3 model arasında farklılıklar nedir? hangisini almalıyım? c 180 nin motoru enjeksiyonlumu karbüratörlümü? paylaşımınız için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustozt

    merhaba mercedes dostları. yaşım 41. 93-95 model arası e 200, c 200, c 180 az kullanılmış orjinal mercedes almak istiyorum. yıllardır hep japon araçlar kullanıyorum. benim için önemli olan arabada, sağlamlık, ekonomiklik, kalite. mercedes hakkında hiç bir bilgim yok. yıllardır bu araçları kullanan ve meraklısı olanlardan bilgi ve tavsiye bekliyorum. fiyatlara baktım c 180 olanlar biraz daha ucuz. bu 3 model arasında farklılıklar nedir? hangisini almalıyım? c 180 nin motoru enjeksiyonlumu karbüratörlümü? paylaşımınız için teşekkürler.

    Hocam;
    7 yıldır E200 sahibiydik 2 gün öncesine kadar.93 model 124 kasa..istediğiniz tüm özellikleri bu araçta bulmanız mümkün.yaşınızı da göz önünde bulundurursak E 200 yaşınıza oranla size uyum sağlayabilir.C class serisi biraz daha genç işi duruyor artık zevkiniz nasılsa ona göre aracınızı seçin.Ancak güvenlik konusunda hiç kuşkunuz olmasın sizi yarı yolda bırakmayacak bir araçtır..Kesinlikle öneririm.(Bizdeki E200 siyahtı yol kenarında parketmiş duruyordum yanımdan geçen ekip arabası kıllandı sonra geri gelip kimlik araması yaptılar sebebi ise bu tip kasayı eski mafya babaları kullanıyormuş yaşımda 18



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 7he mcRp -- 7 Aralık 2009; 22:44:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7he mcRp

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustozt

    merhaba mercedes dostları. yaşım 41. 93-95 model arası e 200, c 200, c 180 az kullanılmış orjinal mercedes almak istiyorum. yıllardır hep japon araçlar kullanıyorum. benim için önemli olan arabada, sağlamlık, ekonomiklik, kalite. mercedes hakkında hiç bir bilgim yok. yıllardır bu araçları kullanan ve meraklısı olanlardan bilgi ve tavsiye bekliyorum. fiyatlara baktım c 180 olanlar biraz daha ucuz. bu 3 model arasında farklılıklar nedir? hangisini almalıyım? c 180 nin motoru enjeksiyonlumu karbüratörlümü? paylaşımınız için teşekkürler.

    Hocam;
    7 yıldır E200 sahibiydik 2 gün öncesine kadar.93 model 124 kasa..istediğiniz tüm özellikleri bu araçta bulmanız mümkün.yaşınızı da göz önünde bulundurursak E 200 yaşınıza oranla size uyum sağlayabilir.C class serisi biraz daha genç işi duruyor artık zevkiniz nasılsa ona göre aracınızı seçin.Ancak güvenlik konusunda hiç kuşkunuz olmasın sizi yarı yolda bırakmayacak bir araçtır..Kesinlikle öneririm.(Bizdeki E200 siyahtı yol kenarında parketmiş duruyordum yanımdan geçen ekip arabası kıllandı sonra geri gelip kimlik araması yaptılar sebebi ise bu tip kasayı eski mafya babaları kullanıyormuş yaşımda 18

    Alıntıları Göster
    çok teşekkürler birader, 20 gündür sizden başka kimse bilgi paylaşmadı. sağolsun mercedescilerin bildiği kendilerine kalsın. arabadan hiç şüphem yok, tam binilecek araba, tahminlerime göre.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nismits

    çok teşekkürler birader, 20 gündür sizden başka kimse bilgi paylaşmadı. sağolsun mercedescilerin bildiği kendilerine kalsın. arabadan hiç şüphem yok, tam binilecek araba, tahminlerime göre.

    Alıntıları Göster
    Araç hakkında çok fazla şey söylemeye gerek yok zaten bana göre. Ben olsam 10 yaşından (veya civarı) altında olan MERCEDES olan her arabayı alırım :D

    E serisinde benim en çok hoşuma giden şu kedi göz olan kasası. Sanırım 96'dan başlıyor.

    16 yaşına giricek araba halen taş gibi :)))
    http://www.bubirilan.com/direktilan.php?ilan_id=602


    Allah cümlemize para versinde bunlara binelim ;)
    (100 bin eurocuk kadar :) Yılbaşında piyango beni vursun 3 kişiye benden e250 cuope:D:D)
    http://www.bubirilan.com/direktilan.php?ilan_id=232




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jack-Sparrow

    Araç hakkında çok fazla şey söylemeye gerek yok zaten bana göre. Ben olsam 10 yaşından (veya civarı) altında olan MERCEDES olan her arabayı alırım :D

    E serisinde benim en çok hoşuma giden şu kedi göz olan kasası. Sanırım 96'dan başlıyor.

    16 yaşına giricek araba halen taş gibi :)))
    http://www.bubirilan.com/direktilan.php?ilan_id=602


    Allah cümlemize para versinde bunlara binelim ;)
    (100 bin eurocuk kadar :) Yılbaşında piyango beni vursun 3 kişiye benden e250 cuope:D:D)
    http://www.bubirilan.com/direktilan.php?ilan_id=232

    Alıntıları Göster
    Mercedes Kullanmayanlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihred

    Mercedes Kullanmayanlar

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaslar, 94-95 arası temız e200 arıyorum cevrenızde ve ya satan varsa pm den ırtıbata gecsın tel 0532 470 3032 ersin saygılar.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinclk

    merhaba arkadaslar, 94-95 arası temız e200 arıyorum cevrenızde ve ya satan varsa pm den ırtıbata gecsın tel 0532 470 3032 ersin saygılar.....

    geçen hafta full 93 e200 sattık kaçırdn dostum 2.sahibiydik hemde
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.