Şimdi Ara

e 36 kasa son kararım olsunmu? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
1
Favori
11.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yazmayı unuttum arabamı 13500 TL'ye aldım o zaman bu fiyatlara 96-97 model corolla XL-GLİ geliyordu bana 3.18İ almak daha mantıklı geldi.ALLAH hepimize kazasız belasız binmeyi nasip etsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webercan

    6 Ay önce 95 Model 3.18İ aldım değişeni olmayan şimdilerde uzun yol yapacağım için bildiğim bir ustaya götürdüm bunun eksik yapılması değişmesi gereken neyi varsa bana söyle alalım değişelim dedim.Değiştiğim parçalar ve fiyatlarını yazıyorum.Üst kapağı açtı usta piston ve valflerin durumuna baktı ve en az 50 - 75 bin km sonra kontrol ederiz dediğini söyleyeyim.Benim arabamda 288.000 km'de unutmadan söyleyim.
    Üst kapak conta takımı = 150 tl
    Ön fren balatası = 40 tl
    Arka fren balatası = 40 tl
    Ön ve arka fren hortumları= 50 tl
    Arka fren merkezi = 40 tl
    Pervane = 25 tl
    Radyatör davlumbazı = 50 tl
    Rot başları = 35 tl
    Sol arka teker rulmanı = 45 tl
    Arka teker akis körükleri = 25 tl
    Direksiyon körüğü = 20 tl
    Rot balans işlemi = 30 tl
    İŞÇİLİK = 350 tl
    TOPLAM = 900 TL

    Bu kadar parçayı işçilikle beraber hangi arabada değişirse ben buradayım öyle bir araba yok E36 yedek malzeme uygun sadece onları yerine layıkıyla takabilecek ustayı bulmanızda ben çok memnunum arabamdan belki satmam bile bu fiyata bu konfor bu estetik ve güvenliği hangi arabada bulabilirimki.
    ALMAYI DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR KORKMADAN ALIN DERİM.

    Evet çok haklısınız fiyat konusunda, herkes yaramaz der ama sadece bu arabanın güzelliğini kullanan bilir.




  • belirli bir yaştan sonra BMW kullanıcıları aracı çok üzüyorlar diye düşünüyorum. Genelde arabadan extreme şeyler isteyenler kullanıyor. Malum arkadan çekiş değişik hareketlere elverişli. Mesela audi ve mercedes ile karşılaştırırsak en çok yıprananlar BMWler.

    Sonuç olarak temizini bulman çok zor. BMW'de yüksek yaş ve kilometreden uzak durulmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: equ77

    belirli bir yaştan sonra BMW kullanıcıları aracı çok üzüyorlar diye düşünüyorum. Genelde arabadan extreme şeyler isteyenler kullanıyor. Malum arkadan çekiş değişik hareketlere elverişli. Mesela audi ve mercedes ile karşılaştırırsak en çok yıprananlar BMWler.

    Sonuç olarak temizini bulman çok zor. BMW'de yüksek yaş ve kilometreden uzak durulmalı.

    Evet önemli olanda temizini bulmak zaten, iyi bir araştırma sonucu olmayacak bir şey değil.
  • 97 model 3.16i kullandım, 2 ay oldu satalı ama aracım hala aklımda. Aracın normal bakım masrafları gayet uygun, o modeldeki avrupa araçlarına eşdeğer diyebilirim, bakım masrafı olarak. Zaten arkadaş tek tek yazmış yukarda.
    Şu an aradığım araç yine bir e36. Başka araç tatmin etmiyo artık. Aracımı da 3.20 almak için sattım.

    Netice itibariyle BMW e36 kasayı tavsiye ederim, hiç korkmadan al, fakat çok önemli bir uyarıyı atlarsam yanlış yönlendirmiş olurum. Bu araçların temizini bulmak o kadar kolay değil. Çoğu hor kullanılmış, modifiye uğruna harcanmış araçlar. 3.16i lerde temiz bulma şansın daha fazla çünkü araç zaten hantal olduğu için pek hor kullanmaya, yanlama yapmaya müsade etmiyo, yakıt olarakta gayet iyi. 3.18 ve 3.20 lerde temiz bulma şansın biraz zor ama yok değil. Özellikle 3.20 ler motor sesini duyduğunda ve gaza dokunduğunda gösterdiği reaksiyon seni tahrik edeceği için araç, hız ile alakalı her özelliğini ister istemez tattırır, dayanamassın. İşte bundan dolayı 3.20 lerin yıpranma durumu daha fazla.

    97-98 model bir 3.20i veya 3.20ci bende arıyorum şu anda. Hayırlısı, inşallah buluruz birer tane.
    Saygılar.




  • BMW almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem kesinlikle 3.18İ veya 3.20İ alsınlar ve 95 model ve üstünü alın derim.Bu modelin üstündekiler Triger kayışı yok zincirli yeni nesil motor seçeneklerine başladı bmw birde satmaya kalktığınızda talip kişilerin ilk sorduğu kaç motor olduğu 3.16İ kötü demiyorum fakat biraz hantal bu aşkı tadanlar bu aşktan vazgeçmesi biraz zorlaşıyor.Herkese sevgi ve saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webercan

    BMW almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem kesinlikle 3.18İ veya 3.20İ alsınlar ve 95 model ve üstünü alın derim.Bu modelin üstündekiler Triger kayışı yok zincirli yeni nesil motor seçeneklerine başladı bmw birde satmaya kalktığınızda talip kişilerin ilk sorduğu kaç motor olduğu 3.16İ kötü demiyorum fakat biraz hantal bu aşkı tadanlar bu aşktan vazgeçmesi biraz zorlaşıyor.Herkese sevgi ve saygılar.

    95 değil 94 den itibaren başladı trigeri zincirli olan motorlar.
  • aldınız mı bılmıyorum ama, eger e36 6 sılındır alıcaksanız kesınlıkle 3.28 alın derım, daha onceden 3.20 coupem vardı, 3.28 e cevırıp o sekılde kullanmıstım, suanda 3.28 cabrıom var, yukardakı arkdasların yorumlrı gıbı temızını bulmak cok zor ama temızını bulursanız da bırakamazsınız.
  • ricardo 11 kullanıcısına yanıt
    3,16i ile 3,18i arasında hissedlir bir fark yok ama 3,18is olunca tabiki fark belli oluyor 140 hp lik geliştirilmiş m43 motor var benim aracım 3,16i benim 12. bmw m oluyor ve çok memnunum yakıt performans ve servis konusunda sorunsuz sıkıntısız biniyorum .....ve kesinlikle tavsiye ederim
  • şimdi hort zamanı
    arkadaşlar 93 model 3.18 ia m var m40 motor,2011 de aldım 5 senedir hatta 6 seneye yaklaşıyor arabadan kurtulamıyorum :)
    şaka bi yana arada bi dizel araçlar yüzünden kafam karışsa da 3-4 senedir arabaya çok büyük bir masraf yapmadım.

    ilk aldığımda kendi salaklığımdan dolayı kapak çatlattım ama basit bir conta değişikliğiyle kurtarabileceğim sıkıntı yüzünden kapak değiştirdik
    reftefiye falan

    ozamandan beri sadece yağ su çok şükür, ama her araçta olduğu gibi önemli olan araba kadar usta
    sağlam bi usta bulursanız malzemelerin maliyeti nerdeyse kuşların maliyetiyle aynı
    yada hadi 2 katı ama inanın alacağınız keyif ve konforun kaç katı olacağını hesaplayamıyorum

    hort için çok özür
  • ricardo 11 kullanıcısına yanıt
    Bi hort da benden olsun madem, sonuçta benim gibi kaç kişi daha bilgileniyor.

    Ricardo hocam, ben de 94 model 3.18is Coupe almayı düşünüyorum, fiyat olarak çok yüksek geldi (25000) ama bir kez göz koydum uğraşacağım. Çünkü canavar çok bakımlı ve 180000 KM de. Soruma gelirsek; 94 model ve sonrası kesinlikle bir üst motora mı sahip? Zincirsiz mi? Çünkü araştırdığıma göre (ne kadar doğrudur sizin kadar bilemem) şöyle bir şey buldum.
    318is M42 4 cylinder 140 HP 213 km/h 1992 - 1994
    318is M44 4 cylinder 140 HP 215 km/h 1994 - 1998

    Benimki hangi segmenttedir acep?

    Size ve cevaplayacak diğer arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.

    Edit: Bir de klima tuş sayısına bakılıyor sanırım. Benimki 18 tuşlu ama sunroof yok :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmanhamd -- 12 Haziran 2017; 0:21:26 >
  • osmanhamd kullanıcısına yanıt
    Hocam şimdi gördüm yazınızı kusura bakmayın.25 bin tl çok normal hatta az bile diyebileceğimiz bir fiyat şuanda.94 te 2 tip motor var aslında ama genelde zincirli motorlar var.Emin olamazsanız ruhsattan motor numarasını kontrol edip öğrenebilirsiniz.Klima tuş sayısı değilde yol bilgisayarının (OBC) tuş sayınısa bakılır.Sunroof olmaya bilir bmw o yıllarda donanım paketinden ziyade herşeyi opsiyon olarak sundu kullanıcılarına.Yani istediği her şeyi ekleyip çıkartabiliyorlardı.Şuanda da ondan dolayı bazı e36 modelleri aşırı pahalı diyebiliriz çünkü neredeyse güncel araçlardaki özellikler o araçlarda mevcut.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.