Şimdi Ara

e serisi makyaj (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
2.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biologic

    Bu 1.6 motorlar annenizin kullandığı 1.6 motorlar değil.
    1986-1992 E300'ün 3 litrelik motoru : 177 hp @5700 RPM ve 255 NM @4400 RPM
    Şu anki C class 1.6 motor 154 hp@5000 ve 250 Nm @1250-4000 RPM.
    Torkun düzenli veriliş aralığı ve aktarımdaki gelişmeler düşünülünce
    eminim eski E300'den daha iyi hissettirir...

    Önümüzdeki 3-5 senede
    supermini sınıfı tamamen sub-1.0
    Compactlar 1.0-1.5
    Oturaklı arabalar 1.5-2.0 motorlara dönecek.
    İlk örnekler gelmeye başladı bakınız yeni focus 1.0, yeni Clio 0.9, Mondeo, insignia 1.6 .vs v.s




    Birde bunları motor ömrü olarak karşılaştırmanı tavsiye ederim... Motor ömürleri hacim küçüldükçe ve taşıdığı yük arttıkça zorlanmadan ötürü dahada kısalacaktır... Hiç 1.000.000 sorunsuzca devirmiş 1.6-1.8 Kompressor gördünüz mü? Ben görmedim... Ama E290 TurboDiesel gözlerimle gördüm... Ha o dizel motor dersenizde 400-500bin kmlerde benzinli Mercedes'lerde gördüm sahipleri hala taş gibi yürüyeni diyor...

    Ha diyeceksiniz ki napayım zaten 100-150bin kmde satarım yenisini alırım ama bu açıdan bakmayın, çünkü özellikle Mercedes motor ömrüyle ön plana çıkan bir markaydı, ama zamane koşullarında pastadan pay kapabilmek eskisi gibi kolay değil, dolayısıyla onlarda zamana ayak uydurmak zorunda kalıyorlar...

    1.6 E Serisi yapılmaması gerekirdi, çünkü E serisi premium bir araç ve aracın gazına bastığınızda gittiğini hissetmek istersiniz, 120.000€ karşılığında E350CDI da bu hissi fazlasıyla yaşıyorsunuz, ama 100.000TL karşılığında 1.6 benzinli E serisinde gaza bastığınızda bu hissi yaşayamayacaksınız ve araçtan muhtemelen soğuyacaksınız. Bu yüzden premium sınıf bir aracın alt segmente yakın bir fiyatla satılmaması lazım diye düşünüyorum...

    Vergi sistemimizin saçmalığına hiç girmiyorum bile, ama bazen sadece tüketim açlığımızdan vergileri hak ettiğimizi düşünüyorum... Her yer C-E-3-5 serisi araçlarla doldu, bu kadar kredi imkanları sağlanıp insanlar borç harç lüks tüketime alıştırıldı, şimdide vergilerden yakınıyoruz... Bence şapkayı önümüze koymak gerekli biraz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoMM3L

    Birde bunları motor ömrü olarak karşılaştırmanı tavsiye ederim... Motor ömürleri hacim küçüldükçe ve taşıdığı yük arttıkça zorlanmadan ötürü dahada kısalacaktır... Hiç 1.000.000 sorunsuzca devirmiş 1.6-1.8 Kompressor gördünüz mü? Ben görmedim... Ama E290 TurboDiesel gözlerimle gördüm... Ha o dizel motor dersenizde 400-500bin kmlerde benzinli Mercedes'lerde gördüm sahipleri hala taş gibi yürüyeni diyor...

    Ha diyeceksiniz ki napayım zaten 100-150bin kmde satarım yenisini alırım ama bu açıdan bakmayın, çünkü özellikle Mercedes motor ömrüyle ön plana çıkan bir markaydı, ama zamane koşullarında pastadan pay kapabilmek eskisi gibi kolay değil, dolayısıyla onlarda zamana ayak uydurmak zorunda kalıyorlar...

    1.6 E Serisi yapılmaması gerekirdi, çünkü E serisi premium bir araç ve aracın gazına bastığınızda gittiğini hissetmek istersiniz, 120.000€ karşılığında E350CDI da bu hissi fazlasıyla yaşıyorsunuz, ama 100.000TL karşılığında 1.6 benzinli E serisinde gaza bastığınızda bu hissi yaşayamayacaksınız ve araçtan muhtemelen soğuyacaksınız. Bu yüzden premium sınıf bir aracın alt segmente yakın bir fiyatla satılmaması lazım diye düşünüyorum...

    Vergi sistemimizin saçmalığına hiç girmiyorum bile, ama bazen sadece tüketim açlığımızdan vergileri hak ettiğimizi düşünüyorum... Her yer C-E-3-5 serisi araçlarla doldu, bu kadar kredi imkanları sağlanıp insanlar borç harç lüks tüketime alıştırıldı, şimdide vergilerden yakınıyoruz... Bence şapkayı önümüze koymak gerekli biraz...



    Motor ömrü konusunda haklısınız üstat.
    Ancak kabul etmek lazım son 10-20 yılda şöyle bir değişim de yaşandı.
    Japon ve Kore gibi üreticilerin ucuz üretimi sayesinde artık bir otomobilin ömrü 8-10 seneye indi.
    Eskiden babadan oğula araba kalırdı.
    Artık ortalama kullanıcı için 250.000 km motor ömrü yeterli.
    Bu değişime en çok Mercedes direndi, ama son €-5/6 emisyon düzenlemeleri ve rekabet nedeniyle
    gelinen yer burası.

    Basınca gittiğini hissetmekte söylediğinize katılmıyorum, ben yeni 1.6 motorun geçen yılın E200 ve E220 CDI modellerinden geri kalacağını sanmıyorum.
    Zaten arada 0.2 litre fark var, öte yandan eski M271 CGI motorun blok v.s. birçok parçası neredeyse 10 senelik.

    Vergi sistemimize gelince, tüketim açlığı demişsiniz, işte tam devletin düşünmemizi istediği şekilde düşünüyorsunuz.
    Sizi bilmem ama ben maaşlı çalışanım, toplam yıllık gelirimin %28-30'unu devlete veriyorum.
    Benim yaptığım işi yapan benim gelir düzeyimdeki avrupalı/amerikalı BMW M5e biniyor.
    Bizde ise bir tek maaşlıdan vergi alınınca %30 vergi yetmiyor, gelirden vergi toplayamayan devlet dolaylı vergiye yükleniyor,
    otomobil, benzin v.b. alırken kazandığımın yarısından çoğunu yine vergi diye veriyorum.
    Fakat öte yandan uyduruk bir şirket sahibi Cayenne alıp güzelce vergiden düşüyor, yıl sonuna doğru da vergi oranları yüksek diye ağlamaya başlıyor.
    Vergi sisteminde 10-15 senedir yapılması gereken reform bir türlü yapılamıyor.
    Her yer C-E dolu demişsiniz, onlar süzün gözünüze batıyor, otomobil satışlarında hangi hacimlerde % kaç pay olduğuna (avrupaya kıyasla) bir bakın.
    Şapkasını önüne koyması gereken vergisini vermeyen, benim gibilerin sırtımdan geçinen haysiyet fakiri asalaklar...




  • mercedes e serisine istediği kadar 1.6 koysun. fiyatları 1.6 fiyatı olmayacaktır. mercedesin karı bollaşıp daha da zengileşecektir. şimdiki seri 160 bin tl den başlıyor 1.6 da 140 bin tl den aşağı olmayacaktır. birde parası bol olan arkadaşlar neden parası kendinden daha az olanlarında aynı lüxü yaşamasını kaldıramıyor anlam veremiyorum. keşke imkan olsa da tüm vatandaşlarımız bolluk içinde yaşasa.
  • E serisine (sıfır) belki hiç binemeyeceğim, ama 1.1 motor bile yapsalar ve alabilecek olsam hiç şaşmadan alırım. Her daim bana en estetik gelen araba olmuştur. Şehirler arası bir kerecik seyahat etme imkanım oldu sadece ve öyle bir konfor, o tarz bir yumuşak ve akıcılığı bir daha göremedim.

    Evet E'ye binmek istiyorum, ne birileri altımda E görsün diye, ne de Mercedes'i bir toplumsal statü ve değer göstergesi saydığım için. Hatta otomobille kendisini değerli sayan insanlara acır, kendileri bir değer ifade etmediği için parasına/otomobiline sığınan insanların da değerli olduklarını düşünürüm, ama en fazla "teneke" kadar işte.
  • merhaba arkadaşlar, ben 100% özürlüyyüm.ÖTV'den indirimli bir araç almak istiyoruz.mercedes E serisi için gerçekten de 1.6cc motolara geçilecek mi?eğer böyle bişey olursa gerçekten çok iyi olur.zira ÖTv indirimi olmuyor 1.6cc üstü araçları için.E segmenti bir araç için iyi mi kötü mü olur davasında değilim ama ben de mercedes almak isterim.ama tek sorunu otomobillerin arkadan çekişli olması.özellikle karlı günlerde aracı kullanmak çok zor.mercedes ve BMW neden araçlarını arkadan çekişli yapar anlamıyorum.cevap için şimdiden teşekkür ediyorum.herkese iyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnşallah 1.6 çıkar ve inşallah alırsınız. Bu arada size ötv'de yüzde yüz oranında mı imkan sağlıyorlar merak ettim. Tabii bana kalırsa her türlü vergiden muaf olmalı o başka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hada

    İnşallah 1.6 çıkar ve inşallah alırsınız. Bu arada size ötv'de yüzde yüz oranında mı imkan sağlıyorlar merak ettim. Tabii bana kalırsa her türlü vergiden muaf olmalı o başka.

    merhabalar, öncelikle ilginizden dolayı teşekkür ediyorum.1.6cc ve altı motorlar için 40% indirim yapılıyor.ama indirim direk bu orandan yapılmıyor.aracın anahtar teslim fiyatından KDV'sini çıkardıktan sonra, ÖTV düşülüyor.ardından tekrar KDV ekleniyor.100.000 TL lik araç KDV indiriminden sonra 82.000 TL'ye düşüyor.(yani 18.000 TL lik bir indiirm yapılıyor.) 82.000 TL'nin 40%'lik kısmını çıkarırsak, 49.200 TL gibi birşey yapıyor.18 TL KDV yi tekrar eklediğimizde de 67.200 TL ortalama değeri oluyor.tabi MTV değeri de düşüyor.Mercedes konusuna geldiğimizde, bugün Mercedes Türkiye ile görüştüm.2013 model E serisi araçlarında bu motorun olmadığını söyledi.tabi kendi sattığı araçlarda bu motorun olmadığını bildirdi. bu konuda gerekli yerlerle konuşup, size geri döneceğiz dediler.inşAllah iyi bir haber gelir.zira E segmenti bir araç S80 hariç alamıyoruz.tekrar ilginize teşekkürler.iyi forumlar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu konularda muhatap olduğunuz kişiler genellikle konuyla ilgili bir kullanıcıdan daha az bilgili oluyorlar. Siz biraz sabırla bekleyin bence. Umarım gönlünüzce olur.
  • Birkaç hafta evveline kadar dedikodu haberleri makyajlı E ile 1.6 T motorun geleceği yönündeydi.
    Ancak Daimler, son 1-2 haftadır yeni E ile ilgili bilgi ve fotolar yayınlamaya başladı.
    Orada telaffuz edilen E200 modelinde 2 litrelik motorun düşük güçlü tune edilmiş bir versiyonunun geleceği.
    Yine de bu işler belli olmaz, mayısı bekleyip görecez...
  • E class Detroit Autoshowda basına tanıtıldı.
    Autocar sitesinin Detroit fuarından bildirdiği haber;

    " The turbocharged 2.0-litre unit is available with 181bhp in the E200 and 208bhp in the E250."

    1.6 motor olmayacak gibi görünüyor, enazından MB Türkiye zamanında C için bastırdığı gibi bastırmazsa zor...
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.