ayni sey dimi bunlar sadece firmalarin verdigi isimler ve belki ufak tefek farklar
benim dusuncem trafik olan istanbul gibi bi yerde isen ve kopru trafigi filan giriyorum dersen rahatin ve zevkin icin bu tip vitesler cok iyi
hem spor arabalardaki (tv de gordugun wrc ler gibi yani) drekstonun arkasindaki kollardan (bazi arabalarda) veya direk vitesi ileri geri ittirerek vites deyistiriyosun trafiktede basiyosun otomatige ohh ne debriyaj (zaten debriyaji yok ) nede vites deyistirme coook rahat oluyo....
quote:
Orjinalden alıntı: cinuba
quote:
Orjinalden alıntı: darkness_rocker
quote:
Orjinalden alıntı: CYBORGZ
KULLANDIM EASYTRONIC 1.6 ASTRA cok rahat bisi manueldede cok guzel gidio hakedio parasini.
kesinlikle katılıyorum ve ekliyorum new opel astra hb enjoy sp easytronic arabam var ve her 2 türlü kullanımda da gayet rahat spor paketide olunca yane turbo ani hızlanmayı tek tusa basınca cokda güzel hissediyorsun zaten... triptronic olay nasıl bilmiyorum test etmedim ama easytronic astramdan gayte memnunum.ve siddetle tavsiye ediyorum
bu tek tuş nerde
konsolda tus var Sport yazio suspansiyonlar sertlesio vites aralari kisalio
quote:
Orjinalden alıntı: volcano35
ARKADAŞLAR EASYTRONİC VİTES HAKKINDA FAZLA BİLGİM YOK AMA FİYAT FARKIA DEĞER Mİ? YAKLAŞIK 1,5 MİLYAR FARK VAR NE DERSİNİZ BU OLAY SADECE BAYAN ARABALARI İÇİN Mİ?
Adam EASYTRONİC hakkında bilgi verin diyor siz alakasız alakasız mesajlar atıyorsunuz ve kalabalık yapıyorsunuz bilmiyorsanız ne cevap yazarsınız anlamam zaten
quote:
Orjinalden alıntı: volcano35
ARKADAŞLAR EASYTRONİC VİTES HAKKINDA FAZLA BİLGİM YOK AMA FİYAT FARKIA DEĞER Mİ? YAKLAŞIK 1,5 MİLYAR FARK VAR NE DERSİNİZ BU OLAY SADECE BAYAN ARABALARI İÇİN Mİ?
Şimdi şöyle diyeyim. Aşırı düz vites hastasıydım. Debriyajsız araba kullanmam ben derdim 1 hafta öncesine kadar. Geçen hafta imzamdaki arabayı aldık. Gerçekten çok rahat. Babam otomatik olarak kullanıyor ben manuel olarak. Sevmiyorum ben otomatik kullanmayı illa o vitesle uğraşacam. Gerçekten çok güzel. Sol ayak boşta rahatsın. Sadece gaz, fren. Bize nerdeyse otomatik vites bedavaya geldi.
Corsa CDTI Essentia Liste fiyatı: 25.518YTL Easytronic 1.700YTL. Biz arabayı 25.500YTL ye aldık. Ben tavsiye ederim. Yani o fiyat farkına bence değer.
Ama her ne kadar bana rahat gelsede, kullansamda ben düz vitesçiyim.
quote:
Orjinalden alıntı: Orcunsau
quote:
Orjinalden alıntı: volcano35
ARKADAŞLAR EASYTRONİC VİTES HAKKINDA FAZLA BİLGİM YOK AMA FİYAT FARKIA DEĞER Mİ? YAKLAŞIK 1,5 MİLYAR FARK VAR NE DERSİNİZ BU OLAY SADECE BAYAN ARABALARI İÇİN Mİ?
Şimdi şöyle diyeyim. Aşırı düz vites hastasıydım. Debriyajsız araba kullanmam ben derdim 1 hafta öncesine kadar. Geçen hafta imzamdaki arabayı aldık. Gerçekten çok rahat. Babam otomatik olarak kullanıyor ben manuel olarak. Sevmiyorum ben otomatik kullanmayı illa o vitesle uğraşacam. Gerçekten çok güzel. Sol ayak boşta rahatsın. Sadece gaz, fren. Bize nerdeyse otomatik vites bedavaya geldi.
Corsa CDTI Essentia Liste fiyatı: 25.518YTL Easytronic 1.700YTL. Biz arabayı 25.500YTL ye aldık. Ben tavsiye ederim. Yani o fiyat farkına bence değer.
Ama her ne kadar bana rahat gelsede, kullansamda ben düz vitesçiyim.
orcancu sen nick ini neden değiştirdin??
gerçekten bizimde aynı dediğin gibi oldu. pazarlıkla easyronik farkını çok az aldılar.... benim asıl hoşuma giden bazı arabalarda otomatik vites kolu çok çirkin duruyor. bu arabada öyle değil. bence gayet estetik yapmışlar..
Easytronik, ASM, Dualogic, bunlar çok sorunlu şanzımanlar. Geliştirmesi hala devam eden ham bir teknoloji. Tıpkı LCD ekranlar gibi. Kaynak istiyorsanız sikayetvar.com
quote:
Orjinalden alıntı: CYBORGZ
KULLANDIM EASYTRONIC 1.6 ASTRA cok rahat bisi manueldede cok guzel gidio hakedio parasini.
Gelir gelmez topic hortlatmayı mı öğrendin?
Easytronik büyük konfor.Yalnız önceden manuel kullandıysan sol ayak arada bir debriyaj arıyor. Hatta ben bir seferinde debriyaj diye frene bastım.Neyse gelelim sorduğun soruya: -Easytronik vitesin en büyük problemi rampada aracı geri kaçırması diyorlar.(Ben pek farkına varmadım ya arkamda araç yoktur ya da önceden manuel kullandığım için araç fazla kaçmamıştır) -Easytronik vites yeni teknolojidir ve elektronik problemler çıkmıştır-çıkacaktır.(% kaç bilemem) -Bu vites diğer otomatik viteslerin daha fazla değil aksine daha az yakıt harcanmasına neden olur -İnsan bir süre sonra manuel kullanmayı hiç istemiyor zamanla manuel kullanmayı unuturmusun bilemem -Benim kullandığım araç Corsa Twinport fakat ben adı geçen düğmeyi bilmiyorum varsa deneyip bilgi yazarım -Bence easytronik vites bu parayı hakediyor ama karar senin. PAZARLIK HER ZAMAN İŞE YARAMIŞTIR. LÜTFEN UNUTMA
quote:
Orjinalden alıntı: cinuba
quote:
Orjinalden alıntı: Orcunsau
quote:
Orjinalden alıntı: volcano35
ARKADAŞLAR EASYTRONİC VİTES HAKKINDA FAZLA BİLGİM YOK AMA FİYAT FARKIA DEĞER Mİ? YAKLAŞIK 1,5 MİLYAR FARK VAR NE DERSİNİZ BU OLAY SADECE BAYAN ARABALARI İÇİN Mİ?
Şimdi şöyle diyeyim. Aşırı düz vites hastasıydım. Debriyajsız araba kullanmam ben derdim 1 hafta öncesine kadar. Geçen hafta imzamdaki arabayı aldık. Gerçekten çok rahat. Babam otomatik olarak kullanıyor ben manuel olarak. Sevmiyorum ben otomatik kullanmayı illa o vitesle uğraşacam. Gerçekten çok güzel. Sol ayak boşta rahatsın. Sadece gaz, fren. Bize nerdeyse otomatik vites bedavaya geldi.
Corsa CDTI Essentia Liste fiyatı: 25.518YTL Easytronic 1.700YTL. Biz arabayı 25.500YTL ye aldık. Ben tavsiye ederim. Yani o fiyat farkına bence değer.
Ama her ne kadar bana rahat gelsede, kullansamda ben düz vitesçiyim.
orcancu sen nick ini neden değiştirdin??
gerçekten bizimde aynı dediğin gibi oldu. pazarlıkla easyronik farkını çok az aldılar.... benim asıl hoşuma giden bazı arabalarda otomatik vites kolu çok çirkin duruyor. bu arabada öyle değil. bence gayet estetik yapmışlar..
Kullanıcı adımı Türkçe yapmak istedim. O yüzden değiştirdim.
quote:
Orjinalden alıntı: cinuba
quote:
Orjinalden alıntı: darkness_rocker
quote:
Orjinalden alıntı: CYBORGZ
KULLANDIM EASYTRONIC 1.6 ASTRA cok rahat bisi manueldede cok guzel gidio hakedio parasini.
kesinlikle katılıyorum ve ekliyorum new opel astra hb enjoy sp easytronic arabam var ve her 2 türlü kullanımda da gayet rahat spor paketide olunca yane turbo ani hızlanmayı tek tusa basınca cokda güzel hissediyorsun zaten... triptronic olay nasıl bilmiyorum test etmedim ama easytronic astramdan gayte memnunum.ve siddetle tavsiye ediyorum
bu tek tuş nerde
ön konsolda sport tusu var turbo acıyor ve dreksıyonu sertlestirip yol tutusunu arttırıyor dikkatlı bakarsan görebilrsin
Sanırım corsa da bu tuş yok.Ben 1.4 twinport easytronik kullanıyorum.Onda bulamadım ama önemli değil
ALINTI
Corsa'nın en önemli özelliği olan Easytronic şanzıman, istenildiğinde manuel, istenildiğinde de otomatik olarak kullanım imkanı sağlıyor. Ancak Easytronic VW ve Porsche'de Tiptronic ya da BMW'deki Steptronic gibi tork konvertörüyle çalışan elektronik destekli otomatik bir şanzıman değil. Easytronic, Mercedes'in Sequentronic, Alfa Romeo'nun Selespeed sistemleri gibi manuel şanzımanın otomatik kullanıma adapte edilmiş bir versiyonu. Sequentronic ve Selespeed'den farkı, değişimleri hidrolik pompayla değil elektrik motoruyla yapması. Buradaki amaç, otomatik vitesin konforuyla, manuel vitesin verimliliğini birlikte sunmak, yoğun şehir trafiğinde kolay kullanım sağlamak. Biri debriyajı, diğer ikisiyse elektronik kontrol ünitesiyle paralel çalışarak vitesin seçilmesini ve o vitese geçişi sağlayan üç elektrik motoruyla çalışan şanzıman, vites konsolu üzerindeki iki vites yolunda kullanılıyor. Sağdaki vites yolunda vites kolu üzerindeki düğmeye basılarak geçilen geri vites ve boş konumu (N) yer alıyor. Kol soldaki yola çekildiğindeyse sistem bir otomatik şanzıman gibi çalışıyor. Ama vites kolu bir kez sola çekilip bırakıldığında manuel konuma geçiyor. Manuel konumdayken vites kolu ileri ve geri hareket ettirerek vitesler değiştiriliyor. Otomatik kullanımda ideal vites oranları elektronik olarak belirleniyor. Vites değişimlerini ortalama 300 milisaniyede yaptığı belirtilen şanzımanın sürüş sırasında kasılmaya yol açtığını ve yavaş çalıştığını gözlemledik. Değişimlerde torku azaltmasına karşın yeterince yumuşak olmayan vites geçişleri, vites küçültmelerde de yeterince hızlı değil. Vites küçültebilmek için kolu birkaç kez geri çekmek gerekebiliyor. Bunun temelinde sürücünün yüksek hızda küçük vites seçmesine karşın kendini koruması yatsa da zaman zaman uygun hızlarda da aynı karakteri sergileyebiliyor. Manuel olarak birkaç vites birden atlanabilen Easytronic, otomatik konumdayken yokuş iniş ya da çıkışlarda şartlara uygun vites oranlarına geçiyor. Yokuşlarda geri kaymasıysa tedirginlik yaratabiliyor. Şanzımanın olumlu yanlarından biri, ani frenajlarda vitesi otomatik vites gibi küçültmesi. Birinci vites dışında otomobil hızlandıkça artan devre rağmen sürücünün vites değiştirmemekte ısrar etmesi durumunda yine koruma amaçlı olarak vitesi büyütüyor. Corsa'nın Easytronic şanzımanında "kış" konumu da yer alıyor. Kaygan zeminlerdeki kalkışlarda yararlı olan bu konumda, şanzıman çok yavaş bir şekilde ve gücü kontrol altında tutarak otomobili hareket ettiriyor. Şanzımanda normal otomatik şanzımanlardaki gibi bir "Park" konumu yok; ancak aracı park ederken şanzımanı viteste bırakmak mümkün. Buna karşın aracı çalıştırırken vitesi "N" konumuna getirip frene basmak gerekiyor.
quote:
Orjinalden alıntı: darkness_rocker
quote:
Orjinalden alıntı: cinuba
quote:
Orjinalden alıntı: darkness_rocker
quote:
Orjinalden alıntı: CYBORGZ
KULLANDIM EASYTRONIC 1.6 ASTRA cok rahat bisi manueldede cok guzel gidio hakedio parasini.
kesinlikle katılıyorum ve ekliyorum new opel astra hb enjoy sp easytronic arabam var ve her 2 türlü kullanımda da gayet rahat spor paketide olunca yane turbo ani hızlanmayı tek tusa basınca cokda güzel hissediyorsun zaten... triptronic olay nasıl bilmiyorum test etmedim ama easytronic astramdan gayte memnunum.ve siddetle tavsiye ediyorum
bu tek tuş nerde
ön konsolda sport tusu var turbo acıyor ve dreksıyonu sertlestirip yol tutusunu arttırıyor dikkatlı bakarsan görebilrsin
dikkatini çekerimm corsada o tuş varmı
ALINTI YAPTIGIN SİTEDE TEST SONUCUNUN TAMAMINI OKUMUŞTUM EN DOGRUSUNU SANIRIM ONLAR BİLİR 15 GÜN KALDI CORSAYI DENEYİP GÖRECEZ ONA GÖREBİZDE Bİ YORUM YAPARIZ
quote:
Orjinalden alıntı: Jackal78
ALINTI
Corsa'nın en önemli özelliği olan Easytronic şanzıman, istenildiğinde manuel, istenildiğinde de otomatik olarak kullanım imkanı sağlıyor. Ancak Easytronic VW ve Porsche'de Tiptronic ya da BMW'deki Steptronic gibi tork konvertörüyle çalışan elektronik destekli otomatik bir şanzıman değil. Easytronic, Mercedes'in Sequentronic, Alfa Romeo'nun Selespeed sistemleri gibi manuel şanzımanın otomatik kullanıma adapte edilmiş bir versiyonu. Sequentronic ve Selespeed'den farkı, değişimleri hidrolik pompayla değil elektrik motoruyla yapması. Buradaki amaç, otomatik vitesin konforuyla, manuel vitesin verimliliğini birlikte sunmak, yoğun şehir trafiğinde kolay kullanım sağlamak. Biri debriyajı, diğer ikisiyse elektronik kontrol ünitesiyle paralel çalışarak vitesin seçilmesini ve o vitese geçişi sağlayan üç elektrik motoruyla çalışan şanzıman, vites konsolu üzerindeki iki vites yolunda kullanılıyor. Sağdaki vites yolunda vites kolu üzerindeki düğmeye basılarak geçilen geri vites ve boş konumu (N) yer alıyor. Kol soldaki yola çekildiğindeyse sistem bir otomatik şanzıman gibi çalışıyor. Ama vites kolu bir kez sola çekilip bırakıldığında manuel konuma geçiyor. Manuel konumdayken vites kolu ileri ve geri hareket ettirerek vitesler değiştiriliyor. Otomatik kullanımda ideal vites oranları elektronik olarak belirleniyor. Vites değişimlerini ortalama 300 milisaniyede yaptığı belirtilen şanzımanın sürüş sırasında kasılmaya yol açtığını ve yavaş çalıştığını gözlemledik. Değişimlerde torku azaltmasına karşın yeterince yumuşak olmayan vites geçişleri, vites küçültmelerde de yeterince hızlı değil. Vites küçültebilmek için kolu birkaç kez geri çekmek gerekebiliyor. Bunun temelinde sürücünün yüksek hızda küçük vites seçmesine karşın kendini koruması yatsa da zaman zaman uygun hızlarda da aynı karakteri sergileyebiliyor. Manuel olarak birkaç vites birden atlanabilen Easytronic, otomatik konumdayken yokuş iniş ya da çıkışlarda şartlara uygun vites oranlarına geçiyor. Yokuşlarda geri kaymasıysa tedirginlik yaratabiliyor. Şanzımanın olumlu yanlarından biri, ani frenajlarda vitesi otomatik vites gibi küçültmesi. Birinci vites dışında otomobil hızlandıkça artan devre rağmen sürücünün vites değiştirmemekte ısrar etmesi durumunda yine koruma amaçlı olarak vitesi büyütüyor. Corsa'nın Easytronic şanzımanında "kış" konumu da yer alıyor. Kaygan zeminlerdeki kalkışlarda yararlı olan bu konumda, şanzıman çok yavaş bir şekilde ve gücü kontrol altında tutarak otomobili hareket ettiriyor. Şanzımanda normal otomatik şanzımanlardaki gibi bir "Park" konumu yok; ancak aracı park ederken şanzımanı viteste bırakmak mümkün. Buna karşın aracı çalıştırırken vitesi "N" konumuna getirip frene basmak gerekiyor.
quote:
Orjinalden alıntı: cinuba
quote:
Orjinalden alıntı: darkness_rocker
quote:
Orjinalden alıntı: cinuba
quote:
Orjinalden alıntı: darkness_rocker
quote:
Orjinalden alıntı: CYBORGZ
KULLANDIM EASYTRONIC 1.6 ASTRA cok rahat bisi manueldede cok guzel gidio hakedio parasini.
kesinlikle katılıyorum ve ekliyorum new opel astra hb enjoy sp easytronic arabam var ve her 2 türlü kullanımda da gayet rahat spor paketide olunca yane turbo ani hızlanmayı tek tusa basınca cokda güzel hissediyorsun zaten... triptronic olay nasıl bilmiyorum test etmedim ama easytronic astramdan gayte memnunum.ve siddetle tavsiye ediyorum
bu tek tuş nerde
ön konsolda sport tusu var turbo acıyor ve dreksıyonu sertlestirip yol tutusunu arttırıyor dikkatlı bakarsan görebilrsin
dikkatini çekerimm corsada o tuş varmı
bu diikkaat cekme olayı cok hosuma giitti dikkatli okumuyorsun heralde tek tus olayının hangi arabada olduğunu biirraz daha dikkatli olursak sevinirim ....
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme