Motor rölantide boğuluyor (bir sebepten) ve titreşim yaratıyordu. Kullandığım ürünler iyi geldi ve sorun ortadan kalktı ( senaryo bu şekilde) Yoksa dediğiniz gibi yağı bırakın benzin bile farkediyor. Kadın gibi tripli motor ben anlamadım. Çok titiz olmak lazım ve bakımları aksatmamak gerekiyor. Her şey iyiyken gayet memnunum hem yakıtından hem de performansından. |
EAT6 ŞANZIMAN DUR KALK ESNASINDA TİTREME (2. sayfa)
-
-
Yarı otomatik ve kavramalı ETG5'de olan bu sorun yüzünden illallah deyip tam otomatik EAT6'ya sulanıyordum. Onda da bu sorun varsa büyük hayal kırıklığı, yapmaması lazım tork konvertörlü çünkü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 15 Aralık 2024; 23:14:46 > -
2018 de sıfır Tucson aldım 7DCT gayet memnun kullandım sırf değişiklik olsun diye 2020 ocak ayında Nazer Kocaeli bayiden 2019 model sıfır 3008 Drive Prime edt. 1.6T EAT8 araç satın aldım. düşük hızlarda ve özellikle rampa aşağı inişlerde vites küçültürken ciddi silkeleme vardı. ardından 4.ayda ekran kapanma başladı. Tucson satıp 3008 aldım sırf merak edip biraz kullanayım bakalım çok tutuyor zaten değer kaybetmez dedim. 1 yıl içinde sorunlarından dolayı satmak zorunda kaldım. Ardından tekrar 2020 model sıfır Tucson aldım ve 4 yıl daha 7DCT yi sorunsuz çokta memnun kalarak kullandım.
Şanzımanın Tam otomatik olması her zaman sorunsuz olacağı anlamına gelmiyor. O eskidendi. Babama ait W124 kasa 300E de bulunan 4G-Tronic 38 yıldır sorunsuz açılmadan hizmet etmeye devam ediyor mesela. Range Roverlar bile en çok sorunu elektronik-süspansiyon ve zf8 şanzıman arızalarından veriyor (ZF8 soğutma sistemi kroniktir mesela)
fotoğraf kendi aracıma ait
-
Benim de 2019 model dizel 3008 Active prime edition Eat8 şanzımanlı aracım var. Ekran kapanma ilk aldığımda daha fazla olmuştu, daha sonra nadiren oluyor. Adblue ile ilgili adblue arıza+motor arıza lambası yakması 2 kez oldu, serviste rejenerasyon ile çözüldü. Aralık 2023'den beri adblue kristallesmesini önleyici Tunap 987 adlı katkı kullanmaya başladım ve bir daha arıza uyarısı almadım, umarım tekrar almam. Hyundai Tucson'daki DCT şanzıman ile ısınma ve silkeleme şikayetleri çok fazla ama Peugeot'nun Eat8 şanzımanı ile şimdiye kadar böyle bir şikayet duymamıştım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fredd_35 -- 17 Aralık 2024; 1:19:12 > -
@Fredd_35
Eat8 kusursuz bir şanzıman değil maalesef. Bunu bende yaşayarak gördüm ve hayal kırıklığı olmadı değil.
ZF8 de soğutma sistemi kronik olduğu gibi bununda silkelene sorunları mevcut. Stellantis yani eski PSA grubu EAT8 e veda etti zaten bundan sonra çift kavrama ile devam ediyor.
Bu sorunları peugeot yerli ve yabancı forumlarda bolca okuyabilirsiniz.
forum.peugeotturkey.comYeni 2008 EAT8 Sanzıman - Peugeot Türkiye Forumları - Peugeothttps://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=50471&title=yeni-2008-eat8-sanziman
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 17 Aralık 2024; 2:21:58 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X