Şimdi Ara

Edit: Güncel olmayan konu. Başlık silinebilir. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
2
Favori
105.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aradağın özellikleri taşıyan ve bütçeni aşmayan tek araç buysa al tabii, almamak için bir sebep yok. Ama almışken üst donanımlısını al bence. Bir de test sürüşüne çık, içine sinecek mi sinmeyecek mi gör.
  • C4 önericem ama dolusu biraz bütçeni aşıyor.Ama 92 hp olanını da düşünebilirsin.Ve hyundai ye o para verilmez.Arabayı inceledim ve hala verilmez diyorum.Bunun sebebi de yakın paralara daha güzelleri oldugundandır.
  • Adam diyor ki sedan, 1.6 dizel, en az 110 hp, ESP'li bir araç arıyorum, bütçem de 40 civarı. Arkadaş isteklerini gayet açık şekilde sıralamış, siz hala isteklerini karşılamayan arabalar tavsiye ediyorsunuz.
  • Beğendiyseniz tercih edilebilir bir model motor olarak zaten çok iyi,D sınıfındaki 60-70 bin Tl lik modellerden bile daha üst seviyede bir motora sahip.
  • Görüşlerini bildiren tüm arkadaşlara teşekkür derim. Bugün Hyundai Çekmeköy Coşkun Otomotive gittim. Orada Cem bey isimli kişiyle görüştüm.Accent Blue'nin Mode ve Prime olan iki modeline de baktım. içine oturdum. plastiklerini ve genel yapısını inceledim. Sonuç olarak:
    Artı yönleri:
    1- 1.6 dizel güçlü seri motoru.
    2- 128 Beygir.
    3- 265 tork.
    4- ESP ve yol tutuş sistemi (VSM).
    5- dış tasarımı güzel.
    6- dijital klima
    7- park sensörü, 7 airbag, usb girişi, bluetooth, kararan iç ayna,

    Eksi yönleri:
    1- Tahminimden ufak iç hacim.
    2- arka diz mesafesi yeterince geniş değil.
    3- orta sınıf işçilik
    4- arka tekerleklerde bağımsız süsansiyon yok.
    5- orta sınıf plastik kalitesi.
    6- forumlardan okuduğum kadarıyla aracın belli kmlerin üstüne çıkınca yolda zıplaması.
    7- mode için bayinin verdiği en son fiyat: 39.500 (Çok yüksek fiyat)
    8- prime için bayinin verdiği en son fiyat: 41.500 (Çok çok yüksek fiyat)

    Sonuç: almaktan vazgeçtim. eğer bu aracın prime için fiyatı 34-35 aralığında olsaymış lınırmış ama 41.500 çok yüksek fiyat.




  • Bence de iç hacim dar.Fakat kullanıma bağlı.SOnuçta B sınıfı arabalardan çok çok az büyük bir araba.
  • @koksalbasaran hocam tabi sen de haklısın ama esp çoğu arabalarda standart bir özellik değil standart olanları da pahalı oluyor.
    espden kasıt yol tutuş özelliği ise ; espye gerek kalmadan yol tutuş özelliğinde sınıf lideri araçlar var.
    esp öyle bir şey ki zamanı gelir arabada esp olduğunu bile hatırlamazsınız eğer kontrollü bir sürücü iseniz esp nedir bilmezsiniz (mucurlar hariç,bu benim kendi görüşüm)
    ama yok illaki olacak diyorsanız (tabi güvenik şakaya gelmez) fiyatlar ortada ..hyundai markasını da içinize sinmemesine rağmen sırf esp var diye almamanız yararınıza olur..
  • zıplama sorunu yazılmış 2 msj üstte, era ların bazılarında duymustum da blue da ilk defa duydum belki yanlıs hatırlamıssınızdır

    blue da era ya göre hissedilen ferahlık gitmiş coupe tasarımı yüzünden camlar küçülmüş ve tavan alçalmış gibi geldi bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalbasaran

    Görüşlerini bildiren tüm arkadaşlara teşekkür derim. Bugün Hyundai Çekmeköy Coşkun Otomotive gittim. Orada Cem bey isimli kişiyle görüştüm.Accent Blue'nin Mode ve Prime olan iki modeline de baktım. içine oturdum. plastiklerini ve genel yapısını inceledim. Sonuç olarak:
    Artı yönleri:
    1- 1.6 dizel güçlü seri motoru.
    2- 128 Beygir.
    3- 265 tork.
    4- ESP ve yol tutuş sistemi (VSM).
    5- dış tasarımı güzel.
    6- dijital klima
    7- park sensörü, 7 airbag, usb girişi, bluetooth, kararan iç ayna,

    Eksi yönleri:
    1- Tahminimden ufak iç hacim.
    2- arka diz mesafesi yeterince geniş değil.
    3- orta sınıf işçilik
    4- arka tekerleklerde bağımsız süsansiyon yok.
    5- orta sınıf plastik kalitesi.
    6- forumlardan okuduğum kadarıyla aracın belli kmlerin üstüne çıkınca yolda zıplaması.
    7- mode için bayinin verdiği en son fiyat: 39.500 (Çok yüksek fiyat)
    8- prime için bayinin verdiği en son fiyat: 41.500 (Çok çok yüksek fiyat)

    Sonuç: almaktan vazgeçtim. eğer bu aracın prime için fiyatı 34-35 aralığında olsaymış lınırmış ama 41.500 çok yüksek fiyat.

    Tespitler son derece doğru.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    zıplama sorunu yazılmış 2 msj üstte, era ların bazılarında duymustum da blue da ilk defa duydum belki yanlıs hatırlamıssınızdır

    blue da era ya göre hissedilen ferahlık gitmiş coupe tasarımı yüzünden camlar küçülmüş ve tavan alçalmış gibi geldi bana

    Yani evet boyle yeni bir tasarim faciasi olustu son 1-2 senedir. Akici hatlar, kasli gorunum, saldirgan yapi vs. zirvalarla arabalari daha fiyakali gostermek adina ic mekanlar bir kasvet bir kasvet... Pencereler kuculuyor, tavanlar, oturma pozisyonlari alcaliyor filan... Arabalarin disi buyuyor, ama ic mekan ferahligi hak getire. Ornekleri Yeni Astra, Yeni Focus, Yeni Fiesta...simdi de Hyundai. Corolla da kasvetli sayilir. Bunaltici.

    Bir Golf'e bak, disaridan ufak ama icine girince ferahfeza, bir de bunlara bak... Golf Yeni Astra'dan 20-30 cm daha kisa ama Golf'un ici daha ferah ve genis, bagaji ikisinin de ayni, nasil oluyor anlamiyorum... Tasarim dedigin oyle olur. Islevselligin icine eden tasarimi neyleyeyim ben? Ayni karsilastirma eski kasa ve yeni kasa Fiesta icin de yapilabilir. Eskisi gene kucuk bir aracti ama ici ferahti. Guncel kasanin ozellikle arka koltuk tam bir facia...




  • @blue rondo; görüşlerinize katılıyorum. tasarım adına iç mekandan feragat etmemek gerekli. bende içi geniş, ferah araçları seviyorum.
  • baz modeli 28-29 dolu modeli 35 olursa alınır niye alınmasın
  • Beklentilerini karşılar mı bilmem ama bir de Linea'yı araştır istersen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    zıplama sorunu yazılmış 2 msj üstte, era ların bazılarında duymustum da blue da ilk defa duydum belki yanlıs hatırlamıssınızdır

    blue da era ya göre hissedilen ferahlık gitmiş coupe tasarımı yüzünden camlar küçülmüş ve tavan alçalmış gibi geldi bana

    Yani evet boyle yeni bir tasarim faciasi olustu son 1-2 senedir. Akici hatlar, kasli gorunum, saldirgan yapi vs. zirvalarla arabalari daha fiyakali gostermek adina ic mekanlar bir kasvet bir kasvet... Pencereler kuculuyor, tavanlar, oturma pozisyonlari alcaliyor filan... Arabalarin disi buyuyor, ama ic mekan ferahligi hak getire. Ornekleri Yeni Astra, Yeni Focus, Yeni Fiesta...simdi de Hyundai. Corolla da kasvetli sayilir. Bunaltici.

    Bir Golf'e bak, disaridan ufak ama icine girince ferahfeza, bir de bunlara bak... Golf Yeni Astra'dan 20-30 cm daha kisa ama Golf'un ici daha ferah ve genis, bagaji ikisinin de ayni, nasil oluyor anlamiyorum... Tasarim dedigin oyle olur. Islevselligin icine eden tasarimi neyleyeyim ben? Ayni karsilastirma eski kasa ve yeni kasa Fiesta icin de yapilabilir. Eskisi gene kucuk bir aracti ama ici ferahti. Guncel kasanin ozellikle arka koltuk tam bir facia...



    Çok doğru tespitler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    zıplama sorunu yazılmış 2 msj üstte, era ların bazılarında duymustum da blue da ilk defa duydum belki yanlıs hatırlamıssınızdır

    blue da era ya göre hissedilen ferahlık gitmiş coupe tasarımı yüzünden camlar küçülmüş ve tavan alçalmış gibi geldi bana

    Yani evet boyle yeni bir tasarim faciasi olustu son 1-2 senedir. Akici hatlar, kasli gorunum, saldirgan yapi vs. zirvalarla arabalari daha fiyakali gostermek adina ic mekanlar bir kasvet bir kasvet... Pencereler kuculuyor, tavanlar, oturma pozisyonlari alcaliyor filan... Arabalarin disi buyuyor, ama ic mekan ferahligi hak getire. Ornekleri Yeni Astra, Yeni Focus, Yeni Fiesta...simdi de Hyundai. Corolla da kasvetli sayilir. Bunaltici.

    Bir Golf'e bak, disaridan ufak ama icine girince ferahfeza, bir de bunlara bak... Golf Yeni Astra'dan 20-30 cm daha kisa ama Golf'un ici daha ferah ve genis, bagaji ikisinin de ayni, nasil oluyor anlamiyorum... Tasarim dedigin oyle olur. Islevselligin icine eden tasarimi neyleyeyim ben? Ayni karsilastirma eski kasa ve yeni kasa Fiesta icin de yapilabilir. Eskisi gene kucuk bir aracti ama ici ferahti. Guncel kasanin ozellikle arka koltuk tam bir facia...



    kesinlikle doğru örnekler vermişsiniz özellikle fiesta abartmış bu durumu




  • 5 para etmez bir araç kalitesiz ucuz paçoz adi bir araba uzak dur aklını başına topla kardeşim.

    Linea ve 2.el jetta bu araçlara bak derım
  • 2011 Model Hyundai Accent Era 1.5 CRDİ aldım.
  • MERHABA Opel Astra Classic 3 almanızı tavsiye ederim. 39.500 TL fiyatı
    demişssiniz bende o aracı almak istiyorm ama liste fiyatı 42 bin civarında ben çanakkelede sordum.39.5bine nereden sordunuz acaba? arada epey fark var bende oradan gelip alayımOpel Astra Classic 3 almanızı tavsiye ederim. 39.500 TL fiyatı
  • Orijinalden alıntı: mronur87

    MERHABA Opel Astra Classic 3 almanızı tavsiye ederim. 39.500 TL fiyatı
    demişssiniz bende o aracı almak istiyorm ama liste fiyatı 42 bin civarında ben çanakkelede sordum.39.5bine nereden sordunuz acaba? arada epey fark var bende oradan gelip alayımOpel Astra Classic 3 almanızı tavsiye ederim. 39.500 TL fiyatı


    Opel Astra Classic 3 satıp, Accent Era aldım. Kesinlikle Asra Classic 3 tavsiye etmiyorum. 1.3 motor o araba için bir tasarım hatası. araba gaza basınca gitmiyordu resmen. sanki zorla ite kaka çalışıyormuş gibi geliyordu bana. arabanın kasasını 1.3 motor taşıyamıyor resmen. tamam accent era o, opel astra kadar konforlu bir araç olmayabilir ama arada yaklaşık 10 bin TL. fiyat farkı var ve 1.5 dinamik motoruyla gaza bastınmı kısa sürede seri olarak hızlanıyor. Araba dediğin kısa sürelerde hızlanabilmeli ve yüksek hızlara çıkıncada yola tutunup güven vermeli ve yüksek hızlarda yolda gezinme yapmamalı.




  • 39.5 çok pahalı bu araç için... Araca lafım yok ama ben olsam bu parayı vermem... Araba güzel ama 39.5 luk bir araba değil...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.