Şimdi Ara

<EFSANE MURAT 124 KATALOĞU> (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
21.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hiç sevmiyorum su hacı muratları
  • 4 teker bağımsız

    r12 nasıldı acep
  • r12 yi bilemem de gordini mükemmel arabaydı.
    zamanın efsanesiydi.
    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R

    4 teker bağımsız

    r12 nasıldı acep
  • quote:

    Orjinalden alıntı: VirtualFrog

    Valla Hacı Murat kullanmadim hic ama baya bir sure onun devami olan serceyi kullandim ben bunun kadar viraja guzel giren freni gayet guzel baska araba bilmem :)) bence 124 ler ve 131 lerin aerodinamikleri gayet guzeldi..sahin onlar kadar guvenlid egil savruluyor araba...70 li yıllarda hem 124/ 131 ler hemde eski renoların ts 12 idis anirim Turk halkının kalbimde yeri baskadir..yasi kucuk olanlar nerden bilsin zorlugu araci kucuk goruyorlar buda normal ::) o araclara ancak binen kullanan bilir guzelliklerini



    evet serçeler diyer kuş serilerinden daha iyi viraj alıyor sanırım bunun sebebi aracın alçak olması ve bağımsız süspansiyonlu olması
  • arkadaşlar yanlış hatırlamıyosam bu arabayı dünyada 4 marka üretti.

    1)FIAT 124

    2)TOFAŞ murat124

    3)LADA 2101

    4)ALFA ROMEO giulia
  • Vay be, ne yıllardı o yıllar dermişim... Yav o kadar yaşlanmadık daha

    O bir efsanedir gerçekten...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: E.A.K.K

    hacı muratı küçümseyen arkadaşlar bizim şu an 2005 model arabalarımız 20 sene sonra ne hale düşer bunlar kadar dayanmaz.



    tamamen katılıyorum ;)
  • Yakıtı, ic hacmi yol tutusu ferahlıgı bagaj kapasitesi ile zamanının 10 numara otomobilidir.
    İçindeki ferahlık hissini, görüs rahatlıgını yeni otomobillerde bulmak cok zor.
    Tek problemi kapı kilitlerinin ayar tutmamasıydı. Birazda motor gürültüsü
    alıyordu hatırladıgım.
  • sene 1974 bu dandirik 124 arabalar o zamanda dandirikti çanakkalede denize giriyorum yanımıza bir araba park etti FİAT 132 bizdede 124 dandigi var aralarındaki kalite farkına baktımda başka tarafımla gülmüştüm az ilerdede 128 vardı yani türkiyede en adi parçalarla üretilmiş dünya katagorilerindeki en adi arabadır o 5 sene kullandık babamızın anlayışıyla
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R

    4 teker bağımsız

    r12 nasıldı acep


    R 12 Önler disk, arkalar kampana.

    Gordini'de 4 disk olması lazım.
  • benim dedemde vardı (yunanistanda) kasa aynı yanlız markası seat tı dreksyon aynıydı fakat ibreler 190 ı gösteriyordu ve devir saati bile vardı ayrıca o da 4 disk fren di 1300 cc motoru vardı keşke satmasaydı daha 3 yıl falan oldu satalı keşke fotoğrafı olsaydı
  • 1.5 yillik konuyu hortlatan alpemreye
  • ılk defa goruyorum hortlatan arkadasa tsk
  • murat alasım geldi
  • Sizin o beğenmediğiniz kuş serisi arabaların ekmeğini en çok taksiciler yedi.. Ben inanıyorum ki yine bu otomobiller üretilse (biraz daha güvenlik ve konfor arttırılarak) taksicilerin gözü kapalı alacağı model yine bunlar olur...

    Parça fiyatları, usta bulma kolaylığı.. Bence kuş serisi vazgeçilmez arabalardandır.. Ayrıca satışı kolay arabadır..

    Bugün bi adam 1994 model opel corsa alırsa, son kullanıcısı olur elden çıkarması çok zordur ama, 1994 model bir şahin, doğan kolaylıkla alıcı bulabilir.. Bence hiç küçümsencek rakamlar da değil bu araçlara istenen fiyatlar..

    1995 model doğan slx 10milyar..
    1998 model BMW 3,18 15milyar..



    1995 model araçların çoğunda da elektrikli cam yoktur... Doğan SLX hariç (aynı segmente bakın..)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChinoStery -- 31 Temmuz 2007; 23:30:50 >




  • 140 km sürat gercekten iyimis ama
  • Bu aracın bizzat yapımında bulunmuş yönetici kademesindeki
    sevdiğim bi abimiz , o günleri şöyle anlatır ; Heyecan
    varmı sizde şimdi heyecan ?
  • Elbette güzel arabaymış. Hatta benim bile çoçukluğumda hayallerimi süslerdi. Düşünsenize başta bu arabayı can dostu Murat diye gazladılar sonra Murat kuşoldu uçtu. Sesi güzel oluğu için Serçe dediler. Böyle tam 20 sene belki daha fazla sıfır araba olarak sattılar. Ama düşünün ilk zamanlar dikiz aynası iki tane olursa fiyatı artıyordu, sonra teypi senden çalıyorlardı, böyle buna benzer vakalarla kanımızı emdiler. Taha ki ithal diğer rakipler pazarda yer bulana kadar. Efsane efsane olarak kalmalı iken onun bile cılkını çıkartıyorlar. 1999 yılında Oyak Renault'ta fabrikada dolaşırken Fransız mühendislerden Renault 12 kasalarına bakarak gençlik günlerini anarmış gibi bakmalarına şahit oldum. Biz de ise Renault 12 ye bir isim koymalıyız diye kafa yoran mühendislerimiz Toros ismini bularak çok büyük bir başarı elde etmişlerdir. Dağları aşan Toros birçok kırsal kesimde halen pirim yapan bir otomobildir. 2000 yılında avrupa normlarına uymadığı için üretimden kaldırılmak zorunda kalmıştır. Yoksa bizimkiler hala gazlıyor olacaktı.




  • vay be reklamların tarihi 1972 yani ben 4 yaşındaymışım... hey gidi günler heeeyyy. koskoca mahallede 3-5 tane araba dururdu. birisi 124, birisi renault 12, birisi anadol... komşumuz 124 almıştı da, apartmanda olay olmuştu ve bizler mahallenin bütün çocuklar olarak diğer mahalledekilere hava atmıştık.

    şimdi bunları okuyan genç arkadaşlara bu yazılanlar çok uçuk gelecektir belki ama gerçekten durum böyleydi. şimdi aynı mahallede babamlar oturuyor ve onlara her gidişimde arcımı 1-2 sokak yukarı ancak park edebiliyorum. neredeeeen nereye. 30 sene önce koca sokakta 3-5 araba vardı, şimdi...
  • hey gidi hacı
    duygulandım
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.