Şimdi Ara

Egea Cross ve Hyundai Bayon Karşılaştırması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
2.705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • emrcnd E kullanıcısına yanıt

    Hocam öncelikle hayırlısı olsung.Güle güle kazasız belasız kullanın.

    İkinci ellerde fırsattan bahsetmişsiniz.Dünyada araç değer kaybı en az olan ülke Türkiye olabilir.Normalde 10 yaşına gelmiş bir aracın sıfırını almak için ikinci el bedelinin 8-9 katını vermeniz gerekirken Türkiye'de bu 2 kat bile değil.Bence arada bu kadar minimal varken sınırlar zorlanarak 2010-2020 araçlar yerine kesinlikle sıfır veya 1 yaşında bir araç bakılmalı.

    Misal bizim Kıbrıs'ta 2022 modeline 65-70 bin sterlin verdiğiniz bir aracın 2015-2016 modeli ancak ve ancak 25-30 bin sterlin aralığına gidebilir.

    Şunu unutmamalı ki; Otomobil bir sarf malzemedir.Kullanırsın eskir atarsın.İllaki bir gün ekonomi rayına oturacak ve piyasada olması gerektiği yere gelecektir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler.


    Aslında şunu demek istedim.


    Bir ara arabalar inanılmaz prim yaparken bayide 900.000 tl olan aracı sarı sitede 1 milyon TL yazıp açıklamaya da " Boş muhabbete aramayın alabilen gitsin bayiden" aslın diyorlardı


    Şükür bunların araba ellerinde patladı.Şuan ikinci elde çok fazla sıfır gibi araçlar var ve hepsi satmak istiyor faiz çok yüksek parayı faize koyacaklar.


    bire bir aynı araç 2023 model 6.000 km de 810.000 TL civarına şuan alınabiliyor Örnek :

    Aynı aracın sıfırı şuan son zamdan sonra sanırım 920.000 TL bulur renkli olarak.100.000 TL ucuza bence tercih edilebilir




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 12 Şubat 2024; 17:55:6 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.