Şimdi Ara

EGR VALFİ HAKKINDA (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
5.481
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burglar08

    Fap varsa aracınızda kurum temizliği yapması için egzoz sisteminin 650 derece sıcaklığa ulaşması lazım diye biliyorum. Bunun içinde 2500dd üzerinde 20-30dk arası aracı kullanmak gerekiyor.

    açıkcası aracımda öyle bir özellik var mı bilmiyorum. eve gittiğimde araştıracağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaanbaskut

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Düz bir yola çıkın. Sabit 2300-2800 aralığında kullanın. Arıza lambası yanmazsa birşey olduğunu sanmıyorum. Dpf tıkanmış da olabilir, sabit sürüşlerde araç egr yi açmaya çalışacak, açamazsa hatayla karşılaşacaktır. Hata çıkmazsa problem yok derim ben. Görüşüm bu şekilde.

    ya hocam alakası var mı bilmiyorum ama normalde ben aracı çok devirsiz kullanırım. 1500-2000 arasında atarım vitesi. arıza ışığı verdikten sonra

    aynı şekilde kullandım. sadece en son kullanımda devirli kullanıldı 3000den önce atılmadı vites ve sonra arabayı stop edip tekrar açtığımızda

    arızayı iptal etti araç ve sonraki kullanımda da halen ikaz ışığı yok

    acaba bunla ilgisi olabilir mi?

    Büyük ihtimalle arabanız (varsa) dpf si kurum bağlamıştı. Siz devirli kullandığınızda kurum yaktınız ve o yüzden lamba söndü. Öyle görünüyor.

    dpf konusunda emin değilim aracımda var mı eve gidince onuda araştıracağım. anladığım şudur ki dizel motoru haftada 1 vs devirli kullanmak gerek :)


    umarım öyle olmuştur ışık tekrar edene kadar bekleyeceğim




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.