Şimdi Ara

Ekran Sararma Sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TGrdL


    quote:

    Orijinalden alıntı: j&j

    Nokia Care Ankara

    GMK Bulvarı No:32/A Demirtepe – ANKARA

    Mithatpaşa VD. 3230043192

    T: 0 312 230 0 777

    F: 0 312 231 0 478

    E: teleses@teleses.com.tr


    Nokia care nin veya teleservicein resmi sitesi falan yok mu ben güvenemiyorum bunlara fakat? Pek güvenilir gelmedi.. :/

    Ben kayseride ki nokia care'e bıraktım onlarda istanbul teleservise gönderiyor verdiğim 920 idi şimdi 930 gönderdiler bana beklediğine değmez bi an önce yeni telefonuna kavuş :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcfcfc212


    quote:

    Orijinalden alıntı: TGrdL


    quote:

    Orijinalden alıntı: j&j

    Nokia Care Ankara

    GMK Bulvarı No:32/A Demirtepe – ANKARA

    Mithatpaşa VD. 3230043192

    T: 0 312 230 0 777

    F: 0 312 231 0 478

    E: teleses@teleses.com.tr


    Nokia care nin veya teleservicein resmi sitesi falan yok mu ben güvenemiyorum bunlara fakat? Pek güvenilir gelmedi.. :/

    Ben kayseride ki nokia care'e bıraktım onlarda istanbul teleservise gönderiyor verdiğim 920 idi şimdi 930 gönderdiler bana beklediğine değmez bi an önce yeni telefonuna kavuş :)

    Peki hocam ne sebep olursa olsun gönderiyorlar mı ? Senin sorunun neydi peki açar mısın biraz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ne sorun olursa olsun değil hata kendilerinden(üretimden) kaynaklanıyorsa benimki de ekran sararmasıydı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: einlied

    Teleserviceden bahsediyoruz :)) Nokia 808 im vardi, 2 kez anakart degisimi ve 1 kez serviste ekrani kirmislardi, sifir ekran takili gelmesine ragmen kullanamadim,dayanamayip sattim cihazi.

    Şu an kullandığımız telefonlar nokianın güçsüz olduğu günlerde ki gibi değil servisten ziyade önemli olan telefonun markası şu an arkasında durduklarını düşündüğümden teleservice istediği gibi at oynatamaz zannetmem. İki sefer gönderdim ve memnun kaldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fcfcfc212 F kullanıcısına yanıt
    Artik microsofta gectigi icin biraz daha farkli hale geldi servis olayi.Koskoca ms de adini karalamak istemiyordur :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcfcfc212

    Ne sorun olursa olsun değil hata kendilerinden(üretimden) kaynaklanıyorsa benimki de ekran sararmasıydı

    yalnız şöyle bir durum var teknosadan almıştım fakat faturamı aradım taradım bugündür bulamadım bir sorun çıkar mı ona göre istanbuldaki servise göndereceğim ve onun yanında gönderdigim zaman ürünü nasıl takip edebilirim ?
  • Bende de arasıra sağ ve sol alt taraf sayfa yüklenirken sararıyor ama her zaman sararmıyor. keşke her zaman sararsa. tavsiyesi olan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TGrdL

    quote:

    Orijinalden alıntı: fcfcfc212

    Ne sorun olursa olsun değil hata kendilerinden(üretimden) kaynaklanıyorsa benimki de ekran sararmasıydı

    yalnız şöyle bir durum var teknosadan almıştım fakat faturamı aradım taradım bugündür bulamadım bir sorun çıkar mı ona göre istanbuldaki servise göndereceğim ve onun yanında gönderdigim zaman ürünü nasıl takip edebilirim ?

    920kerin sistem garantisi bitti onun için garantili olduğunu belirtmek için faturan olmalı. Teleservisin sitesinden numarasını arayarak takip edebiliyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcfcfc212


    quote:

    Orijinalden alıntı: TGrdL

    quote:

    Orijinalden alıntı: fcfcfc212

    Ne sorun olursa olsun değil hata kendilerinden(üretimden) kaynaklanıyorsa benimki de ekran sararmasıydı

    yalnız şöyle bir durum var teknosadan almıştım fakat faturamı aradım taradım bugündür bulamadım bir sorun çıkar mı ona göre istanbuldaki servise göndereceğim ve onun yanında gönderdigim zaman ürünü nasıl takip edebilirim ?

    920kerin sistem garantisi bitti onun için garantili olduğunu belirtmek için faturan olmalı. Teleservisin sitesinden numarasını arayarak takip edebiliyorsun

    Geçen ay Teleservice'e 925 verdim, faturamıda getirmiştim yanımda faturaya gerek yok denilmişti. Barkod okuyucusuyla hallediyorlar sanırım




  • _oSo_ kullanıcısına yanıt
    Sistem garantisinden dolayı 925 daha sonra çıktığı için onun ki devam ediyo olabilir ama 920nin 19 nisanda bitti @_oSo_

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekranın ssağ üst köşesinde kahverengi bir leke çıkmıştı benim 1320 de.
    İlk başlarda önemsemedim, leke sağ ortalara doğruda çıkmaya başlayınca Denizli deki servise verdim. Onlarda telesevise gönderdiler. Tam bir hafta sonra ekranı değiştirerek geri gönderdiler telefonu.
    Ben bir sıkıtı yaşamadım.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.