Merhabalar, yaklaşık 1.5 ay önce Türk Telekom ile taahhüt yenileme konusunda 35 liraya anlaşmıştım. 2 fatura 40 lira gelince arayıp durumu kendilerine sormak istedim. Eksik yansıtılan ücret ile ilgili bir şeyler zırvalayıp kendi yaptıkları sistemsel hatayı zorunlu olarak 1 yıl boyunca bana yansıtacaklarını söylediler. Bu konu hakkında nerelere-hangi kurumlara şikayette bulunabilirim bana yardımcı olur musunuz lütfen? Eğer aynı konu açıldıysa özür dilerim beni oraya yönlendirebilirsiniz.
Konu açıldı ama nasıl yaptılar bilmiyorum BTK birşey yapmıyor en iyisi tüketici hakem heyeti bütün faturalı ekleyin ama
krkmz1666
kullanıcısına yanıt
konuyu bulamadım bana atabilir misiniz?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme