Şimdi Ara

ELDEN RING NIGHTREIGN {PC ANA KONU}

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
2
Favori
123
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Steam Sayfası



    ELDEN RING NIGHTREIGN {PC ANA KONU}


    Reveal Trailer



    ELDEN RING NIGHTREIGN {PC ANA KONU}IGNyoutube
    Here's your look at Elden Ring Nightreign in this trailer for the upcoming standalone co-operative spin-off set in a world parallel to that of 2022’s Elden Ring. Elden Ring Nightreign allows players to team up with two co-op partners and drop into a condensed map based on Elden Ring’s Limgrave area, with enemies and structures that are randomized at the start of each session. Elden Ring Nightreign will be available on PS4 (PlayStation 4), PS5 (PlayStation 5), Xbox One, Xbox Series X/S, and PC in 2025. #IGN #Gaming #TheGameAwards
    https://www.youtube.com/watch?v=YIkgOUKTAn8&pp=ygUdZWxkZW4gcmluZyBuaWdodHJlaWduIHRyYWlsZXI%3D


    ELDEN RING NIGHTREIGN, ELDEN RING evreninde yeni bir oyun deneyimi yaratmak için oluşturulmuş bağımsız bir maceradır. Gecenin karanlığına ve tehlikelerine karşı mücadele etmek için diğer oyuncularla güçlerinizi birleştirin.



    ELDEN RING NIGHTREIGN {PC ANA KONU}


    ELDEN RING NIGHTREIGN {PC ANA KONU}


    ELDEN RING NIGHTREIGN {PC ANA KONU}









  • Servis oyunu olursa da ben bu oyunu oynarım. Arkadaşlarla oynaması ayrı zevkli olacaktır. Elden Ring nerede, biz orada. ELDEN RING NIGHTREIGN {PC ANA KONU} 

  • Elden Ring Nightreign Tüm Bilgiler:


    -3 kişilik co-op Elden Ring’in spin-off oyunu. Hikâye tamamen ayrı ve paralel olarak ilerliyor.

    -Oyun 3 günlük döngüde ilerliyor ve her gün 15 dakika sürüyor. Her günün sonunda rastgele bir boss ile kapışıyoruz

    -8 farklı oynanabilir hazır karakter olacak. Her karakterin kendine has yetenekleri ve ultileri var. Elden Ring’te olmayan farklı karakterler de olacak.

    -8 farklı boss ve bütün bunlara sebep olan 1 ana boss var.

    -Harita Limgrave’ın alternatif hali. Oyun ilerledikçe haritada büyük değişiklikler oluyor. Düşmanlar, bosslar, silahlar ve mekanlar her oturumda rastgele olacak.

    -Canımızı ve flashlarımızı doldurmak için grace’in yanına gitmemiz yeterli. Otomatik level sistemi ile seçtiğimiz hazır karakterlere uygun statlar verilecek.

    -Canımız bittiğinde direkt ölmeyip yere düşüyoruz. Ekibimizden biri yakın veya uzak saldırı bizi ayağa kaldırıyor. Eğer ölürsek 1lvl kaybediyoruz. Bütün ekip ölürse birinci günden 1 lvl olarak başlıyoruz.

    -Her oturum sonu yuvarlak masaya geri dönüyoruz. Kazandığımız “Murk” ile karakter ifadeleri veya skinleri alabiliyoruz.

    -Bloodborne’daki blood gemleri gibi takabildiğimiz kalıcı geliştirmeler var. Aynı anda 3 tane takabiliyoruz. Can arttırma, hasar arttırma vb.

    -Düşme hasarı, ekipman ağırlığı ve zırh oyunda yok. Zırh yerine haritada bufflar buluyoruz. Elimize 3 silah takabiliyoruz. Kullanmasak bile pasif özellikleri bize geliyor.

    - Haritada süzülmemizi sağlayan Spectral Hawk belirli yerlerde olacak.

    -Bunaltıcı ve kalabalık hissettirmemesi için 3 kişilik tasarlandı. İstersek tek başımıza oynayabiliyoruz. Düşman canı buna göre ayarlanıyor.


    Oyun Yönetmeni: Junya Ishizaki

    Dark Souls level designer, Bloodborne level designer ve battle designer, Dark Souls 3 ve Elden Ring combat designer.

    Miyazaki sadece konsept aşamasının başlarında projedeydi.

    George R. R. Martin’ın projeye bir katkısı veya etkisi yok.





  • Elden 'Fortnite' Ring.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.