Doğru haklısınız korozyon kimyasal bir olaydır. Daha önce ki makineye bir şey olmadı ama electrolux o kadar kaliteli yapmış ki nemden hemen etkilenivermiş. O banyoda 25 yıl ARÇELİK 2200 kullanıldı ve electrolux gibi paçavra olmadı.
Zahmet edip anlatmışsınız ama fabrikasyon seri üretimin nasıl olduğunu biliyorum. Ama makinenin şerit halinde paslanan yerini görünce, neden bu nem olacak meret, makinenin diğer taraflarına dokunmuyor da, özellikle orayı çürütüyor.
Ben yine 20 yılı aşkın süre ARÇELİK 5500E kullandım. Makine küçücük banyoda, zemin sürekli yıkanırdı. Sadece ayak vidaları paslandı. Sonrasında BOSCH aldım banyo küçük, zemin haftalık yıkanıyor, ama electrolux gibi paçavra olmadı.
Bana şu denebilir. Hakem heyetine neden gitmiyorsun? Makine babamlarda. Buradaki yorumları okuyarak O'na ısrarla aldırdım makineyi. Babamın hakem heyetine başvuracak durumu yok. Ben de onlardan uzaktayım.
Neden buraya yazdım? Okusunlar, okusunlar da burada boş hikayeler anlatanlara inanıp, gidip electrolux almasınlar.
quote:
Orijinalden alıntı: herol
Doğru haklısınız korozyon kimyasal bir olaydır. Daha önce ki makineye bir şey olmadı ama electrolux o kadar kaliteli yapmış ki nemden hemen etkilenivermiş. O banyoda 25 yıl ARÇELİK 2200 kullanıldı ve electrolux gibi paçavra olmadı.
Zahmet edip anlatmışsınız ama fabrikasyon seri üretimin nasıl olduğunu biliyorum. Ama makinenin şerit halinde paslanan yerini görünce, neden bu nem olacak meret, makinenin diğer taraflarına dokunmuyor da, özellikle orayı çürütüyor.
Ben yine 20 yılı aşkın süre ARÇELİK 5500E kullandım. Makine küçücük banyoda, zemin sürekli yıkanırdı. Sadece ayak vidaları paslandı. Sonrasında BOSCH aldım banyo küçük, zemin haftalık yıkanıyor, ama electrolux gibi paçavra olmadı.
Bana şu denebilir. Hakem heyetine neden gitmiyorsun? Makine babamlarda. Buradaki yorumları okuyarak O'na ısrarla aldırdım makineyi. Babamın hakem heyetine başvuracak durumu yok. Ben de onlardan uzaktayım.
Neden buraya yazdım? Okusunlar, okusunlar da burada boş hikayeler anlatanlara inanıp, gidip electrolux almasınlar.
Hakem heyeti başvuruları bildiğim kadarıyla e-devlet üzerinden oluyor. Oradan başvurmayı deneyebilirsiniz.
Neme karşı koruma için banyo penceresine fan taktırmanızı öneririm. Paslanmaya sebep olacak kadar fazla nem varsa bu durum cihazın elektronik kartına da zarar verebilir.
Aynı ortama şu an hangi makineyi yerleştirirseniz yerleştirin koşulları değiştirmedikçe netice değişmeyecektir.
Bu arada "boş konuşma" ve üslup konusuna girmeye gerek görmüyorum. Ben size herhangi bir saygısızlık yapmadım, bozuk üslubunuza rağmen de burada okuyanların doğru bilgiyi edinmesi adına cevap veriyorum.
candogan62C
kullanıcısına yanıt
Tartışmaya girmeyi sevmiyorum. Boş konuşma tabirini kullanmadım -boş hikaye- demiştim. Daha önce ki tecrübelerimi de belirtmiştim gözünüzden kaçmış olmalı. Asıl bozuk üslup 'koşulları değiştirmedikçe netice değişmeyecektir' diyerek, beni yalancı duruma düşürmektir. Dolaylı olarak marka savunuculuğu yapacaksanız, -üslup bozulmaması açısından- buraya yazmazsanız memnun olurum.
Anladığıma göre çamaşır makinası ıslak hacimde olduğu için paslanmış... halbuki fırınlanmış doğal ahşap parkeli oturma odasında kullansaydınız paslanmazdı.
Bizim Lavamat'ta da erken pas izleri oldu. Paslanma genellikle üretimdeki galvanizasyon ve yıkama banyolarındaki özensizlikler veya aksaklıklardır. Bizim banyolarımızdaki değil.
Asitli yıkamadan sonra nötralizasyon süresine dikkat edilmemesi. Isıtma hat voltajlarının takip edilmemesi. Kostik oranlarının ve ısıların kontrol edilmemesi. Gerekirse galvanizasyon için süre ayarlamalarının yapılmaması. Polimer yapışmada galvanik indekse dikkat edilmemesi, çinko için doğru astar kullanılmaması. Boya ısı ve tazdiğinin yanlış olması. Frınlama süresinin hatalı olması. HVLP spreylerde ise mesafelere dikkat edilmemesi, sıvı zerrelerin yüzeye ulaşmadan önce havada kuruması.
Yani seri üretimde boya ve metal finisaj tam bir disiplin işi. Voltaj değişse, fabrikanın damından birazcık yağmur damlasa boya bozulur. Çünkü seri üretimde bütün süreler, ısılar ve miktar tam yeteri kadardır. Bu yüzden malesef, üretimden üretime, markadan markaya çok değişebiliyor.
Karbon 12K
kullanıcısına yanıt
Karbon 12 teknik bilgiler için teşekkürler. electrolux kullanan bir arkadaşıma rastlarsam, evin en konforlu bölümünde kullanmasını tavsiye edeceğim:)
Beni de pazarlamaci sanmayın ben kamu personeliyim
deepkurt
kullanıcısına yanıt
Benim için geç oldu ama sayenizde öğrenmiş olduk...
Konu okunmasın diye mi buraya alındı acaba?? Konu dışı ne alaka??
herolH
kullanıcısına yanıt
Bende merak ettim. beyaz eşya konusu bu. ne işi var burada
hareketliperde
kullanıcısına yanıt
Söylenecek çok şey var ama ne lügatim yeter, ne de terbiyem müsaade eder.
herolH
kullanıcısına yanıt
Belli ki bir şikayet söz konusu oldu, konunuz onun için bu bölüme taşındı.
Forum yetkilileri tarafından konunuzun taşınmasıyla size karşı takınılan tavır şunun gibi bir şey olmuş.
Ürün eleştirilemez ürün kötülenemez ürün mükemmeldir ürün kalitelidir ürünü markayı kötülemeyin.
gerçekten bir sorun varsa bu ürün ve markaya ait değildir servis müşteri hizmetleri ve firma arasında olan koordinasyon eksikliğinin kopukluğunun nedeniyle veya diğer bilinmeyen tahmin edilemeyen nedenlerden ötürü görünmeyen markayla alakası olmayan üçüncü tarafların hatası vardır. Onları bulalım onları suçlayalım ama marka olarak müşteri/tüketici nin sorununa çözüm üretmeyelim eylemsiz kalalım hem de markamızı şikayet etmesin eleştirmesin.
MyDramaM
kullanıcısına yanıt
Haklısınız. Kazananlar kazansın. Biz kaybeden olalım. Yeni Başlık açtım...
Diğer bütün marka şikayetleri, beyaz eşya bölümünde dururken, neden sadece electrolux şikayetleri bu görünmez, kimsenin uğramadığı bölüme taşındı???