|
Electrolux ESF8630ROX mu? Aeg F65712M0P mi? (2. sayfa)
-
-
Size tavsiyem servisle daha çok uğraşmadan durumu anlatan bir maili internet sitesi üzerindeki formu kullanarak merkeze mail atın. Muhtemelen yaşadığınız sorun gürbüz servisin beceriksizliğinden kaynaklanıyor. Kart arızası ayda yılda bir vs denk gelebilir ama kablo tesisatı değişmesi, kartın birden çok kez değişmesi kesinlikle normal bir durum değil. Bu şekilde hukuken hakkınızı aramakla uğraşmadan çözülür diye düşünüyorum. Bu şekilde de de olmazsa kanunen hakkınızı ararsınız.
https://www.electrolux.com.tr/support/contact-us/
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
selamlar Candoganbey aşşagıdaki maili verdiginiz linke attim ayrıca global sitesindeki mail adresinede attım..quote:
Orijinalden alıntı: candogan62
Size tavsiyem servisle daha çok uğraşmadan durumu anlatan bir maili internet sitesi üzerindeki formu kullanarak merkeze mail atın. Muhtemelen yaşadığınız sorun gürbüz servisin beceriksizliğinden kaynaklanıyor. Kart arızası ayda yılda bir vs denk gelebilir ama kablo tesisatı değişmesi, kartın birden çok kez değişmesi kesinlikle normal bir durum değil. Bu şekilde hukuken hakkınızı aramakla uğraşmadan çözülür diye düşünüyorum. Bu şekilde de de olmazsa kanunen hakkınızı ararsınız.
https://www.electrolux.com.tr/support/contact-us/
zira telefon acmiştim bugun makinenizi yollayacaklar dendi demekki kablolama değişmeden gelecek beklemek istemiyorumd edigim icin.
ama ses kaydı aldım telefonuma
Ben İstanbul Turkiye elektrolux bulaşık makinesi aldım, makine ilk aldığım hafta değiştirildi kart arızası sebebi ile, 2ci gelen makine tam 5 kere bozuldu motor kart ve kablolama makinenin değişmeyen parçası kalmadı ve her servise gittiğinde ucunca bir sure kalıyor şuanda 20 gün oldu ve kablolama sistemi turkiyede yok dediler 15 gün beklemem isteniyor.
Makine her gidip geldiğinde 6 kez, dış kasası'da zarar gördü, makineyi eve getirip kurdukları anda 10 15 dakika sonra bozuluyor ve getiren elemanlar tekrar geri götürüyor.
Dediğim gibi bu 2ci makine ve toplamda 6 kez arıza yaptı ayrıca 20 gündür serviste ve bana 15 gün daha kablo elektrik kablolama sistemi beklemem gerektiği söyleniyor.
Bunlarla ilgili servis kayıtları var ve ses konuşma ses kayıtlarda var benim cep telefonumda.
Eger 20 gun bekledikten sonra 15 gün daha beklersem kablo sistemde değişecek ve toplamda makinenin değişmeyen kısmı kalmamış olacak.. beklemeyi kabul etmez isem yasal sınır dolmadan makineyi getirip bırakacaklarını söylediler.
-
3 yıldır AEG f65712 kullanıyorum çok memnunum Allah'a şükür.Yatmadan önce ayarlıyoruz, diyelim 4 saat sonraya o saatte çalışıyor.sabah ise giderken kapağı açılmış işlem bitmiş oluyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
AEG marka bulaşık makinesini tavsiyeler üzerine almıştım.Garanti bitiminden bir ay sonra kart arızası yaptı. Servis ücretli değişim için yurtdışından kart getirecek. Daha kalitelidir ve uzun süre dayanır beklentisiyle alınan pahalı cihazlarda da durum bu. Anlaşılan artık bütün üreticiler 3-4 yıl gidecek cihazlar üretiyorlar. Bu yüzden daha ucuz ürünlere yönelmek ve belki de ekstra garanti uzatmak daha mantıklı görünüyor. AEG/Electrolux'un diğer herhangi bir üreticiden farkı yok. Hatta yerlilere göre pahalılık, yedek parça ve servis süresi dezavantajı var. -
Geçmiş olsun, sorununuz ile ilgilendiler mi? Servis ve genel merkezin tutumunu merak ediyorum... -
malesef almanayya kada rmail attim boşquote:
Orijinalden alıntı: wwtr
Geçmiş olsun, sorununuz ile ilgilendiler mi? Servis ve genel merkezin tutumunu merak ediyorum... -
Üzüldüm, demek başımıza birşey gelse umursamayacaklar...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
elektrolux esf8630rox almi idim 2016 yılı sonunda 3 senesinde ürünün tuz koyma bolümünün kenarları ve sag sol kapak kısımları içeriden paslandı ne servis nede müşteri hizmetleri ilgilendi sadece halledecegiz den ileri gidemediler garantisinide 7 yıla cıkardıgım halde anladımki elektrolux pişmanlık her acidan birdah yanın dan geçmem.
-
Aynı modeli almayı düşünürken bu yorumunuz beni endişelendirdi. Halihazırda 7 senelik garanti yaptığım bir çamaşır makinesi de mevcut ve en azından kafam rahat olur diye düşünerek yine Electrolux alabilirim diyordum. Siz geçirdiğiniz süreci daha detaylı(özel mesajdan da paylaşabilirsiniz isterseniz) aktarabilir misiniz?
Hatta bu konuda 2 sene önce göndermiş olduğum ve Genel Merkez’in tutumunu da merak ediyorum mesajı mevcut.
Geçmiş olsun.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: kaos9elektrolux esf8630rox almi idim 2016 yılı sonunda 3 senesinde ürünün tuz koyma bolümünün kenarları ve sag sol kapak kısımları içeriden paslandı ne servis nede müşteri hizmetleri ilgilendi sadece halledecegiz den ileri gidemediler garantisinide 7 yıla cıkardıgım halde anladımki elektrolux pişmanlık her acidan birdah yanın dan geçmem.
Bulaşık makinesinde paslanma sebebi tuzdur. Belli ki tuz kapağından kaçak var. Tuz kapağının çatlak olup olmadığını kontrol edin, tuz yuvasındaki dişlilerde de sorun olabilir.
Bu paslanma ileride çok daha büyük problemlere neden olacak, eğer bir önlem almazsanız.
Electrolux servisleri tam bir felaket, garantim var diye veya servisi var diye sakın düşünmeyin, hem bilgisizler, hem de sürekli müşteriyi suçlayıcı şekilde davranıyorlar. Çözüm zaten sıfır.
Zaten bu marka, bütün dünyada ortalama kalitededir, ama nedense, bizim ülkemizde pazarlama taktikleri ile, sanki premium bir marka havası yaratmaya çalışıyorlar. Emin olun, bu paralara alınacak bir marka değil, paranıza yazık. Çok daha ucuza hemen hemen aynı kalitelerde yerli ürünler var. İlla ithal ve premium ürün alacağım derseniz, electrolux / aeg sizi asla mutlu etmez.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X