Çamaşır makinesi ariza yaptığı için servis cagirdim eve. Gelen servis temiz su hortumunu sokerken zorlandı,kerpetenle ceviriken ikili su borusunu kırdı,bulaşık makinesi hortumuda ona takiliydi, servis kerpetenle hortumun ucundaki metalleri sokerken iki hortumun agzida gitti.sonra deneme amaçlı ikinci el bir hortum takti.camasir makinesine,makinenin cekmesinde arıza oldugunu bildiren bir servis formu imzalattı,garanti kapsamında değişeceğini söyledi,3 gün sonrada bulaşık makinesinin hortumu nu ücretsiz değiştireceğini söyledi,giderken servis formunu bana bırakmadan,ben borcumu sorunca sadece 30 TL hortum bedeli yeterli dedi bende kendisine güvenerek 30 TL verdim.servisten sorumlu müdürü bilgi almak için aradığımda,bana durduk yere garanti kapsaminda değil, suyun kireçli dedi ,bende kendisine 30 tl aldın diyince ibanimi istedi göndereyim dedi,sonra bana sana servis hizmeti vermeyeceğini söyleyerek telefonu suratıma kapattı.bende Electrolux genel merkezini aradım,ve kendilerine yaşananları anlatır mail attım.Electrolux bana mail atarak,yapılan gerekli inceleme sonucu,suyun kireçli olursa borunun kiralacagini,borununda hortumu doğal olarak kirabilecegini söyledi.Yasananlar hep dogalmis..Sonra tekrar aradım durumu bi daha anlattim, servis formunda çekmece arızalı diyor,hortuma hiç dokunmasa servis bunlar olmazdi,bulaşık makinesinin hortumunu cikarsaydi bari onu kurtarsaydik diyorum,gelen cevap aynı suyun kirecli diyor tamam diyorum siz haklısınız suyum kireçli diyorum servis fisinde çekmecenin değişeceği yazıyor diyorum,değiştirecek misiniz diyorum, onu servis bilir diyor.sonra genel merkez servisi aramam durumunda servisin 30 TL ucrreti geri vereceğini söylüyor.bende artık karsimizdakilerin,insan sözünün kıymetini bilmeyen,yasaları takmayan insanlar olduğunu kanaat getirince,yasal yollara başvurmak için genel merkezden servis formunu mail olarak istiyorum.genel merkez benim bu istegimi kabul ediyor,benden mail adresi alıyor,sonra bir daha ariyolar,biz genel merkeze sorduk,böyle bir uygulamamiz yok diyorlar,sonra ben ısrar edince tamam diyorlar.ertesi gün bakıyorum mail yok, tekrar ariyorum bu sefer böyle yetkilerinin olmadigini, servise gitmeleri durumunda servisten alacağımı soyluyolar,kendilerine servisin telefonu suratıma kapattığı ve servis hizmeti vermediğini soyleyince,bizim yapacağımız birşey yok diyorlar,bende kendilerine 90 km servis git gel mesafesi olduğunu Whatsapp veya mail yoluyla ısrarla istiyorum servis formunu.kendilerinin böyle bir uygulamalari olmadıgini soyluyolar.bende bunun üzerine servisi aramak zorunda kalıyorum,servis benden 80. TL yol ücreti ve 30 TL hortum bedeli verirsen servis formunu bana vereceğini söylüyor.bende artık şaşkınlık ve sinir içinde gene arıyorum genel merkezi.genel merkeze durumu anlatıyorum,bana servisin yaptiginin normal olduğunu söylüyor, garanti kapsamında bile olsa servisin para alabileceğini söylüyor.yasadiklarimin hepsi delillidir arkadaslar.bu saatten sonra bu markayı almayın aldırmayın ve bu yaşadıklarımı paylaşırsanız en azından belki birileri daha mağdur olmaz.yasal olarakta gerekenler yapılıyor
Sevgili forumdaşlar bana bu kadar niye başlık açtım diye kizabilirsiniz hakkınız da var ama Electrolux un diğer ürün gruplarında da ürünleri var ne alırsanız Electroluxten başınıza gelecekler benimkiyle aynı olacak. ben mağdur oldum sizler mağdur olmayın.bu tür insanlari ancak para ile terbiye edebilirsiniz. Bir musibet bin nasihattan iyidir derler atalarımız.banada zamaninda abilerimiz Electroluxun parçası bulunmaz servisi bulunmaz diye almamam konusunda telkinlerde bulunmuştu bende kulak ardı etmiştim.simdi onların haklı olduğu anladım.servis var ama yok, müşteri hizmetleri var ama yok, garanti var ama yok...
Yapmış olduğunuz başvuru neticesinde gerekli incelemeler sağlanmış olup kırılan parça, musluk girişine takılan ikili su (çamaşır ve bulaşık mak) girişi için uzatma parçasıdır. Electrolux cihazına ait parça değildir. Bu parça demir olduğundan dolayı zamanla , nem ve kireçten dolayı kırılganlaşmış, ve servis su giriş hortumunu söküldüğünde doğal olarak kırılmıştır.
Tarafından kireç önleyici herhangi bir önlem alınmadığı tespit edilmiştir.
Dış etken kaynaklı olmasından ötürü garanti kapsamında onay verilmemiştir.
Evt ilk olarak attıkları mail buyrun, müşteri hizmetleri telepati yoluyla inceleme yapmış.Kirilan parçanın Electrolux marka olması lazımmış.Musluk alirken Electrolux marka alın arkadaslar.... yoksa garanti kapsamına girmiyor..garanti şartları için nemsiz ortam,kireçsiz su, Electrolux marka yeni musluk şart..servis eve gelir bunları görürse 80 TL yol ücretini hazırlayın,ürün garanti kapsamında bile olsa...kısaca dedikleri ürünün bozulması hayatın doğal akışında sen carene bak beni arama.ararsan yardım eder gibi yapar seni oyalarım.benle uğraşma borçlu çıkarsın..
asimorA
kullanıcısına yanıt
bulasik makinesi alacaktim bu konudan sonra direk vazgectim tesekkurler
belki size 300-500 tl lik zarar verdiler ama 6-7 bin tl lik makine satisindan oldular.
Diyorum ya bir sene bunların malını almayın, garantiyi arttirilar,servisi düzeltirler, fiyatları dusururler.malesef toplum olarak,bazı konularda toplu olarak hareket edemiyoruz.
Electrolux pişmanlıktır. Ürünleri hakkında yorum yapmayacağım işini yapıyor, ben aldığımda gerçekten f/p diyebileceğimiz ürünlerdi.
Zamanında bulaşık makinemiz arızalandı. Servis geldi baktı. Falan filan arızası var, malzeme yanımızda yok diyip tekrar geleceğiz dediler. İlçede olduğumuz için haftada 1 gün geliyorlarmış bu tarafa. Ben işteyken gelmişler, bakmışlar olmuyor, dükkana götürmemiz lazım diyip yüklenip gitmişler. Gelinen 2 sefer için de servis fişi verilmiyor.
Olay burada başlıyor. Ben arıyorum ediyorum "abi şu zaman olacak bu zaman olacak. bu parça yurtdışından geliyor. parça geldi makineye uymadı" türlü türlü hikaye. Genel merkezi arıyorum tek ayak üstünde binlerce yalan. 2 aya yakın oldu dedim artık servis süresi doldu verim paramı bakayım işime. Parayı veremeyiz size muadil sıfır ürün vereceğiz dediler. Tamam dedim gönderin bakayım neymiş muadili. Zamanında tabiri caizse full+full makine almışım bi sunroof eksik öyle makine benimki, muadil diye gelen ürün program sayısı bile tutmuyor kaldı ki ürün segmenti olarak giriş-orta seviyesi. Dedim ben bunu kabul etmem, açtım siteyi şu veya şu modeli veriyorsanız kabul yoksa muadil diye verdiğiniz makinenin hacminden tutun program sayısına kadar herşeyi benim makinemden çok çok kötü. Müşteri temsilcisi benim yetkim yok diyip sallıyor.
Genel merkeze bir şekilde ulaşıyorum ama artık adımı verince oradaki amir izinde veya toplantıda diyorlar ve ben adama ulaşamaz noktaya geliyorum. Tekrar arayıp adımı farklı söyleyip anında bağlanıyorum ve adam şok. Diyorum X bey böyle böyle olmuştu biliyorsunuz benim durum buraya geldi ve 3 aydır makine yok evde. Adam servis fişi soruyor. Diyorum bende yok vermedi servis. O zaman sizin süreç şu andan itibaren başlar. Bak yapma etme ses kayıtları var bu konuşma da kayıt altında. Siz 2 ay önce durumu en kısa zamanda çözeceğiz diye beni teselli etmediniz mi? Adam tüketici mahkemesine git diyor, bu ses kayıtlarını da bulabilirsen şikayet edersin tarzında paketliyor beni. Ancak arkadaş bilmiyorki benim telefonumda tüm konuşmalar kayıt altında. Tüketici mahkemesine başvuruyorum ve orada mağduriyetimi anlatıyorum. Saolsun yardımcı oluyorlar ve 2 gün içinde iade kararı çıkıyor. Ben paramı satıcıdan tak diye alıyorum.
İşimiz gereği bize de danışan eden oluyor illaki ve çeşitli mecralarda yazıyorum. Electrolux Türkiye başarısız bir operasyondur, benim hakkımın ırzına geçmişlerdir. O zamana dair tek pişmanlığım tazminat davası açmamaktır. Paramı kurtardım diyerek sevinip yoluma baktım. O adamından kanunları hiçe sayarak yaptığının yanına kar kalmasına izin vermiş oldum.
Siz siz olun bedava verseler bu markayı sırf satış sonrası destek yüzünden evinize sokup ömrünüzden ömür çaldırmayın.
Evt tek mağdur olmadığım belliydi zaten konusmalarindan, eğer makine parçalarini temin ve tamir konusunda yeteneğiniz varsa, cebiniZden extra para çıkmasını göze alıyorsanız Electrolux sizleri bekliyor..
asimorA
kullanıcısına yanıt
Hocam geçen gün annemin evindeki bulaşık makinasının bir arızası yüzünden (sanırım 6 yıllık olması lazım makinanın) servis geldi ve boşaltma hortumunun gevrekleşmesi sonucunda makina su akıtmaya başladı. annem de servisi arayıp carlamış.. siz bi yerini yaptınız bir yerini bozdunuz diye..
Servis de gelip düzeltmiş. Makina vestel.
Bende electrolux ten dersimi aldım. Artık yanaşmamak lazım.
Merhabalar bu olayla ilgili Electrolux servisini tüketici hakem heyetine şikayet ettim.Servisin yaptığı savunma bu "Cihazın dış etkenli bozulmasindan dolayı servis ücretine itiraz edilmiştir,elemanım psikolojik baskı altında kalmış müşteri evinden kovulma derecesine gelmiş servis evrağı düzenleme aşamasına geldiğinde müşterimizin kaba tutumları yüzünden doldurulamamistir." Tüketici hakem heyeti bilgi ve belge eksikliği nedeniyle reddetmiş.Elimde ne fatura var ne servis fişi var . Tüketici mahkemesine gideceğim.Bu savunmaya bu kararı vermek çok enteresan.İlk başta servis ücretine itiraz diyor sonra psikolojik baskı,sonra kaba tutum diyor. Sallayabileceği bütün yalanları söylediği yedi yoldan belli oluyor.utanmasa benden şikâyetçi olacak.Mantiksizlik şöyle ki hangi tüketici servis fişi duzenlenmesin diye psikolojik baskı yapsın.Servis fişi düzenlenmezse mağduriyetin giderilmez.Malesef bu tüketici hakem heyetide bu savunmaya rağmen başvuruyu reddetmiş.Malesef ülkemde hak aramak zor ama sonuna kadar gideceğim.Sikayet ettiğim serviste yetkili sery bırakmış.Ondan sonrada iki servis daha değişmiş.Electrolux servis çağırırsaniz ,psikolojik baskı yapmayın,kaba davranmayın,itiraz etmeyin, süt dökmüş kedi gibi bekleyin,eve psikolog çağırın belki servis elemanının psikolojisi bozulabilir. ..... ELECTROLUX ALMAYIN ALDIRMAYIN
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme