İnternette olsun , kendi araçlarımda olsun GAZ SICAKLIĞI farklılıklar göstermektedir. LPG ye geçiş sıcaklığı (regülatör su) ne kadar 30 - 35 dereceye ayarlansa da şu anda kendi aracımda (Atiker microfast) LPG GAZ Sıcaklığını 22-24 derece görmekteyim ve bana önceki aracıma göre çok düşük gelmekte.
LNG LPG sıvı halden 1 Bar basınç altında gaz fazına geçtikten sonra enjektörlere ; emme manifolduna 25 derece yada 65 derece püskürtülmesinde fark varmıdır ? Ne fark eder gaz fazında olduktan sonra ?
Yazılım , program gaz sıcaklığına göre düzeltme yaparak enjeksiyon sürelerini ayarlar mı? (ki ayarlıyorsa ve sensör bozuk olduğunda düşük sıcaklık gösteriyorsa işleyiş bir miktar bozulması lazım)
Not: Düşük sıcaklıklar gördüğümüz ayarlarda (internette de çok var örnekleri) sensörün bozuk olduğunu mu düşünmeliyiz ? Çünkü mantıksız geliyor o kadar kısa sürede sıcaklığın düşmesi.
Ayni sorulara cevap ariyorum hatta ben regulatore bagladigim bir vana ile motor sogutma suyunun regulatore girisini kisitlayarak motora giden lpg nin sicakligini dusurmeye calisiyorum bu sayede daha seri olabilir arac. Sonucta yanici madde yogunlugu artiyor ve genlesmis sicak hava ile pistonlari gereksiz dildurmayarak daha fazla hava dolayisi ile oksijen almaya olanak saglayabilir. Bugun birkac deneme yaptim ancak vanayi tam ayarlayamadim cok kistim sicaklik cok dustu biraz actim eskisi gibi cok yukseldi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme