Şimdi Ara

En az yakan panelvan (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
56.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcn

    quote:

    Orijinalden alıntı: iCrush

    1.5 dci yada 1.3 mjet yakmaz koklar.



    Hangi 1.3mjet?

    Alıntıları Göster
    Kaç tane 1.3 mjet var ki hocam doblo'yu kastetmiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SarbiReyiz kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle uzak durun. Eski çalıştığım şirkete aldılar ve bin pişman oldular. Çok karışık ve uzun hikaye hocam hepsini şu an yaşamam ama fiyatına aldanarak sakın alayım demeyin pişman olursunuz. 2000 model 300.000 km transit alın daha iyidir desem yeterli olur herhalde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A...O.... -- 2 Ekim 2018; 2:6:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iCrush

    Kaç tane 1.3 mjet var ki hocam doblo'yu kastetmiştim.

    D3 kasa 1.3 multijet euro5 Ankara içi 7litre yakıyor. Az bir tüketim değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • serhatcn kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam bizde yeni aldık doblo panelvan

    Ankaradan düzcede 4.2 yaktı şehir dışı

    Bize gayet iyi geldi caddy de var ama köpek gibi içiyor yakıtı onla kıyaslayınca iyi yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A...O....

    Kesinlikle uzak durun. Eski çalıştığım şirkete aldılar ve bin pişman oldular. Çok karışık ve uzun hikaye hocam hepsini şu an yaşamam ama fiyatına aldanarak sakın alayım demeyin pişman olursunuz. 2000 model 300.000 km transit alın daha iyidir desem yeterli olur herhalde
    Hangisinden uzak durayım hocam anlamadım gazelle mi? Onu düşünmüyorum zaten :)



    Peki bu kargoda kendi arabanla çalışma yada frigolu kendi panelvan veya kamyonet veya kamyonun vs ile çalışma hakkında bilginiz var mı?



    Sermaye olarak 30 bin liralık panelvanda 200 bin liralık kamyonda alabilirim zorlayarak borçsuz ama ne kazanır ne eder tam net bilgim yok sadece ilan sahipleriyle konuştuklarım var şirketlerle yüz yüze görüşmedim hiç.



    Çalışan veya bilen bulsam forumdan kafamda netleştirecem yardımıyla :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SarbiReyiz kullanıcısına yanıt
    Gazelle'den uzak durun hocam aman diyeyim



    Çalıştığım şirkete çok sayıda kargo gelip gidiyordu ve gelen çocuklar ile çokça muhabbet etme şansım oldu. Kargo firmaları maliyeti ve riski azaltmak için işleri taşeronlara yıkmaya başlamış, bunun akabininde sizin gibi bu işi yapmak isteyen ve yapan bir çok kişi var. Ne kadar kazandırdığı konusunda net bir fikrim yok ama fikir yürüttüğüm zaman ancak büyük şubelerden fazla miktarda dağıtım yaptığınız zaman kazanabilirsiniz ki o da 1 araç ile olacak iş değil. Küçük şubelere 1-2 araç yetebilir fakat onda da kâr oranı düşündüğünüz gibi çok fazla değil. Bazı anlaşmalı müşteriler zarf/dosya bile şu anda KDV dahil 3.5 TL gibi bir rakama götürüyor. Durum bu şekilde olunca sırası ile öncelikle kargo firması sonra bayi sonra siz kâr edeceksiniz derken iş uzar gider. En büyük sıkıntı ise personel bulup çalıştırmak. Ortalama bir personel anlaşmalı olduğumuz kargo şubesinde 2 ayda bir değişiyordu. Sabah erken saatlerde başlayıp geç saatlere kadar asgari ücret ile adam çalıştırmak bu devirde zor olduğu için işçi sirkülasyonu çok fazla ve yeni eleman bulmak da bir hayli zor. Yani demem o ki yatırım yapmadan önce iyice araştırmak gerekiyor, beklentilerinizi karşılamaz ise bu sizin için ölü yatırım anlamına gelebilir. İlla bu işi yapacağım diyorsanız da parayı son model bir araca yatırmayın, bulunduğunuz bölge içerisinde dağıtım yapacağınız için çok pahalı bir araca gerek olmayacaktır. Eski model transitleri ben katır arabası olarak görüyorum ve bu araçlar bozulmak nedir bilmiyor. Bir önceki mesajımda yazdığım gibi yüksek km ucuz fiyatlı bir transit ile bu işi yapabilirsiniz. Bir çok kargo aracı da bu şekilde oluyor zaten. Sonuç olarak insan değil kargo taşıyorsunuz, demem o ki araştırmanızı iyi yapınız aksi taktirde pişmanlık duyabilirsiniz. Kargo sektöründe ortalama bir koliyi ambar fiyatına taşıdıkları için fiyatlar çok düştü ve rekabet de oldukça fazla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hortlatayım
    on yılda dört doblo dan sonra bir yıl önce 2011 110hp connect aldım
    altı litre ortalamayla kullanıyorum connect i
    doblo da 7.5 tu ortalamam
    şehir içi değerler
    110 luk connect ler yakmıyor arkadaşlar
    90 lıkta var arkadaşımda 9 litre yakıyor
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.