Şimdi Ara

EN İYİ GÖRÜŞ AÇISI OLAN ARABA HANGİSİ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
9.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Günümüzde aerodinamik özelliklerin iyileştirilmesi sebebiyle görüş özellikleri iyi olan otomobil pek kalmamıştır. Yapman gereken hem önde hem arkada park sensörü bulunan modellerden birini tercih etmek. İstersen geri görüş kamerasına sahip olan nissan primera giibi modeller de var.
    Bana kalırsa alıp satması kolay, yedek parçası bol ve ucuz bir model tercih etmen gerekir. Clio, punto mantıklı olabilir. Ama park sensörüne ihtiyaç duymadan kullanabileceğin çok pratik modeller de var: peugeot 107 citroen c1(ikisi aynı otomobil sadece logoları ve ön tasarım farklı) veya kia picanto oldukça küçük, 4 yetişkinin sığabildiği çok çok küçük bagajlı otomobillerdir ve şehir içinde görüş problemi hiç yoktur. Ancak 100 ve üzerinde rüzgardan kolayca etkileniyorlar ve yol tutuş ve frenleri ancak vasat değerler veriyor. fiyatları ise 22.5milyardan 25 milyara kadar değişiyor.
    Donanımlı bir clio veya punto ise 30'u aşıyor aşağı zor...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kankys

    arabanın ucunu görmek en iyi görüşlü araba demek değildir.. çoğu arabada aracın önünü görmezsin sen bunu beynini kullanarak sürersin.. benim arabam şu kadar ne kadar yanaşmalıyım park ederken nasıl olmalı gibi.. sürdükçe alışıyor insan..


    Aynen katılıyorum..Görüş açısı olayı derken onu kastettim..Ne bileyim..Aracın burnunu sağını solunu az da olsa görmek fena olmaz sonuçta..Yeni araba alsam kesin çizerim..Ben biraz acemi olduğum için hala bu araba burdan geçer mi geçmez mi ikilemi olacak..Çok tereddütüm olacak..Mini cooper çok güzel ama forumda mini kazasında yanarak ölen arkadaşlardan bahsedilğini görünce bayağı bir tırstım..Parçası da çok çok pahalıdır heralde..Sonuçta bir arkadaşın da dediği gibi kafama esecek dalacam bi galeriye ya da bir ilana alacam gidecem...Hayatım forumlarda geçmeye başladı...




  • kardeş aracın burnunu görmekten ziyade dikkat etmen gereken nokta dönüşlerde sütunlar görüşü engelliyor mu engellemiyor mu. bizim getze kıl oluyorum mesela sola dönüşlerde viraj biraz sertse karşı şeridi görebilmek için öne eğilmem gerekiyor. önü göremk o kadar önemli değil hiç olmazsa park sensörüyle halledilir ama sürüş esnasındaki görüş açısının affı olmaz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vasago

    kardeş aracın burnunu görmekten ziyade dikkat etmen gereken nokta dönüşlerde sütunlar görüşü engelliyor mu engellemiyor mu. bizim getze kıl oluyorum mesela sola dönüşlerde viraj biraz sertse karşı şeridi görebilmek için öne eğilmem gerekiyor. önü göremk o kadar önemli değil hiç olmazsa park sensörüyle halledilir ama sürüş esnasındaki görüş açısının affı olmaz.

    kardeş o dediğin şey palio larda da vardı diyorlardı..Getz i sildim Ama asıl derdim gene de kaporta nın içerden az da olsa gözükmesi...Bazı arabalarda camdan yola bakıyorum ilk gördüğüm nokta arabanın en az 5 metre önü...Alışma meselesi heralde..




  • Müsadenizle konuyu hortlatayım.
    Bugün corsaya baktım. Arabanın önü gerçekten hiç görünmüyor yukarıda yazıldığı gibi en az üç-dört metre ötesini görüyorsun. Sırf o yüzden acaba vazgeçip başka arabalara mı baksam bile dedim. Punto evoya baktım onda da durum aynıydı.
    Acaba 2005-2007 arasındaki corollalarda durum nedir?
  • Birkaç gün önce Toros'tan sonra Corolla alan birisi bir konu açmıştı, park ederken çok zorlanmış. Bir tane Doblo'cu dayı gelip "Ben oraya tır sokarım" demiş, adama vermiş; "Bu ne lan hiçbir şey görünmüyor" diyip kaçmış adam.

    Corolla da aynı durumda olmalı.
  • iyide bu arabalarda koltuk yükseklik ayarı yokmu? benim 2001 poloda bile var yani :)
  • Biraz daha çalışırlarsa "tasarık"lar at gözlüğü mükemmelliğinde olacak. Az kaldı. Bu cihazlar ancak "sonar"la kullanılabilir. Hani var ya... bip... bip... bip... bip..bip..bip..bip..bi.bi.bi.bi.bi. Tabii onlar da yaprağa, poşete pet şişeye, buza da öttüklerinden olsa gerek kaza sayısında artış var, en çok da çocuklar risk altında.

    Tabii, her zamanki gibi otomotv enndüstrisiin zekâsı konuyu bertaraf etmek için kâfi gelmiyor. Biz de önlerine konulanları tüketenler olarak gelişik ülkelerdeki hükümetlerden biri konuya el atıncaya dek idare edeceğiz mecburen...
  • R9 broadway.. şaka değil,köşeli hatları,devasa aynaları,orjinal spoiler ile her yönde görüş açışı güzeldir.. günümüz araçlarında rüzgar direnç katsayısı düşürmek için aracın burnu daha eğimli,aynaları daha ufak,direkleri daha yatay,tavanı daha basık oluyor.. ben broadwaydaki görüş açısını hiçbir araçta bulamadım,koltuğu yükseklik ayarlı olmamasına rağmen.. ticarilerde ise en iyi görüş açısı makyajlı partner-berlingo ve makyajlı doblodadır,caddy-connect falan burun yapısından fikir veriyor zaten bu konuda..caddyde kesinlikle aracın burnu görünmüyor,koltuğu ne kadar yükseltseniz de,sadece silecek kısmındaki kaputun bitiş çizgisini görüyorsunuz..connect ona göre daha iyimser..
    ayrıca güvenlik açısından aracın cam yüzeyleri daha az yer kaplar-sac yüzeyleri ise daha fazla yer kaplar günümüzde,direkler da daha kalındır..broadwayda 5cm eninde a sütunu vardı,cordobada ise 15cm var kafadan..artık alıştım virajlarda pek takmıyorum çapraz görüş açısını,aksi taktirde bir o yana bir bu yana eğilmeniz gerekiyor..




  • görüş açısı istiyosan albea al dostum senin istediğin o araba şaka yapmıyorum
  • eski kasa honda civic derim
  • kaputun önünü görerek araba mı kullanılır yahu. Ehliyetimi alalı 6-7 ay dan fazla olmadı. 5 farklı araç kullandım hiç birinde de önünü görmüyordum ne çizdim ne sürttüm ne vurdum.
  • c4 picasso diyorum ampul gibi bişey araba
  • İzninizle konuyu hortlatıyorum..Konuyu açtığım zamanlarda 2001 Clio HB kullanarak bir nebze dertleirmi çözdüm..
    Yıl oldu 2014!!

    Bugün Opel ve Reno'ya uğardım..2013 model Astra ile 2013 model Clio lara baktım..Adamların Astra ve Clio konsepti ile alakası olmayan araçlarını gördüm..Dış görünüşü çok güzel modeller ikisi de ama dediğim olay daha da fena..Arabaya oturuyorsun,direksiyondan cama kadar 70cm mesafe var ondan sonra kaportanın k sını göremiyorsun..
    Bu nasıl bir tasarım arakdaş anlamıyorum..BMW lere bakıyorum kesinlikle öyle bir şey yok..2007 deki 2013 teki modelinde de kaporta tabak gibi gözüküyor

    Sizce günümüz şartlarında arabayı yenilemek istersem hangi modeli tercih etmeliyim? Az da olsa kaputun içerden gözüktüğü hangi modeli önerirsiniz?
  • Kesinlikle Honda Jazz.
  • besiktas kullanıcısına yanıt
    Gorus acisini kafaniza takmayin. Sizin gibi genc ve egitimli arkadaslar her turlu araca 4-5 saatlik kullanimdan sonra adapte olurlar. Bu arabalari yapan muhendisler gorus acisini bahsettiginiz kadar yuksek riskli yapsalardi hic biri sertifikasyondan gecip trafige salinmazdi. Siz paranizin satin alacagi en iyi arabayi alin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Göçer

    Gorus acisini kafaniza takmayin. Sizin gibi genc ve egitimli arkadaslar her turlu araca 4-5 saatlik kullanimdan sonra adapte olurlar. Bu arabalari yapan muhendisler gorus acisini bahsettiginiz kadar yuksek riskli yapsalardi hic biri sertifikasyondan gecip trafige salinmazdi. Siz paranizin satin alacagi en iyi arabayi alin.

    Hocam tabii ki alıştıktan sonra problem olmaz ama alışana kadar arabayı çizip vurmaktan korkuyorum..Bugün yeni Astra ve Clio ya oturdum,bildiğin gömüldüm içine..
    Biraz yüksek diye Mokka'ya da bindim onda da hiçbir şey göremedim..Nissan QQ ın kaputu sanki o kadar dik değil..Ona da bir bakacağım..QQ kullanan var mı?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.