Şimdi Ara

En iyi teknik servisi olan Tablet markası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba herkese,

    7.9" veya 8" bir tablet alacağım. Ancak satın aldıktan sonra olurda bir sorunla karşılaşırsam, muhatap bulabileceğim teknik servisi iyi olan bir markanın tabletini alacağım. Bu konu da siz değerli arkadaşların tecrübeleri beni için çok önemli. YOrumlarınızı bekliyorum. teşekkrüler şimdiden herkese.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: sanapazar10

    http://www.sanalpazar.net/asp/product/12791/DIGIWAY-AR571-W-A13-512-8G-7 En Uygun fiyat Ve garanti
    DIGIWAY tablet


    sanırım sorumu anlamamışsınız.

    tablet tavsiyesinden çok benim için en önemlisi satış sonrasında muhatap bulabilmemdir. bundan dolayı teknik servisi iyi olan bir tablet markası araştırması içerisindeyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sanapazar10

    http://www.sanalpazar.net/asp/product/12791/DIGIWAY-AR571-W-A13-512-8G-7 En Uygun fiyat Ve garanti
    DIGIWAY tablet


    ayrıca hiç okumadan otomatik mesaj atmışsın sanki. dikkat edersen 7" tablet istemiyorum. sen kalkmış 7" tavsiyesinde bulunmuşsun. ilginç
  • arkadaşlar bir fikri bir tecrübesi olan yok mu ? en azından şu markadan uzak durun veya şu markanın teknik desteği çok iyidir diyen biri ? lütfen
  • adrianix A kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım merhaba, açıkçası ben Türkiye'de teknik desteğin iyi olduğunu düşünmüyorum. Hem cep telefonlarımdan hem de tabletlerimden ağzım yanarak edindim bu sonucu. Özellikle büyük firmalar daha çok süründürüyor. Ben o yüzden artık kendi fikrim olarak söylüyorum beğendiğim özellikleri belirleyip, belirlediğim fiyat dahilinde bana en uygun ürünü seçip alma taraftarıyım. Sonuçta siz ürünü alana kadar her şey güzel, ürün alınıp da bir problem çıktı mı sen hep hatalısın, ya da bir türlü sorunun sonuca ulaşmaz sürünüp durursun. İnşallah istisnalar vardır ve siz de o firmanın ürününe rastlarsınız. Saygılar...
  • adrianix A kullanıcısına yanıt
    Garantili diye alırsın en ufak sorunda servisteki klasik tespit = Kullanıcı hatası (müşteri memnuniyeti açısından sadece parça ücreti alınmıştır ) cevabı genelde %90 dır.

    Eğer servis konsunda pek sıkıntı yaşamak istemiyorsan sana Artes ürünlerini tercih et tavsiyesnde bulunurum
  • adrianix A kullanıcısına yanıt
    Hocam ben artes q1003 almıştım sorunlu çıktı değişime gitti birkaç günde yenisi geldi... Onda da ufdak tefek bir sorunlar vardı iade etmek istedim onu da kabul ettiler. Yani şansına bana sorunlu ürünler gelmiş olabilir ama Allah için hiç bir laf etmediler sorun çıkarmadılar. Benim gözümde kesinlikle bir numaralar bu konuda. İnşallah ileride bir tabletlerini almak nasip olur... Keşke herkes onlar gibi olsa bu arada ürünü geri gönderirken kargo falan da ödemiyorsunuz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    dell teknik servisi çok iyi
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaliope

    Arkadaşım merhaba, açıkçası ben Türkiye'de teknik desteğin iyi olduğunu düşünmüyorum. Hem cep telefonlarımdan hem de tabletlerimden ağzım yanarak edindim bu sonucu. Özellikle büyük firmalar daha çok süründürüyor. Ben o yüzden artık kendi fikrim olarak söylüyorum beğendiğim özellikleri belirleyip, belirlediğim fiyat dahilinde bana en uygun ürünü seçip alma taraftarıyım. Sonuçta siz ürünü alana kadar her şey güzel, ürün alınıp da bir problem çıktı mı sen hep hatalısın, ya da bir türlü sorunun sonuca ulaşmaz sürünüp durursun. İnşallah istisnalar vardır ve siz de o firmanın ürününe rastlarsınız. Saygılar...

    +1 altına imzamı atarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acer_sahibi77

    Hocam ben artes q1003 almıştım sorunlu çıktı değişime gitti birkaç günde yenisi geldi... Onda da ufdak tefek bir sorunlar vardı iade etmek istedim onu da kabul ettiler. Yani şansına bana sorunlu ürünler gelmiş olabilir ama Allah için hiç bir laf etmediler sorun çıkarmadılar. Benim gözümde kesinlikle bir numaralar bu konuda. İnşallah ileride bir tabletlerini almak nasip olur... Keşke herkes onlar gibi olsa bu arada ürünü geri gönderirken kargo falan da ödemiyorsunuz...

    hocam ben pek artese sıcak bakamıyorum, çünkü burada olsun şikayetvar.com da olsun pek içaçıcı yorumlar okumadım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adrianix -- 12 Ekim 2013; 22:50:19 >
  • adrianix A kullanıcısına yanıt
    Eski şikayetlerdir onlar tarihlerine dikkat et istersen ; şu an için çok iyi servis hizmeti veriyorlar bayağı bir geliştirdiler kendilerini kısa sürelerde.
    Bu güne kadar aldığım ürünlerde bir kaç kez sorunum oldu sağolsunlar hiç güçlük çıkarmadılar .Ama son çıkan ürünlerini pek beğenmiyorum üst seviye cihaz çıkarmalarını beklerken basit ürünleer çıkarmaya başladılar.Sanırım fiyat düşük tutup tablet olsun elimde diyenlere ve bu konuda fazla bilgi sahibi olmadan ürün alan gruba hitap etmeye başladılar diye düşünüyorum
  • adrianix A kullanıcısına yanıt
    Valla hocam ben kendi şahsi tecrübemden dolayı memnunum lavaboo arkadaşım eskidendi demiş bir bildiği vardır.
    Bena da iyi davrandılar sonuçta. Ben memnunum.
  • lavaboo kullanıcısına yanıt
    Hocam çok haklısın ben onlardan m9pro falan beklerken dediğiniz gibi gittiler alt seviye cihaz çıkardılar.
    Şöyle m6 falan getirselerya gözümüz gönlümüz açılsın...
    Bakalım belki yeni birşeyler gelir diye tahmin ediyorum...
  • acer_sahibi77 kullanıcısına yanıt
    Evet haklısın bende şanssızım .
    Banggood'dan bir kaç sipariş vermiştim %15 indirim kodunuda uygulamıştım ve geçerli olmuştu .
    Bu gün yani siparişimden 2 gün sonra bana mail atmışlar yanlışlık oldu diye siparişimi iptal etmişler ödemeniz 2 gün içinde hesabınıza geçecektir demişler.
    Ama ben bu işin peşini bırakmam kolay kolay ; Geri ödeme yerine Siparişlerimi göndermeleri için her türlü baskıyı yapiyorum yapıcamda
    Mesela %15 lik indirim kodunu uyguladığım Pipo Max-m6 Pro 2GB-32GB 229.34 USD FİYATA DÜŞMÜŞTÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lavaboo -- 13 Ekim 2013; 2:17:33 >




  • lavaboo kullanıcısına yanıt
    Yap baskıyı hocam... :)

    İyi fiyatmış m6 pro için bir de 32 gb'lik modelidir allah bilir, iyice kelepirmiş diycem :D
  • acer_sahibi77 kullanıcısına yanıt
    aynen öle bak şimdi mail resimlerinide yüklüyorum forumda arıza çıkmazssa görürsün birazdan
    32Gb lik modeli tabiki ne sandın yaa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lavaboo -- 13 Ekim 2013; 2:25:46 >
  • lavaboo kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocamda artık yarın bakarım çünkü yatacam.
    Kolay gelsin size...
  • acer_sahibi77 kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hayırlı geceler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.