Şimdi Ara

En Tasarruflu ve Çevreci Dizel: Insignia 2.0 BiTurbo CDTI (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
5.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    O fiyatla hiç satamaz.

    Dikkatimi çeken bir nokta var.Motor 195 HP 400 NM.Vw Amarok'ta çift turbo kullanıyor,o 163 HP ama 400 NM.32 HP artısı var ama tork neden aynı ?


    elindeki verileri kullanirsan aslinda tek bilinmeyenli bir denklem ortaya cikar. tam olarak hangi devir oldugunu soyleyemem oturup hesaplamam gerek ama degerlerden yola cikarak vosvogenin max torku olan 400Nm torku daha dusuk devirde verdigi ortaya cikiyor. bu nedenle insignianin beygir gucu daha fazla.
    ancak bu hangi arabanin daha dusuk devirde daha fazla tork verdigini bulmaya yetmez.ikisi farkli seyler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: emr256

    8.7 ne ya? 195 hp'nin hakkını verememiş.

    Herzamanki gibi.
    Aktarma...


    Herkes 8.7 sn kısmına takılmış ama bu araç TAM otomatik. Değerlerde sıkıntı yok yani, hatta ilk defa iyi iş çıkarmış opel. Manuel olsa 320d'yi geçebilir bile...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmirlil35

    quote:

    Orijinalden alıntı: YasiN®

    Konuyu hazirlayan arkadasin emegine saglik. Karsilastirmalar mercedes bmw ile yapildigna gore opel iyi is cikarmis demektir bana gore :-)

    Sorun şu ki fiyat bandıda onlarla rekabet ediyor.

    ulkemizde butun araclar cok pahali. Uretildigi ulkede fiyatlari nasildir acaba?
  • Araç 4x4 , 20" jantlar , tam otomatik 6 ileri şanzıman ve spor şasi var (flexride nin geliştirilmişi) bana kalırsa biraz daha iyi olabilirdi ama çok çok kötü değil.
  • bence prestiji 0 cünkü 2. elde aynı kasa 50 bine bulunuyor motor ve doannım tabiki farklı ama bende prestijden bahsediyorum arabaya onu bunu katıyorlar görünüş birebiri aynı
  • Biturbonun mantığı performans odaklı değil, ekonomi odaklı kullanılmış ve bana göre dahice. Ekonomi odaklı olunca haliyle 0-100 değeri eleştiri odağı olmuş. Videoda mantığı çok iyi anlatılmış.
  • Benim tjet 1.4 150ps. 0-100u 8.7 sn.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmirlil35

    quote:

    Orijinalden alıntı: YasiN®

    Konuyu hazirlayan arkadasin emegine saglik. Karsilastirmalar mercedes bmw ile yapildigna gore opel iyi is cikarmis demektir bana gore :-)

    Sorun şu ki fiyat bandıda onlarla rekabet ediyor.

    +100
    kıyaslamamızın malesef tek sebebi bu, yoksa başlığı görünce araba alma planları olan birisi o larak ve insignanın tipine hayran olan birisi olarak gerçekten heyecanlanmıştım sonuçta oda bir alman belki bu sefer teknolojik birseyler bulmuştur belki verimli bir makine koymuştur kaputun altına diyerek tıkladım başlığı ama sonuç herzamanki opel hüsranı oldu benim için, teknoloji namına laf ebeliğinden başka hiçbirşey yapılmamasına karşın fiyat olarak onlara yetişmiş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: izmirlil35

    quote:

    Orijinalden alıntı: YasiN®

    Konuyu hazirlayan arkadasin emegine saglik. Karsilastirmalar mercedes bmw ile yapildigna gore opel iyi is cikarmis demektir bana gore :-)

    Sorun şu ki fiyat bandıda onlarla rekabet ediyor.

    +100
    kıyaslamamızın malesef tek sebebi bu, yoksa başlığı görünce araba alma planları olan birisi o larak ve insignanın tipine hayran olan birisi olarak gerçekten heyecanlanmıştım sonuçta oda bir alman belki bu sefer teknolojik birseyler bulmuştur belki verimli bir makine koymuştur kaputun altına diyerek tıkladım başlığı ama sonuç herzamanki opel hüsranı oldu benim için, teknoloji namına laf ebeliğinden başka hiçbirşey yapılmamasına karşın fiyat olarak onlara yetişmiş...

    Merakımdan soruyorum 114.500 tl ye bana DİZEL otomatik en dolu donanımda 4x4 bir premium marka söylermisiniz?




  • Bu arada yazmayı unuttum bu araçta turbo lag olmayacakmış 1250-1750 devir arası 320 nm tork, 1750 devirden sonra 400 nm tork vericekmiş yani ara hızlanmalar çok başarılı olucaktır tam rolling arabası olmuş....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Araç 4x4 , 20" jantlar , tam otomatik 6 ileri şanzıman ve spor şasi var (flexride nin geliştirilmişi) bana kalırsa biraz daha iyi olabilirdi ama çok çok kötü değil.

    Manuel olsa çok daha iyi olurdu zaten. Tam otomatik ile bu değer gayet iyi.
    2.0 accord, mazda 6 gibi tam otomatik rakipleriyle karşılaştırınca çok çok iyi zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: izmirlil35

    quote:

    Orijinalden alıntı: YasiN®

    Konuyu hazirlayan arkadasin emegine saglik. Karsilastirmalar mercedes bmw ile yapildigna gore opel iyi is cikarmis demektir bana gore :-)

    Sorun şu ki fiyat bandıda onlarla rekabet ediyor.

    +100
    kıyaslamamızın malesef tek sebebi bu, yoksa başlığı görünce araba alma planları olan birisi o larak ve insignanın tipine hayran olan birisi olarak gerçekten heyecanlanmıştım sonuçta oda bir alman belki bu sefer teknolojik birseyler bulmuştur belki verimli bir makine koymuştur kaputun altına diyerek tıkladım başlığı ama sonuç herzamanki opel hüsranı oldu benim için, teknoloji namına laf ebeliğinden başka hiçbirşey yapılmamasına karşın fiyat olarak onlara yetişmiş...

    Merakımdan soruyorum 114.500 tl ye bana DİZEL otomatik en dolu donanımda 4x4 bir premium marka söylermisiniz?

    Kendi adıma konuşmam gerekirse bu bütçeyle bir araç alacak olsam,

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-doktordan-2012-m-sport-plus-320d-full-full-super-fiyat-74103413/detay?source=promotion_topl

    gibi bir otomobile yönelirdim. 5-10k km'de bu gibi bir bmw, çok daha üstün olduğu insignia'ya tercih ederim.

    İnsignia alacak olsam neden 115 bin lira bayılayım ki ? 1.6T cosmo + opsiyonlar alırım. Bu kadar farkı vermeye yakıt değer mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__


    Herkes 8.7 sn kısmına takılmış ama bu araç TAM otomatik. Değerlerde sıkıntı yok yani, hatta ilk defa iyi iş çıkarmış opel. Manuel olsa 320d'yi geçebilir bile...

    Evet geçer.BMW Tur bindirirken geçtiğini zanneder
  • o motora bu performans değerleri olmadı.ayrıca fiyatta çok yüksek.satamayacaklarını bile bile niye türkiyeye getiriyorlar bu motoru o da ayrı mesele.
  • bmw nın boşuna binecegıme aynı fıyata insignia nın dolusuna bınerım dogrusu

    aynı ozellıklerı hangı premıum araca koysanız 150 bınden asagı bulamazsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__


    Herkes 8.7 sn kısmına takılmış ama bu araç TAM otomatik. Değerlerde sıkıntı yok yani, hatta ilk defa iyi iş çıkarmış opel. Manuel olsa 320d'yi geçebilir bile...

    Evet geçer.BMW Tur bindirirken geçtiğini zanneder

    Sen getir o 320yi, benim 1.6t deki 180 tane sütçü beygirinin nallarını toplasın. Hodri meydan.
    Tutturmuşunuz bir 0-100.
    Birazda 0-257 nin hesabını yapın bakalım.
    1.6tnin 0-220 değeri. 4.vites 48 saniye! !!
    Denemek isteyen arabasının anahtarını alsın gelsin.
    Yazılanlar yanlış ise benim arabayı alır gider! !! Hodri meydan! !!
    Bazı yorumlara bir yerlerimle güldüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İnsignia iyide dizelleri cok sesli...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda 2.2 i d-tec civic hb 1457 kg

    ort.tüketim 4.2
    0-100 8.5
    max hız 216
    carbon: 110g

    Kapışırlar sanki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet05
    Sen getir o 320yi, benim 1.6t deki 180 tane sütçü beygirinin nallarını toplasın. Hodri meydan.
    Tutturmuşunuz bir 0-100.
    Birazda 0-257 nin hesabını yapın bakalım.
    1.6tnin 0-220 değeri. 4.vites 48 saniye! !!
    Denemek isteyen arabasının anahtarını alsın gelsin.


    tamam.
  • Güzel ama fiyat fazla bu arada aktarma olarak başarısız BMW çok daha başarılı. Yakıtı iyi.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.