Ben henüz başlayamadım kariyere bugün akşam fırsat bulabilirsem bakacağım < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
UNDİSPUTED (1.0 EKİM AYINDA) (16. sayfa)
-
-
Valla iyi yapmışsınız güncelleme çıkar çıkmaz kariyer başlatmamakla. 1 saat civarı uğraşmıştım boksör için
-
Bunların sağı solu belli olmaz bu güncellemeden sonrada bozulabilir hocam
Umarım bozulmaz tabi
Oynanışla ilgili pek heyecan duymadığım için başlamamıştım ama kariyer oyuncuların baya ilgisini çekmiş görünüyor
Hasar notlarda belirtilmemesine rağmen düzeltilmiş yazanlarda gördüm
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkermurat -- 13 Şubat 2024; 18:11:43 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
valla save tekrar çöp olursa bir süre kariyere girmem herhalde Bu arada rakibi knockdown yaparken biraz garip düşüyolar o gözüme çarptı hata gibi sanki ama düzeltilebilir bir şey o
-
Bu oynanış malesef...
Umarım eli yüzü düzgün hale getirebilirler
Tam sürüm öncesi son 1 büyük güncelleme kalmışken son durum hiç hoşuma gitmedi
Bilsemki beamng Drive yapımcısı gibi sonuna kadar destekleyecekler hiç sorun yok
Ama onu yapacaklarını hiç sanmıyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkermurat -- 17 Şubat 2024; 21:8:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
doktor bu ne
-
-
Bakın undisputed neden gelişmiyor
Erken erişim için daha çok şey yapmak isteriz ancak Kaynakları konsol için kullanacağız diyor
Araplardan kaynak buldu parayı konsola oyun çıkarmaya harcıyor bitir önce Bi pc sürümünü sonra çıkar
Yapımcının bu yaptıklarının pekçok adı var ama hiçbiri iyi değil
https://insider-gaming.com/exclusive-undisputed-boxing-development-now-focused-on-console/
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkermurat -- 23 Şubat 2024; 21:45:37 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Discordlarında ufak bir isyan başlattık
Umarım bloody Knuckles Street Boxing ve Tactic Boxing bunların içinden geçer
Yapımcı ekibe yardımı kabul edilmeyen Sağlam Bir boks simülasyonu için çok büyük çaba sarfeden birine demin discordlarında sen kimsin ne anlarsın boksmu yaptın gibi sorular soruldu
Adam şöyle dedi
Ben boks yapıyorum ve profesyonelim. Ben madalyalı bir amatör ağır sıklettim ve Shannon Briggs ve Ray Mercer'in sürekli idman ortaklarından biriydim.
Adamın Twitter hesabına bakınca bu mücadeleyi ne kadar önemsediğini göreceksinizx (formerly twitter)The Boxing Videogame Movement🥊(POE) (@BoxingVMovement) on Xhttps://twitter.com/BoxingVMovement/status/1614802362488745985?s=20
yapan yapıyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkermurat -- 24 Şubat 2024; 13:18:39 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
tactic boxing demosu gelmiş bilginize
adam iyi oyun yapmış kamera düzeltmesi için f1 e basın mutlaka
store.steampowered.comTactic Boxing on Steamhttps://store.steampowered.com/app/2740280/Tactic_BoxingBoxing FanaticoyoutubeTactic boxing demo is out now!!! Here is his channel link: https://www.youtube.com/@StatelyEagleGames https://www.twitch.tv/boxingfanatico (The Twitch Link!!) My Twitter!! Follow me 😁 https://twitter.com/fanatico_boxing Let's grow this channel together: If you enjoyed this video don't forget to like and subscribe (Notifications on) for more boxing video game content!! Follow me on my social media: Facebook: https://www.facebook.com/boxingFanatico Instagram: https://www.instagram.com/boxingfanatico Twitter: https://twitter.com/fanatico_boxinghttps://www.youtube.com/watch?v=xbTr4WqcvvE
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkermurat -- 8 Mart 2024; 23:56:42 >
-
Ring Anonscusu "RAMBLIN" RALPH VELEZ oyuna ekleneceği söyleniyor
Ramblin Ralph VelezyoutubeRING ANNOUNCER "RAMBLIN" RALPH VELEZ REELhttps://www.youtube.com/watch?v=5K2t5JqwgNQ -
Oyunun anasını bellediler büyük bi şey gibi ring anonsçusu duyuruyorlar.
Oyun ölü doğdu resmen.
-
Kariyer modu çıkartıp tepkileri azalttılar
Oynanış yoksa kariyer anlamsız dedik ama insanlar grafiğe aldanıp oynanışı unuttu
Ekipte sim isteyen insan istemiyorlar daha 3 yumruğun animasyonlarını oyuna entegre edemeden abuk subuk mekanik yaptık diye oyuna ekledikleri hareketi görünce eyvah dedim ama yapacak bişey yok artık
İyi tepki gelirse toparlarlar ama o iyi tepki yada herhangi bir tepki gelmeyecek gibi
Para aldıkları O turki-alakish denen Arap şeyhine ve oyunun yüzü sayılabilecek şampiyon boksör Sunny edwards a durumu söyledik ses yok
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkermurat -- 21 Mart 2024; 15:23:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
o turki alakish denen arap şeyhi miyon dolarlık boksörlere zombi makyajları yaptırıp film çektirdi
yabancılar ona mesaj yazarken ekselansları diye hitap ediyor yani işin özü bu dümbük herifin bi sözüne bakar herşey
DAZN BoxingyoutubeThe #DayOfReckoning trailer has arrived ahead of the December 23 mega fight as part of #RiyadhSeason. Anthony Joshua vs Otto Wallin, Deontay Wilder vs Joseph Parker, and many more great fights. Watch on DAZN PPV, December 23https://www.youtube.com/watch?v=9V502IkO5HU -
Kimseyi kınamamak lazım ben muhtemelen haterları kınadım
şimdi sürekli adamların discordlarında yapımcıya laf atacak şekilde oyunu övenlere sataşıyorum
Bi işe yaradığı da yok ama yapımcıya fena kızgınım
3 kişilik ekip tarafından yapılan iş
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkermurat -- 24 Mart 2024; 19:57:25 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fight Night Champion bizim oyunumuz simülasyon diyen palavracı Ash Habibe 2011 den sevgilerini yolluyor
ilkerrbryoutubeFight Night Champion Manny Paquiao vs Pernell Whitaker Violent Kohttps://www.youtube.com/watch?si=BYGT7vtNYouDhEOE&v=nRGGh28xe8g&feature=youtu.be -
herşey kağıt üstünde güzel görünüyor
Hiçbir oyun geliştirme deneyimi olmayan bir boks hayranı, teknik bir boks simülasyonu yapmak için işinden ayrıldı; şimdi dünyanın en iyi profesyonelleri bu işin içinde olmak istiyor
İngiltere'nin Sheffield kentindeki küçük bir stüdyo, şu anda Steam'de erken erişimde olan Undisputed için boksun en büyük yıldızlarından bazılarıyla sözleşme imzaladı.
İngiltere'nin Sheffield kentinden ömür boyu bir boks hayranı olan Ash Habib, artık kimsenin EA'nın Fight Night serisi gibi profesyonel boks video oyunları yapmamasından dolayı hayal kırıklığına uğradı ve kendi oyununu yapmaya karar verdi. İlk adım: nasıl video oyunu yapılacağını öğrenin.
Habib'in hiçbir programlama ya da oyun geliştirme deneyimi yoktu (yıllarca bir BT şirketinde üretkenlik sorumlusu olarak çalışmıştı) ancak birkaç Unity motoru eğitim videosunu izledikten sonra "bağımlı olduğunu" söyledi bana, Oyun Geliştiricileri Konferansı'nda öğle yemeğinde. Mart. Habib, ekranda bir karakterin nasıl hareket ettirileceğini bulduktan sonra, oyun geliştirmenin beklediğinden daha kolay olduğunu düşündüğünü ve 2D oyun planlarını iptal ettiğini hatırlıyor. "Bu kadar kolaysa neden 3D yapmayayım?"
Habib geriye dönüp bakınca onun saflığına gülüyor ancak bu gözü karalık olmasaydı, yaptığı oyunu asla tasarlayamazdı: Ocak ayında Steam'de erken erişime sunulan son derece karmaşık bir boks simülasyonu olan Undisputed . Halihazırda Muhammed Ali gibi tarihi büyüklerin yanı sıra Canelo Alvarez, Terence Crawford, Katie Taylor ve Tyson Fury gibi günümüzün en iyi profesyonellerinden bazıları da dahil olmak üzere 50'den fazla lisanslı boksör bulunuyor. Çok çok daha fazla boksör yolda. Birinin ilk Unity projesi olarak başlayan bir oyun için hiç de fena değil.
"Diğer oyunların bunu yapmamasının bir nedeni var"
Habib, 2020 yılında işinden ayrıldı ve Asif ve Asad kardeşlerle birlikte Sheffield'da Steel City Interactive'i kurdu. Asad kardeşler oyun stüdyolarında çalışma deneyimine sahip. Şu anda Undisputed üzerinde yaklaşık 50 kişi çalışıyor.
Bu artık tam anlamıyla profesyonel bir operasyon, ancak Undisputed'ı heyecan verici ve tuhaf kılan şeylerden biri de Habib'in oyun geliştirmeye dışarıdan yaklaşımıdır. Hangi fikirlerinin idam kabusu olduğunu ya da büyük yayıncılar tarafından pazarlanamaz olarak değerlendirileceğini bilmiyordu ya da umursamıyordu; yalnızca her zaman başka birinin yapmasını dilediği boks oyununu yapmak istiyordu.
Habib bana "Bir boks maçında istediğim her şeyin yer aldığı bir istek listem var" dedi. "Bunu oyuna koymadığım için kimseye şikayet edemem. Dolayısıyla, bu ön üretim aşamasında, çok genç ve çok küçük bir ekiple, temelde elimizden geleni yapmaya çalışacaktık. Bu oyunun mümkün olduğu kadar teknik ama oynaması eğlenceli olmasını istiyorum."
Örnek olarak Habib, her boksörün aynı oranlara sahip olması durumunda bunun gerçek bir boks oyunu olacağını düşünmüyordu; bu nedenle Undisputed'da, eğer bir boksör gerçek hayatta 70 inçlik bir erişim alanına sahipse, aynı zamanda 70 inçlik bir erişim alanına da sahiptir. oyun. Kanat açıklığı bir Kanada kazının 85 inçlik olan Tyson Fury olarak oynuyorsanız, içeriden kancaları tutturmakta zorlanacaksınız ve gerçek Fury gibi vuruşlar ve düz hareketlerle mesafeyi kontrol etmede daha başarılı olabilirsiniz. . Boks tutkunlarını ilgilendiren bir detay. Bu aynı zamanda Undisputed'un animatörleri ve diğer geliştiricileri için de büyük bir baş belası. Habib bana "Diğer oyunların bunu yapmamasının bir nedeni var" dedi.
Undisputed bana biraz kaykay simülasyonu Session'ı anımsatıyor ; Tony Hawk'ın Pro Skater'ının sonsuz kombinasyonuna süper teknik bir yanıt. Dövüş oyunlarının çoğunun insanların "duyarlı" diyebileceği kontrolleri amaçladığı yerde, Undisputed'daki boksörler geriye doğru hareket etmeden önce ileri bir adım attıktan sonra ağırlıklarını değiştirmeyi bitirmek zorundadır, yorgunluk yumrukları yavaşlatır ve transit olarak atılan bir vuruş, sert bir şekilde atılan bir vuruşun gücünden yoksun olacaktır. ön ayak dikildi. Bu ikinci ayrıntı şu anda aktarılmıyor ve Habib bunun bir sorun olduğunu düşünüyor - oyunun geri kalanı gibi eğitim de devam eden bir çalışma - ama aynı zamanda boksörlerin Undisputed oynadığında bu şeyleri sezme eğiliminde olduklarını da söylüyor. Boks gibi çalışır.
Profesyonel değilim, ancak düzenli olarak bir boks salonunda amatörlerle dövüşüyorum ve hala Undisputed'ın kontrollerinde ustalaşmakta zorlanıyorum (muhtemelen yukarıdaki oynanış videosundan da anlayabileceğiniz gibi). Kayma, yuvarlanma, çekme, pivot, alçak blok, yüksek blok ve "60'tan fazla" yumruk varyasyonu var; güç için bir değiştirici, vücut vuruşları ve bir kontrol kancasında olduğu gibi adım atarken veya dönerken atılan yumruklar - hepsi Adil olmak gerekirse, gerçek spor salonunda da başarmakta zorlandığım şeyler. Habib'in söylediğine göre, şu anda onun zevkine göre biraz fazla basitleştirilmiş bir şekilde simüle edilmiş olabilir. Muhtemelen bir Xbox denetleyicisinin yapmasını sağlamaya çalıştığım en fazla şey bu . Eğlenceli ve biraz yorucu
Boksörler için bir boks oyunu
Undisputed'ın en sevdiğim yanı boks temalı bir dövüş oyunu değil, bir boks oyunu olması. Gerçekçiliği, performansları farklı şekilde değerlendiren, bölünmüş kararlara ve üzüntülere yol açan ring kenarındaki hakemler ve doğru olmayabilecek dövüş ortasında skor tahminleri de dahil olmak üzere sporun kurallarına ve tuhaflıklarına kadar uzanıyor. Bu, gerçek hakemleri, kesicileri ve antrenörleri ve bir kesik açan kasıtlı bir kafa vuruşunun ardından dövüşün durması nedeniyle diskalifiye edilme gibi nadir olayları içerecektir. Planlanan kariyer modu, bir boksörün dayanıklılığını ve becerisini etkileyebilecek dövüş sözleşmesi görüşmelerini ve antrenman kararlarını içerecek.
Tartışmasız, Street Fighter hayranlarına veya boksu yalnızca emekli bir UFC dövüşçüsü izlediğinde izleyen kişilere yönelik bir boks oyunu değildir: Boksu seven insanları hedef almaktadır. Belki de bu yüzden bu kadar çok boksör dahil olmak istiyor.
Habib bana, "Çok yoğun programları ve çok yoğun hayatları olan dövüşçülerden beklemediğimiz düzeyde bir bağlılık ve hatta tutku var" dedi. "Görüntü haklarını sattıkları 'sadece bir oyun' olarak görmüyorlar."
Açıklayıcı bir örnek: Ünlü bir boksör kendi hareket yakalamasını yapamadığında, onun tarzını taklit eden bir boksör kullanıldı, ancak 54 yaşındaki Roy Jones Jr.'ın bir taklitçi tarafından oynanması söz konusu değildi.
Habib, "'Hayır, Roy Jones gibi hareket edebilen tek kişi var, o da Roy Jones' dedi" dedi. Jones, Sheffield'a gitti ve kendi hareket yakalama işlemini gerçekleştirdi.
MMA dövüşçüsü Anthony Pettis'le olan son maçına kadar spordan emekli olan Jones, daha önce Fight Night serisinde yer almıştı ancak günümüzün aktif profesyonellerinin çoğu için bu, kendilerinden oynaması istenen ilk video oyunu. Bu tek yönlü bir ilişki de olmadı: Habib, prototipi Sheffield'da yerel dövüşçülere ilk kez gösterdiğinden beri boksörlerden geri bildirim alıyor.
Son dövüşünden 45 milyon dolar kazandığı söylenen Canelo'yu transfer etmek çok adımlı bir süreçti. Tartışmasız başlangıç aşamasındayken Habib, ünlü boksörleri arayıp 'Hey, bazı Unity dersleri izledim, oyunuma katılmak ister misin?' diyemeyeceğinin farkındaydı. Ancak Habib bana Undisputed'ı ilk yerel boksörlere gösterdikten sonra işler kartopu gibi büyümeye başladı ve artık "boks dünyası bir bütün olarak oyunun arkasında bir nevi toparlandı" dedi.
"Boks, büyük bir kısmının güvene dayalı olduğu çok küçük bir dünya" dedi. "Sanırım ne yapmak istediğimizi açıkladığımızda ve sözümüze sadık kaldığımızda bunun boks dünyası için anlamı büyük. Bir boksör başka bir boksöre telefon edip 'Bu adamlar nasıllar, onlara güvenebilir miyiz?' diyebilir. ve bunun daha da genişlediğini, genişlediğini ve genişlediğini düşünüyorum. Büyük kısmı ilişkiler ve güven üzerine inşa edildi."
Sev ya da nefret et
Birkaç aylık erken erişimden sonra Undisputed'ın Steam'deki genel kullanıcı inceleme ortalaması "çoğunlukla olumlu" ancak en son incelemeler "karışık" geldi. Olumsuz incelemelerden bazıları, erken erişimde mevcut olan az sayıda mod, çevrimiçi maçlarda yaşadıkları teknik sorunlar ve bazen saçma, zamansız gözlemler yapan grafiksel doğruluk veya kasıtsız olarak komik yorum sistemi gibi yüzeysel sorunlar nedeniyle hayal kırıklığına uğrayan oyunculardan geliyor.
Diğer durumlarda Habib'in ideal boks maçına dair vizyonunun herkesinki olmadığı aşikar. Bazıları, Steel City Interactive'in gerçekçilik için gösterdiği onca çabaya rağmen sonucun gerçekçi olmadığını söylüyor: Kancaları çok fazla tercih ediyor, hareket doğal değilmiş gibi geliyor veya güçlü yumruklarının neden onlara kazandırmadığını anlamıyorlar yere sermek veya AI rakiplerinin geri çekilmesine neden olmak.
Oynadığım tek çevrimiçi maçta, 6. turda nakavt edilmeden önce skor kartlarında yalnızca tek bir tur kazandım ve rakibimin benim yapmadığım ne yaptığından emin değilim; belki daha fazla kontra atıyordum. . Rakibinizin sağlığını veya dayanıklılık ölçümlerini göremezsiniz ve başarıyı belirleyen sistemler 'kazanmak için sağlığı tüketmek'ten çok daha karmaşıktır.
O kadar güçlü bir şekilde dövüldüm ki şanslı bir düğme eziciyle karşı karşıya olmadığım açıktı. Tartışmasız seviyeler var. Bu üst düzey oyunun bildiğim kadarıyla boksu doğru şekilde temsil edip etmediğini henüz söyleyemem ama şu anda mevcut olan temeller beni heyecanlandırıyor.
Özellikle harekete bu kadar önem verilmesini seviyorum: küçük adımlar, büyük adımlar, gevşek daireler ve duruş değişiklikleri temsil ediliyor ve bazı oyuncuların belirttiği "tepkisizlik" hissi bana oldukça doğru geliyor; en hızlı boksörler bile yakalanıyor çıkış yolu, özellikle yorgunken.
Kancaların mı yoksa kontra vuruşların mı fazla vurgulanacağı ya da Deontay Wilder'ın daha fazla güce sahip olup olmayacağı (Habib öyle düşünüyor) gibi ayrıntılar tartışılabilir ve değişkenler sonsuza kadar değiştirilebilir, ancak Steel City Interactive Habib'in bana şunu söylediği hedefi hedeflemeye devam ettiği sürece —"Bu oyunun olabildiğince teknik ama oynaması eğlenceli olmasını istiyorum" — Undisputed büyüdükçe onu takip etmekten heyecan duyacağım. Daha fazla alıştırma modu ve öğretici bilgi güzel olurdu, ancak Tartışmasız çok akıcı ve akıcı hale gelirse hayal kırıklığına uğrayacağım. En iyi boksörler güzel görünmesini sağlar ve geri kalan herkes elinden gelenin en iyisini yapar. Gerçek bir boks oyununun da biraz özensiz olması gerekir.
Konsollarda da yayınlanacak olan Undisputed'ın tam sürümünde bir kariyer modu, daha fazla lisanslı boksörler, özel boksörler ve diğer değişiklik ve eklemeler yer alacak ancak Steel City Interactive, 1.0 sürümüne ne kadar süre kalacağından henüz emin değil. yayın hazır. Undisputed'ın Steam'deki erken erişim fiyatı şimdilik 30$'dır ve Steel City, oyun büyüdükçe bu fiyatı artırmayı planlıyor.
https://www.pcgamer.com/undisputed-boxing-game-interview-GDC/
-
Ash Habib den Allah razı olsun. Onun sayesinde şuan pc de en iyi box oyununu oynuyoruz başka alternatifi yok. 15-16 senedir şöyle bir oyun bekliyordum pcde. Neden ufc yada fight night pcye çıkmaz diye söylenirdim hep. Undisputed kusursuz bir oyun değil ama benim için şuan vazgeçilemez bir oyun. İnşallah gelişimine devam eder.
-
Hocam oyunu iyi yapmalarını çok isterim bende oyuna para verdim ve ümitlendim (son zamanlarda pek umut kalmadı gerçi bende)erken erişim sürecini iyi yönetemiyorlar, kaynak bulup pc de asıl kaynağı buldukları biz oyunculara ihanet edip konsola oyun yapmaya başlamaları vs benim bu adama zerre saygım kalmadı açıkçası
bu arada pc de rpcs3 rpcsx2 ile büyük bir boks oyunu kütüphanesi elimizin altında bu oyunlar sadece online oynanamıyor insan güncel oyun oynamak istiyor ancak bu emülatörler oldukça güçlü upscale ile 4K oynamak bile mümkün
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X