Şimdi Ara

Evinize Klima Montajına Geleceklerse Mutlaka Okuyunuz (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
188
Cevap
50
Favori
150.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Hocam 3 metre olayını anlamadım. Dışarıdan fotoğraf çektirsem anlaşılır mı nasıl olduğu? Ayrıca ben uzak olduğum için ilgilenemedim montajla, vakum yaptılar mı bilmiyorum. Arayıp sorsam mı servise?
  • Fatih kullanıcısına yanıt
    Yani boru mesafesi (Montajda Kullanılan boru) 3 metreden kısa olmasın demek istemiştim.

    Vakum konusunu elbette sorabilirsiniz lakin şu aşamada zaten size ''Yaptık'' diyeceklerdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Yani boru mesafesi (Montajda Kullanılan boru) 3 metreden kısa olmasın demek istemiştim.

    Vakum konusunu elbette sorabilirsiniz lakin şu aşamada zaten size ''Yaptık'' diyeceklerdir

    Valla hangi boru uzun olmalı, neden uzun olmalı anlamadım. Mala bağladım hocam.
  • Ado kullanıcısına yanıt
    hocam pm kapalıydı o yüzden buradan yazıyorum :) Vestel konu olunca sana danışayım dedim :)
    Vestel Rustik ankastre seti almak istiyoruz, önerir misin yada önerebileceğin başka bir model kombinasyon vs. var mıdır? Müsait olduğunda dönüş yaparsan sevinirim.
  • Fatih kullanıcısına yanıt
    İç ve dış ünite arasındaki gaz dolaşımını sağlayan bakır/alüminyum boru işte hocam.

    Büyük ihtimalle 4 metre hazır boruyu kullanıp fazla kısmını dış ünitenin arkasına dolamışlardır zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unreleased

    İç ve dış ünite arasındaki gaz dolaşımını sağlayan bakır/alüminyum boru işte hocam.

    Büyük ihtimalle 4 metre hazır boruyu kullanıp fazla kısmını dış ünitenin arkasına dolamışlardır zaten.

    Evdekilere sorayım bi. Ama iç ve dış ünite çok yakın birbirine. Klimanın yanındaki pencerenin hemen altına koymuşlar dış üniteyi.
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Merhaba Ado hocam forumun tamamını okudum.Okudukça klima montajının ne kadar önemli olduğunu daha iyi anladım.Şimdi size bir kaç sorum olacak cevaplarsanız çok memnun olurum.Vereceğiniz cevap için şimdiden teşekkür ederim.

    1.Vestel servis yönetmeliğine göre elektrik kablo çekimi(buat balkonda motorun konulduğu yere yakın) iç ve dış ünitede 5 m ye kadar servis ücretsiz yapması gerek mi?Yeni elektrik tesisat bağlama yönetmeliği gösterilerek elektrikçiye yaptırın denilebilir mi?Ayrıca evde eski klima var o sökülecek(sökme işlemi klima sahibine ait) yerine yeni klima takılacak.Ev boşaldığında servisi çağırmadan önce iç ve dış fotoğraf çekip sizden görüş alırım inşaALLAH.
    2.Vakumlamayı yapıp yapmadıklarını vestel servise almadan önce sordum yaptıklarını söylediler.
    3.+4 yıl uzatma garantiyi servis elemanları mı yoksa çağrı merkezi mi yapıyor?Garanti uzatımını ne kadar sürede yaptırmalıyız?
    4.SEG klimadan kurulum için bakır boru mu çıkıyor?3 m den az olmaması gerektiğini yazmışsınız.Kutu içerisinden kaç m boru çıkıyor?Fazla olan kısmı kompressöre dolama işlemi mi yapılıyor?

    Edit:4.maddeyi ekleme işlemi yapıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adalet mülkün temeli -- 8 Ağustos 2017; 7:52:4 >




  • Adalet mülkün temeli kullanıcısına yanıt
    Selamlar Hocam, gelen arkadaşlar zaten işini bilen arkadaşlardır lakin ola ki yeni başlayan birisidir, klima işini biliyordur lakin prosedürü bilmiyordur vs bu nedenle kendisine itirazı halinde belirtmeniz üzere buraya yazayım.

    1- VESTEL-REGAL-SEG markalı üretimlerde geçerli olmak üzere her ürün içerisinden 5 metrelik sinyal kablosu çıkmaktadır zaten, İçinden çıkanlar= Dış ünite konsolu ve konsol kenetleme vidaları, 2 adet ALM boru, 4 adet vibrasyon takozu, 1 adet 5 li klemens, 1 adet boru bağlama plastiği, 1 adet dekoratif bant, 1 poşet (10 adet)iç ünite montaj dübel ve vidaları şeklindedir. Buna ilaveten ürün içinden çıkmayan ancak servisin getirip takacağı 5 metreye kadar ENERJİ kablosu, 1 adet V otomat (Sigorta), Dış ünite konsol montaj dübel ve vidaları, dekoratif boru kapak (Yuvarlak duvara açılan deliği kapatmak için), macun, alçı vs dir. Bunlar sizin ücretini ödemiş olduğunuz klima ürününüz ile birlikte SATIN ALDIĞINIZ hizmet karşılığı yine sizindir.

    2- Vakumlamayı konuşmaya dahi gerek görmüyoruz artık o derece şart, hele ki 410 gaz için.

    3- yetkili servis ofisine gidip masadaki bayan arkadaşımıza bu talebinizi dile getirdiğinizde sistemden ANINDA işlemi yapıp (Önce tahsilat talep edebilirler yaşanan bazı tatsız hadiseler nedeniyle lütfen yadırgamayınız) daha sonra evrakını size teslim edebilirler. (Evrak olup olmaması değil, sistemde bu sürenin işlenip işlenmediği önemlidir) ilk 3 ay içerisinde yaptırırsanız 140TL, 3 aydan sonraki belli aşamalarda fiyat artıyor bunu servisten teyit etmeniz daha doğru olur.

    4 Hiç bir klimadan bakır boru çıkmaz, eğer ankastre tesisat yaptıracaksanız 5 Metre ücretsiz bakır boru hakkınız var onun dışında tüm uygulamalar ALM kit ile yapılır. içinden çıkan kit 4 metredir, kalan kısmı her zaman dış ünite arkasına kangal yapılır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Selamlar Hocam, gelen arkadaşlar zaten işini bilen arkadaşlardır lakin ola ki yeni başlayan birisidir, klima işini biliyordur lakin prosedürü bilmiyordur vs bu nedenle kendisine itirazı halinde belirtmeniz üzere buraya yazayım.

    1- VESTEL-REGAL-SEG markalı üretimlerde geçerli olmak üzere her ürün içerisinden 5 metrelik sinyal kablosu çıkmaktadır zaten, İçinden çıkanlar= Dış ünite konsolu ve konsol kenetleme vidaları, 2 adet ALM boru, 4 adet vibrasyon takozu, 1 adet 5 li klemens, 1 adet boru bağlama plastiği, 1 adet dekoratif bant, 1 poşet (10 adet)iç ünite montaj dübel ve vidaları şeklindedir. Buna ilaveten ürün içinden çıkmayan ancak servisin getirip takacağı 5 metreye kadar ENERJİ kablosu, 1 adet V otomat (Sigorta), Dış ünite konsol montaj dübel ve vidaları, dekoratif boru kapak (Yuvarlak duvara açılan deliği kapatmak için), macun, alçı vs dir. Bunlar sizin ücretini ödemiş olduğunuz klima ürününüz ile birlikte SATIN ALDIĞINIZ hizmet karşılığı yine sizindir.

    2- Vakumlamayı konuşmaya dahi gerek görmüyoruz artık o derece şart, hele ki 410 gaz için.

    3- yetkili servis ofisine gidip masadaki bayan arkadaşımıza bu talebinizi dile getirdiğinizde sistemden ANINDA işlemi yapıp (Önce tahsilat talep edebilirler yaşanan bazı tatsız hadiseler nedeniyle lütfen yadırgamayınız) daha sonra evrakını size teslim edebilirler. (Evrak olup olmaması değil, sistemde bu sürenin işlenip işlenmediği önemlidir) ilk 3 ay içerisinde yaptırırsanız 140TL, 3 aydan sonraki belli aşamalarda fiyat artıyor bunu servisten teyit etmeniz daha doğru olur.

    4 Hiç bir klimadan bakır boru çıkmaz, eğer ankastre tesisat yaptıracaksanız 5 Metre ücretsiz bakır boru hakkınız var onun dışında tüm uygulamalar ALM kit ile yapılır. içinden çıkan kit 4 metredir, kalan kısmı her zaman dış ünite arkasına kangal yapılır.

    Verdiğiniz cevap için teşekkür ederim Ado hocam.Peki ankastre tesisat nedir?Bizim klima montajında servise rica etsem bakır boru kullanmaları için nasıl bir cevap alabilirim?Okuduğum forum bilgilerinden bakır borunun önemli olduğu bilgisine ulaştım.Garanti uzatımında tabi ki ücret önce alınabilir sonuçta kurumsal bir firma komşu bakkal değil ki 1 ay sonra verelim gibi olsun hiç yadırgamam Ado hocam.Yeter ki kaliteli montaj hizmeti verilsin.Ben tüketici olarak üzerime düşeni yapmalıyım üretici de ürününü kalite kontrol ar-ge vs.işlemden geçirip yatırım yapmış üretmiş bu kadar iş birliğinde montaj iyi olursa memnuniyet maximum oranda olur ama montaj sıkıntılı olursa bu kadar emek boşa gider.Artık şuna inanıyorum markaların birbirlerine karşı dağlar kadar üstünlüğü yok rekabet'in olduğu ortamda hepsi iyi üretmek zorunda.Hangi ildesiniz?Yakın olsam yol ücretini de ben karşılayarak size kurdurmak isterdim.




  • Adalet mülkün temeli kullanıcısına yanıt
    Hocam yakın dahi olsa bölge sınırlaması var, yine de güveninize teşekkür ediyorum, gelecek olan arkadaşlarım da mutlaka işinin ehli kişilerdir. Siz neredesiniz belki gelecek olan servisi tanırım.
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Ado hocam arkadaşlık isteği gönderdim kabul edebilir misiniz rica etsem?
  • Adalet mülkün temeli kullanıcısına yanıt
    Gelen bir şey göremedim ben yolladım size istek.
  • Herkese merhabalar,

    Kampanya sonucu Vestel Flora inverter 12.000 btu klima tercih ettim. Normalde elektronik cihazlarda çok araştırıp alırım ama bu sefer neredeyse hiç araştırmadım. Umarım cihazdan memnun kalırız.

    İş nedeniyle evde olmadığım için eşim ilgilendi, montaj sırasında ve öncesinde servis yetkilisi arkadaş ile görüştüm.

    1- Kutudan çıkan ayaklar ile balkonda tavana yakın takılmasını istemişim. Telefonla arayarak bina yalıtımında 6 lık strafor kullanıldığını, ayakları monte ettiklerini ancak bu şekilde takmaları durumunda çok güvenilir olmadığı için önermediler. (Dış ünite düşebilir diyerek.)
    - Üst kat ve başka yerlerde aynı yere monte edilen klimalar olduğunu söylediğimde; her marka modelin içinden çıkan ayak setinin farklı olduğunu belirtti. Ayrıca bizim sitede daha önce klima montajı yaptığını blok ve yöne göre strafor kalınlığı değiştiğini söyleyince mecbur kabul ettim. (Balkon kuzeye bakıyor.)
    - Bu nedenle dış üniteyi balkon zeminine koydular. (Ancak sabitlememişler. Gerek var mıydı bilmiyorum:))

    2- Elektrik bağlantısı için elektrikçi tarafından 12A yada 16A sigorta ile yapılması gerekiyor demişler.
    - Elektrik kablosu fotoda görüldüğü kadarı ile çok kısa, birşeyde bırakmamışlar.
    - Kablolar için açılan delik için bir kapak yada alçı yok (Elektrik tesisatı yapılmadığı için mi öyle bıraktılar pek emin değilim.)
    3- Vakum işlemi için eşim klima takmadan önce birşeyler yaptılar diyor ama doğal olarak bilmiyor. (Hava sesi filan gelmiş.)
    4- Klimayı test edip teslim etmişler.

    2 ve 3 için takan servisi aradım ama henüz ulaşamadım.


    Garanti uzatma için MH üzerinden kayıt açtırdım.

    Klimanın elektrik bağlantısını yaptırdıktan sonra elimden geldiğince bir inceleme yazarım. Pek uzmanı olduğum bir konu değil ama amaç bilgi paylaşımı.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankay2 -- 10 Ağustos 2017; 20:59:32 >




  • ankay2 kullanıcısına yanıt
    Selamlar, beni etiketlemişsiniz ben de bir kaç görüş bildireyim.

    Öncelikle belirtmek isterim ki eğer o dış üniteyi koydukları yerin karşısı kapalı ise hava erken geri dönüş yapar ama neyse ki yan tarafı ve geri kalan kısmı açık alan olduğu için sıcak yoğunlaşması olmaz, dış ünitenin yerini sevdim bu açıdan.

    Sorun şu ki, her ne kadar yerde durmasının sakıncası olmasa da yönetmelik gereği klimalar mutlaka sabitlenmelidir. zemin seviyesinde dahi olsa konsoluna oturtulması zorunludur.

    YAPILAMIYOR konusu için daha önce bir kaç detay paylaşmıştım bunlardan birisi bu montajın yapılabilmesi için her ne kadar ücreti tüketiciye ait dahi olsa bir montaj kiti mevcuttur.

    V35035749 kodlu mantolama duvar montaj kiti isimli malzemeyi sipariş edip o dış üniteyi olması gerektiği gibi duvara monte edebilirler.

    Elektrik bağlantısı konusunda daha önce bir arkadaşımıza daha paylaştığım bilgiler mevcut, öncelikle sigortayı vermek zorundalar, sonrasında ise 5 metrelik menzil dahilinde en yakın buata kadar kablo çekip çakıp BAĞLAMAMAK zorundalar. Lakin müşteri hizmetleri bu bilgiyi kabul etmiyor kendi prosedürlerinde olmasına rağmen.

    Vakum yapılmıştır diye düşünüyorum

    Garanti uzatma işini yetkili servisin ofisine gidip orada anında yaptırıp evrakınızı da alabilirsiniz, sistem altyapısı bu şekilde lakin servisin gönlü o an evrak çıkartmak istemiyorsa bilemiyorum, bağlı bulunduğu bölgedeki müdürün otoritesine bağlı bir durum bu.

    Bunun haricinde VESTEL ürün gurubunda FLORA klima için bizim eskilerden bir Sedat ustamız var o da dahil olmak üzere ''YAPMIŞLAR'' dedik gerçekten.

    Ah bu VESTEL bir de şu servis sorunlarını çözse önünde kimse duramayacak yakında :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Selamlar, beni etiketlemişsiniz ben de bir kaç görüş bildireyim.

    Öncelikle belirtmek isterim ki eğer o dış üniteyi koydukları yerin karşısı kapalı ise hava erken geri dönüş yapar ama neyse ki yan tarafı ve geri kalan kısmı açık alan olduğu için sıcak yoğunlaşması olmaz, dış ünitenin yerini sevdim bu açıdan.

    Sorun şu ki, her ne kadar yerde durmasının sakıncası olmasa da yönetmelik gereği klimalar mutlaka sabitlenmelidir. zemin seviyesinde dahi olsa konsoluna oturtulması zorunludur.

    YAPILAMIYOR konusu için daha önce bir kaç detay paylaşmıştım bunlardan birisi bu montajın yapılabilmesi için her ne kadar ücreti tüketiciye ait dahi olsa bir montaj kiti mevcuttur.

    V35035749 kodlu mantolama duvar montaj kiti isimli malzemeyi sipariş edip o dış üniteyi olması gerektiği gibi duvara monte edebilirler.

    Elektrik bağlantısı konusunda daha önce bir arkadaşımıza daha paylaştığım bilgiler mevcut, öncelikle sigortayı vermek zorundalar, sonrasında ise 5 metrelik menzil dahilinde en yakın buata kadar kablo çekip çakıp BAĞLAMAMAK zorundalar. Lakin müşteri hizmetleri bu bilgiyi kabul etmiyor kendi prosedürlerinde olmasına rağmen.

    Vakum yapılmıştır diye düşünüyorum

    Garanti uzatma işini yetkili servisin ofisine gidip orada anında yaptırıp evrakınızı da alabilirsiniz, sistem altyapısı bu şekilde lakin servisin gönlü o an evrak çıkartmak istemiyorsa bilemiyorum, bağlı bulunduğu bölgedeki müdürün otoritesine bağlı bir durum bu.

    Bunun haricinde VESTEL ürün gurubunda FLORA klima için bizim eskilerden bir Sedat ustamız var o da dahil olmak üzere ''YAPMIŞLAR'' dedik gerçekten.

    Ah bu VESTEL bir de şu servis sorunlarını çözse önünde kimse duramayacak yakında :)

    Üstadım değerli yorumlarınızı okuduğum için sizi etiketledim. (Anladığım kadarı ile Vestel ürünleri hakkında detaylı bilgi sahibisiniz.)

    Yetkili servis olayı aslında birçok markanın kanayan yarası, o yüzden çok bir yorumda bulunmak istemiyorum :)

    Dış ünite için gerekirse ek ücret ödeyerek (ayak uymuyor v.s. muhabbeti olunca) çözüm üretebilir miyiz dedim. Yere koyabiliriz sıkıntı olmaz dediler. (Artık param cebimde kalsın diye iyi niyet mi, yoksa uğraşmak istemediler mi bilmiyorum.)

    Aslında yerde olmasını çok istemiyorum çünkü klima altına dolap yaptırma fikrimiz vardı. Bu şekilde olduğunda yaptırmak istesem masa gibi altı açık olarak yukarı doğru yapılması gerek oda biraz komik olur. Görüntü açısından ön full kapak (fotoda bize bakan yüz) olur yada hava geçsin diye görsel olarak ızgara yapılabilir., cihazın ön ve sağ tarafı ızgaralar ile hava alır. Tabi bu şekilde üzerine dolap yapılması uygun olur mu o da ayrı bir konu.

    Servisi arayıp V35035749 kodu ile montaj için fiyat alırım, eğer yaparız derlerse ve çok pahalı birşey değilse yaptırırım. Yada kardeşim biz onu yere koyduk, bağladık artık duvara takmayız derler mi bilemem :)

    Kombi bağlantısında da sigorta benden ve elektrik bağlantısını elektrikçiye yaptırmıştık. E onlarda ekmek yiyecekler.

    Garanti uzatma için Müşteri Hizmetlerine kayıt açtırdım, dönüş yapacaklar bakalım.

    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankay2 -- 10 Ağustos 2017; 17:21:5 >




  • ankay2 kullanıcısına yanıt
    Saygı bizden azizim.
  • Eve gelip yapılan işi kontrol ettim. Montajı başarılı buldum. İç ünite Tam istediğim gibi monte edilmiş. Yukarıdaki mesajda belirttiğim sorularım hakkında servisi (Elite İklimlendirme / Tuzla-İstanbul) aramıştım, 7 gibi geri dönüş yaptılar her soruma sabırla ve içtenlikle cevap verdiler. İlgi ve yapılan iş konusunda memnun oldum.

    Klima incelemesi için ayrı konu açarım, bu konuda bilgi kirliliği yapmaya gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Selamlar, beni etiketlemişsiniz ben de bir kaç görüş bildireyim.

    Öncelikle belirtmek isterim ki eğer o dış üniteyi koydukları yerin karşısı kapalı ise hava erken geri dönüş yapar ama neyse ki yan tarafı ve geri kalan kısmı açık alan olduğu için sıcak yoğunlaşması olmaz, dış ünitenin yerini sevdim bu açıdan.

    Sorun şu ki, her ne kadar yerde durmasının sakıncası olmasa da yönetmelik gereği klimalar mutlaka sabitlenmelidir. zemin seviyesinde dahi olsa konsoluna oturtulması zorunludur.

    YAPILAMIYOR konusu için daha önce bir kaç detay paylaşmıştım bunlardan birisi bu montajın yapılabilmesi için her ne kadar ücreti tüketiciye ait dahi olsa bir montaj kiti mevcuttur.

    V35035749 kodlu mantolama duvar montaj kiti isimli malzemeyi sipariş edip o dış üniteyi olması gerektiği gibi duvara monte edebilirler.

    Elektrik bağlantısı konusunda daha önce bir arkadaşımıza daha paylaştığım bilgiler mevcut, öncelikle sigortayı vermek zorundalar, sonrasında ise 5 metrelik menzil dahilinde en yakın buata kadar kablo çekip çakıp BAĞLAMAMAK zorundalar. Lakin müşteri hizmetleri bu bilgiyi kabul etmiyor kendi prosedürlerinde olmasına rağmen.

    Vakum yapılmıştır diye düşünüyorum

    Garanti uzatma işini yetkili servisin ofisine gidip orada anında yaptırıp evrakınızı da alabilirsiniz, sistem altyapısı bu şekilde lakin servisin gönlü o an evrak çıkartmak istemiyorsa bilemiyorum, bağlı bulunduğu bölgedeki müdürün otoritesine bağlı bir durum bu.

    Bunun haricinde VESTEL ürün gurubunda FLORA klima için bizim eskilerden bir Sedat ustamız var o da dahil olmak üzere ''YAPMIŞLAR'' dedik gerçekten.

    Ah bu VESTEL bir de şu servis sorunlarını çözse önünde kimse duramayacak yakında :)

    Merhaba Ado hocam geçen gün bir konuda yorumunuzu okudum kalite kontrol ile alakalı montaj yapıldıktan sonra servisten bağımsız bir ekibin kontrol etmesi ve onaylaması ile ücretini alması hususu ve daha detaylı çok güzel öneriler vardı.Elimde olsa sizi servis denetlemesinden başka bir iş yaptırmazdım :) Çünkü sizin denetiminizden geçemeyen servis mecburen işini layıkıyla yapmak zorunda kalır.Buda kaliteli iş çıkarılmasını sağlar.Kaliteye denetimle ve diğer unsurlarla ulaşılır.İşini sevecek insanlar olmadıkça tam anlamıyla başarıya ulaşılması mümkün değil.




  • Adalet mülkün temeli kullanıcısına yanıt
    Değerli Hocam,

    İşini severek yapan nesil yetiştiremedikçe
    İş ahlakı erozyonu bu hız ile devam ederse
    Devlet denetlemezse
    Kurumlar denetlemezse
    İş bilene değil de PARASI OLANA servislik vermeye devam ederlerse
    Reklam kokan hareketler yapılmaya devam edilirse (memnuniyetiniz görevimiz bla bla)

    Bu işlerin düzelmesi imkansız.

    Ben biraz otoktrat yönetim yanlısıyım azizim, Yanlışın mutlaka CEZASI olması düşüncesindeyim iş dünyasında. Bide ise öyle bir uygulama yok, Denetleme yok, Haaa var bir denetleme mekanizması da ne derece etkin orası tartışılır zira aynı kurum dahi olsa departmanlar farklı farklı olunca, bu sefer servis denetleme birimi bir ceza yazdığında bu sefer servisin temsilcisi olan başka departmana bağlı başka bir müdür itiraz mekanizmasını devreye sokuyor, gerekçelerini sunuyor vs vs.

    Bana göre eğer İSPAT edilmişse o işin dönüş olmaz, Günümüz koşullarında ise İSPAT artık o kadar kolay ki. Mesela ne diyor montaj prosedürü? diyor ki ENERJİ KABLOSUNA EK YAPAMAZSIN.

    Peki aşağıdaki resim ne diyor? ''Aaabi bana ek yaptılar, hem de 24.000btu klimaya 3x1.5 kablo kullandılar yandım kavruldum kısadevre oldum'' diyor. Çok detaya giremem elbette zira etik olmaz lakin bir yetkili servisin kendi yaptığı montaj sonrası tüketiciye yaşattığı çoklu arıza mağduriyeti sonrası başka servisin gidip sorunun kaynağını ararken bulmasının resmidir aşağıdaki.

    Kardeşim bu klimayı sen mi monte ettin? EVET
    Benden bu montaj için para aldın mı? EVET
    Ben senin paranı verirken paranı kestim mi? HAYIR
    O zaman sen benim kablomu neden kesiyorsun kardeşim?

    Demek ve gerekeni yapmak, o klimayı komple servise fatura etmek, tüketiciye yeni klima alıp onun fatırasını da servise kesmek en doğru tercihtir benim gözümde.

    Bu uygulamayı çok değil 10 kere yapsanız, Dünyanın en hızlı iletişim teknolojisi olan DEDİKODU faktörü devreye girer ve ülke genelindeki 400 e yakın servis bu cezaların sonucu pür dikkat işini yapardı.

    Velev ki halen yapmıyor olsunlar kim zarar eder? Servis hata yaptı ise tazminini de servis yapmalı tüketici değil.

    Benim zamanımda ne müdürlerimiz vardı, ben sadece 1 servisin klima borularında yaptığı bir usulsüzlük ortaya çıkınca ödediği 70.000TL cezayı bilirim.

    17.000TL
    20.000TL
    25.000TL

    Bu rakamlar benim zamanımda bazı servislerin yediği cezaları gösteren BİLDİĞİM rakamlar. Bunlar benim bildiklerim. gerisini siz düşünün.

    Biraz kaba bir tabir olabilir lakin DİNSİZİN HAKKINDAN İMANSIZ GELİR diye boşuna dememiş eskilerimiz.




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Yazınız her şeyi özetliyor.Fazladan yazılacak bir şey yok Ado hocam.Başarı ödüllendirilmeli ki devamı gelsin.İhmal,kusur ve hatada caydırıcı bir şekilde(sizin verdiğiniz örnekler gibi) cezalandırılmalı ki bir daha yapılmasın.İlk sayfada ki montaj kılavuzu gibi yazınızın çıktısını alıp servise göstereceğim:))Ado hocam ne yazdıysa aynısını isterim diye.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.