Merhaba arkadaşlar; Benim bile düşünürken kafam karıştı ancak anlatmaya çalışacağım derdimi.
Yaklaşık 2 sene önce kadıköy EXA bilgisayardan 2 adet seagate marka harici hdd satın aldım. ilk cihaz arızalandı, yenisini yolladılar, kullanmaya başladım. ikinci cihazımıda arıza sonucu garantiye gönderdim. ilk cihazın yerine gelen cihaz yine arıza yaptı. sorunlar burda başladı.
İkinci cihazımın yerine gelen yeni cihazı almaya gittiğimde yine bozulan cihazımı kutusuyla götürdüm. teknik servisteki abimiz ürün kabul için barkod okuyucuyla kutuyu tanımladı, fakat harddiskteki barkod uyumsuzdu. abimiz başladı cihazla kutu uyumsuz, biz bunu alamayız diye. duruma itiraz etmeme rağmen hakikaten uyumsuzdu barkod. dedim kutuda sorun var ikna olmadı. o zaman yeni gelen cihaza bakalım dedim. baktık ki cihazın üzerin de 1, kutunun iüzerinde 2 tane numara var. abimiz, cihazın üzerinde olmayan numarayı kaydetmiş ilk teslim sırasında. haa tamam o zaman deyip ürünü aldı. ürünün akıbeti için aradığımda kendilerini. ürününüzün garantisi bitmiş görünüyo lütfen bize GARANTİ belgesini getirin dediler. ben faturadan bahsediyolar zannedip kardeşimle faturayı yolladım bugün. Çünkü garanti belgesi dedikleri üzerinde hiçbir yazı bulunmayan sayfalar dolusu çöpten ibaretti.. nerde hatırlamıyorum. adamlar garanti belgesi olmadan almayız diyolar. elimde faturam kutum var garanti belgesi şart koşuyolar.garantide 8 martta bitiyo. exa yada bi mail atıcam ve hakkımı sonuna dek arıyacağım. bu süreçte tavsiyelere açığım. arkadaş 3 kuruş fazla olsun teknosa, bimeks vs olsun. exa da neymiş !!!