|
Exeed Exlantix ES, Çin'de satışa sunuldu: 905 km'ye kadar menzil
-
-
Arabanın tasarımı teslaya bin basar çinliler yapıyor hakkını yememek lazım. içi de dışı da çok güzel. Piyasada o kadar seçenekler çoğaldı ki bir sorun bizler alamıyor olmamız. Buna kim sebebiyet verdiyse bu dünyada ve ahirette çeksin arkadaş.
-
100kw pil max 550 km gidebiliyor. O da tek motor olursa (ki burdaki tek motorlu) Kimse sallamasın 900-1000 vs
100kw ile gidilebilecek mesafe belli. TEsla da Çin'li de aşağı yukarı aynı. Pil büyüdükçe zaten ağırlık uçuyor. Anlamı kalmıyor.
Pilin büyümesi vs gerekmiyor. Hızlı şarj olacak takacaksın konu kapanacak. Dünyadaki şarj ist 3 tanesinden 2'si Çin'de. Adamlarda sorun yok. Bizde problem. Hızlı şarj yok denecek kadar az. Yazık..
-
teslacı ve ekonomist iki kişi dün youtubeda programı vardı. adam almanyada tanıdıklar kavga çıkmaya başladı, araba şarj ederken elektrikler gidiyormuş evlerde falan diye anlatıyordu. almanya böyleyse TRye gelse nolacak bu altyapı ile.
şu twitte de başka bi programdan bir kesit var.
Mr. Nobody #silversqueeze (@MrNobody_C) on Xtwitter@flutivi @hakanozerol @ilkercanikligil @mustafaseven @OpelTurkiye hocam elektrikli traÅtır. Åu videoda 47:30. dakikadan itibaren izleyin lütfen. kısa bölümünü koydum. villa bile kurtarmıyor Åato elektriÄi lazım. @turgutyuksekdag @hbolkan @cinarnoyan @HGhakangirginer @YalinGulmez https://t.co/ffqvnlqdQ3https://twitter.com/MrNobody_C/status/1619275618503524353 -
Lucid chinese version
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yanlardan, arkadan tasarımı çok şık. İçide sade güzel.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçen yıl aynısı EV araç cenneti California'da da oldu
Fransa'da da olmuştu daha önce. TR'de de aynı bela var. Bizde evet yeterli üretim var. Ama dağıtım yok. O yüzden zaten bir istasyona veya bir yere gidiyorsun tek 1 şarj portu var. Kaldırmıyor çünkü altyapı. Yani bizde AVM'ye 25 tane hızlı şarj zaten yapamazsın, kaldıracağı miktar bellidir. Veya AVM yapılırken ona göre altyapı kurarsın istersen 250 aracı aynı anda hızlı şarj edersin.
Aşağıda Shell Shenzen(Çin) fast charge noktası var. 258 adet. Hat çekince altyapı olunca oluyor yani. Zaten dünyadaki 3 hızlı şarjın 2'si Çin'de.
Evlerde çekilen hat max 11kv ki genelde 7kv'lik çekiliyor. Geceleri tüketim yokken yavaş yavaş doluyor problem yok. Sorun uzun yolda hızlı şarj kurulmaması. Bizde yasal zorluk da var konu sadece altyapı da değil. Malum lisans verildi. Lisans alan aga'nın keyfini bekleyeceksin gelsin kursun diye. Kapasite varsa bile kurmayabiliyor.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Arabanın tasarımı teslaya bin basar çinliler yapıyor hakkını yememek lazım. içi de dışı da çok güzel. Piyasada o kadar seçenekler çoğaldı ki bir sorun bizler alamıyor olmamız. Buna kim sebebiyet verdiyse bu dünyada ve ahirette çeksin arkadaş.
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X