Şimdi Ara

Exeed Exlantix ES, Çin'de satışa sunuldu: 905 km'ye kadar menzil

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Exlantix ES'nin en üst versiyonu 353 kW maksimum gücüyle 0-100 km/s hızlanmasını 3,7 saniyede tamamlıyor. Elektrikli sedanın uzun menzilli versiyonu da 905 km'ye kadar sürüş menzili sunuyor. Elbette bu değerin Çin'deki CLTC normuna göre verildiğini belirtelim. WLTP menzili daha düşük olacaktır.



    Exeed Exlantix ES, Chery tarafından geliştirilen E0X platformu üzerine inşa edildi. Bu platform %100 elektrikli araçlar ve EREV yani içten yanmalı motoru menzil uzatıcı olarak kullanan araçlar için özel olarak geliştirildi. Modelin tasarımı ise eski Pininfarina tasarımcısı Pier Luigi Ferrari'nin kaleminden çıktı. Beş farklı donanım seviyesiyle tercih edilebilen modelin fiyatı 31.600 ila 47.550 dolar arasında değişiyor.



    Exeed Exlantix ES, Çin'de satışa sunuldu: 905 km'ye kadar menzil
    Elektrikli sedan, yüksek menzile ulaşmak için gereken aerodinamik tasarım çizgilerinin tümünü üzerinde barındırıyor. Alçak burun, coupe stili gövde ve gizli kapı kolları, neredeyse tüm elektrikli sedanlardan alışık olduğumuz tasarım detayları. Tampon kenarlarında yer verilen interaktif LED panelleri ise Exlantix ES'nin kendine has özelliklerinden.



    Exlantix ES; 4945 mm uzunluğa, 1978 mm genişliğe, 1480 mm yüksekliğe ve 3000 mm aks mesafesine sahip. Otomobilin 0.205 Cd'lik rüzgar direnci de oldukça iyi. İç tarafta ise iki kollu direksiyon simidi, küçük bir dijital gösterge paneli, 15.6 inç dokunmatik multimedya ekranı, iki telefonu aynı anda şarj eden kablosuz şarj ünitesi, bolca depolama alanı ve 23 hoparlörlü ses sistemi dikkat çekiyor.



    Exlantix ES'nin versiyona göre güç, menzil ve fiyat detayları ise şöyle:




    • RWD 550 = 185 kW, 60.5 kWsa LFP batarya, 550 km CLTC menzili, 31.600 dolar fiyat

    • RWD 605 = 185 kW, 66.4 kWsa LFP batarya, 605 km CLTC menzili, 33.000 dolar fiyat

    • RWD 720 = 230 kW, 79.9 kWsa M3P batarya (LFP+NMC), 720 km CLTC menzili, 37.750 dolar fiyat

    • RWD 905 = 230 kW, 97.7 kWsa NMC batarya, 905 km CLTC menzili, 42.000 dolar fiyat

    • 4WD 650 = 353 kW, 79.9 kWsa M3P batarya, 650 km CLTC menzili, 47.550 dolar fiyat





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Exeed Exlantix ES, Çin'de satışa sunuldu: 905 km'ye kadar menzil
    Exeed Exlantix ES, Çin'de satışa sunuldu: 905 km'ye kadar menzil
    Exeed Exlantix ES, Çin'de satışa sunuldu: 905 km'ye kadar menzil
    Exeed Exlantix ES, Çin'de satışa sunuldu: 905 km'ye kadar menzil
    Exeed Exlantix ES, Çin'de satışa sunuldu: 905 km'ye kadar menzil
    Exeed Exlantix ES, Çin'de satışa sunuldu: 905 km'ye kadar menzil
    Exeed Exlantix ES, Çin'de satışa sunuldu: 905 km'ye kadar menzil
    Exeed Exlantix ES, Çin'de satışa sunuldu: 905 km'ye kadar menzil



    Kaynak:https://carnewschina.com/2023/12/21/exeed-exlantix-es-sterra-es-entered-china-with-905-km-range/







  • Arabanın tasarımı teslaya bin basar çinliler yapıyor hakkını yememek lazım. içi de dışı da çok güzel. Piyasada o kadar seçenekler çoğaldı ki bir sorun bizler alamıyor olmamız. Buna kim sebebiyet verdiyse bu dünyada ve ahirette çeksin arkadaş.

  • 100kw pil max 550 km gidebiliyor. O da tek motor olursa (ki burdaki tek motorlu) Kimse sallamasın 900-1000 vs


    100kw ile gidilebilecek mesafe belli. TEsla da Çin'li de aşağı yukarı aynı. Pil büyüdükçe zaten ağırlık uçuyor. Anlamı kalmıyor.


    Pilin büyümesi vs gerekmiyor. Hızlı şarj olacak takacaksın konu kapanacak. Dünyadaki şarj ist 3 tanesinden 2'si Çin'de. Adamlarda sorun yok. Bizde problem. Hızlı şarj yok denecek kadar az. Yazık..

  • bilade B kullanıcısına yanıt

    teslacı ve ekonomist iki kişi dün youtubeda programı vardı. adam almanyada tanıdıklar kavga çıkmaya başladı, araba şarj ederken elektrikler gidiyormuş evlerde falan diye anlatıyordu. almanya böyleyse TRye gelse nolacak bu altyapı ile.


    şu twitte de başka bi programdan bir kesit var.


    Exeed Exlantix ES, Çin'de satışa sunuldu: 905 km'ye kadar menzil
    Exeed Exlantix ES, Çin'de satışa sunuldu: 905 km'ye kadar menzilMr. Nobody #silversqueeze (@MrNobody_C) on Xtwitter
    @flutivi @hakanozerol @ilkercanikligil @mustafaseven @OpelTurkiye hocam elektrikli traştır. şu videoda 47:30. dakikadan itibaren izleyin lütfen. kısa bölümünü koydum. villa bile kurtarmıyor şato elektriği lazım. @turgutyuksekdag @hbolkan @cinarnoyan @HGhakangirginer @YalinGulmez https://t.co/ffqvnlqdQ3
    https://twitter.com/MrNobody_C/status/1619275618503524353
  • Lucid chinese version

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yanlardan, arkadan tasarımı çok şık. İçide sade güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt

    Geçen yıl aynısı EV araç cenneti California'da da oldu


    Amid Heat Wave, California Asks Electric Vehicle Owners to Limit Charging - The New York Times (nytimes.com)


    Fransa'da da olmuştu daha önce. TR'de de aynı bela var. Bizde evet yeterli üretim var. Ama dağıtım yok. O yüzden zaten bir istasyona veya bir yere gidiyorsun tek 1 şarj portu var. Kaldırmıyor çünkü altyapı. Yani bizde AVM'ye 25 tane hızlı şarj zaten yapamazsın, kaldıracağı miktar bellidir. Veya AVM yapılırken ona göre altyapı kurarsın istersen 250 aracı aynı anda hızlı şarj edersin.


    Aşağıda Shell Shenzen(Çin) fast charge noktası var. 258 adet. Hat çekince altyapı olunca oluyor yani. Zaten dünyadaki 3 hızlı şarjın 2'si Çin'de.


    Exeed Exlantix ES, Çin'de satışa sunuldu: 905 km'ye kadar menzil



    Evlerde çekilen hat max 11kv ki genelde 7kv'lik çekiliyor. Geceleri tüketim yokken yavaş yavaş doluyor problem yok. Sorun uzun yolda hızlı şarj kurulmaması. Bizde yasal zorluk da var konu sadece altyapı da değil. Malum lisans verildi. Lisans alan aga'nın keyfini bekleyeceksin gelsin kursun diye. Kapasite varsa bile kurmayabiliyor.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.